Selvis muuten mikä se mun jalassa oleva patti on..
Sehän on tietysti..
https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/675fd720-08ad-4e02-a755-440b5479ccbc
Thyllerölle..
26
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Teille ikääntyneille naisille tulee helposti tuollaisia.
AsianVierestäWwuwuw kirjoitti:
Onko sullekin sitten tullu?
Mulle tupsahti nänni keskelle säärtä..
Tost noin vaan..
No soon kyllä hyä homma, ettei ollu mithään vakavampaa. Saikko oikein diaknoosin ja leikkasivakko net sen poies?
Et sunkhaan sie ole piehniin käsin, ko tuossa jutussa sanothiin että silloin net ylheensä tullee eshiin?
Solis kyllä passeli ruokkia niitä teän elikoita sinne lattiatashoon, jos se oikeasti pellais.Wwuwuw kirjoitti:
Iha ite diakonosoin..
Nyt vois pyöräyttää kolmoset ja kaikkia vois imettää samaan aikaan. 👍Olikos se tuossa etusääressä ja lähempänä nilkkaa?
Jos se raskausaikana vähän pyöristyis, niin jotenkin tuli mieleen jalkapallo. Olis kyllä makean pehmeä pallokontakti.Thymallus kirjoitti:
Olikos se tuossa etusääressä ja lähempänä nilkkaa?
Jos se raskausaikana vähän pyöristyis, niin jotenkin tuli mieleen jalkapallo. Olis kyllä makean pehmeä pallokontakti.Siellähän se...
Pallo jalassa.
Nyt muuten honasin mitä se tissiposki meinaa.. 😬Thymallus kirjoitti:
Jos se raskausaikana vähän pyöristyis, niin jotenkin tuli mieleen jalkapallo. Olis kyllä makean pehmeä pallokontakti.Tiedätkö, vois tehdä semmosen rintakuoletuksen jalalla :)
Wwuwuw kirjoitti:
Siellähän se...
Pallo jalassa.
Nyt muuten honasin mitä se tissiposki meinaa.. 😬???
Oon luullu että ne on ne posket jotka näkyy takaapäinkin, mutta liittyykö tämä rauhas- / nänniasia nyt juttuun?Thymallus kirjoitti:
???
Oon luullu että ne on ne posket jotka näkyy takaapäinkin, mutta liittyykö tämä rauhas- / nänniasia nyt juttuun?Joo, niin mäkin ennen luulin..
Ei oo luulo tiedon väärtti..☝️- Anonyymi
Thymallus kirjoitti:
Jos se raskausaikana vähän pyöristyis, niin jotenkin tuli mieleen jalkapallo. Olis kyllä makean pehmeä pallokontakti.Oletko raskaana????!taas kerran juttelet että olet pettänyt minua?????
Anonyymi kirjoitti:
Oletko raskaana????!taas kerran juttelet että olet pettänyt minua?????
Ei ole tuo elopaino päässy raskaaseen luokkaan koskaan.
- Anonyymi
Ei sua kukaa halua.
Nänni koivessa? 😀 Näppärää! 😁👌
Eikö..
Meillä äijillähän niille on tunnetusti paljon käyttöä...
Laitoin siitä kerran kuvankin Tyllerölle.. en löytäny enää.Wwuwuw kirjoitti:
Eikö..
Meillä äijillähän niille on tunnetusti paljon käyttöä...
Laitoin siitä kerran kuvankin Tyllerölle.. en löytäny enää.No niinhän ne osaa tulla vaikks mihin luometkin.
Mulla on tuolla alapäässä luomi, kuten cindylla suupielessä. Kauneusluomi. 🤣- Anonyymi
Disse kirjoitti:
No niinhän ne osaa tulla vaikks mihin luometkin.
Mulla on tuolla alapäässä luomi, kuten cindylla suupielessä. Kauneusluomi. 🤣Olen kyllä nähnyt alapääsi siinä videossa!!!!
Anonyymi kirjoitti:
Olen kyllä nähnyt alapääsi siinä videossa!!!!
Jaahas... mikähän video mahtaa olla liikkeellä. 😂
Mulla patti selässä, taitaa olla paarman purema
Kyllä se on nänni sekin. Aika hankala paikka noin imetyksen kannalta...Vai onko..🤔
Se on nää vaihdevuodet kun aiheuttaa meille ukkoloille tämmöisiä onkelmia..Wwuwuw kirjoitti:
Kyllä se on nänni sekin. Aika hankala paikka noin imetyksen kannalta...Vai onko..🤔
Se on nää vaihdevuodet kun aiheuttaa meille ukkoloille tämmöisiä onkelmia..Niitähän saa semmosia reppumallisia jälkikasvun kuljetustelineitä. Käviskö se? Vois vaan ruiskutushommia jatkaa ja mukula söis selässä :)
Thymallus kirjoitti:
Niitähän saa semmosia reppumallisia jälkikasvun kuljetustelineitä. Käviskö se? Vois vaan ruiskutushommia jatkaa ja mukula söis selässä :)
Kunnon riippiksethän voi nakata olan taakse..
- Anonyymi
selvä persu merkki eli olet perussuomalainen eli persu jäsen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h282849Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062641Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv262353Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141483- 321463
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021173En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711015Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81958