Herääminen

Milloin ymmärsit olevasi vainon kohde?

100

630

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      kun poliisiautoja alkoi tulla samassa kohtaan vastaan

      • Anonyymi

        Olenko minäkin siis vainottu, kun poliisien partioreitti kulkee tästä läheltä ja melkein joka päivä tästä menee poliisiauto ohi? Entä ne tuhannet muut jotka asuu tässä? Aikamoinen homma 2 poliisilla vainota heitä kaikkia ajamalla ohi autolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olenko minäkin siis vainottu, kun poliisien partioreitti kulkee tästä läheltä ja melkein joka päivä tästä menee poliisiauto ohi? Entä ne tuhannet muut jotka asuu tässä? Aikamoinen homma 2 poliisilla vainota heitä kaikkia ajamalla ohi autolla.

        Minä huomasin, että olen poliisin seurannan kohteena, kun rupesivat ampumaan tutkasäteellä tai muulla selkääni niin, että hypähdin ja käännyin ympäri ja huomasin tuijottavani maijan etuikkunaan-

        Miten niin selkääni. Olin niin väsytetty, etten jaksanut kävellä pidemmälle kuin läheiseen puistoon. Siellä seisoskelin ja hengittelin happea. Poliisilaitos oli lähellä ja tiesin, mitä katua kiertävät puiston kulman ympäri. Seisoin selin siihen katuun. - Tai ehkä niistä oli vaan kiva panna mummu hyppäämään. (Myöhemmin kyllä tehtiin selväksi, että pystyvät seuraamaan autoani ja minua silloinkin . kun olen kävelleen liikkeellä)

        Seuraavat minua ja suojelivat vainoajiani. Nykyään ovat pitäneet puolianikin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olenko minäkin siis vainottu, kun poliisien partioreitti kulkee tästä läheltä ja melkein joka päivä tästä menee poliisiauto ohi? Entä ne tuhannet muut jotka asuu tässä? Aikamoinen homma 2 poliisilla vainota heitä kaikkia ajamalla ohi autolla.

        unohdit mainita lääkkeistä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        unohdit mainita lääkkeistä

        Kuka unohti mainita? Vuosi sitten sain poliisilta huomattavaa apua tehtyäni rikosilmoituksen. Sanoin, että oikeusjuttua en jaksa. Viime keväänä sain apua, pikaisesti, somekirjoituksen perusteella. Joku oli ilmoittanut siitä.

        Minut on tuhottu siihen kuntoon, etten paljon muuta jaksa kuin vähän kirjoitella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka unohti mainita? Vuosi sitten sain poliisilta huomattavaa apua tehtyäni rikosilmoituksen. Sanoin, että oikeusjuttua en jaksa. Viime keväänä sain apua, pikaisesti, somekirjoituksen perusteella. Joku oli ilmoittanut siitä.

        Minut on tuhottu siihen kuntoon, etten paljon muuta jaksa kuin vähän kirjoitella.

        Ai niin, että koska heräsin. V.2015 kun muut TI:t kertoivat minun olevan gs:n kohteena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        unohdit mainita lääkkeistä

        dementia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka unohti mainita? Vuosi sitten sain poliisilta huomattavaa apua tehtyäni rikosilmoituksen. Sanoin, että oikeusjuttua en jaksa. Viime keväänä sain apua, pikaisesti, somekirjoituksen perusteella. Joku oli ilmoittanut siitä.

        Minut on tuhottu siihen kuntoon, etten paljon muuta jaksa kuin vähän kirjoitella.

        se kenelle kommentoidaan näkyy lainauksena


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olenko minäkin siis vainottu, kun poliisien partioreitti kulkee tästä läheltä ja melkein joka päivä tästä menee poliisiauto ohi? Entä ne tuhannet muut jotka asuu tässä? Aikamoinen homma 2 poliisilla vainota heitä kaikkia ajamalla ohi autolla.

        M'oon asunu ja jossain vaiheessa tehny duunii paloaseman lähellä. Onhan se perin ärsyttävää. En kokenut olevani vainottu silloin - yleensä kaikella on tarkoitus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä huomasin, että olen poliisin seurannan kohteena, kun rupesivat ampumaan tutkasäteellä tai muulla selkääni niin, että hypähdin ja käännyin ympäri ja huomasin tuijottavani maijan etuikkunaan-

        Miten niin selkääni. Olin niin väsytetty, etten jaksanut kävellä pidemmälle kuin läheiseen puistoon. Siellä seisoskelin ja hengittelin happea. Poliisilaitos oli lähellä ja tiesin, mitä katua kiertävät puiston kulman ympäri. Seisoin selin siihen katuun. - Tai ehkä niistä oli vaan kiva panna mummu hyppäämään. (Myöhemmin kyllä tehtiin selväksi, että pystyvät seuraamaan autoani ja minua silloinkin . kun olen kävelleen liikkeellä)

        Seuraavat minua ja suojelivat vainoajiani. Nykyään ovat pitäneet puolianikin.

        "pystyvät seuraamaan autoani ja minua silloinkin kun olen kävelleen liikkeellä"

        No sen auton seuraaminen kun olet kävelemässä ei tosiaan liene kovinkaan vaativa tehtävä?

        Vai ajeleeko autosi itsekseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "pystyvät seuraamaan autoani ja minua silloinkin kun olen kävelleen liikkeellä"

        No sen auton seuraaminen kun olet kävelemässä ei tosiaan liene kovinkaan vaativa tehtävä?

        Vai ajeleeko autosi itsekseen?

        opettele suomea


    • Anonyymi

      Peruskoulussa ensimmäisellä luokalla.

    • Anonyymi

      Tänä aamuna kusella käydessäni. Yht'äkkiä tajusin: "ei perkele mua vainotaan".

      • Anonyymi

        Sinulla taitaa olla kusta päässäkin. Olisit vaan lorottanut senkin tyhjäksi. Ai jaa, sitten olisi voinut tulla ilmavaivoja, kun tyhjiö olisi ruvennt täyttymään.


      • Anonyymi

        Autot käy bensalla.


    • Anonyymi

      On aika vaativa kysymys, milloin on tajunnut olevansa joukkovainon kohde. Voisi olla hedelmällistä pohtia. milloin tajusi olevansa suunnitelmallisen stalkkausen kohde.

      Minulle yksi tällainen asia oli jatkuvasti tapahtuva suunnitelmien estyminen viime hetkellä, Istuin naisten saunassa ja kysyin muilta naisilta, onko heille tapahtunut sellaista kuin parin vuoden ajalta kerroin.-Jotakin joskus oli tapahtunut.

    • Anonyymi

      Nyt kun luin tämän aloituksen. Voi perkele!

      • Anonyymi

        mikä kohta sai sinut ajattelemaan että olet vainottu


    • Anonyymi

      Mistä tietää, että on elektronisen häirinnän kohde.-

      En kerro alkuaikojen ihmettelyjä vaan sen, kun indien blogista löysin 1950 luvun klassikkotutkimuksen mikroaalloilla saatavista vaikutuksista. Siinä oli luetteloa. Heti eka kohta kolahti, sitten toinen , kolmas, neljäs, jne. Sitten tuli kohta, joka oli outo (vielä). Loputkin vielä oudot minulle tehtiin ja ihan järjestyksessä.

      • Anonyymi

        Luethan läpi lääkärikirjan ja kerrot meille mitkä kaikki sairaudet sopivat oireisiisi?

        Noin keskustelun kannalta, voisit toki kertoa mitkä kohdat tuossa kolahti niin voitaisiin tarkastella mikä muu voisi selittää samat oireet?

        Esimerkkinä, ja et siis koita sanoa että sinulla olisi tämä oire, kyseessä on vain esimerkki. Nenä joka vuotaa kirkasta voi olla joko heinänuha tai sitten (fataali) aivonesteen vuoto. Oire (yksi niistä) on suurin piirtein sama molemmissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luethan läpi lääkärikirjan ja kerrot meille mitkä kaikki sairaudet sopivat oireisiisi?

        Noin keskustelun kannalta, voisit toki kertoa mitkä kohdat tuossa kolahti niin voitaisiin tarkastella mikä muu voisi selittää samat oireet?

        Esimerkkinä, ja et siis koita sanoa että sinulla olisi tämä oire, kyseessä on vain esimerkki. Nenä joka vuotaa kirkasta voi olla joko heinänuha tai sitten (fataali) aivonesteen vuoto. Oire (yksi niistä) on suurin piirtein sama molemmissa.

        Ihan nyt ehdi, mutta kaivan esille tutkumksesta sen kohdan ja kirjoitan luetteloa, mikäli mode sallii. Nykyään kun tällä ei saa kirjoitella näistä elektronisista jutuista. (Ihan noin muuten vaan kerron, että minulla on tutkijakoulutus, akat.lopputukinto.)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan nyt ehdi, mutta kaivan esille tutkumksesta sen kohdan ja kirjoitan luetteloa, mikäli mode sallii. Nykyään kun tällä ei saa kirjoitella näistä elektronisista jutuista. (Ihan noin muuten vaan kerron, että minulla on tutkijakoulutus, akat.lopputukinto.)

        Katsoin sitä listaa, ei julkaistaisi täällä. Jos olet aiheesta kiinnostunut, yhden vinkin voin antaa. Tällä palstalla on julkaisti ketjua :Säteilytys on rikos ihmisyyttä vastaa, Siellä vuonna 2016 helmikuussa on julkaistuna viestejäni, suomennoksia, eri energoiden aiheuttamista vaikutuksista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsoin sitä listaa, ei julkaistaisi täällä. Jos olet aiheesta kiinnostunut, yhden vinkin voin antaa. Tällä palstalla on julkaisti ketjua :Säteilytys on rikos ihmisyyttä vastaa, Siellä vuonna 2016 helmikuussa on julkaistuna viestejäni, suomennoksia, eri energoiden aiheuttamista vaikutuksista.

        Käy tutustumassa naamakirjaan NWO vainon kohteiden verkko, lakkaat lässyttämästä lääkärikirjoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käy tutustumassa naamakirjaan NWO vainon kohteiden verkko, lakkaat lässyttämästä lääkärikirjoista.

        Joo siellä oikeat vainotut saavatkin oikeutta. :DDD
        Älä nyt pelle puhu paskaa ja tapa itsesi ennen kuin Minä teen sen joukkojeni ylösnoustessa. :D

        -The Jässikkä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo siellä oikeat vainotut saavatkin oikeutta. :DDD
        Älä nyt pelle puhu paskaa ja tapa itsesi ennen kuin Minä teen sen joukkojeni ylösnoustessa. :D

        -The Jässikkä

        Tähän mennessä ketjussa on paljon esimerkkejä stalkkauksesta nimeltä gaslighting. Siinä kohde yritetään saada vaikuttamaan mielenhäiriöiseltä,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luethan läpi lääkärikirjan ja kerrot meille mitkä kaikki sairaudet sopivat oireisiisi?

        Noin keskustelun kannalta, voisit toki kertoa mitkä kohdat tuossa kolahti niin voitaisiin tarkastella mikä muu voisi selittää samat oireet?

        Esimerkkinä, ja et siis koita sanoa että sinulla olisi tämä oire, kyseessä on vain esimerkki. Nenä joka vuotaa kirkasta voi olla joko heinänuha tai sitten (fataali) aivonesteen vuoto. Oire (yksi niistä) on suurin piirtein sama molemmissa.

        Tuopa se pirullinen juttu onkin. Psykopatian piirrelista on Heckleyn luoma ja myöhemmin Haren täydentämä, jossa ihmiselle esitetään nelisenkymmentä kysymystä, joihin tutkittava toivottavasti vastaa rehellisesti. Sillä voidaan määritellä ihmisen empatiakyky.

        Mietin vastaavan kysymyspatteriston tekemistä joukkovainon kohteille. Päätin jättää sen tekemisen väliin. Syy: vallitsevan psykiatrisen näkemyksen mukaan kohde määriteltäisiin paranoidiseksi skitsofreenikoksi F20.
        Edellisen vuoksi lääkityskiekuja tällä palstalla huuteleva kuuluu organisoivaan tahoon.
        Tosin, periaatteesa, jos ihminen kykenee näkemään itsensä niin hyvin, että täyttää tuon patteriston kysymykset - ei voi olla sairas. Mietin vielä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuopa se pirullinen juttu onkin. Psykopatian piirrelista on Heckleyn luoma ja myöhemmin Haren täydentämä, jossa ihmiselle esitetään nelisenkymmentä kysymystä, joihin tutkittava toivottavasti vastaa rehellisesti. Sillä voidaan määritellä ihmisen empatiakyky.

        Mietin vastaavan kysymyspatteriston tekemistä joukkovainon kohteille. Päätin jättää sen tekemisen väliin. Syy: vallitsevan psykiatrisen näkemyksen mukaan kohde määriteltäisiin paranoidiseksi skitsofreenikoksi F20.
        Edellisen vuoksi lääkityskiekuja tällä palstalla huuteleva kuuluu organisoivaan tahoon.
        Tosin, periaatteesa, jos ihminen kykenee näkemään itsensä niin hyvin, että täyttää tuon patteriston kysymykset - ei voi olla sairas. Mietin vielä.

        Täydennän vielä kommenttiani ... vähän väsyttää ja muisti pätkii.
        https://en.m.wikipedia.org/wiki/Psychopathy_Checklist


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täydennän vielä kommenttiani ... vähän väsyttää ja muisti pätkii.
        https://en.m.wikipedia.org/wiki/Psychopathy_Checklist

        Elikkäs, vastaava työkalu olisi syytä olla mielenterveysammattilaisilla käytössä joukkovainotuille/elektronisen häirinnän kohteille. Nykyinen käytäntö, jossa kohteet lääkitään turhaan vegetaaniseen tilaan on mielestäni epäinhimillistä. Mieluummin hallinnon kannalta ei toivotut ihmiset rehellisesti saunan taakse ja niskalaukaus.
        Se on oma hallintomme joka ummistaa silmänsä ihmisoikeusrikoksista Suomessa.


    • Anonyymi

      En tiedä, onko tämän ketjun avaaminen tehtynä huumorina vai tositarkoituksella.

      Yritin kirjoittaa omasta heräämisestä pari esimerkkiä. Asiatieto vainosta ja e-häirinnästä on tarpeen ja muiden TI-den tuki. Yhdistyksellä on neuvonta puhelin. Tämän hetken nettivertaisryhmistä en tiedä. Niitä on ollut vaihdellen.

      • Kun huumori loppuu - ihminen menettää sielunsa.
        Avasin ihan tosissani. Koen olevani vainottu lapsesta saakka.
        Isäni, Äitini vai edellisten isien syntejä? Omani? Omat syntini tiedän, mutta mikään omistani ei oikeuta järjestelmälliseen tuhoamiseen. Päädyin 'sukurasitteeseen'.
        Mutta: mitattavissa olevaa on vaikea mitätöidä.
        https://img.aijaa.com/m/00966/14908022.jpg


    • Anonyymi

      Googlaa Targeted Individuals tulee esille paljon otsikoita --lueskele ---voi tulla vastaan tietoa, joka herättää

      • Anonyymi

        Vastaan tulee paljon tietoa mielenterveydestä.

        Toivottavasti ihmispolot saavat ja haluavat vastaanottaa tarvitsemaansa apua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastaan tulee paljon tietoa mielenterveydestä.

        Toivottavasti ihmispolot saavat ja haluavat vastaanottaa tarvitsemaansa apua.

        Joidenkin ainoa stalkkausteko taitaa olla gaslighting nk. yllä oleva eli tarjotaan hulluutta selitykseksi,


    • Anonyymi

      Kun synnyin 33-vuotta sitten Maailmaan, walk-in lapsena.

      -The Jässikkä

      • Anonyymi

        yrittääkö joku matkia teemua


    • Anonyymi

      SURVEILLANCE -HARRASMENT - TORTURE MINDCONTROL

      kerro esimerkki jostakin noista

      • Anonyymi

        yksi esimerkki on matkiminen - minulla ruvettiin matkimaan kaikki, mitä puhuin, monet ihmiset - vanhojakin lausahduksiani, jotka saatoin tunnistaa omikseni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        yksi esimerkki on matkiminen - minulla ruvettiin matkimaan kaikki, mitä puhuin, monet ihmiset - vanhojakin lausahduksiani, jotka saatoin tunnistaa omikseni

        Eli nyt opettelet vaikka hebrean alkeet, ellet jo osaa. Puhut hebreaa ja tarkkailet ympäristöstä vain kuulemasi hebrean sanat, Et kiinnitä mitään huomiota mihinkään muuhun matkintaan, et vanhaa etkä uuteen.

        Katsotaan miten käy?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        yksi esimerkki on matkiminen - minulla ruvettiin matkimaan kaikki, mitä puhuin, monet ihmiset - vanhojakin lausahduksiani, jotka saatoin tunnistaa omikseni

        Tietyllä alueella asuvilla ihmisillä on tapana puhua ja käyttäytyä samantapaisesti. Kyseessä on psykologinen ilmiö, ei vihamielinen matkinta.

        Tämän huomaa kun matkustelee joskus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietyllä alueella asuvilla ihmisillä on tapana puhua ja käyttäytyä samantapaisesti. Kyseessä on psykologinen ilmiö, ei vihamielinen matkinta.

        Tämän huomaa kun matkustelee joskus.

        Minun kohdalla oli nimenomaan vihamielinen matkiminen, matkiminen oli astalo, jolla lyötiin.



    • Anonyymi

      Juu, olin ihmetellyt , mite maailma ja ihmiset olivat muuttuneet kummallisesti käyttäytyviksi, huono palvelu joka paikassa.

      Menin junalla reilun sadan kilometrin päähän. Ällistys, siellähän oli ihan semmoista kuin muistin maailmassa ennen olleen. Ihmiset ihan tavallisesti käyttyviä ja sain kohteliaan palvelun.

      Siis ohje: mene yllättäen käymään jossakin isossa kaupungissa.

      Tämä oli ennen kuin minulle oli kerrottu, että olen gs.vainon kohde.

      Minut tunnistettiin, kun menin erääseen näyttelyyn .E-aseella aloin jahdata ulos. Jotenkin selvisin asemalle. Lähijunassa jo tutuksi tullut konnari stalkkasi tavanomaiseen tyyliinsä.

      Kyllä selvisi, että olen vainon kohde, Silloin luulin olevani vain hellareiden kohde ja ihmettelin, miten niitä riittää joka paikkaan,

      • Anonyymi

        hups, tulipa virhe: minä en alkanut jahdata e-aseella, vaan minua alettiin jahdata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        hups, tulipa virhe: minä en alkanut jahdata e-aseella, vaan minua alettiin jahdata.

        Niin, oli jo alkanut ihmetellä, onko minulla ehkä päässä jotakin vikaa, kun kaikki tuntuu niin muuttuneelle ja kummallisella. Ei ollut päässä vikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, oli jo alkanut ihmetellä, onko minulla ehkä päässä jotakin vikaa, kun kaikki tuntuu niin muuttuneelle ja kummallisella. Ei ollut päässä vikaa.

        Ihmisten tekemää stalkkausta voi yrittää testata käymällä "sadan kilometrin päässä" yllättäen ilman esivalmisteluja. Jos siellä saa olla kuin kuka tahansa tavis verrattuna asuinpaikkakunnan häirittyyn oloon, se kertoo jotakin. - Jos ei saa, se ei kerro sitä, että on päässä vikaa, vaan että naama on tehty tunnetuksi sielläkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmisten tekemää stalkkausta voi yrittää testata käymällä "sadan kilometrin päässä" yllättäen ilman esivalmisteluja. Jos siellä saa olla kuin kuka tahansa tavis verrattuna asuinpaikkakunnan häirittyyn oloon, se kertoo jotakin. - Jos ei saa, se ei kerro sitä, että on päässä vikaa, vaan että naama on tehty tunnetuksi sielläkin.

        Elektronista häirintää ei välttämättä pääse pakoon, vaikka matkustaisi kauaksi. Nythän kauaksi ei voi matkustaa ilman, että se tiedetään. (Espanjaan muuttaneet TI:t ovat saaneet olla rauhassa koko vainolta, jotkut.)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elektronista häirintää ei välttämättä pääse pakoon, vaikka matkustaisi kauaksi. Nythän kauaksi ei voi matkustaa ilman, että se tiedetään. (Espanjaan muuttaneet TI:t ovat saaneet olla rauhassa koko vainolta, jotkut.)

        Kotiin kohdistetaan paljon elektronista häirintää.

        Yksi testi on verrata ilmeneekö vaikutuksia vain sisällä. Tapahtuuko erilaisia e-hyökkäyksiä vain kotona.
        Minkälaisia tapahtuu kodin ulkopuolella, mutta ei kotona.

        Ja sitten kotona voi tutkia, loppuuko vaikutus, kun lähtee pois siitä paikasta, missä hyökkäys/vaikutukset yht'äkkiä ilmenivät. (Minulla on auttanut usein nopea sängystä poistuminen.) E-häirinnän kohdistaminen on sellainen juttu.

        Silloin kun e-häirintää on kotona kaikkialla, ei auta kuin ulos lähteminen. mutta sen eron kyllä huomaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kotiin kohdistetaan paljon elektronista häirintää.

        Yksi testi on verrata ilmeneekö vaikutuksia vain sisällä. Tapahtuuko erilaisia e-hyökkäyksiä vain kotona.
        Minkälaisia tapahtuu kodin ulkopuolella, mutta ei kotona.

        Ja sitten kotona voi tutkia, loppuuko vaikutus, kun lähtee pois siitä paikasta, missä hyökkäys/vaikutukset yht'äkkiä ilmenivät. (Minulla on auttanut usein nopea sängystä poistuminen.) E-häirinnän kohdistaminen on sellainen juttu.

        Silloin kun e-häirintää on kotona kaikkialla, ei auta kuin ulos lähteminen. mutta sen eron kyllä huomaa.

        Jos joku haluaa saivarrella, niin siitä vaan. Pystyn varmaan vastaamaan osaan epäilyistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kotiin kohdistetaan paljon elektronista häirintää.

        Yksi testi on verrata ilmeneekö vaikutuksia vain sisällä. Tapahtuuko erilaisia e-hyökkäyksiä vain kotona.
        Minkälaisia tapahtuu kodin ulkopuolella, mutta ei kotona.

        Ja sitten kotona voi tutkia, loppuuko vaikutus, kun lähtee pois siitä paikasta, missä hyökkäys/vaikutukset yht'äkkiä ilmenivät. (Minulla on auttanut usein nopea sängystä poistuminen.) E-häirinnän kohdistaminen on sellainen juttu.

        Silloin kun e-häirintää on kotona kaikkialla, ei auta kuin ulos lähteminen. mutta sen eron kyllä huomaa.

        Meitsi ajettiin ulos pohjois-haagan kämpästä energia-aseilla ... sen huomaa kyllä kun beemit on kohdillaan .. yhdessä huoneessa seinän ja lattian raossa sain nukuttua. Harmi, mutta tuhosivat elämäni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meitsi ajettiin ulos pohjois-haagan kämpästä energia-aseilla ... sen huomaa kyllä kun beemit on kohdillaan .. yhdessä huoneessa seinän ja lattian raossa sain nukuttua. Harmi, mutta tuhosivat elämäni.

        Lisään vielä, että ei niitä jamppoja ole kovinkaan montaa. Hyväuskoset hölmöt uskoo niiden juttuihin. Ja itse ovat moraalittomia paskiaisia - psykopaatteja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meitsi ajettiin ulos pohjois-haagan kämpästä energia-aseilla ... sen huomaa kyllä kun beemit on kohdillaan .. yhdessä huoneessa seinän ja lattian raossa sain nukuttua. Harmi, mutta tuhosivat elämäni.

        Oikeastaan valtion näkökulmasta minun olisi pitänyt kuolla jo kuusivuotiaana kostoksi iso-isälleni siitä, että selvisi toisesta maailmansodasta. Eli olen vain koston välikappale - minun arvoni on siinä. Nyt kun isoisäni, isäni ja äitini ovat jo kuolleita, minun on vaikea nähdä vainon jatkamisessa lisäarvoa. Ainoa arvo, jonka näen vainon jatkamisessa on uuden vainoajasukupolven sisäänajon. Ihmisen kovettaminen vaatii verta. Jos naapurista ei uskallaa ottaa kohteita, narsistiset pelkurit ottavat niitä kotimaasta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Elektronista häirintää ei välttämättä pääse pakoon, vaikka matkustaisi kauaksi. Nythän kauaksi ei voi matkustaa ilman, että se tiedetään. (Espanjaan muuttaneet TI:t ovat saaneet olla rauhassa koko vainolta, jotkut.)

        Espanjassa vainotaan samalla tavalla kuin Suomessa, Globaali poliisien juttu - ennen oli vain DDR, nyt on Interpol - international police association, joka kansainväliset vainot toteuttaa - kansalliset turvallisuuspalvelut maalittaa yksilöitä. Jos joudut, tai kuollut vanhempasi on ollut mustalla listalla, olet sillä automaattisesti. Tappavat ja tuhoavat elämäsi siinä samalla, kun kuolleen vanhempasi, etkä itse voi tietää mitä pahaa olet tehnyt ansaitaksesi orjan aseman. Se on vain peliä, jossa peritään pelinappulan tai pelaajan asema.


      • temppuilija kirjoitti:

        Espanjassa vainotaan samalla tavalla kuin Suomessa, Globaali poliisien juttu - ennen oli vain DDR, nyt on Interpol - international police association, joka kansainväliset vainot toteuttaa - kansalliset turvallisuuspalvelut maalittaa yksilöitä. Jos joudut, tai kuollut vanhempasi on ollut mustalla listalla, olet sillä automaattisesti. Tappavat ja tuhoavat elämäsi siinä samalla, kun kuolleen vanhempasi, etkä itse voi tietää mitä pahaa olet tehnyt ansaitaksesi orjan aseman. Se on vain peliä, jossa peritään pelinappulan tai pelaajan asema.

        Orjuus periytyy, lapseni tulevat olemaan saman vainon kohteita kuin itsekin olen.


      • temppuilija kirjoitti:

        Orjuus periytyy, lapseni tulevat olemaan saman vainon kohteita kuin itsekin olen.

        Tavallaan isensä tuhoava järjestelmä. Siinä vaiheessa kun maalit loppuvat, loppuu duuni myös maalittajilta. Käytännössä tarkoittaa itsejärjestäytyvää organisaatiota, joka koko kansakunnan tapettuaan joutuu tappamaan ensin toisiaan ja lopuksi itsensä.
        DDR ehdittiin pelastamaan ennen totaalista annihilaatiota. Kuinka on Suomen laita?


      • Anonyymi
        temppuilija kirjoitti:

        Tavallaan isensä tuhoava järjestelmä. Siinä vaiheessa kun maalit loppuvat, loppuu duuni myös maalittajilta. Käytännössä tarkoittaa itsejärjestäytyvää organisaatiota, joka koko kansakunnan tapettuaan joutuu tappamaan ensin toisiaan ja lopuksi itsensä.
        DDR ehdittiin pelastamaan ennen totaalista annihilaatiota. Kuinka on Suomen laita?

        Ei GS:ää tapahdu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei GS:ää tapahdu.

        Kyllä tapahtuu.
        Tyhmää pistää päänsä pensaaseen.


    • Anonyymi

      Korvien sirinä/sihinä/särinä sun muu ilmenee minulla vain kotona.Ulos lähtiessä loppuu heti tai vaimenee vähitellen, jos on kotona ollut voimakasta ja tunteja.

      Ei tarvi tinnituksesta rääpiä.

      Silloin kun sen aiheutti infraääni, loppui ulkona vasta tunnin puolentoista päästä. Syy: sirinän aiheutti verisuonten litistyminen ja niiden palautuminen muotoonsa vei aikaa.

      Tutki onko kotonasi KATVEPAIKKOJA. Minulla oli aluksi, ei ole enää. Joka paikkaan saadaan kohdistettua jotakin, vaikka ei heti paikan vaihtamisen jälkeen,

    • Anonyymi

      Käytin facebookkia ja "Haikuja Alkoholista"-facebook-ryhmä tai jokin muu vastaava facebookryhmä luki ajatuksiani ja pilkkasi minua runoissaan.

      Se oli gangstalkingia

    • Anonyymi

      Pariisin Kevät yhtye ja Apulanta vainosivat minua sosiaalisen median kautta, eli lukivat ajatuksiani js varastivat pääni sisäistä informaatiota joista Apulanta teki Sun Kohdalla laulun ja Pariisin Kevät sen Haamupuhelu biisin.

      En missään vaiheessa antanut näille lupaa lukea ajatyksiani ja varastaa pääni sisäistä informaatiota. Tunsin itseni lähes raiskatuksi kun yksityisiä ajatuksiani vuodettiin julkisesti.

      Samoin Paperi T:n Sä Jätät Jäljen ja Elokuva musiikkivideot ja lyriikat perustuivat ajatuksiin jotka oli varastettu minulta tunkeutumalla pääni sisälle sosiaalisen median tilieni kautta.

      Suomen musiikkiteollisuudessa on niin julkeita ajatusrosvoja että pitää vielä vuotaa ja nöyryyttää minua ajatusvuodon uhria julkisesti. Samalla he myös hyötyivät rahallisesti noista törkeistä yksityistiedon vuodoista. Uskomatonta miten he piinasivat ja vainosivat minua julkisesti

      • Olen törmännyt vastaavaan.
        https://m.youtube.com/watch?v=UQTuzUYD58I
        https://youtu.be/SyPo0RB5fQM
        Hieman eri genre. Mutta erilaisia vaikutusyrityksiä kuitenkin.
        On myös mahdollisuus, että intuitiiviset muusikot näkevät ja välittävät näkemänsä ... C.G.Jung väitti -30 luvulla tulkitsemiensa saksalaisten unista nähneensä suuren sodan olevan tulossa.
        Itse en näe mitään. Yritän vain selviytyä päivästä toiseen.


      • Anonyymi

        Ei ajatuksia voi lukea. Selkeä skitsofrenian oire.


    • Anonyymi

      HERÄÄMINEN

      hyvä otsikko. 2015 minulla aloitettiin joka öinen nukkumisen häirintä, unen laadunkin häirintä ja univajeen ylläpito.
      Alkuun tarvittiin ihmisiä häiriköimään, nykyään sujuu automaattisesti elektronisesti, Tunnen jo monet häirintäohjelmat. Iltayöstä tiedän, mitä on yöllä tulossa.

      Voihan siihen sitten ajakulua kaipaavat stalkkerit käsityönä lisäillä kaikenlaista.

      Aina kun olen herännyt herätettynä, olen tiennyt olevani vainon kohde.

      • Anonyymi

        Ja univajeessa pitäminen on tavallinen kohtalo TI:llä. Toimintakyky alenee. Väsyneita aivoja on helpompi manipuloida vaikka mindcontrollilla.


      • Anonyymi

        Univaja voi aiheuttaa psykoosia. Oletko koskaan ajatellut että elät psykoosissa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Univaja voi aiheuttaa psykoosia. Oletko koskaan ajatellut että elät psykoosissa?

        Oletko itse ajatellut eläväsi psykoosissa?
        Onko sulla muita harrastuksia kuin arvuutella kummallisia oireita oudoissa tapahtumissa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko itse ajatellut eläväsi psykoosissa?
        Onko sulla muita harrastuksia kuin arvuutella kummallisia oireita oudoissa tapahtumissa?

        Univajeen seurauksista on olemassa luotettavia tutkimuksia. Niitä ovat mm.uniklinikat julkaisseet netissäkin.

        psykoosi ei ole tullut vastaan muuten kuin kidutuksen yhteydessä käytetyssä totaalisesta valvottamisessa


    • Anonyymi

      Kaavoihin havahtuminen ja niiden toistuminen kertoo, että on jonkun suunnitellut ilkeämielisyyden kohteena.

      Minulla on paljon alimman hierarkian käskyläisstalkkereita vainossani. Kaava, jonka lopulta huomasin kaavaksi toistuttuaan monta kertaa, oli se, että ensin aloin ihmetellä yksittäisiltä tuntuvia juttuja. Kuuluivatko vain luokkaan: kaikenlaista sattuu. Ei, kyllä nämä tapahtumat olivat tarkoituksellisia. Aiheuttivat hämminkiä, veivät huomiota, toivat varuillaan oloa. Ja sitten rämähti päälle koko stalkkaus. Se, mikä mikä oli ollut vihjeen omaista, toteutettiin niin voimallisesti , että varmasti tajusin tahalliseksi. - En enää muista, mitä nämä tavoitestalkkaukset olivat. mutta jotakin voimakkaasti mieltä pahoittavaa tai peräti traumatisoivaa olivat.

      Miksi toimittiin näin. Oliko tarkoitus aiheuttaa hämmennystä ja aiheuttaa häiritöä. Vai toteutuiko traumatsointi tehokkaamin.

      Etukäteen ei oikein voi estää, mutta monta kertaa toteuduttuaan. pitäisi tajuta, että on vainon kohde. Minkälaisen vainon, jää vielä auki.

    • Anonyymi

      En tiedä niinkään muista joukkovainoista. kun itse olen gang stalkingin kohde. Tämä minunkin kohdalla toteutettu on se zerzetungin pohjalta käyttäytymistieteilijöiltä CIA:n ja FBI:n tilaama. Siinä kaikki on pirullisen suunniteltua.

      Ehdollistamisen kaava on, että ensin hyvin voimakas käsittely, sitten heikompi ja lopulta murto-osa alkuperäisestä riittää tuottamaan saman reaktion.

      Tämä toisinpäin oleva kaava, jossa ensin ripauksia ja yksittäisiä huomiota herättäviä juttuja, varuillaan oloa ja sitten täydellä voimalla kimppuun, voisiko se olla traumatisoimista vahvistava kaava. ????? en tiedä??

      • Anonyymi

        sekä ehdollistamista eli ankkuroimista että traumatisoimista käytetään PALJON:


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sekä ehdollistamista eli ankkuroimista että traumatisoimista käytetään PALJON:

        Nämä ovat tekniikoita, keinoja päästä tavoitteeseen: täydelliseen tuhoamiseen. Lopputavoitetta ei siedä ajatella ja tajuta. (Olisi samaa kuin ihminen koko ajan miettisi, että kuolee lopulta.)
        Osaheräämisiä vaino kauheuteen tapahtuu pitkin matkaa.


    • Anonyymi

      Niin, milloin heräsin siihen, että vainooni kuuluu elektronista häirintää.

      Sitä oli tehty aiheuttamalla ruumiillisen vian/häiriön tyyliin. Kävin neurologilla ja muillakin lääkäreillä. Sitten kun 2015 kerrottiin gang stalkingista, SAIN TIEDON MYÖS ELEKTRONISEN HÄIRINNÄN OLEMASSA KÄYTÖSTÄ.

      HERÄSIN. Minulta kysyttiin ehdinkö käydä paljonkin lääkäreillä. kuulemma yleensä on ehditty.

    • Anonyymi

      Ainakin elokuusta asti, kun vieraat taivalta vastasi tervehdykseeni pitkällä kirkkaalla tähden kaltaisella valolla.

    • Anonyymi

      KYTTÄÄMINEN - HÄIRINTÄ - KIDUTUS (ja mindcontrol)


      Milloin heräsit huomaamaan, että sinua

      . kytätään

      . häiritään

      -kidutetaan

      ( olet mindcontrollin kohteena)

    • Anonyymi

      Riihimäki-palstalla on jonkun muun aloittama ketju, jota olen huolellisesti jatkanut.

      suuri_ikavä
      yritän linkin kirjoittamista:
      https://keskustelu.suomi24.fi/t/14456546/suuri_ikava#page-top

      Hyvien kommenttien lisäksi siellä on paljon toimivia linkkejä riksun palstalla julkaistuihin aiheeseen liittyviin ketjuihin,
      siis mihin aiheeseen, no GANG STALKING

      Ketjuissa näkyy, miten olen vähitellen herännyt

      • Anonyymi

        Miten heräsin siihen, että meluhäirintä on häirintää eikä normaalisti elämässä tapahtuvia meluilmiöitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten heräsin siihen, että meluhäirintä on häirintää eikä normaalisti elämässä tapahtuvia meluilmiöitä.

        Kerrostalossa on normaalia että kuulee naapurien elämää; et sinä ole niin tärkeä että naapurien pitäisi kulkea kusi sukassa ja varoa tuottamasta elämän ääniä.

        Muuta keskelle metsää jos vanne kiristää tuon ansiosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerrostalossa on normaalia että kuulee naapurien elämää; et sinä ole niin tärkeä että naapurien pitäisi kulkea kusi sukassa ja varoa tuottamasta elämän ääniä.

        Muuta keskelle metsää jos vanne kiristää tuon ansiosta.

        Tuo yllä oleva viesti on vakio gaslihgtingiä tästä aiheesta. - Ja tämä meluhäirintä oli vaihe vainossa, mutta siihen osallistuneita vituttaa, jos tuon sen esille.

        Ei ollut mitään naapurimelua tuo meluhäirintä. Sekin, mikä tuli ikään kuin naapurista, oli mikroaalloilla voimistettua ääntä ilmeisesti suuntakaiuttimella minuun kohdistettua tai mikä lie tekniikka. Ulkona vaikka mitä. Mutta en tässä rupea sen enempää selostamaan. Katso ketjusta, mitä esimerkkejä sinne olen kirjoittanut. Olen kyllä raportinkin aiheesta kirjoittanut, mutta en netissä julkaissut,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo yllä oleva viesti on vakio gaslihgtingiä tästä aiheesta. - Ja tämä meluhäirintä oli vaihe vainossa, mutta siihen osallistuneita vituttaa, jos tuon sen esille.

        Ei ollut mitään naapurimelua tuo meluhäirintä. Sekin, mikä tuli ikään kuin naapurista, oli mikroaalloilla voimistettua ääntä ilmeisesti suuntakaiuttimella minuun kohdistettua tai mikä lie tekniikka. Ulkona vaikka mitä. Mutta en tässä rupea sen enempää selostamaan. Katso ketjusta, mitä esimerkkejä sinne olen kirjoittanut. Olen kyllä raportinkin aiheesta kirjoittanut, mutta en netissä julkaissut,

        Pitäisi koota listaan nuo vakio gaslightingit, mielenterveyden puutteeseen on omansa-

        siis mihin heräsin, oikeastaan siihen, että minua vainotaan, mutta en vielä mistään gang stalkingista ollut kuullutkaan

        Miksi olen niin tärkeä, että vainotaan, arvelen, että minulla on jotakin symbolista merkitystä eliitin taistelussa oman reviirinsä säilyttämisessä ja käskyläisiä motivoidaan heidän oman taustaryhmänsä kostonhalulla "jotakin kohtaan". Minähän en ole minä oikeasti, vaan olen mustamaalattu fantasiahahmo. . mutta meluhäirinnän aikaan näistä syistä minulla ei vielä ollut aavistustakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäisi koota listaan nuo vakio gaslightingit, mielenterveyden puutteeseen on omansa-

        siis mihin heräsin, oikeastaan siihen, että minua vainotaan, mutta en vielä mistään gang stalkingista ollut kuullutkaan

        Miksi olen niin tärkeä, että vainotaan, arvelen, että minulla on jotakin symbolista merkitystä eliitin taistelussa oman reviirinsä säilyttämisessä ja käskyläisiä motivoidaan heidän oman taustaryhmänsä kostonhalulla "jotakin kohtaan". Minähän en ole minä oikeasti, vaan olen mustamaalattu fantasiahahmo. . mutta meluhäirinnän aikaan näistä syistä minulla ei vielä ollut aavistustakaan.

        surveillance - harrassment - torture eli kyttääminen, häirintä, kidutus

        näiden tapahtumiseen, olemassa oloon herätään ensin - sitten vasta joskus tulee vainon oivaltaminen

        siis heräsin meluHÄIRINTÄÄN


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        surveillance - harrassment - torture eli kyttääminen, häirintä, kidutus

        näiden tapahtumiseen, olemassa oloon herätään ensin - sitten vasta joskus tulee vainon oivaltaminen

        siis heräsin meluHÄIRINTÄÄN

        ei ole kukaan suuri_ikävä ketjua käynyt lukemassa. Käykää ihmeessä. älkää olko robotteja, jotka toistaa ohjelmoituja gaslinghtingejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäisi koota listaan nuo vakio gaslightingit, mielenterveyden puutteeseen on omansa-

        siis mihin heräsin, oikeastaan siihen, että minua vainotaan, mutta en vielä mistään gang stalkingista ollut kuullutkaan

        Miksi olen niin tärkeä, että vainotaan, arvelen, että minulla on jotakin symbolista merkitystä eliitin taistelussa oman reviirinsä säilyttämisessä ja käskyläisiä motivoidaan heidän oman taustaryhmänsä kostonhalulla "jotakin kohtaan". Minähän en ole minä oikeasti, vaan olen mustamaalattu fantasiahahmo. . mutta meluhäirinnän aikaan näistä syistä minulla ei vielä ollut aavistustakaan.

        Käskyläisiä todellakin motivoidaan heidän oman taustaryhmänsä kostonhalulla ''jotakin kohtaan''.

        Osuit yhden keinon ytimeen. Näin tapahtui omassa tapauksessani, kunnes sitten selvisikin ihan kirjallisesti, että koston 'oikeutus' kostoryhmälle oli valehdeltu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo yllä oleva viesti on vakio gaslihgtingiä tästä aiheesta. - Ja tämä meluhäirintä oli vaihe vainossa, mutta siihen osallistuneita vituttaa, jos tuon sen esille.

        Ei ollut mitään naapurimelua tuo meluhäirintä. Sekin, mikä tuli ikään kuin naapurista, oli mikroaalloilla voimistettua ääntä ilmeisesti suuntakaiuttimella minuun kohdistettua tai mikä lie tekniikka. Ulkona vaikka mitä. Mutta en tässä rupea sen enempää selostamaan. Katso ketjusta, mitä esimerkkejä sinne olen kirjoittanut. Olen kyllä raportinkin aiheesta kirjoittanut, mutta en netissä julkaissut,

        "oli mikroaalloilla voimistettua ääntä ilmeisesti suuntakaiuttimella minuun kohdistettua tai mikä lie tekniikka."

        Olisin ennemmin tosiaan sitä mieltä että se oli "mikä lie" tekniikalla toteutettua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "oli mikroaalloilla voimistettua ääntä ilmeisesti suuntakaiuttimella minuun kohdistettua tai mikä lie tekniikka."

        Olisin ennemmin tosiaan sitä mieltä että se oli "mikä lie" tekniikalla toteutettua.

        mikrowavehearing sisältää monenlaista sovellusta

        alkuun ihmettelin, mitä tää on ja miten ne sen tekee ja sain linkkejä tietolähteisiin. hae netistä tuolla hakusanalla, en viitsi selittää niitäkään, joita tiedän

        useat vainovertaiset tuntevat asian, ei ole tarvista todistella mitään laisillesi häiriköille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mikrowavehearing sisältää monenlaista sovellusta

        alkuun ihmettelin, mitä tää on ja miten ne sen tekee ja sain linkkejä tietolähteisiin. hae netistä tuolla hakusanalla, en viitsi selittää niitäkään, joita tiedän

        useat vainovertaiset tuntevat asian, ei ole tarvista todistella mitään laisillesi häiriköille

        suomi24 yleensä nykyään ja erikseen vielä tämä palsta on huono foorumi kirjoittaa gang stalkingista ja e-häirinnästä. Olen juuri kysellyt muilta vainotuilta, minne kannattaisi siirtyä.

        Kirjoitan, jotta tietoisuus näistä asioista lisääntyisi tavisten joukossa ja uudet vainotut heräisivät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mikrowavehearing sisältää monenlaista sovellusta

        alkuun ihmettelin, mitä tää on ja miten ne sen tekee ja sain linkkejä tietolähteisiin. hae netistä tuolla hakusanalla, en viitsi selittää niitäkään, joita tiedän

        useat vainovertaiset tuntevat asian, ei ole tarvista todistella mitään laisillesi häiriköille

        Ydinaseita on olemassa, sun naapurissa ei silti ole sellaistakaan.

        Se että tekniikka on olemassa ei tarkoita että sinä olet sellaisen laitteen kohteena vaikka mitenkä haluaisit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ydinaseita on olemassa, sun naapurissa ei silti ole sellaistakaan.

        Se että tekniikka on olemassa ei tarkoita että sinä olet sellaisen laitteen kohteena vaikka mitenkä haluaisit.

        gaslightintingiä yllä oleva viesti. otan talteen ja lisään luetteloon esimerkkinä.

        minäkin voisin kirjoittaa vakiovastauksen: ensin oli vaikutukset, joiden takia ravasin lääkäräreillä. Sitten tajusin, että ne aiheutetaan minulle ja kysyin muilta: mitä tämä on ja miten ne tän tekee. Sain vastauksia ja linkkejä lisätietoihin. En niinkään ole ollut kiinnostunut laitteista, enemmän elektromagneettisen spektrin eri alueiden energioista, niiden vaikutuksista, noin niin kuin tutkimustietona.


    • Anonyymi

      Kun valhe oksetti tietkö.

    • Anonyymi

      Lähdetään etsimään sitä vainoojaa.

      • Anonyymi

        heko. heko

        gang stalking on organisoiu hierarkinen vaino

        sitä on ensinnäkin puitteet, joissa se on mahdollista toteuttaa: yhteiskunnan rakenteissa Deepstate

        on yksi ylin ja työryhmä, joka pitää huolen, että hommaa voidaan hoitaa

        on se tai ne, jotka ovat minut kohteeksi panneet, ovat saaneet hyväksynnän sille, että kohde pannaan myllyn läpi tuhoutumaan

        on hierakian alempia tasoja, jotka toteuttaa vainoa työnsä ohella, siihen liittyen

        tai erilaisiin taustaryhmiin kuuluvia

        tai ihan palkattujakin erikoisosaajia tai ruokapalkalla ilkeyksiä tekevät

        NIIN ETTÄ KETÄ LÄHDETÄÄN ETSIMÄÄN


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        heko. heko

        gang stalking on organisoiu hierarkinen vaino

        sitä on ensinnäkin puitteet, joissa se on mahdollista toteuttaa: yhteiskunnan rakenteissa Deepstate

        on yksi ylin ja työryhmä, joka pitää huolen, että hommaa voidaan hoitaa

        on se tai ne, jotka ovat minut kohteeksi panneet, ovat saaneet hyväksynnän sille, että kohde pannaan myllyn läpi tuhoutumaan

        on hierakian alempia tasoja, jotka toteuttaa vainoa työnsä ohella, siihen liittyen

        tai erilaisiin taustaryhmiin kuuluvia

        tai ihan palkattujakin erikoisosaajia tai ruokapalkalla ilkeyksiä tekevät

        NIIN ETTÄ KETÄ LÄHDETÄÄN ETSIMÄÄN

        ja vainon ovat länsimaissa kehittäneet DDR_n zerzetungin pohjalta CIA:n ja FBI:n palkkaamat asiantuntijat. Kerrotaan.

        On kyllä ollut puistattavan herättävää lukea vainokertomuksia isosta maailmasta, yksittäisiä ja koottua tietoa, kun sieltä on tullut sanatarkasti vastaan, mitä itselle on tehty.

        Viimeksi äglötti, kun tutustuin YK:n ihmisoikeuskomissaarin sivulta klikatun häirintälistan-

        näistähän on täällä ketjuja, mutta antaa vinkkiä tai linkkiä, kun ei viitsi niitä lukea, kun vain kivaa rääpiä, pilkata ja haukkua hulluksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja vainon ovat länsimaissa kehittäneet DDR_n zerzetungin pohjalta CIA:n ja FBI:n palkkaamat asiantuntijat. Kerrotaan.

        On kyllä ollut puistattavan herättävää lukea vainokertomuksia isosta maailmasta, yksittäisiä ja koottua tietoa, kun sieltä on tullut sanatarkasti vastaan, mitä itselle on tehty.

        Viimeksi äglötti, kun tutustuin YK:n ihmisoikeuskomissaarin sivulta klikatun häirintälistan-

        näistähän on täällä ketjuja, mutta antaa vinkkiä tai linkkiä, kun ei viitsi niitä lukea, kun vain kivaa rääpiä, pilkata ja haukkua hulluksi.

        viimeisestä lauseesta on tippunut sanoja pois, hämärretty, kun ikään kuin pilkkaan

        ---mutta en viitsi antaa vinkkiä---

        --kun ei viitsitä niitä lukea

        --kun on vain kivaa---

        saas nähdä millainen viesti ilmestyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        viimeisestä lauseesta on tippunut sanoja pois, hämärretty, kun ikään kuin pilkkaan

        ---mutta en viitsi antaa vinkkiä---

        --kun ei viitsitä niitä lukea

        --kun on vain kivaa---

        saas nähdä millainen viesti ilmestyy

        Vaino on todellakin hierarkinen ja organisoitu.

        Vainoon on olemassa KÄSIKIRJOITUS, jonka mukaan vaino toteutuu ja tai pitäisi toteutua.

        Käsikirjoitus tehdään siis ensin hyvissä ajoin ja kaikki sujuu kuin rasvattu käsikirjoituksen mukaan, kun vainoon osallistuvia pelinappuloita siirretään aina kulloiseenkin näytelmän esitykseen. TEATTERIA.

        Käsikirjoituksen mukaan teitä ohjataan sujuvasti aina seuraavalle pelinappulalle, joka suorittaa näytelmän esitysosuuden. USKOMATONTA TEATTERIA.

        Voin kertoa teille, että näytelmän esityksiin osallistuu myös teatterin ammattilaisia.

        Siksi kehotan teitä vainotut laittamaan kapuloita rattaisiin. Laittakaa vainoojille haasteita. Vainoojalle on kauhistus, jos asiat eivät menekään sovitusti käsikirjoituksen mukaan ja vuorosanat menee sekaisin, kun ei kuiskaajan kuiske kuulu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaino on todellakin hierarkinen ja organisoitu.

        Vainoon on olemassa KÄSIKIRJOITUS, jonka mukaan vaino toteutuu ja tai pitäisi toteutua.

        Käsikirjoitus tehdään siis ensin hyvissä ajoin ja kaikki sujuu kuin rasvattu käsikirjoituksen mukaan, kun vainoon osallistuvia pelinappuloita siirretään aina kulloiseenkin näytelmän esitykseen. TEATTERIA.

        Käsikirjoituksen mukaan teitä ohjataan sujuvasti aina seuraavalle pelinappulalle, joka suorittaa näytelmän esitysosuuden. USKOMATONTA TEATTERIA.

        Voin kertoa teille, että näytelmän esityksiin osallistuu myös teatterin ammattilaisia.

        Siksi kehotan teitä vainotut laittamaan kapuloita rattaisiin. Laittakaa vainoojille haasteita. Vainoojalle on kauhistus, jos asiat eivät menekään sovitusti käsikirjoituksen mukaan ja vuorosanat menee sekaisin, kun ei kuiskaajan kuiske kuulu.

        Kiitos tästä kommentistasi. Kyllä. teatteriesityksiä on ollut, on puvustuskin ollut sitä luokkaa, että olen arvellut olevan kotoisin jostakin isomman teatterin puvustosta. Ikävä kyllä minutkin on pantu esiintymään huumattuna, hypnotisoituna ja sirun avulla "tanssitettuna"

        Jos panee kapuloita rattaisiin, se KOSTETAAN,

        Mutta ei kaikki tuhon aiheuttaminen ole teatteria.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos tästä kommentistasi. Kyllä. teatteriesityksiä on ollut, on puvustuskin ollut sitä luokkaa, että olen arvellut olevan kotoisin jostakin isomman teatterin puvustosta. Ikävä kyllä minutkin on pantu esiintymään huumattuna, hypnotisoituna ja sirun avulla "tanssitettuna"

        Jos panee kapuloita rattaisiin, se KOSTETAAN,

        Mutta ei kaikki tuhon aiheuttaminen ole teatteria.

        Kostaminen on tiedossa.

        Kapulat rattaisiin laitetaan niin, ettei vainooja tajua sitä, keksit kyllä monta keinoa.

        Kaikki tuhoaminen ei ole teatteria. Systeemeissä on paljon todellista osaamattomuutta, jolla saadaan paljon tuhoa aikaiseksi.
        Työpaikkakiusaamista on paljon työpaikoilla. Esim. poistetaan tiedostoja ja vainotun asian käsittelyn jälkeen lisätään takaisin, mutta päätös on tehty puutteellisin tiedoin.


    • Anonyymi

      nyt joku on liian myötäilevä, kehuu hienosta oivalluksesta kostoasiassa, ottaa stalkkauksen teatterina, antaa neuvoja, joiden noudattamisesta seuraa kosto. jne Onko houkuttelemassa minua johinkin, mistä kosto olisi hengenmeno tai avuttomana kitumaan jääminen toisten armoille,

      enpäs nyt lähde matkaasi

      • Anonyymi

        Ettei vaikuttaisi liioittelulle, niin Aulangon joutsenlammella oli hurjaa teatteria. Voisin lipsahtaa kuvailemaan niitä esityksiä, Ja käsittääkseni olen saanut tappouhkauksen, jos tuon esille/käsittelen niitä asioita.


      • Anonyymi

        Et sinä nyt sentään kaiken maailman napa ole.
        Ei liity sinuun mitenkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sinä nyt sentään kaiken maailman napa ole.
        Ei liity sinuun mitenkään.

        Yritän varovaisesti kommentoida, Se meno, joka siellä oli, olisi tapahtunut, vaikka en olisi koskaan syntynytkään. Mutta gang stalking vainoni takia minut sotkettiin joutsenten elämää,n koska "sen menon!" näkeminen tuotti minulle kärsimystä ja eläinsuojeluihmisenä yritin tehdä tilanteelle jotakin, niin kuin monet muutkin Hämeenlinnassa.

        ei tarvinnut olla mikään napa tai nimenomaan olisi tarvinnut olla iso napa, että mitään olisi voinut tehdä, joku nk.CIA:n agentti tai vastaava,

        Tämän kirjoittaminen kostetaan jo minulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritän varovaisesti kommentoida, Se meno, joka siellä oli, olisi tapahtunut, vaikka en olisi koskaan syntynytkään. Mutta gang stalking vainoni takia minut sotkettiin joutsenten elämää,n koska "sen menon!" näkeminen tuotti minulle kärsimystä ja eläinsuojeluihmisenä yritin tehdä tilanteelle jotakin, niin kuin monet muutkin Hämeenlinnassa.

        ei tarvinnut olla mikään napa tai nimenomaan olisi tarvinnut olla iso napa, että mitään olisi voinut tehdä, joku nk.CIA:n agentti tai vastaava,

        Tämän kirjoittaminen kostetaan jo minulle.

        Jos näet jotakin joka tuottaa sinulle kärsimystä, voit kääntään katseesi pois, jotta silmiesi verkkokalvolle ei jää tapahtuma muistiin. Kukaan ei voi sinua pakottaa katsomaan, ellet itse katso. Sulje silmäsi.
        Mitään ei ole pakko tehdä. Omat rajat saa vetää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos näet jotakin joka tuottaa sinulle kärsimystä, voit kääntään katseesi pois, jotta silmiesi verkkokalvolle ei jää tapahtuma muistiin. Kukaan ei voi sinua pakottaa katsomaan, ellet itse katso. Sulje silmäsi.
        Mitään ei ole pakko tehdä. Omat rajat saa vetää.

        monet ilmeisesti käyttävät tätä neuvoa gang stalkingin olemassa oloon:katsovat muualle, eivät välitä, "ei kuulu minulle"


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      54
      3926
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      13
      2141
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      24
      1638
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1477
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1428
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      19
      1341
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1228
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      8
      1154
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      10
      1089
    10. SOSIALI DEMOKRATIA

      AATE , JOKA ETENEE.
      Suomen sosialidemokraattinen puolue
      22
      1066
    Aihe