Mauno Mattilalla taas järkyttävä aborttikuva

Anonyymi

Ei kukaan terve ihminen hyväksy aborttia. Mattila julkaisee aborttikuva koko ajan. Älkää rakastelko. Abortista päästään eroon jos mies pukeutuisi aina kondomiin. Asia on myös naisten vastuulla mutta myös MM miesten. Mutta on kivempi syyllistää naisia kuin itse käyttää kondomia.

33

99

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rauhan tervehdys.

      Ei totuuden sanominen syyllistä ja raskauta ihmisen omaatuntoa, vaan synnin tekeminen. Laki on laitettu välille, että synti suurena nähtäisiin, koska Jumalan edessä viattoman vauvan surmaaminen on kauhistus.

      Sitten tuot esille, että jos miehet käyttäisi kondomia (jota nainen voisi tietenkin vaatia) on se perussyy, miksi tapahtuu abortteja. Raamatun ohjeistus on paljon parempi ja se on käsky: "Älä tee huorin", joka ehkäisee kaikilta inhottavilta sukupuolitaudeilta, ei toivotuilta raskauksilta ja ennen kaikkea tuo siunauksen elämään, sillä haureus repii ihmisen rikki kuin monesti irti revitty tarrapaperi.

      "Parannusta syntien anteeksisaamiseksi on saarnattava hänen nimessänsä kaikille kansoille, alkaen Jerusalemista." - Luukkaan evankeliumi 24:47

      Tämä on kuitenkin vain se ensimmäinen puoli. Toinen puoli on, että katuva saa syntinsä anteeksi. Olipa ne synnit kuinka hirveät tahansa, niin voi tehdä parannuksen ja ottaa vastaan anteeksiannon uskon kautta Jeesukseen Kristukseen.

      Jos abortti painaa raskaana omallatunnollasi, niin tämän opetuksen kautta voit löytää armon. Se ovi, jonka kautta astutaan armoon on totuus, joka tekee vapaaksi. Kiitos Herralle.
      https://www.youtube.com/watch?v=-CxaahNjLjo

      "Jumalaton hyljätköön tiensä ja väärintekijä ajatuksensa ja palatkoon Herran tykö, niin Hän armahtaa häntä, ja meidän Jumalamme tykö, sillä Hänellä on paljon anteeksiantamusta. " - Jesajan kirja 55:7

      Siunauksin, MM.

      • Anonyymi

        Paras olla kokonaan ilman ehkäisyä.


      • Anonyymi

        Yhdyntä itsessään ei ole HUORINTEKO!

        Huorin voi tehdä ainoastaan, jos elää parisuhteessa ja yhtyy sen ulkopuolella!

        Mattilan teologian on niin hevonhuitsinhuutia, että karttakaa! Hän julistautuu pian paaviksi tai piispaksi ainakin!!


      • Anonyymi

        Kiitos vastauksesta. Ap nä en hyväksy aborttia eikä ole koskaan ollut tarvetta sellaiseen. Minulla on 4 lasta ja useita lapsenlapsia. Olen ollut 48v naimisissa.

        Pointtini oli siinä että miehet jatkuvasti pistävät abortit naisten viaksi vaikka ovat 50% vastuullisia. Jos joku vastoin Raamattua rakastelee ilman avioliittoa huolehtikoon ehkäisystä. Ja miehillä se käy helposti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhdyntä itsessään ei ole HUORINTEKO!

        Huorin voi tehdä ainoastaan, jos elää parisuhteessa ja yhtyy sen ulkopuolella!

        Mattilan teologian on niin hevonhuitsinhuutia, että karttakaa! Hän julistautuu pian paaviksi tai piispaksi ainakin!!

        hhmm
        Luin monesti Maunon kommentin ja en havaitse että siinä väitettäisiin, että yhdyntä on synti.
        ei vaan Mauno sanoo: että;
        "Huorin teko" on se paha.
        ja tämä tietysti on yksi Kymmenestä käskystä.

        Nyt selvennykseksi, miehellä voi olla 700 vaimoa ja jos se ei riitä voi pyytää lisää ja Jumala, voi sallia eli antaa.
        Naisella sitä vastoin voi olla VAIN yksi ELOSSA oleva mies.

        Joten parisuhde ei ole vedenjakaja.
        vaan se että on uskoton, lailliselle puolisolle.
        Tämä on haastava seikka, jos on monia vaimoja.
        Kuten Aabrahamilla ja Mooseksella ja Davidilla ja Salomolla.

        se miten Herra asiaa suhtautuu, on ilmoitettu että, jokainen vaimo on OIKEUTETTU, samaan vaatteet, leivän ja aviollisen oikeuden eli seksiä.

        se miksi sitten Jumala salliii, ei ole tiedossa eikä iloitettu.

        Nyt se on sivu seikka.
        Tulee olla USKOLLINEN Jumalalle ja mitä Jumala on säätänyt ja määrännyt,
        vaikka me emme ole lain alla, on monet, käskyt ja säädöket annettu jo ennen Moosesta eli lakia.

        Se että tämä on erittäin iso ongelma nyt ja vielä tulee paisumaan on Jumalan Ilmoitus.
        Abortti, omasta mielestä on syntiä ja murha.

        koska sitten minun mielestäni, sikiö on ihminen, mies/poika tahi nainen/tyttö lapsi eli vauva on sitten laajempi selitys. eli lyhytkäisesti.
        MINUN MIELESTÄNI:
        Kolme viikkoa vanha sikiö on lapsi, sillä, kolemn viikon vanha sikiö tekee itse eli Jumala, lapselle VEREN:
        ja veri on sielu.
        ja sielu on veressä.

        No, tämä on laaja alue mutta sanon, että kuka lie Anonyymi onkaan , niin et ymmärrä mitä Mauno sanoo tahi et ole ymmärtävinäsi.

        Huorin teko on, sydämen tila ja se tulee ilmi, ei oman vaimon kanssa olevassa sukupuoli yhdeydessä.

        Jeesus sanoo:
        Joh. 16:
        7 Kuitenkin minä sanon teille totuuden: teille on hyväksi, että minä menen pois. Sillä ellen minä mene pois, ei Puolustaja tule teidän tykönne; mutta jos minä menen, niin minä hänet teille lähetän.
        8 Ja kun hän tulee, niin hän näyttää maailmalle todeksi synnin ja vanhurskauden ja tuomion:
        9 synnin, koska he eivät usko minuun;
        10 vanhurskauden, koska minä menen Isän tykö, ettekä te enää minua näe;
        11 ja tuomion, koska tämän maailman ruhtinas on tuomittu.

        EPÄUSKO on "kaiken pahan ja synnin ja tottelemattomuuden" alku ja juuri.
        Epäusko saa kaiken sekaisin ja se vaikuttaa sitten että ihminen ei tiedä tahi tahdo tehdä mitä Jumala sanoo.'

        Teot tulevat kun epäusko saa tilaa.
        Jos ei ole epäuskoa on uskoa ja usko on tottelevaisuutta Jumalan Sanaa ja Käskyjä kohtaan.

        Viisaus on tyhmyyden vastakohta ja Pyhä Henki, vaikuttaa viisautta, ja Jumalan Sana.
        Joten tyhmyys on, jo itsesään, "syntiä" ja vaikuttaa sitten teot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos vastauksesta. Ap nä en hyväksy aborttia eikä ole koskaan ollut tarvetta sellaiseen. Minulla on 4 lasta ja useita lapsenlapsia. Olen ollut 48v naimisissa.

        Pointtini oli siinä että miehet jatkuvasti pistävät abortit naisten viaksi vaikka ovat 50% vastuullisia. Jos joku vastoin Raamattua rakastelee ilman avioliittoa huolehtikoon ehkäisystä. Ja miehillä se käy helposti.

        "Pointtini oli siinä että miehet jatkuvasti pistävät abortit naisten viaksi vaikka ovat 50% vastuullisia. Jos joku vastoin Raamattua rakastelee ilman avioliittoa huolehtikoon ehkäisystä. Ja miehillä se käy helposti."

        ja tämän logiikka on seuraava?
        Mies ja nainen vapaasti harrastaa seksiä ja sitten tulee, yllätys eli raskaus.
        nyt vaikka nainen raiskattaisiin, niin ei ole sallittua murhata lasta.
        Monesti, nainen on se joka sen tekee eli päättää päästä, lapsesta eroon.

        harvoin, mies fyysisesti pakottaa naisen abortiin tahi tappaa lapsen kohtuu.

        joten tässä ei voi valkopestä naista, ja sanoa että, koska muutkin....

        Nyky päivänä on erittäin paljon ERITYISESTI Seurakunnassa/kunnissa, haureutta ja huoruutta.
        ja jos tämä asia kiinnostaa, miten Jumala suhtautuu asiaa on se ilmoitettu Ilmestyskirjassa.

        sama mitä Jumala teki Mooseksen aikana kun Bileam opetti naiset viettelemään miehet.
        Mitä lie lisää tietoa saanneet, sillä ei meistä kauan tarvitse rohkaista kun vieraan naisen tykö menevät.

        Nyt SEURAKUNNASSA kuten Oli Mooseksen aikana.

        ja naiset voivat katsoa ja lukea, MITEN Jumala asian hoiti.
        samoin tulee olemaan lähitulevaisuudessa, kun Herra puhdistaa omansa eli Morsiammen jossa ei sitten ole tahraa ei ryppyä.

        Mutta, hyvin olet tehtny kun olet lapsia tehnyt ja täyttänyt osasi :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Pointtini oli siinä että miehet jatkuvasti pistävät abortit naisten viaksi vaikka ovat 50% vastuullisia. Jos joku vastoin Raamattua rakastelee ilman avioliittoa huolehtikoon ehkäisystä. Ja miehillä se käy helposti."

        ja tämän logiikka on seuraava?
        Mies ja nainen vapaasti harrastaa seksiä ja sitten tulee, yllätys eli raskaus.
        nyt vaikka nainen raiskattaisiin, niin ei ole sallittua murhata lasta.
        Monesti, nainen on se joka sen tekee eli päättää päästä, lapsesta eroon.

        harvoin, mies fyysisesti pakottaa naisen abortiin tahi tappaa lapsen kohtuu.

        joten tässä ei voi valkopestä naista, ja sanoa että, koska muutkin....

        Nyky päivänä on erittäin paljon ERITYISESTI Seurakunnassa/kunnissa, haureutta ja huoruutta.
        ja jos tämä asia kiinnostaa, miten Jumala suhtautuu asiaa on se ilmoitettu Ilmestyskirjassa.

        sama mitä Jumala teki Mooseksen aikana kun Bileam opetti naiset viettelemään miehet.
        Mitä lie lisää tietoa saanneet, sillä ei meistä kauan tarvitse rohkaista kun vieraan naisen tykö menevät.

        Nyt SEURAKUNNASSA kuten Oli Mooseksen aikana.

        ja naiset voivat katsoa ja lukea, MITEN Jumala asian hoiti.
        samoin tulee olemaan lähitulevaisuudessa, kun Herra puhdistaa omansa eli Morsiammen jossa ei sitten ole tahraa ei ryppyä.

        Mutta, hyvin olet tehtny kun olet lapsia tehnyt ja täyttänyt osasi :)

        Abortoiduista naisista suuri osa sanoo jotta aborttiin johti mies. Mies pakotti joten turhaan panet synnin vain naisilla.


      • Anonyymi

        Mitä ihmettä? Jumalan totuus se juuri ihmiset syyllistääkin! Joka tietoa lisää, lisää tuskaa. Ja kun totuutta puhutaan, ihminen tajuaa olevansa syntinen. Jos ei olisi käskysanaa, ei edes tiedettäisi mistään synnistä mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhdyntä itsessään ei ole HUORINTEKO!

        Huorin voi tehdä ainoastaan, jos elää parisuhteessa ja yhtyy sen ulkopuolella!

        Mattilan teologian on niin hevonhuitsinhuutia, että karttakaa! Hän julistautuu pian paaviksi tai piispaksi ainakin!!

        Kun evoluteri lukee Raamattuaan niin hän ei näe sanaa"älä" ennen sanoja " tee huorin", ja siksi hän tekee huorin ja kohta murhaa lapsensa jo kohtuun.

        Miten kukaan voi olla niin raakalainen että surmaa oman lapsensa jo ennen tämän syntymää? En kerta kaikkiaan voi käsittää että tuollaisia naisia on olemassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun evoluteri lukee Raamattuaan niin hän ei näe sanaa"älä" ennen sanoja " tee huorin", ja siksi hän tekee huorin ja kohta murhaa lapsensa jo kohtuun.

        Miten kukaan voi olla niin raakalainen että surmaa oman lapsensa jo ennen tämän syntymää? En kerta kaikkiaan voi käsittää että tuollaisia naisia on olemassa.

        Mieshän sen on myös tehnyt.. MIehen tulee tarjoutua maksamaan lapsen elatus muuten hän tekee syntiä.


      • Anonyymi

        Miehen pitää itse älytä käyttää eikä odottaa naisten pyyntöä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        hhmm
        Luin monesti Maunon kommentin ja en havaitse että siinä väitettäisiin, että yhdyntä on synti.
        ei vaan Mauno sanoo: että;
        "Huorin teko" on se paha.
        ja tämä tietysti on yksi Kymmenestä käskystä.

        Nyt selvennykseksi, miehellä voi olla 700 vaimoa ja jos se ei riitä voi pyytää lisää ja Jumala, voi sallia eli antaa.
        Naisella sitä vastoin voi olla VAIN yksi ELOSSA oleva mies.

        Joten parisuhde ei ole vedenjakaja.
        vaan se että on uskoton, lailliselle puolisolle.
        Tämä on haastava seikka, jos on monia vaimoja.
        Kuten Aabrahamilla ja Mooseksella ja Davidilla ja Salomolla.

        se miten Herra asiaa suhtautuu, on ilmoitettu että, jokainen vaimo on OIKEUTETTU, samaan vaatteet, leivän ja aviollisen oikeuden eli seksiä.

        se miksi sitten Jumala salliii, ei ole tiedossa eikä iloitettu.

        Nyt se on sivu seikka.
        Tulee olla USKOLLINEN Jumalalle ja mitä Jumala on säätänyt ja määrännyt,
        vaikka me emme ole lain alla, on monet, käskyt ja säädöket annettu jo ennen Moosesta eli lakia.

        Se että tämä on erittäin iso ongelma nyt ja vielä tulee paisumaan on Jumalan Ilmoitus.
        Abortti, omasta mielestä on syntiä ja murha.

        koska sitten minun mielestäni, sikiö on ihminen, mies/poika tahi nainen/tyttö lapsi eli vauva on sitten laajempi selitys. eli lyhytkäisesti.
        MINUN MIELESTÄNI:
        Kolme viikkoa vanha sikiö on lapsi, sillä, kolemn viikon vanha sikiö tekee itse eli Jumala, lapselle VEREN:
        ja veri on sielu.
        ja sielu on veressä.

        No, tämä on laaja alue mutta sanon, että kuka lie Anonyymi onkaan , niin et ymmärrä mitä Mauno sanoo tahi et ole ymmärtävinäsi.

        Huorin teko on, sydämen tila ja se tulee ilmi, ei oman vaimon kanssa olevassa sukupuoli yhdeydessä.

        Jeesus sanoo:
        Joh. 16:
        7 Kuitenkin minä sanon teille totuuden: teille on hyväksi, että minä menen pois. Sillä ellen minä mene pois, ei Puolustaja tule teidän tykönne; mutta jos minä menen, niin minä hänet teille lähetän.
        8 Ja kun hän tulee, niin hän näyttää maailmalle todeksi synnin ja vanhurskauden ja tuomion:
        9 synnin, koska he eivät usko minuun;
        10 vanhurskauden, koska minä menen Isän tykö, ettekä te enää minua näe;
        11 ja tuomion, koska tämän maailman ruhtinas on tuomittu.

        EPÄUSKO on "kaiken pahan ja synnin ja tottelemattomuuden" alku ja juuri.
        Epäusko saa kaiken sekaisin ja se vaikuttaa sitten että ihminen ei tiedä tahi tahdo tehdä mitä Jumala sanoo.'

        Teot tulevat kun epäusko saa tilaa.
        Jos ei ole epäuskoa on uskoa ja usko on tottelevaisuutta Jumalan Sanaa ja Käskyjä kohtaan.

        Viisaus on tyhmyyden vastakohta ja Pyhä Henki, vaikuttaa viisautta, ja Jumalan Sana.
        Joten tyhmyys on, jo itsesään, "syntiä" ja vaikuttaa sitten teot.

        Miksei naisella voi olla useita miehiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        hhmm
        Luin monesti Maunon kommentin ja en havaitse että siinä väitettäisiin, että yhdyntä on synti.
        ei vaan Mauno sanoo: että;
        "Huorin teko" on se paha.
        ja tämä tietysti on yksi Kymmenestä käskystä.

        Nyt selvennykseksi, miehellä voi olla 700 vaimoa ja jos se ei riitä voi pyytää lisää ja Jumala, voi sallia eli antaa.
        Naisella sitä vastoin voi olla VAIN yksi ELOSSA oleva mies.

        Joten parisuhde ei ole vedenjakaja.
        vaan se että on uskoton, lailliselle puolisolle.
        Tämä on haastava seikka, jos on monia vaimoja.
        Kuten Aabrahamilla ja Mooseksella ja Davidilla ja Salomolla.

        se miten Herra asiaa suhtautuu, on ilmoitettu että, jokainen vaimo on OIKEUTETTU, samaan vaatteet, leivän ja aviollisen oikeuden eli seksiä.

        se miksi sitten Jumala salliii, ei ole tiedossa eikä iloitettu.

        Nyt se on sivu seikka.
        Tulee olla USKOLLINEN Jumalalle ja mitä Jumala on säätänyt ja määrännyt,
        vaikka me emme ole lain alla, on monet, käskyt ja säädöket annettu jo ennen Moosesta eli lakia.

        Se että tämä on erittäin iso ongelma nyt ja vielä tulee paisumaan on Jumalan Ilmoitus.
        Abortti, omasta mielestä on syntiä ja murha.

        koska sitten minun mielestäni, sikiö on ihminen, mies/poika tahi nainen/tyttö lapsi eli vauva on sitten laajempi selitys. eli lyhytkäisesti.
        MINUN MIELESTÄNI:
        Kolme viikkoa vanha sikiö on lapsi, sillä, kolemn viikon vanha sikiö tekee itse eli Jumala, lapselle VEREN:
        ja veri on sielu.
        ja sielu on veressä.

        No, tämä on laaja alue mutta sanon, että kuka lie Anonyymi onkaan , niin et ymmärrä mitä Mauno sanoo tahi et ole ymmärtävinäsi.

        Huorin teko on, sydämen tila ja se tulee ilmi, ei oman vaimon kanssa olevassa sukupuoli yhdeydessä.

        Jeesus sanoo:
        Joh. 16:
        7 Kuitenkin minä sanon teille totuuden: teille on hyväksi, että minä menen pois. Sillä ellen minä mene pois, ei Puolustaja tule teidän tykönne; mutta jos minä menen, niin minä hänet teille lähetän.
        8 Ja kun hän tulee, niin hän näyttää maailmalle todeksi synnin ja vanhurskauden ja tuomion:
        9 synnin, koska he eivät usko minuun;
        10 vanhurskauden, koska minä menen Isän tykö, ettekä te enää minua näe;
        11 ja tuomion, koska tämän maailman ruhtinas on tuomittu.

        EPÄUSKO on "kaiken pahan ja synnin ja tottelemattomuuden" alku ja juuri.
        Epäusko saa kaiken sekaisin ja se vaikuttaa sitten että ihminen ei tiedä tahi tahdo tehdä mitä Jumala sanoo.'

        Teot tulevat kun epäusko saa tilaa.
        Jos ei ole epäuskoa on uskoa ja usko on tottelevaisuutta Jumalan Sanaa ja Käskyjä kohtaan.

        Viisaus on tyhmyyden vastakohta ja Pyhä Henki, vaikuttaa viisautta, ja Jumalan Sana.
        Joten tyhmyys on, jo itsesään, "syntiä" ja vaikuttaa sitten teot.

        Taas STNan palvojat liikkeellä rohkaisemassa miehiä kuolemansyntiin ja rikokseen.

        Moniavioisuus on rikos Suomen lain ja Jumalan lain mukaan. Kuningas Salomolla on satoja vaimoja, mutta hän ei ollutkaan JHWH:n palvelija vaan palveli useita jumalia. Joten moniavioisuus kuuluu epäjumalanpalvelukseen.

        Mooseksella ei ollut kuin yksi vaimo. Abrahamilla oli toinenkin vaimo, mutta Jumala karkotti hänet. Olihan Sarallakin kaksi miestä samaan aikaan, Abraham ja Faarao. Jumala ilmoitti mielipiteensä tästäkin liitosta, ja rikkoi liiton Faaraon kanssa.

        Te STNan palvojat aina yritätte eksyttää miehiä häpäisemään itsensä ja loukkaamaan naisia. Te vihaatte naisia ja yritätte tehdä kaikkenne, jotta luomakunnan järjestys rikkoutuu.

        Jeesus kertoi aivan selvästi, että yksi mies ja yksi nainen muodostaa liiton. Jopa muiden kumppaneiden himoaminen on synti. Tässä ei ole mitään epäselvää! Siitäkään huolimatta, että haureelliset yrittävät eksyttää muita haureuteen sen sijaan, että tekisivät itse parannuksen.

        Pian saat tuomioisi Jumalalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas STNan palvojat liikkeellä rohkaisemassa miehiä kuolemansyntiin ja rikokseen.

        Moniavioisuus on rikos Suomen lain ja Jumalan lain mukaan. Kuningas Salomolla on satoja vaimoja, mutta hän ei ollutkaan JHWH:n palvelija vaan palveli useita jumalia. Joten moniavioisuus kuuluu epäjumalanpalvelukseen.

        Mooseksella ei ollut kuin yksi vaimo. Abrahamilla oli toinenkin vaimo, mutta Jumala karkotti hänet. Olihan Sarallakin kaksi miestä samaan aikaan, Abraham ja Faarao. Jumala ilmoitti mielipiteensä tästäkin liitosta, ja rikkoi liiton Faaraon kanssa.

        Te STNan palvojat aina yritätte eksyttää miehiä häpäisemään itsensä ja loukkaamaan naisia. Te vihaatte naisia ja yritätte tehdä kaikkenne, jotta luomakunnan järjestys rikkoutuu.

        Jeesus kertoi aivan selvästi, että yksi mies ja yksi nainen muodostaa liiton. Jopa muiden kumppaneiden himoaminen on synti. Tässä ei ole mitään epäselvää! Siitäkään huolimatta, että haureelliset yrittävät eksyttää muita haureuteen sen sijaan, että tekisivät itse parannuksen.

        Pian saat tuomioisi Jumalalta.

        Mene sinä vain harjoittamaan haureutta äläkä tuomitse ja uhkaile muita.


    • Anonyymi

      Tässä on se oikea kysymys: Ovatko seksuaalisethimot tärkeämpiä kuin ihmiselämä? Eivät ole. Vastuu kuuluu ja tulee aina kuulumaan aikuisille.

      • Anonyymi

        Käytä kondomia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käytä kondomia.

        On hyvä käyttää kauhukuvia viestin tehona. Aborttikuva lopettanee huoraamisen. Itse olen liimannut jääkaapin oveen laihduttamista varten kauhukuvia lihavista ja siihen liittyvistä sairauksista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käytä kondomia.

        Jos ei halua lapsia pysyy sinkkuna. Yksinkertaista. Toiset eivät saa lapsia vaikka haluaisivat. Avioliitto ei ole seksiä varten säädetty. Avioliiton yksi tarkoitus on suojelle aviopuolisoita himoiltaan.


    • Anonyymi

      Minä haluaisin ainakin 10 lasta. Ois kiva.
      En kerro kuka

    • Anonyymi

      Kuinka monelle Herra onkaan antanut anteeksi abortitkin, kun ihminen on tullut Jeesuksen tykö.

    • Anonyymi

      Kondomikottaraisia ei saisi unohtaa. Kondorit (Cathartidae) on vanha päiväpetolintuheimo, jonka seitsemän lajia ovat vanhan maailman korppikotkia muistuttavia raadonsyöjiä.

      • Anonyymi

        Ojareksen mukaan vain 1 prosentti on oikeasti kunnolla uskovia kuten hän.Muut elää maallisesti eikä noudata seksi vain avioliitossa periaatetta. Heille tulee näitä abortteja ja heidän pitäisi käyttää kondomia. Hyvin uskovat vastustaa ehkäisyä mutta sit tulee abortteja. Tulee kiertokulku.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ojareksen mukaan vain 1 prosentti on oikeasti kunnolla uskovia kuten hän.Muut elää maallisesti eikä noudata seksi vain avioliitossa periaatetta. Heille tulee näitä abortteja ja heidän pitäisi käyttää kondomia. Hyvin uskovat vastustaa ehkäisyä mutta sit tulee abortteja. Tulee kiertokulku.

        Päivi Räsänen oli psykologi Salme Blomsterin ohjelmassa puhuen abortista One tv. PR sanoi vastustavansa aborttia aina vaikka lapsi olisi elinkelvoton esim. Aivoton. Nyky lepsu laki antaa oikeuden aborttiin vielä 20..24 viikoilla jos tällä on sairaus esim down tai Turner. Päivin mukaan nämä ovat lähes terveitä ihania lapsia. 22viikkoa vanhaa tervettä lasta pidetään keskoskaapissa ja samanikäinen Turner tai downi abortoidaan.Hän ei voi ymmärtää abortoivaa äitiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päivi Räsänen oli psykologi Salme Blomsterin ohjelmassa puhuen abortista One tv. PR sanoi vastustavansa aborttia aina vaikka lapsi olisi elinkelvoton esim. Aivoton. Nyky lepsu laki antaa oikeuden aborttiin vielä 20..24 viikoilla jos tällä on sairaus esim down tai Turner. Päivin mukaan nämä ovat lähes terveitä ihania lapsia. 22viikkoa vanhaa tervettä lasta pidetään keskoskaapissa ja samanikäinen Turner tai downi abortoidaan.Hän ei voi ymmärtää abortoivaa äitiä.

        Räsänen on S-tanasta.


    • Anonyymi

      Mauno, onko mahdollista luopua kuvista, jotka eivät tuota Jumalalle kunniaa?
      Ne kuvat sivustollasi ja videoissasi eivät tuo ihmisiä parannuksen paikalle. On
      parempi pysyä pelkästään Jumalan sanassa, sillä joudumme kerran tilille kaikista
      sanoistamme ja kuvistamme.

      Kun me tunnustamme syntimme, on Jumala uskollinen ja vanhurskas, antaa
      meille synnit anteeksi ja puhdistaa kaikesta vääryydestä.

      Miksi tulisi ottaa kuvia tai tekstejä maailmasta, jossa ei ole totuutta. Esim.
      uuskarismaatikoista kirjoitettaessa on muistettava, että hekin ovat isiä ja
      äitejä ja jos meillä on jotain heitä vastaan, on meidän ensin mentävä heidän
      luokseen, eikä käytävä oikeutta jumalattomien edessä.

      Suosittelen yllämainittujen kuvien sijaan julkaisemaan kuvia esim. perheestä,
      isästä ja äidistä sekä lapsista. Ne ovat muistutus Jumalan tahdosta. Pyydän tut-
      kimaan sivustosi kuvat ja vaihtamaan kuvat Jumalalle kunniaa tuoviksi.

      Ole siunattu ja varjeltu Kristuksessa Jeesuksessa Kristuksessa.

      • Anonyymi

        Mattila Ebeling jne vastustavanevat ilmaista alle 25v ehkäisyä siksi että pelkäävät aborttien vähenevän jolloin heidän aborttikuviaan ja naisten haukkumistaan ei enää tarvittaisi. Iehen syyllisyyttä eivät tuo esille.

        Mitään ehkäisyä äärisuunnat ei hyväksy vaan seksi on sallittu naineille. Ylen mukaan Ebeling hyväksyy kuitenkin kondomin ku tämä ei tapa hedelmöittynyttä munasolua.

        70% aborteista tehdään naineille mistä ei puhuta


    • Anonyymi

      Ymmärtääkseni kuvia julkaistaan siksi että jotkut peruskoulua käymättömät edelleen valehtelee että abortoidaan vain soluklimppi eikä lasta.

      Jos käy koulua niin tietää että se on valhe ja että pieni muutaman sentin kokoinen sikiö omistaa jo sydämen ja kädet ja jalat. Joka tapauksessa se on elävä olento ja sen suunniteltu tappaminen on murha lainkirjaimenkin mukaan.

      Murhista tulee Suomelle tuomio riippumatta mitä olette mieltä. Mielipiteellä ei myrskyjä pysäytetä.

    • Anonyymi

      Herra ei ole koskaan keneltäkään vaatinut parannuksentekoa synneistä ilman Pyhää Henkeä. Vasta kun ihminen saa herätyksen ja kääntyy elämässään Jumalan puoleen, tapahtuu parannuksenteko.

      Jumalattomilta on siis turha odottaa Jumalan mieleisiä tekoja, esim. abortin suhteen tai muidenkaan asioiden kohdalla. Parannus tehdään Jumalan antamssa voimassa, ei ihmisen omassa voimassa.

      Uskovien tehtävänä on ainoastaan valistaa, mikä Jumalan edessä on syntiä ja että synneistä päästään vapaaksi Kristuksen puoleen kääntymällä.

      • Anonyymi

        Sopii ehkä myös kertoa että tuomiot tulee synneistä kuten Ilmestyskirjassa kerrotaan.
        Jostain syystä sen kirjan alussa jopa sanotaan autuaaksi sitä joka lukee ja kuulee sen tekstin.
        Näin ei tarvitse ihmiskunnan luulla että tuho tulee sattumalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sopii ehkä myös kertoa että tuomiot tulee synneistä kuten Ilmestyskirjassa kerrotaan.
        Jostain syystä sen kirjan alussa jopa sanotaan autuaaksi sitä joka lukee ja kuulee sen tekstin.
        Näin ei tarvitse ihmiskunnan luulla että tuho tulee sattumalta.

        Itselläni on useita lapsia ja sisaruksia. En tunne omassa työ/tuttavapiirissä ketään jolle olisi tehty abortti. Mutta elän yhteisössä jossa sellainen ei tulisi kysymykseen vaan lapset otettaisiin vastaan.

        Lääkäreiden ja vankilahenkilökunnan jne kertoman mukaan yli 50 v sitten oli yleistä tappaa sikiö kaikenlaisilla puoskareilla jotka usein tappoivat äidin ja saivat vankilätuomion. Laittomia abortteja tehtiin kymmeniä tuhansia ja laillisiakin yli 20000 per vuosi 1970 luvulla. Nyt niitä tehdään puolet.Nollaan tulee pyrkiä.

        Valistus ja ehkäisy on vähentänyt abortteja. Päivi Räsänen ja Raamattu sanoo ettei seksiä saa tehdä muut kuin avioliitossa olevat.ei edes ajatella. Seksi pitäisi kuolettaa naimattomien mielestä.

        Huolestuttavaa on se että aborteista nytkin 66% tehdään avioliitossa oleville. Miksi?

        Luin Mattilan ja muiden saamia aborttikommentteja. Näistä puuttuu miehen vastuu.Miehen tulee raamatullisesti elättää nainen ja lapset ja tarjota turvallinen hyvä koti Miehellä on raskas vastuu perheen johtajana ja elättäjänä ja kasvattajana. Miehen tulee ajatella vastuutaan ja sitä voiko hän elättää ennenkuin rupeaa seksiin Menee vasektomiaan jollei pysty. Tai on selibaatissa.Miehen himoista saa nainen kärsiä.

        Kohtuullinen elatusmaksu on 500e kk lapsesta. Tämä tekee yli 100k e 18 vuodessa. Mies mieti vastuusi ja valitse myös vastuullinen äiti vauvallesi.

        Toivottavasti abortit loppuvat kokonaan kun viisastutaan ja luetaan Raamattua.


    • Ihmisen sisin ei ole kaunista katseltavaa, mutta sitä ei pidä säikähtää.

    • Anonyymi

      M pitäää Usan aborttikieltoshyvänä. Trump sanoi sen Jumalan teoksi. Trump toimii itse äärimmäisen moraalittomasti haalien kumppaneita mm kun nykyvaimo sai vauvan ja käyttäen naisia hyväkseen, vaikken voi ymmärtää kuinka joku voi päästää tommosen otuksen 10 m lähemmäksi itseään.

      Abortit pitää saada pois kokonaan. Ongelmaa tulee. Paras keino olla ilman seksiä tai ehkäistä. En hyväksy naisten käyttämiä hormonaalisia ehkäisyjä koska ne tappaa hedelmöittyneitä munasoluja ja ylihormonit on naiselle huono asia. Ainoa keino on miehen käyttämä ehkäisy. Kondomi ei tapa ketään mutta on kieltämättä tylsä keino. Vasektomia olisi hyvä mutta siihen miehet ei suostu.

      Katolinen nuori lääkärimies on Patmoksen kautta markkinoinut ja kirjoittanut oppaan naisen varmojen päivien käytöstä. Hänellä on kylläkin monta lasta. Mies pitää keinoa hyvänä.

      Ei oo helppoa ei.

      • >>> Abortit pitää saada pois kokonaan

        Tästä on moni ihminen eri mieltä. Abortti on samanlainen perustavanlaatuinen ihmisoikeus, kuin oikeus ajatella ja toimia itsenäisesti.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      2970
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      26
      2079
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2034
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1852
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1221
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe