Pettäjä uhriutuu

Anonyymi

Mitäs olette mieltä pettäjien uhriutumisesta siinä vaiheessa kun pettämisestä jää kiinni. Jos olet ollut pettäjä niin otitko vastuun ja huomioon myös petetyn tunteet vai syytitkö kiinniijäämisestä ja pettämisestä puolisoasi?

Minua petettiin ja sekä salarakas, että puolisoni pelkäsivät molemmat kovasti kiinnijäämistä. Pettäminen oli henkistä ja fyysistä. Salarakas on sairaanhoitaja tai ainakin kertoi miehelleni olevansa sairaanhoitaja ja siinä ammatissa tietävänsä minun asiani. Hän oli haukkunut minua puolisolleni tyhmäksi ja hulluksi. Hän oli manipuloinut puolisoa ja pyytänyt kylään. Mies oli mennyt kuin pässi narussa tämän naisen perässä. Mustamaalaamista seläntakana on jatkunut ties kuinka pitkään. Vaistosin toisen naisen läsnäolon kun mieheni alkoi yhtäkkiä haukkua minua ja lopetti halailun, ehdotti myös eroa.

Kumpikaan ei tunnu ymmärtävän miltä petetyksi tuleminen tuntuu. Empatia näyttää puuttuvan aivan täysin ja vastuunkanto. Mieheni uhriutuu ja syyttelee kiinniijäämisestä heitä käräyttäneitä ihmisiä. Olivat salarakkaan kanssa pähkäilleet, että jos menevät julkiselle paikalle jäävät kiinni ja niinhän siinä kävi. Syyttävät kiinnijäämisestään minua ja muita täysin ulkopuolisia ihmisiä. Heitä pitäisi ymmärtää... mutta entäs minun tunteeni, niilläkö ei ole merkitystä? Tuollaisilta ihmisiltä näyttäis puuttuvan täysin omatunto ja kyky asettua petetyn asemaan. Parisuhteen ongelmia ei ratkota pettämällä. Pettäminen päättyy yleensä aina ikävästi, joten älytöntä moisen teon jälkeen vielä uhriutua siitä, että omien tietoisten valintojen takia loukkasi toista. Jos pettää, on silloin siinä se väärintekijä eikä siinä auta mikään uhriutuminen ja käräyttäjän syyttely. Jos ei lähde pettämisen tielle niin silloin ei tarvi pelätä kiinnijäämistäkään.

9

251

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olet vain hyväksikäytetty hölmö tyttö.

• Anonyymi

Olipas tyhmä kommentti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olipas tyhmä kommentti.

Siltä minusta tuntuukin, että olen hyväksi käytetty, mutta en hölmö kuitenkaan. Ei se ole hölmöä jos luottaa muiden ihmisten rehellisyyteen. Minulle kun vielä kehuttiin, että mies on rehellinen, mutta olikin valehdellut monesta muustakin asiasta. Hänen käsitys rehellisyydestä on sitä, että muita morkata an ja haukutaan. Hänessä ei kuulemma ole mitään vikaa, vaikka, elämänhallinta monessa asiassa hukassa. Siksi hän ei halua erotakkaan kun joku huolehtii hänen perseellään olevista asioistaan. Puhui suhteen alussa täyttä paskaa yhteisen elämän rakentamisesta. Olikin koko ajan suhteessa toiseenkin vaikka valehteli senkin, että haluaa olla vain yhden kanssa ja elämä ei ole pelkkää seksiä ym. En ole eläissäni tavannut yhtä feikkiä ihmistä, valheiden verkko vain syvenee mitä enemmän hänestä oppii. Aikoo tehdä erosta vaikeaa, eikä suostu muuttamaan asunnosta pois. Oli kirjoittanut salarakkaalleen, että hän valitsee mielummin minut, mutta en itse halua miestä joka valehtelee ja pettää. Hän ei ansaitse olla kaltaiseni uskollisen lojaalin ihmisen kumppani. Harmikseni tämä salarakas ei myöskään miestäni halua, vaikka itse mieluusti olisin miehen lähettänyt hänen hoteisiinsa. Nyt siellä pelätään petoksen seurauksia, kun ei ollutkaan pieni asia eikä enää hauskaa.

• Anonyymi

No aiotko jäädä ja hyväksyä vai elää elämäsi onnellisesti katumatta päivääkään mennyttä. Sitäpaitsi sairaanhoitaja ei noin tekisi, joten tarinassa on aukkoja, jos joku tutkii tietoja voit haastaa oikeuteen.

Kolikolla on kaksipuolta sen sijaan että syytä naista katso peiliin, todellinen syyllinen on yleensä vierelläsi. Miehesi on manipuloinut sinua.Taidat olla edelleen vainoharhainen ja sokea. Herää hyvä ihminen ennenkuin menetät elämäsi ja kadut. Ai että vihaan heikkoja naisia, miksi vitus pitää olla riippuvainen toisesta ja esittää onnellista.

• Anonyymi

En ole vainoharhainen, oletko itse? Mies näytti minulle tämän naisen lähettämiä viestejä, jossa hän nimenomaan sanoo olevansa sairaanhoitaja joka tietää. Mies kysyi, että onko hän jutellut minusta jonkun kanssa vai mistä hän tietää. Tottakai hän pelkää nyt seurauksia mitä hänelle tästä tulee ja yrittää haukkua minua tyhmäksi ym ettei joutuisi vastuuseen. Kummatkin ovat yhtä syyllisiä johinkin väärään. Jollain salarakkaalla ei ole oikeuksia minun terveystietoihini tai puhua niistä sairaanhoitajan ominaisuudessa. Varsinkin kun hän on dramatisoinut ja pyrkinyt tekemään jotakin omia diagnooseja. Tunnen ihmisiä terveysalalta, eikä koskaan kenenkään terveyttä eikä mielenterveyttä saa mennä arvioimaan muu kuin hoitava taho. Sen verran minäkin otin asioista selvää. Nyt kun tämä panettelu hänen taholtaan johti perheen rikkoutumiseen ja maineeni pilaamisen niin hänkö tosiaan kuvittelee, että pitäisi päästä ilman seurauksia ja minun vain antaa olla. Vaikka hän kuinka haukkuisi minua tyhmäksi ja hulluksi, se ei hänen vastuutaan pelasta. Saa vain näyttämään epäammattimaiselta. Ei se sairaanhoitajan ammatti sentään oikeuta ihan mihin tahansa tekoihin. Hän on myös mieheltä udellut minusta, mutta ei ole minulta itseltäni kysynyt mitään vaan levittää väärää tietoa seläntakana. En tiedä onko kuinka laajasti vai onko vain pyrkinyt vaikuttamaan mieheeni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole vainoharhainen, oletko itse? Mies näytti minulle tämän naisen lähettämiä viestejä, jossa hän nimenomaan sanoo olevansa sairaanhoitaja joka tietää. Mies kysyi, että onko hän jutellut minusta jonkun kanssa vai mistä hän tietää. Tottakai hän pelkää nyt seurauksia mitä hänelle tästä tulee ja yrittää haukkua minua tyhmäksi ym ettei joutuisi vastuuseen. Kummatkin ovat yhtä syyllisiä johinkin väärään. Jollain salarakkaalla ei ole oikeuksia minun terveystietoihini tai puhua niistä sairaanhoitajan ominaisuudessa. Varsinkin kun hän on dramatisoinut ja pyrkinyt tekemään jotakin omia diagnooseja. Tunnen ihmisiä terveysalalta, eikä koskaan kenenkään terveyttä eikä mielenterveyttä saa mennä arvioimaan muu kuin hoitava taho. Sen verran minäkin otin asioista selvää. Nyt kun tämä panettelu hänen taholtaan johti perheen rikkoutumiseen ja maineeni pilaamisen niin hänkö tosiaan kuvittelee, että pitäisi päästä ilman seurauksia ja minun vain antaa olla. Vaikka hän kuinka haukkuisi minua tyhmäksi ja hulluksi, se ei hänen vastuutaan pelasta. Saa vain näyttämään epäammattimaiselta. Ei se sairaanhoitajan ammatti sentään oikeuta ihan mihin tahansa tekoihin. Hän on myös mieheltä udellut minusta, mutta ei ole minulta itseltäni kysynyt mitään vaan levittää väärää tietoa seläntakana. En tiedä onko kuinka laajasti vai onko vain pyrkinyt vaikuttamaan mieheeni.

Edelleen miksi sitten et tee rikosilmoitusta asiasta. Olet ihan 100% vainoharhainen...koska annat ihmisten kohdella sinua noin. Vittuako välität maineesta, ihmiset ovat tyhmiä. Mitä väliä on vaikka olisi huonomaine, tekeekö se sinusta huonon ihmisen? Vihaan ihmisiä joille maine on tärkeä. Muitten ihmisten mielipiteillä pitäisi olla 0 vaikutusta omaan elämään.

Varmasti mies näytti sinnlle viestejä joita halusi sinun näkevän, lopeta toi sun vainoharhainen käytös.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Edelleen miksi sitten et tee rikosilmoitusta asiasta. Olet ihan 100% vainoharhainen...koska annat ihmisten kohdella sinua noin. Vittuako välität maineesta, ihmiset ovat tyhmiä. Mitä väliä on vaikka olisi huonomaine, tekeekö se sinusta huonon ihmisen? Vihaan ihmisiä joille maine on tärkeä. Muitten ihmisten mielipiteillä pitäisi olla 0 vaikutusta omaan elämään.

Varmasti mies näytti sinnlle viestejä joita halusi sinun näkevän, lopeta toi sun vainoharhainen käytös.

Tottakai harkitsen myös rikosilmoituksen tekemistä. Tässä on kyse myös siitä, että käyn asiaa läpi tunnetasolla. Tämä nyt ei ole mitään vainoharhaisuutta jos haluan asiasta kuulla muidenkin näkemyksen ja onko vastaavia kokemuksia.

• Anonyymi

Tuo uhriutuminen lienee aika yleistä.
      Sillä on näemmä helppo perustella omaa uskottomuuttaan: Koska kumppani teki niin ja teki näin. Ja koska kumppanikin on pettänyt, tai ainakin luultavasti pettänyt...

Raukkamaiset petturit eivät omaa raukkamaisuuttaan uskalla myöntää itselleen saati muille.

Sylettää

• Anonyymi

Tekosyitä on monia. En pettänyt aiemmassa pitkässä liitossani kertaakaan vaikka seksi ei toiminut. Kunnioitin ex miestäni ja hänen tunteitaan vaikka seksittömyys olisi ollut syy. Silti on paljon helpompi elää puhtaalla omallatunnolla ja erota jos jokin puute suhteessa ei korjaannu. Kolmansien osapuolien sotkeminen liittoihin tuo yleensä aina vain kyyneleitä entistä enemmän, draamaa ja kun asiat pitkittyy ne myös mutkistuu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      145
      8550
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2429
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      27
      2241
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      36
      1932
    5. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      95
      1758
    6. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      181
      1737
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      21
      1332
    8. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      108
      1143
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      6
      1033
    10. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      53
      1015
    Aihe