Soitteleeko naiset teille koskaan

Anonyymi

Niin onko naiset kiinnostuneita elämästänne?

19

125

Vastaukset

• Ei kukaan ole koskaan soittanut. En käytä edes puhelinta enää, on se tuolla kaapissa mutta kiinni.

• Tädit joskus soittelee ja kyselee kuulumisia.

• ????

• Anonyymi kirjoitti:

????

Etkö ymmärtänyt siis vai? Sukulaistätini soittelevat minulle joskus ja kyselevät kuulumisiani. Tädit ovat käsittääkseni naisia. Olen itsekin nainen koska ei tätä kysymystä oltu mitenkään rajattu.

• Anonyymi kirjoitti:

Etkö ymmärtänyt siis vai? Sukulaistätini soittelevat minulle joskus ja kyselevät kuulumisiani. Tädit ovat käsittääkseni naisia. Olen itsekin nainen koska ei tätä kysymystä oltu mitenkään rajattu.

Suvun puolelta mullekin nimenomaan tädit on soitelleet, ei ikinä sedät.

• Naiset somettelee ja lähettelee kuvia lähes alasti ovat.

• Tulee sitä ainakin viestiteltyä useamman naispuolisenkin kanssa.

Hyvä kun on erilaisia ihmisiä ympärillä ja nykyään viestiyhteydet on moninaiset. 😁👌

• Oman ikäluokkani naiset soittelevat. Kyselevät kuulumisia, ja kertovat innokkaasti myös omia asioitaan. Ei tietenkään joka päivä, mutta silloin tällöin kuitenkin. Aivan kivoja ihmisiä. En edes kuvittele olevani kaikkien naisten suosiossa. Vaan on hienoa, kun on muutamia hyviä ystäviä.
      Terveisin: Puolireuho

• Ei soittele, joskus oli yksi kaverinainen joka välillä soitteli mutta eipä nykyään. Muutenkin menee päiviä, jopa viikkoja, ettei puhu kenenkään kanssa, jos nyt kauppatädille sanoo kiitos.

• Äiti soittelee. Ainoa nainen ketä kiinnostaa mitä mulle kuuluu. :)

• Päivittäin mutta useammin soittavat miehet.

AsianVierestä

• Olet tullut lomalta?

• Naiset eivät soittele.

• ei soittele ei

• Sisko soitti pari vuotta sitten. Nyt viestittää kahdesti vuodessa; toivottaa hyvää synttäria ja joulua.

Eräs nainen jota haaveilin naisystäväkseni lupaili soittaa takaisin kun olin hänelle ensin soittanut. Vuosi taisi olla 2016 tai 2017. Sitä vielä odottelen muutaman vuoden ennenkuin luovutan.

Pari naista taisi viime kuussa soitella. Toinen kauppasi kotisivujen tekoa ja toinen sähkösopimusta.

Ainoa nainen joka joskus soittelee ja on kiinnostunut mitä elämässäni tapahtuu on vanhempi tytär.

• Vaihdoin just numeroo kun kaikenmaailman kauppiaat soitteli ja myivät sukkia ja kaikkea paskaa ihan kun ei kaupasta saisi halvemmalla. Muuten kukaan ei juuri soita.

• Pari naista

• Tyttö soitti eilen ja tänään, rahaa kaipas

• Ei soittele, viestiä laittavat. Ei kai kukaan enää käytä puhelinta puhuakseen siihen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna Marinin hallituksen hanke tyrmistyttää:

1680 euron kuukausituloilla pitää maksaa 25000 euron remontti? https://www.kauppalehti.fi/uutiset/sanna-marinin-hallituksen-hanke-tyrmistyttaa-1680-eu
      Maailman menoa
      286
      4370
    2. Sohvi takaisin Eirassa

Riita tullut,yöllä lähti koiran kanssa,aamupäivitys eirasta,lakanoista tunnistin,samat mitkä vaihtoi silloin toukokuussa😅
      164
      2702
    3. Sofia muuttaa?!

Instan mukaan Sofia Berlöff muuttaa taas. Mutta minne tällä kertaa?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      107
      2608
    4. Sofia nuolee shampanjapulloa instassaan

Laittoi storyyn, on Stefun ja kavereidensa ja Stefun siskon kanssa bilettämässä Hangossa. Nuolee kallista shampanjapulloa... iljettävä video.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      78
      1330
    5. Stefun sisko Charlotta laittoi Sofiasta sydänvideota omaan instaansa

Stefun suku on ottanut avosylin Sofian sukuunsa. Chaali joka ei ikinä laittanut mitään Martinasta, laittoi julkisena videopätkää omaan instaansa, joss
      Kotimaiset julkkisjuorut
      60
      1328