Salaa viestittely pettämistä?

Anonyymi

Kuinka moni on sitä mieltä että puolisoltaan salaa viestittely toisen kanssa on pettämistä.?
On pusuhymiöitä ja muitakin,Tapaamis ehdotuksia,viestejä laitellut kotoakin ,kaksikielisiä vihjailua jne.
Kestänyt kuukausia ,mies ei vaan katso tehneensä mitään väärää koska "Ei ole kiinnostunut" kyseisestä henkilöstä.
Mielipiteitä!

51

4544

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos ei olisi kiinnostunut niin miksi pusuhymiöt ja tapaamisehdotukset?

      • Anonyymi

        Onhan se varmaan sitä jos niin sanotaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se varmaan sitä jos niin sanotaan.

        Elämä on petos pettivät


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elämä on petos pettivät

        Pettureita olivat kaikki.


      • Anonyymi

        Mies ei ole omasta mielestään siis tehnyt mitään väärää..myöntänyt toki että on ollut asiattomia viestejä.
        Nainen on työkaveri.


      • Anonyymi

        Kuulemma ois vaan ollu kiva nähdä..
        Työkavereita ovat,eri yksiköissä töissä.
        Nainen sai siirron eri paikkaan viimekesänä.


    • Anonyymi

      No se on vähän liioittelua sanoa pettämiseksi. Ehkä henkisesti pettänyt, muttei fyysisesti. Ehkä hakenut jännitystä ja hyvää mieltä... joku on vielä kiinnostunut ja haluaisi nähdä. Tekoon kuitenkin matkaa aika paljon...

      • Anonyymi

        Paskaa valovuosia matkaa


      • Anonyymi

        Se on hyvin äkkiä todellinen tilanne edessä, pettäminen on tosiasia.


    • Anonyymi

      Ehdottomasti pettämistä, jos laittaa tommosia viestejä jollekin, eikä olekaan kiinnostunut hänestä. Kyllä toisesta pitäis tykätä, jos viestittelee.

    • Anonyymi

      Onneksi kaikki tollanen paska on takana päin.
      Ihan sama mitä nimitystä siitä käyttää.
      Ainoa hyväpuoli on se että, kun on nyt löytänyt kunnollisen, rehellisen, uskollisen, rakastavan naisen, sitä osaa arvostaa.

      Terveyttäkin osaa arvostaa, kun ei ole rakkaalla kroonista päänsärkyä.

      • Anonyymi

        Joo. On tuttua ja niin nähtyä hommaa. Törkeätä toista ihmistä kohtaan. Tehdään silmien edessä erilaisilla tekosyillä. Ei siinä arvostus kasva ainakaan. Huono itsetunto tuollaisilla miehillä.


      • Anonyymi

        Osasitko arvostaa?????ei ainakaan tuntunut siltä!!!!


    • Anonyymi

      Naisena koen pettämiseksi sen että viestittelen erään miehen kanssa enemmän tai vähemmän. Ei ole " kuumia" hymiöitä, mutta harmittomia hymiöitä kuitenkin puolin toisin. En voisi näyttää viestejä miehelleni. En voisi edes kertoa viestittelystä. Kyllä, koen sen henkiseksi pettämiseksi. Sen kanssa on vaan elettävä, koska minulla on paljon lämpimiä, kuumia ja helliä tunteita tähän toiseen mieheen. Toki homma saattaa riistäytyä käsistä, tiedostan riskin.

      • Anonyymi

        Sehän on hienoa, että tiedostat riskin. Mitähän apua siitäkin on? Onko toinenkin varattu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän on hienoa, että tiedostat riskin. Mitähän apua siitäkin on? Onko toinenkin varattu?

        Tarkoittaa sitä että tiedostan että ero saattaa olla seuraus. Moni ei sitä ymmärrä. Toinen ei ole varattu, vaikka mitä väliä sillä kokonaisuuden kannalta on...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoittaa sitä että tiedostan että ero saattaa olla seuraus. Moni ei sitä ymmärrä. Toinen ei ole varattu, vaikka mitä väliä sillä kokonaisuuden kannalta on...

        On kai sillä jotain väliä että montako ihmistä laittaa paskaks noissa pettämishommissa?


    • Anonyymi

      Sivusta katsoja? Mistä sinä tiedät näistä viesteistä vai kaverin kanssako pohditte?

      • Anonyymi

        Älä esitä mitään mustasukkaisia ajatuksia minusta!!!ei mene läpi!!!!!!!! olen ihan tarkoituksella antanut sinun nähdä ne viestit!!!!!!!!!olisin voinut pyytää vaikka tavallisiin viesteihin kirjoittaa mutta ihan tarkoituksella olet ne saanu lukea!! haluutko nähdä vielä watss app viestit????se toinen Mies kirjoittaa sinne ja pyyti treffeille!!!!!!!! enkä ole mennyt tai edes laittanut kenelläkään hymiöitä sellaisia!!!!!!!!! mutta en minä halua myöskään sinua enään!!!!!!!!!! johtuu sun käytöksestä!!!!!mun henkilökohtaiset asiat eivät kuulu muille!! ja olen luottanut sinulle mun fb tunnukset niin sä menit antaa muille mun tunnukset????????


      • Anonyymi

        Luin miehen watsappviestit, epäilys.
        En ollut väärässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luin miehen watsappviestit, epäilys.
        En ollut väärässä.

        Rakkaus sä tiedät että en voi väkisin roikkuu sinusta!!!! ja muistatko mitä olen sanonut sinulle?? että aion mennä hänen kanssaan treffeille!!!!! ja sängyyn!!!!!!!!!!!!!!en ole sinua silloin pettänyt kun sinulle siitä sanoin jo ennen kuin edes kirjoitin!!sanoin myös ennen kuin tutustuin häneen niin sanoin ennen kuin lähdin ajelemaan että tänä iltana menen jonkun kanssa sänkyyn!!!no sänkyyn en pystynyt mutta muuten kyllä oli hauskaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä esitä mitään mustasukkaisia ajatuksia minusta!!!ei mene läpi!!!!!!!! olen ihan tarkoituksella antanut sinun nähdä ne viestit!!!!!!!!!olisin voinut pyytää vaikka tavallisiin viesteihin kirjoittaa mutta ihan tarkoituksella olet ne saanu lukea!! haluutko nähdä vielä watss app viestit????se toinen Mies kirjoittaa sinne ja pyyti treffeille!!!!!!!! enkä ole mennyt tai edes laittanut kenelläkään hymiöitä sellaisia!!!!!!!!! mutta en minä halua myöskään sinua enään!!!!!!!!!! johtuu sun käytöksestä!!!!!mun henkilökohtaiset asiat eivät kuulu muille!! ja olen luottanut sinulle mun fb tunnukset niin sä menit antaa muille mun tunnukset????????

        No sinähän neropatti olet. Kai annoit pankkikortin ja tunnusluvunkin? Voi luoja! Anna tän olla trolli!!!


    • Anonyymi

      Pettäminen on intiimiä toimintaa.Ei halaus
      ole välttämättä pettämistä ,mutta on hyvä
      pitää mielessä avioliiton asettama sopimus.
      Keskustelu ja hymiöt ei ole pettämistä ,jos
      ei etene pitemmälle.Oma rakas ,jonka kanssa
      on lähdetty matkalle on hyvä pitää ehdottoman ainoana ,koska se on aitoa
      rakkautta.

      • Anonyymi

        Seksiä voi harrastaa kenen kanssa tahansa, ilman tunteita. Ajatusten, varsinkien syvimpien jakaminen on pahempaa. Siinä väistämättä jaetaan tunteita. Näin nainen 40


      • Anonyymi

        Englannissa halaus on pettämistä ja jopa pusu huulille on hyväksyttävämpää kuin Suomessa naiset usein vaativat että mies ei saisi pussata toista naista huulille mu itse nuoleskelevat si tyttöjen baari-iloissa useinkin toisten miesten kanssa 🙃🥱


    • Anonyymi

      Kyllä viestittely ja ylipäätään johonkin toiseen ihastuminen on pettämistä. Toiseen sukupuoleen katsominen, flirttailu ja hilpeä juttelu on jo pettämistä. Itse naisena näen tuon henkisen pettämisen pahempana. Se, että jonkun baari-illan jälkeen mekaanisesti hinkkaa sukupuolielimiään himosta jonkun tuntemattoman tai lähes tuntemattoman kanssa on paljon lievempää, siihenhän sopivadsa mielentilassa sopiikin lähes kuka tahansa saatavolla oleva. Miehet monesti kokee kuitenkin fyysisen pettämisen pahempana, ehkä he tosiaan ennemmin haluaa omistaa toisen ruumiin ja toisaalta ehkä pelkää jos sillä toisella miehellä onkin isompi tai paremmat seksitaidot, suorituskeskeistä siis.

      • Anonyymi

        Jos olisit mun kanssa niin on sanomattakin selvää että en edes halua jutella muile! mutta etnhän sä ole huolinut minusta kumppania nii miks oot mustasukkainen?????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olisit mun kanssa niin on sanomattakin selvää että en edes halua jutella muile! mutta etnhän sä ole huolinut minusta kumppania nii miks oot mustasukkainen?????

        Että ihan tuppisuuna oot loppuikäs? Muutat johonkin korpeen muista ihmisistä erilleen. Ei perkules, mitäs jos sosiaalitukia hakiessa siellä sossunluukulla on joku hemaiseva neito? Niinpä, siellä sitten flirttaat ja vaatteet vähenee.


      • Anonyymi

        Voi voi. Oot sairaalloinen.


      • Anonyymi

        Mitteepä itse tuumaisit kun näkisit oman miehesi hinkkaamassa mukaansa jonkun toisen naisen persettä vasten ajatuksia kun ei ymmärtääkseni pysty lukemaan ellei toinen ole niin hölmö ja puhu niistä ääneen


    • Anonyymi

      Ja tämä viestittely kumppani tietää että on tekemisissä naimisissa olevan miehen kanssa.
      Tunnetaankin toisemme vuosien takaa .
      Kuinka moni kävisi haukkumassa tällasen ihmisen.
      Mieli tekisi käydä sanomassa mielipiteeni hänestä. On parisuhteessa itsekin.

      • Anonyymi

        Sinuna olisin sanonut jo. Ällöä puuhaa molemmilta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinuna olisin sanonut jo. Ällöä puuhaa molemmilta

        Sanoin miehelleni että jospa käyn juttusilla
        Sai kauheet raivarit..kielti ehdottomasti.
        Paskarakoon on ukko ittensä laittanu.
        Sen verran tiedän tän naisen asioista mitä on miehelleni puhunu että ukkoparka on
        ihan kusessa kun pelkää että otan
        yhteyttä tähän naiseen.
        Tän naisen mies on mieheni työkaveri myös..
        Mielenkiintoinen tilanne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoin miehelleni että jospa käyn juttusilla
        Sai kauheet raivarit..kielti ehdottomasti.
        Paskarakoon on ukko ittensä laittanu.
        Sen verran tiedän tän naisen asioista mitä on miehelleni puhunu että ukkoparka on
        ihan kusessa kun pelkää että otan
        yhteyttä tähän naiseen.
        Tän naisen mies on mieheni työkaveri myös..
        Mielenkiintoinen tilanne.

        Nyyh. Kuule tässä kohtaa ero ja voita väliin.


    • Anonyymi

      Jos se näyttää siltä ja kuulostaa äläriltä, niin sitähän se on viedessään kaiken huomion.

      • Anonyymi

        Äläriltä???


    • Anonyymi

      mitä jos miehesi vetää kuokkaan toista miestä.
      Kummassa mielestäsi syy?

      • Anonyymi

        Ethän sä halua jutella mun kanssa niin miten voit olla mustasukkainen jos juttelen muille??? ja oikeesti jos oltais yhdessä niin voisin luopua kaikista muista ihmisistä


      • Anonyymi

        Miksi mun miehen pitäs vetää kuokkaan ketään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ethän sä halua jutella mun kanssa niin miten voit olla mustasukkainen jos juttelen muille??? ja oikeesti jos oltais yhdessä niin voisin luopua kaikista muista ihmisistä

        Valehteleeko nyt itsellesi vai luuletko tosiaan että joku on niin hölmö ja uskoo tämän


    • Anonyymi

      Ai vaan yhdelle? Tuleva exäni lähettelee Facebookissa vonkausviestejä varmaan kaikille tuntemilleen vähänkään pantaville naisille. Jopa sellaisille, jotka minä tunnen. Riittää, että painaa alle sata kiloa. Eikä ole jäänyt vonkaamiseen.

      • Anonyymi

        Yhdelle..
        Mut tätä viestittelyä on ollut kuukausia ennenku
        selvis mulle.


    • Anonyymi

      Viestittely molemminpuolinen johtaa aina mutterin sovitteluun 😙😄😂😋

      • Anonyymi

        Sitten alkaa kauhea peittely ja salailu. Kuvitellaan kaiken menevän seulasta läpi. Ihan huvittaa seurata moista touhua.


    • Anonyymi

      Ehdottomasti pettämistä!
      Itse olen saanut karvaasti kokea mihin ns. viaton flirtti puolisoni johti - fyysiseen pettämiseen.

    • Anonyymi

      Ei

    • Anonyymi

      Ei välttämättä oo pettämistä. Ystäviä voivat olla. Minun paras ystäväni on miespuolinen ja kavereita on ihan kumpaakin sukupuolta. Mieheni ei ole mustasukkainen. Joskus uudesta tutusta tietysti kyselee, mutta äkkiä se loppuu. Saatan avoimesti viestitellä.
      Se piilottelu ruokkisi myrkyllisiä ajattelumalleja.

    • Anonyymi

      Mies on jo kyseisen henkilön kanssa pannutkin tossa vaiheessa ja luultavammin tuo toinen nainen tietää sun olemassa olosta näin mies vain varmistaa sen varman saannin jos ei kotona saa tässäkin vaan on monesti se että mies on unohtanut itse olevansa se joka pihtaa

    • Anonyymi

      Mitä ei kumppanille voi näyttää kuten viestien vaihtoa vastakkaisen sukupuolen kanssa tai salaa sen kysyttäessä niin sanoisi että pettämistä on

    • Anonyymi

      Kyllä se näin on,jos ei puhelintaan voi näyttää edes pyydettäessä niin jotain salattavaa on.

    • Anonyymi

      Puoli vuotta salaa viestittelyä, pahvimukikahvittelua kahviloiden parkkipaikkojen takanurkissa, rakkaudentunnustuksia, pussailua autossa...miehen mielestä ei ollut pettämistä, vaan jälkikäteen mietittynä sulaa hulluutta ja pelleilyä. Kakkonen olisi halunnut heille yhteisen tulevaisuuden, mutta mieheni oli sanonut, ettei eroa koskaan minusta. Käryn käytyä olisin halunnut eron välittömästi, mutta mies kysyi "miksi? eihän mitään tapahtunut."

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1378
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1251
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1175
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1135
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      14
      1083
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      31
      1027
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1023
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1022
    10. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1011
    Aihe