Varoitus! Susanna's Nail and Beauty Salon

Anonyymi

Hyvät siskot, välttäkää tätä paikkaa!

Ostin Offerillasta lahjakortin volyymiripsiin. Menin lunastamaan palvelun Lauttasaaren pisteeseen Helsingissä.

Astuin sisään liikkeeseen, aasialainen työntekijä seisoi tiskin takana näpytellen kännykkäänsä, eikä edes kohottanut katsettaan tervehtiessäni häntä! Talk about customer service... Kun hän oli saanut viestinsä tms läheteltyä, hän ohjasi minut lyhytsanaisesti taustatilaan työpisteeseen.

Paikka oli epäsiistein koskaan näkemäni kauneushoitola! Vaalea kokolattiamatto oli roskainen ja saastaisen näköinen. Ripsienlaitto-operaatio oli kivulias ja epämukava. Työntekijä painoi käsillään nenääni lujaa ja painoi välillä sieraimiani umpeen! Hän käytti jotain todella stydiä liimaa ja välillä tuntui kuin hän olisi pitänyt sitä suoraan nenäni edessä, tuntui että tukehdun liiman katkuun ja höyryihin. Silmiäni kirveli valtavasti ja ne vuotivat valtoimenaan.

Tekijä ei operaation aikana sanonut sanaakaan, ja mainitessani mm. kirvelystä hän ei näppärästi tuntunut ymmärtävän suomea. Ripsien valmistuttua silmäni vuotivat edelleen ja niihin sattui. Sanoin tästä, ja hän nauroi vahingoniloisen oloisena "Joo, vähän vuotaa!" Silmäni olivat kolme päivää tämän jälkeen täysin verestävät, jatkuvasti vuotavat ja kipeät. Silmien liikuttelukin teki kipeää, olin yhteydessä lääkäriin tämän vuoksi.

Itse ripset oli tehty vähän miten sattuu: ripsiviuhkoja oli tökitty mihin tahansa, ripsien väleihin jne. Suurin osa viuhkoista oli asetettu niin, että niiden päät tulevat esiin ripsirivistön alta ja raapivat silmämunaa!

Summa summarum: paskin kokemus koskaan, niin asiakaspalvelun, puitteiden, kuin työn jäljen ja laadun osalta! Varjelkaa silmienne terveyttä ja välttäkää tätä paikkaa, vaikka edullisesti Offerillassa palvelujaan mainostavat!

12

9627

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei ole kyllä tämän yrityksen kokemus! Olen käyttänyt heidän palvelujaan vuosia. He ovat ystävällisiä ja ammattitaitoisia . Nyt on kyllä asiakas väärässä.

• Anonyymi

Olen joka kerta saanut onnistuneen Happy End käsittelyn. Mahtava paikka.

• Anonyymi

Itse kävin Leppävaaran toimipisteellä, aivan hirveää. Kukaan ei ole ammattitaitoinen siellä. Olin varannut ajan rakennekynsille, minut istutettiin penkkiin ja nainen alkoi viilata kynsiäni. Kysyi mikä väri ja alkoi lakata. Sanoin että varasin ajan rakennekynsille hän siirsi minut toiselle työntekijälle. Toinen tt porasi aikaisemman tt:n geelit pois ei edes prepannut kynsiä ennen tippien liimaamista. Liima jäi kiinni kynsien alle ja ihoon jonka tt vain repi irti pitkin tekovaiheita. Teki kipeää. Koko tämän ajan tt hioi ja viilasi ihoani ja tuli verta lähes joka kynnestä… hän vain sanoi oijoi ja viilasi veren päältä??? Välineet oli muutenkin todella käytetyt eikä yhtään steriilit. Edellisten asiakkaiden kynsipölyt ja pöpöt viiloissa ja nyt sitten oma verenikin :-) en todellakaan suosittele tätä paikkaa. Kun soitin seuraavana päivänä että haluan rahat takaisin koska sormet ovat kipeät ja osassa rakenne alkanut jo irtoamaan eivät he tehneet asialle mitään. Jouduin menemään paikanpäälle vaatimaan rahoja..

• Anonyymi

Minulla ollut aina hyvä palvelu samassa paikassa kun on vakio kynsihuoltaja. Ja olen käynyt heillä monta vuotta!! : ))
        Erinomaista palvelua!

• Anonyymi

Parhaat geelikynnet laittavat, mistään ei saa niin hyviä. Suosittelen leppävaaran toimipistettä👍

• Anonyymi

Minä olen käyttänyt Alppilan toimipistettä kynsien laittoon ja huoltoon jo yli 10 v.
        Voin sanoa, että on ystävällistä palvelua, suomeksi vaikka ovatkin ulkomaalaisia.
        Aina on hyvät ja hienot kynnet, kun lähden ja joustavat ajanvaraukset. Voin lämpimästi suositella tätä Alppilan paikkaa, Lintsin lähellä.

• Anonyymi

No huh huu, olen käyttänyt heidän palveluita vuodesta 2010 lähtien. Aina ystävällistä palvelua, ammattitaitoista työnjälkeä ja siis on tehty joka kuukausi kynsiä, silliin tällöin ripsiä, jalkahoitoa tms.
      Erittäin tyytyväinen ollut aina!

• Anonyymi

Olen käyttänyt myös vuosia heidän palveluaan ( Leppävaara) Oanh on minun kynsihuoltaja. Erittäin taitava ja perusteellinen,tekee tarkkaa työtä!! Ei mitään ongelmia.

• Anonyymi

Voi hyvänen aika, mikä valittaja….peili käteen!
      Olen käyttänyt tämän firman palveluksia alusta asti, n.18 vuotta, enkä koskaan ole saa nut huonoa tai epäystävällistä kohtelua. Missään muualla ei ole liioin tehty yhtä hyvällä ammattitaidoll a rakennekynsiä tai tehty jalkahoitoja kuin tämän firman toimipisteissä. Olen joutunut ikävä kyllä muutaman kerran käymään muuallakin hoidoissa ja joka kerta olen joutunut pettymään erotyisedti rakennekunsien osalta.

• Anonyymi

Ostin ystävälleni jalkahoidon lahjaksi. Oli ala-arvoista asiakaspalvelua. Kaksi työntekijää puhuu keskenään omaa kieltään ja nauraa räkättävät. Ystävälleni tuli tunne et nauru kohdistui häneen.
      Ja itse jalkahoitoon tulee. Olin järkyttynyt sillä diabeetikko ystäväni jalat oli raastettu vereslihalle ja haavoille.
      Mutta asia ei jää tähän.

• Anonyymi

Varmaankin käsien/kynsi/geeli/rakennekynnet ym.toimii ,mutta kyllä jalkahoidossa on toivomisen varaa.Jalkapohjiani raastettiin metallisella raastimella,iho niin ohut että sain verta vuotavia haavoja päkiääni,tuntui epämiellyttävältä kun varpaiden eroittajaa käytettiin kynsien lakkauksen yhteydessä ,oliko edellisen asiakkaan jäljiltä?
      Harmillista kikattelua kollegan kanssa koko hoidon ajan heidän omalla kielellään?!
      Asiakaspalvelussa tosi paljon parannettavaa!!!!
      Taidan kääntyä oikean ammattilaisen puoleen saadakseni tasokkaampaa palvelua,minun jaloistani on kyse!

• Anonyymi

Noihan on kaikkialla maailmassa rahanpesupaikkoja. Ja suominainen vaan menee, kun kerran ripset on saatava. Ei saatana.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      86
      3922
    2. Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin

Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss
      Ihastuminen
      107
      1832
    3. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      109
      1146
    4. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      100
      1111
    5. Mitä sä haluat?

Kerro nyt. Sano suoraan.
      Ikävä
      69
      983
    6. Priden osallistujamäärä suuri pettymys!

Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate
      Luterilaisuus
      165
      882
    7. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      42
      846
    8. IS Viikonloppu 28.-29.6.2025

3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit
      Sanaristikot
      57
      811
    9. Joku kysyy

Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g
      Perussuomalaiset
      61
      780
    10. Huono grilli kokemus

Menimme grillille ostamaan ruokaa. Myyjät nauroivat meille, ja saimme todella asiatonta palvelua. Odotimme ruokaa innoll
      Puolanka
      22
      771
    Aihe