Olen 29 vuotias nainen ja opiskelen tällä hetkellä toimitilahuoltajaksi, valmistun ensi keväänä ja haluaisin vähän tietoa mistä kannattaisi valmistuttuani lähteä hakemaan töitä?
Ensisijaisesti haluaisin tietää kannattaako hakea töitä yksityiseltä, kaupungilta vai kunnalta?
Miten palkat eroavat, entä muut erot esim. Lomat, lisät jne.
Minne töihin?
4
183
Vastaukset 4
- Anonyymi
Siivoojia tarvitaan aina.
- Anonyymi
Mä valitsisin sellaisen työpaikan, että on lyhyt työmatka ja iso tai isohko työnantaja.
Kunnalla ja valtiolla on pidemmät lomat kuin yksityisillä ainakin sen jälkeen kun on vuosi täynnä. Työaika on 38 h 15 min viikossa. Peruspalkka kunnalla siivousalan tehtävissä siivooja, laitoshuoltaja ja toimitilahuoltaja 1 809,92 €/kk - Anonyymi
Itse vaihdoin yksityiseltä kunnalle ja pakko sanoa että se kannatti, koska nyt minun ei tarvitse miettiä muuttuvia työaikoja yksityisellä nimittäin työajat muuttuivat viikottain ja jos joku oli poissa niin lyhyellä varoitusajalla kutsuttiin tilalle ja pomoihin ei saanut yhteyttä millään, myös loma ajat ovat kunnalla mukavan pituiset.
- Anonyymi
Kunta koska palkka on parempi ja ei tarvitse huolehtia tuleeko palkka vai ei ja kunta on myös luotettavampi ja työterveyshoito pelaa paremmin kun saa käydä työaikana hoidossa, loma-ajat ovat paremmat eli kyllä kunta on paljon parempi valinta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid138907En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene44667Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.117588Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi21588- 36542
Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal50535- 62530
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34498Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää133493Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni25472