Aviomiehellä oli suhde toiseen naiseen

Anonyymi

Aviomiehelläni oli suhde toisen naisen kanssa muutamia vuosia sitten kahden vuoden ajan, mutta hän lopetti sen ja päätti valita minut ja lapset elämäänsä eikä tätä naista. Annoin sen anteeksi, koska olin itsekin pettänyt häntä ja jäänyt kiinni.

Nyt koronakevään aikana mieheni oli käynyt panemassa tätä naista taas! Olen syvästi järkyttynyt ja onneton! Mielestäni olimme hyvin onnellisia, mutta en tiedä, voinko enää koskaan luottaa keneenkään ja olla onnellinen. Olen melko varma, että ero tästä tulee. En mitenkään voi antaa tätä enää anteeksi hänelle. Mua sattuu niin paljon! Edelleen mieheni vannoo rakkauttaan minuun, että tämä oli vain hairahdus ja virhe. Nainen oli kuulema manipuloinut häntä sänkyynsä. Jep jep...
mä en voi ymmärtää tätä, en mitenkään!
Onko muilla vastaavia kokemuksia? Miten selvisit vihasta ja epätoivosta?

28

768

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllähän noita roikkuvia naikkosia aina on jotka tosissaan tekevät vaikka mitä saadakseen exänsä aika ajoin sänkyynsä vaikka suhde on ollut ohi jo aikaa sitten. Kuka on nymfomaani kuka muuten vaan läheisriippuvainen yms. Se on vaan aikuisen miehen jossain vaiheessa opittava olemaan jämäkkä ja sanomaan ei vaikka se satuttaisikin toista. Kaikkiahan ei voi kuitenkaan miellyttää ja vaikka tilanteesta ulospääsy vaatisikin roikkujan tunteiden loukkaamista niin enemmänhän se loukkaa sitä joka tulee petetyksi. Epäilenpä että miehesi on vaan liian nössö ja kiltti olemaan uskollinen. Valitettavan tavallista nykyaikana kun yhä harvemmalla on selkärankaa.

      • Anonyymi

        No sitä mun mies kyllä on. Täysin vietävissä.
        Argh en kestä!!!!


    • Anonyymi

      Hah, vai on aloittajan ukko nössö ja vietävissä. Ei todellakaan. Esittää ressukkaa, mutta pyörittää eukkoaan kuin vanhaa rukkasta. On taatusti käynyt panemassa kyseistä naista useamminkin tässä välissä, ei vain ole jäänyt kiinni muista käynneistä.

      Jos olet jo kerran antanut anteeksi, niin mikä estää, anna anteeksi tämäkin, sehän on niin hyvä ja kiva ja rakastaa ja on päättänyt valita sinut ja lapset.....mitä siitä jos sen muna on niin heikko että se eksyy välillä väärän naisen jalkoväliin. Sattuuhan sitä paremmissakin piireissä, ei sun tuosta kannata haloota nostaa.

      • Anonyymi

        Tuskin on käynyt. Tälläkin kertaa jäi kiinni, kun huomasin yksinkertaisesti hänen naamasta, että nyt on jotain käynyt. Ollaan tunnettu 20v niin mitään ei pysty salailemaan, puolin ja toisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin on käynyt. Tälläkin kertaa jäi kiinni, kun huomasin yksinkertaisesti hänen naamasta, että nyt on jotain käynyt. Ollaan tunnettu 20v niin mitään ei pysty salailemaan, puolin ja toisin.

        Kyllä toi minunkin salarakas valehtelee vaimolleen ja ovat 21v olleet yhdessä! Haluaa uskoa kaiken vaikka varmasti sydämessään tietää ukkonsa puhuvan paskaa.
        Totuus tulee joskus kuitenkin ilmi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä toi minunkin salarakas valehtelee vaimolleen ja ovat 21v olleet yhdessä! Haluaa uskoa kaiken vaikka varmasti sydämessään tietää ukkonsa puhuvan paskaa.
        Totuus tulee joskus kuitenkin ilmi.

        Tai sitten vaimo on vain uskovinaan, koska tietää entuudestaan äijän polkevan toista naista aikansa ja sitten kipittävän häntä koipien välissä vaimon helmoihin. Nää on niin nähty, ei noilla kakkosillakaan ole minkäänlaista omanarvontuntoa, kun antavat varattujen äijien salassa käydä itseään panemassa. Itseäni kyllä hävettäisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai sitten vaimo on vain uskovinaan, koska tietää entuudestaan äijän polkevan toista naista aikansa ja sitten kipittävän häntä koipien välissä vaimon helmoihin. Nää on niin nähty, ei noilla kakkosillakaan ole minkäänlaista omanarvontuntoa, kun antavat varattujen äijien salassa käydä itseään panemassa. Itseäni kyllä hävettäisi.

        Ei hävetä kun seksi helvetin hyvää. Parasta ikinä. En häntä itselleni halua. Pannaan vaan. Mulla on oma elämä johon en miestä riippakiveksi kaipaa sohvalle makaamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei hävetä kun seksi helvetin hyvää. Parasta ikinä. En häntä itselleni halua. Pannaan vaan. Mulla on oma elämä johon en miestä riippakiveksi kaipaa sohvalle makaamaan.

        Samoin tunnen! Hienoa että kerroit noille vanhanaikaisille nirppanokille!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin tunnen! Hienoa että kerroit noille vanhanaikaisille nirppanokille!

        Vanha totuus ennen en maa repee kuin hu*ra häpee. .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanha totuus ennen en maa repee kuin hu*ra häpee. .

        Aika huolestuttavaa jos ette ymmärrä edes hävetä kakkosnaisena olemista. Ei siinä kyllä mitään hienoakaan ole. Jopa väestöliiton sivuilta voi käydä lukemassa mitä mieltä miehet ovat kakkosnaisista ja olen samaa mieltä.

        Oikeasti jos ryhtyy kakkoseksi täytyy olla jotenkin sellainen, ettei muuten saa miestä ja jokin on pahasti siinä ihmisessä vialla. Ei kukaan normaali halua koskea varattuun. Vapaitakin miehiä olisi pelkkään panosuhteeseen, joten siinä tätyy olla taustalla jotain muuta, kenties myös persoonallisuushäiriöitä tai jotakin muuta ongelmaa. En usko, että kakkosnaiseksi ryhtyvä on millään tasolla normaali jos hän on jo aikuinen yli 30 vuotias ihminen. Jollakin nuorella 20 vuotiaalla se saattaisi mennä ihan vaan tyhmyyden ja kokemattomuuden piikkiin. Vaikka kakkonen kuinka yrittäisi uskotella tai muuta väittää, mutta kai se täytyy valehdella sekä itselleen, että muille kun totuus sattuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin tunnen! Hienoa että kerroit noille vanhanaikaisille nirppanokille!

        Oletteko sitä mieltä että on nykyaikaista ja hyväksyttyä pettää ja loukata toista ihmistä, saati kumppaniaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika huolestuttavaa jos ette ymmärrä edes hävetä kakkosnaisena olemista. Ei siinä kyllä mitään hienoakaan ole. Jopa väestöliiton sivuilta voi käydä lukemassa mitä mieltä miehet ovat kakkosnaisista ja olen samaa mieltä.

        Oikeasti jos ryhtyy kakkoseksi täytyy olla jotenkin sellainen, ettei muuten saa miestä ja jokin on pahasti siinä ihmisessä vialla. Ei kukaan normaali halua koskea varattuun. Vapaitakin miehiä olisi pelkkään panosuhteeseen, joten siinä tätyy olla taustalla jotain muuta, kenties myös persoonallisuushäiriöitä tai jotakin muuta ongelmaa. En usko, että kakkosnaiseksi ryhtyvä on millään tasolla normaali jos hän on jo aikuinen yli 30 vuotias ihminen. Jollakin nuorella 20 vuotiaalla se saattaisi mennä ihan vaan tyhmyyden ja kokemattomuuden piikkiin. Vaikka kakkonen kuinka yrittäisi uskotella tai muuta väittää, mutta kai se täytyy valehdella sekä itselleen, että muille kun totuus sattuu.

        Kyllä suhteessa on jokin asia vinksallaan jos äijä tai muija ramppaa vieraissa. Pikku panot silloin tällöin. Ei mitään loppuelämän suunnitelmaa. Vastuuta todellakin suhteessa olevalla. Vapaa on vapaa alkamaan suhteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei hävetä kun seksi helvetin hyvää. Parasta ikinä. En häntä itselleni halua. Pannaan vaan. Mulla on oma elämä johon en miestä riippakiveksi kaipaa sohvalle makaamaan.

        Vaimo pesköön ikääntyneen äijänsä kalsarit ja jakakoon murheet ja ilot. Pettämisestä Kiinni jäätyään ukko painanut niska limassa orjana töitä aamusta iltaan ja akka kyttää joka liikettä ja puhelua ja sen työjuttuja. Ei palaa luotto enää koskaan välillensä. Äijällä ei hymy naamalla vilahda. Eroa ei akka ota kun saa taloudellista tukea niin paljon persnettosille bisneksilleen. Suhteessa vallankäyttöä vaimon taholta ja ihan oikein sille pienimunaiselle Määkijälle. Aika kauheeta elämää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaimo pesköön ikääntyneen äijänsä kalsarit ja jakakoon murheet ja ilot. Pettämisestä Kiinni jäätyään ukko painanut niska limassa orjana töitä aamusta iltaan ja akka kyttää joka liikettä ja puhelua ja sen työjuttuja. Ei palaa luotto enää koskaan välillensä. Äijällä ei hymy naamalla vilahda. Eroa ei akka ota kun saa taloudellista tukea niin paljon persnettosille bisneksilleen. Suhteessa vallankäyttöä vaimon taholta ja ihan oikein sille pienimunaiselle Määkijälle. Aika kauheeta elämää.

        Mistä sinäkään lopulta mitään tiedät, mitä neljän seinän sisällä tapahtuu ja kenen rahoilla pelataan, jos pelataan? Lienet nielaissut täkyn.


    • Anonyymi

      Meillä on käynyt liiton alkuaikoina noin, mutta toista kertaa en anteeksi antaisi.
      Eikä tarvitsisi senkään puolesta, että meidän lapsetkin on jo aikuisia. En oikein koskaan päässyt kunnolla siitä yli, kun sain tietää asiasta. Se inhoitti aina vaan.
      Voi kun ne ukkomiesten kanssa vehtaajat ajattelisivat kerrankinomalle kohdalleen, sen petetyn vaimon tuntemukset. Kuinkahan itse kestäisivät saatuaan tietää tälläisestä?

      • Anonyymi

        Niin ihmiset on erilaisia. Onko vaikeaa ymmärtää ettet olekaan täydellinen.


    • Anonyymi

      Aloittaja on tyypillinen nainen. Ensin oli itse huorannut ja siitä kärynnyt ja nyt valittaa, kun mies on tehnyt samaa.

      • Anonyymi

        Jep, tuota uhriutumisen muotoa en itse ymmärrä.


    • Anonyymi

      Otapa kuule nyt vastuu itsestäsi ja elämästä. Lopeta itkeminen ja älä etsimään lähintä tulostinta mistä saat avioeropaperin tulostettua. Jos et niin lopeta valittaminen ja tyydy osaasi. Jos haluat elämäs tuohon käyttää niin sen on oma päätös ja vastuu. Harmittaa ehkä jo 10 vuoden päästä.

    • Anonyymi

      Pettäjä pariskunnat selvii kolhuista parhaiten koska kummatkin on vehdanneet vieraissa kerran tai useammin. Vaimolla oli kaksi suhdetta kestoiltaan muutamia kuukausia, toinen suhde sisälsi myös intiimiä kanssakäymistä., minä olen kahdesti pannut vierasta naista joten punukset tasan, kumpikin halus jatkaa ja suhteemme vain lujittui ja mokailut jäi historiaan. Jos vain toinen olis pettänyt ero olis tullut, kun kumpikin myönsi pettäneensä oli helpompi hyväksyy ja jatkaa ja nyt ollaan oltu liki 30 vuotta.

    • Anonyymi

      Miehellä on ollut ihanaa naimassa kiihkeää naista ❤️❤️

      • Anonyymi

        Se on kovaa tämä uskottoman elämä että joskus jos ajattelee mielessä tapahtuu vahvasti.
        Elämä on.


    • Anonyymi

      Lihaa se vain on. ihme että se niin vihastuttaa ja lopuksi kaikilla on kuitenkin oikeus omaan kehoonsa ja lupa tehdä mitä itse haluu.

      • Anonyymi

        On toki, mutta ei sitten ole oikeutta myöskään odottaa että kuvailemanne kaltainen itsekäs toiminta hyväksytään!


    • Anonyymi

      Mulle on yhden tekevää mitä sinä teet. pysy liitossasi tai eroa, kumpikaan vaihtoehto ei hetkauta suuntaan eikä toiseen mun elämää. Ongelma on sun ja sun ittes se on ratkaistava.

      • Anonyymi

        No en mä nyt sun takia ole eroamassa, enkä sun kanssa naimisiin menossa.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1615
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1469
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1368
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      32
      1340
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      48
      1303
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1238
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1126
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1092
    Aihe