Niin oletteko itse vaaleita vai tummia? Olen miettinyt että pitävätkö vaaleat miehet usein enemmän tummista, eli viehättävätkö vastakohdat vai olenko väärässä? Löytyykö tummahiuksisia miehiä jotka tykkäävät myös tummahiuksisista naisista?
Te miehet jotka pidätte tummahiuksisista naisista
11
117
Vastaukset
- Anonyymi
Olen tummahiuksinen, ja tykkään kyllä molemmista. Ehkä tummista enemmän, varsinkin jos myös punaiset lasketaan tummiksi! Vaaleissa sitten pidän oikeastaan vain aivan blondeista. Sellaisista tosi vaaleista.
- Anonyymi
Aidot punaiset voi olla myös aika vaaleat. Ehkä punaiset menee vaalea-kategoriaan tai sitten vaan on omansa. Vaaleat, punaiset, tummat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aidot punaiset voi olla myös aika vaaleat. Ehkä punaiset menee vaalea-kategoriaan tai sitten vaan on omansa. Vaaleat, punaiset, tummat.
Riippuu sävystä. Sellaiset oranssinvaaleat käyvät melkein vaaleasta, kun taas sellaiset kuparinpunaiset ovat jo aika tummat
- Anonyymi
Olin tumma ennen kuin aloin harmaantua.
Ei värillä väliä ole, kunhan on musta. - Anonyymi
Nojaa, oma mieheni on mustatukkainen ja minä tummahiuksinen - hän on aina pitänyt vain tummahiuksisista naisista - vaaleat eivät kuullemma vain sytytä.
Yhteisiä vuosia meillä on jo todella paljon, miehen hiukset ovat muisto vain mutta minulla on tässä suhteessa hyvät geenit eli hiukseni ovat edelleen paksut, tummat ja kiiltävät...ja pitkät, vaikka niin kovasti taivastellaan keski-ikäisten naisten pitkistä hiuksista, jotkut ainakin! Mies rakastaa myös hiuksiani ja tykkää kun pidän niitä auki.- Anonyymi
Kiva kuulla. Olen myös miettinyt, että vaikuttaako se kuinka masluliininen mies on itse, siihen minkä värisiä hiuksia hän suosii naisella. Onko esimerkiksi sinun miehesi mielestäsi maskuliinen? Anteeksi kun utelen, mutta yritän hahmottaa tätä asiaa jotenkin, että löytyisikö mitään yleistä logiikkaa joka ainakin jollain tasolla pätee, vai onkohan kaikki sittenkin vaan yksilöstä kiinni...
Mää kyl tykkään kaiken enämpi sellasist niiku pimusist, joillon lakanamainen valkee kaapu, niet kai mun tarttee sanoo, et tykkään vaaleist. Tuli tuos ohimennen vilkastuu peilist, et määki vaikuttaisin oleen vaalee.
- Anonyymi
Entä semmoinen kkk-tyyppi?
Anonyymi kirjoitti:
Entä semmoinen kkk-tyyppi?
Nii, ja sit mää tykkään myös Katariina Sourist.
- Anonyymi
kyöpelityyppi kirjoitti:
Nii, ja sit mää tykkään myös Katariina Sourist.
Vaalea iho mutta tummat hiukset kiehtoo. Tumma ylhäältä sekä alhaalta. Itse ollut tumma nyt hopean harmaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaalea iho mutta tummat hiukset kiehtoo. Tumma ylhäältä sekä alhaalta. Itse ollut tumma nyt hopean harmaa.
Kiva että löytyy myös tummia miehiä jotka tykkäävät tummista naisista. Osaatko sanoa, että mikä sinua tuossa yhdistelmässä kiehtoo?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723289
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai272343Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681879Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t311851Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161431- 281381
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61286Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja241281Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631197Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101187