En saa koskaan naista

Anonyymi

Olen ruma siinäpä se syy etten saa koskaan naista.

12

60

Vastaukset

• Tai sitten sinulta puuttuu karisma? Iloiseen, toisen huomioivaan ihmiseen voi ihastua ajan myötä. Sellaista rakkautta ensi silmäyksellä ei ehkä synny kovin usein, joten pintaliitäjiltä voit saada monasti kieltävän vastauksen.

Ota huomioon että naisista, varsinkin ilman meikkiä, aika moni ei ole lopulta kovin kaunis. Nuoret ihmiset ovat yleensä viehättävämpiä, mutta luonto on ohjannut niin, koska silloin on paras aika hoitaa lisääntyminen.

Mieti vaikka sitä että Danny d. Vito (näyttelijä) oli naimisissa ja kolmen lapsen isä vaikka hän oli vain 147 cm lyhyt, eikä kovin kaunis kasvoiltaan.

• De vito on top 10 mies, kuuluisa näyttelijä joten naisia ei kiinnosta sen ulkonäkö koska on kuuluisa jolla on rahaa.

• Rumat naiset haluaa komean miehen etkä varmasti saa rumaa naista edes.

• Tämä on totta.

• En ole saanut naista koskaan enkä saa. Ruma olen, en ole pussannut ketään koskaan edes.

• Hommaat ammatin ja rahaa..
        Siitä naiset kostuu ja levittävät jalat auki.
        Ei toki kaikki mut 97% ainakin

• Ei mullekaan oo tullu mahollisuutta pussata, mutta mitä sitten. Ei kaikkee saa mitä haluaa. Useimmat ihmiset on kuitenkin jollakin tavalla vajavaisia. Nyky ajan ihmisillä on monia puutteita. joku ei ole sytyttäny koskaan saunaan tulta, ei kiivenny tikkaita metriä korkeemmalla, ei kuvannut filmille, ei tehny remonttia, ei vaihtanu autoon tulppia. Paras mitä näin, ettei ollut ikinä haravoinu. Siis miettikää nyt! Joo myönnän että vaimo tai tyttöystävä puuttuu, mutta oon sentään tietyllä tavalla normaali.

T: Jerome

• Kaikkien ei tarvitsekaan lisääntyä. Kylmä tosiasia. Koska määrä ei korvaa laatua.

• Kunpa vielä afrikkalaiset ja aasialaiset ymmärtäisivät tuon.

• Naisille tärkeintä miehen ulkonäkö ja varallisuus. Rumuudelle ei voi mitään ja suurin osa naisista on rumia, rumempia kun miehet jos naiset ei meikkaa mutta eivät halua samantasoista rumaa miestä.

• Ja miehelle on tärkeintä naisen ulkonäkö. Suurin osa miehistä on helvetin rumia, mutta luulee silti olevansa oikeutettu kauniiseen naiseen. Eli rumuus yhdistyy harhaiseen päävikaan, jonka vuoksi miehet on katkeria ikisinkkuja.

• Naisen saamiseksi ulkonäöllä ei ole minkäänlaista merkitystä. Monet rumat miehet seurustelee koska joivat viinaa baarissa jossa voi naisiin tutustua. Vain viinaa juomalla baareissa miehet voi tavata naisia. Monet rumat miehet saaneet kauniita naisia.

T viinamies

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pääministeri Sanna Marinin menehtyneen Lauri-isän

rankka elämä - avautui ongelmistaan viimeiseksi jääneessä haastattelussaan: "Olin minä ihan hyväkin isä, kun Sanna oli pikkuinen" https://www.seiska.f
      Maailman menoa
      190
      10374
    2. Sofia muuttaa?!

Instan mukaan Sofia Berlöff muuttaa taas. Mutta minne tällä kertaa?
      99
      1808
    3. Martina oli alle vuorokauden Vicin kanssa

Eskon ja Martinan ig näkee, Vici tuli eilen illalla pitkästä aikaa Martinalle. Martina hyvä äiti laittoi aamulla videota, ovat ihan kaksin Vicin kanss
      Kotimaiset julkkisjuorut
      74
      1348