Olen 29 vuotias nainen ja opiskelen tällä hetkellä toimitilahuoltajaksi, valmistun ensi keväänä ja haluaisin vähän tietoa mistä kannattaisi valmistuttuani lähteä hakemaan töitä?
Ensisijaisesti haluaisin tietää kannattaako hakea töitä yksityiseltä, kaupungilta vai kunnalta?
Miten palkat eroavat, entä muut erot esim. Lomat, lisät jne.
Minne töihin?
4
124
Vastaukset
- Anonyymi
Siivoojia tarvitaan aina.
- Anonyymi
Mä valitsisin sellaisen työpaikan, että on lyhyt työmatka ja iso tai isohko työnantaja.
Kunnalla ja valtiolla on pidemmät lomat kuin yksityisillä ainakin sen jälkeen kun on vuosi täynnä. Työaika on 38 h 15 min viikossa. Peruspalkka kunnalla siivousalan tehtävissä siivooja, laitoshuoltaja ja toimitilahuoltaja 1 809,92 €/kk - Anonyymi
Itse vaihdoin yksityiseltä kunnalle ja pakko sanoa että se kannatti, koska nyt minun ei tarvitse miettiä muuttuvia työaikoja yksityisellä nimittäin työajat muuttuivat viikottain ja jos joku oli poissa niin lyhyellä varoitusajalla kutsuttiin tilalle ja pomoihin ei saanut yhteyttä millään, myös loma ajat ovat kunnalla mukavan pituiset.
- Anonyymi
Kunta koska palkka on parempi ja ei tarvitse huolehtia tuleeko palkka vai ei ja kunta on myös luotettavampi ja työterveyshoito pelaa paremmin kun saa käydä työaikana hoidossa, loma-ajat ovat paremmat eli kyllä kunta on paljon parempi valinta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1276758Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631624214Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen513399Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4903004Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2851980Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde351669Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja151509- 901493
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1751441Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151396