Vessassa käyminen työaikana ?

Anonyymi

Itse menen aina aamulla työpaikalle istumaan vessaan eli kakalle. Leimaan itseni sisään töihin ja sitten kakalle noin 30 minuutiksi ennen 30 minuutin kahvitaukoa. Päivä mittaan ehkä toinen kakka ja muuta toimintaa sekä totta kait pitkät tauot. Ja totta kait ovenpielipalverit ja muut jutustelut. Etätyössä tätä oheistoimintaa el ole ollut. Mutta 1.8 taas työpaikalle oleilemaan ja kuluttamaan aikaa. Tuotto tippuu varmaan 70%.

15

114

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      mikäs estää duuninteon siellä työpaikalla. Mistä johtuu addiktiosi firman wc-pyttyyn. Yliherkkä suolentoiminto kenties. Mistä tuotosta puhut. Laadusta vai määrästä.

      • Anonyymi

        Mikäkö estää? No se turha läyryäminen estää työnteon. Ja totta kait työpaikalla ollaan paskallakin sitten pitkän kaavan mukaan, kun se on vaihtelua työpäivään ja omaa rauhaa. Itse istun tässä skeidaamassa etätyössä kun olen, mutta viidessä minuutissa olen siirtynyt työpisteestä vessaan, paskonut, kirjoittanut tämän viestin, pessyt kädet ja menen taas töihin.

        Töissä sama ottaa vähintään 20 minuuttia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäkö estää? No se turha läyryäminen estää työnteon. Ja totta kait työpaikalla ollaan paskallakin sitten pitkän kaavan mukaan, kun se on vaihtelua työpäivään ja omaa rauhaa. Itse istun tässä skeidaamassa etätyössä kun olen, mutta viidessä minuutissa olen siirtynyt työpisteestä vessaan, paskonut, kirjoittanut tämän viestin, pessyt kädet ja menen taas töihin.

        Töissä sama ottaa vähintään 20 minuuttia.

        mutta eihän moiseen juoruiluun itse tarvitse liikoja jumittua. Menee vain työpisteellensä ja tekee duuninsa. Niissä työpaikoissa missä itse olen ollut niin ihmiset ovat olleet jopa liiankin työvetoisia. Läyryämisille ei juurikaan ole ollut aikaa kun projektiaikataulut painaa päälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mutta eihän moiseen juoruiluun itse tarvitse liikoja jumittua. Menee vain työpisteellensä ja tekee duuninsa. Niissä työpaikoissa missä itse olen ollut niin ihmiset ovat olleet jopa liiankin työvetoisia. Läyryämisille ei juurikaan ole ollut aikaa kun projektiaikataulut painaa päälle.

        Kuule kun siellä työpaikalla riittää niitä turhia p-jauhajia ja tyhmien kyselijöitä. Ne tulee työpisteellekin ja joka paikassa ovat draamailemassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuule kun siellä työpaikalla riittää niitä turhia p-jauhajia ja tyhmien kyselijöitä. Ne tulee työpisteellekin ja joka paikassa ovat draamailemassa.

        mites sellainen firma voi pysyä pystyssä jos porukka vain hoipertelee ympäriinsä ja notkuilee. Yksi jopa kuluttaa laatuaikaa vessasssa. Vai onko kyseessä kenties julkinen lafka,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mites sellainen firma voi pysyä pystyssä jos porukka vain hoipertelee ympäriinsä ja notkuilee. Yksi jopa kuluttaa laatuaikaa vessasssa. Vai onko kyseessä kenties julkinen lafka,

        Kyllä nuo näyttää pystyssä pysyvän ja veronmaksajat maksaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mites sellainen firma voi pysyä pystyssä jos porukka vain hoipertelee ympäriinsä ja notkuilee. Yksi jopa kuluttaa laatuaikaa vessasssa. Vai onko kyseessä kenties julkinen lafka,

        Suomalaiset on perseenraapijoita töissä. Ollaan töissä aikaa!


    • Anonyymi

      Etänä olen käynyt kakalla 1-2 kertaa työpäivän aikana, ja niistäkin 1 on aamukakka, se pakollinen, joka normaalisti ei kuuluisi työaikaan vaan kotiin. Kaiken kaikkiaan kakan määrä arjessa on vähentynyt huomattavasti. Toimistolla ennätykseni on 5 kertaa työpäivän aikana. Ja jos vielä mietitään, kuinka paljon aikaa menee puolitehoiseen kärvistelyyn, kun hieman kakattaa muttei vielä / taas tohtisi mennä kakalle.

      En ole valinnut stressivatsaani.

      • Anonyymi

        Itselläni taas menee vatsa lujalle/ alkaa ummettaastressistä, ja siksi vatsaa vääntää ja odotan paskan tulemista kuin kuuta nousevaa kykenemättömättömänä tekemään mitään. Välillä käyn vessassa istumassa parikymmentä minuuttia ja toteamassa ettei se taas tullut. Ja kohta sama uudelleen . Kotona vatsa toimii aamulla hyvin, suoli tyhjenee ja samaa ongelmaa ei ole.

        Haluaisin jatkaa etätyössä ja tiedän että monet muutkin samaa mieltä. Miksi pitää palata samaan typeryyteen kun uusi hyvä ja tehokas on löydetty?


    • Anonyymi

      Älkää niin kauan pytyllä istuko. Peräpukamat pullistuu ulos.

      • Anonyymi

        Ei pullistu, kun osaa paskoa rauhassa. Ja etätyö on hyvä ratkaisu ongelmaan.


    • Anonyymi

      Läppäri mukaan paskareissulle, niin voitte tehdä töitä paskoessa!

      • Anonyymi

        Ei paskaa synnyttäessä pysty keskittymään kuin ehkä Iltasanomiin.


    • Anonyymi

      Niinpä. Työnteko on kakkaa.

    • Anonyymi

      >> aamulla työpaikalle istumaan vessaan eli kakalle... <<

      Tjaa? Olenkin miettinyt, että mitä laillista sitä saisi tehdä lisätaukoja pitääkseen, kun itse en tupakoi ja ärsyttää, kun tupakoijilla on muihin työntekijöihin nähden paljon enemmän taukoja. Ei muuta kuin kauravellua enempi naamaan aamusella. Tai laksatiivisia xylitol-pastilleja. Tai juotavaa tarpeeksi paljon.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2800
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      94
      2011
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1538
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      69
      979
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      901
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      870
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe