jopa ranskalaiset autot ovat jenkkiautoja parempia.

Anonyymi

Jopa ranskalaiset kusikipot päihittävät teidän jenkkispedejen autot kestävyydessä.

32

114

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Noh, eipäs nyt noin paljon liiotella.

    • Anonyymi

      Äläs nyt. Ei noin paljon kateellinen tarvitse olla. Yhdysvaltalaiset autot on aina ollut maailman parhaimpia autoja. Ei sillä että muualla maailmalla ei tehtäisi kulkuneuvoja, mutta amerikkalaiset on vaan jotenkin parempia.

      • Anonyymi

        Olet valitettavasti kovin pihalla. Jenkit on viimeisen 30 vuoden aikana olleet surkeita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet valitettavasti kovin pihalla. Jenkit on viimeisen 30 vuoden aikana olleet surkeita.

        Juuri näin.
        Viimeiset kunnon autot jenkeistä -60 ja -70 luvun vaihteesta. Silloin olivat erinomaisia.
        Sitten tuli romahdus.

        Vai muistaako joku esim. -80 tai -90 luvun amerikkalaista sedania, joka olis ollu klassikko...

        Corvette ja avolavat aina ollu jotain, mutta muuten ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin.
        Viimeiset kunnon autot jenkeistä -60 ja -70 luvun vaihteesta. Silloin olivat erinomaisia.
        Sitten tuli romahdus.

        Vai muistaako joku esim. -80 tai -90 luvun amerikkalaista sedania, joka olis ollu klassikko...

        Corvette ja avolavat aina ollu jotain, mutta muuten ei.

        Jos väität että Jenkit ovat huonoja, niin et ole sellaista omistanut tsi saatikka edes ajanut. Mulla on ollut useita Jenkkiautoja ja yksikään ei ole hajonnut tielle, ainoastaan normi huolloilla olen selvinnyt, tosin mitään ns. lauluautoja en huoli. Tsi ja DSG tyypit voi suhata kodin ja korjaamon väliä miten lystäävät, minusta ne ovat vähän onnettomia, noloja rimpuloita. Minä ajan vaan tyylikkäillä ja laadukkailla Jenkeillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos väität että Jenkit ovat huonoja, niin et ole sellaista omistanut tsi saatikka edes ajanut. Mulla on ollut useita Jenkkiautoja ja yksikään ei ole hajonnut tielle, ainoastaan normi huolloilla olen selvinnyt, tosin mitään ns. lauluautoja en huoli. Tsi ja DSG tyypit voi suhata kodin ja korjaamon väliä miten lystäävät, minusta ne ovat vähän onnettomia, noloja rimpuloita. Minä ajan vaan tyylikkäillä ja laadukkailla Jenkeillä.

        Samaa mieltä. En kyllä ranskista huolisi. Jenkki on jees. Toiminut hyvin kelissä kun kelissä. Vetohommat sujuu myös ja painavat sellaiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet valitettavasti kovin pihalla. Jenkit on viimeisen 30 vuoden aikana olleet surkeita.

        Näin sanoo vaan ne jotka eivät ole jenkkiä nähneetkään. Ne tyypit joiden isä sanoi jo aika päiviä sitten että jenkit olisi paskoja, ja ne jotka meni sen uskomaan. Sääliksi käy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin.
        Viimeiset kunnon autot jenkeistä -60 ja -70 luvun vaihteesta. Silloin olivat erinomaisia.
        Sitten tuli romahdus.

        Vai muistaako joku esim. -80 tai -90 luvun amerikkalaista sedania, joka olis ollu klassikko...

        Corvette ja avolavat aina ollu jotain, mutta muuten ei.

        Sanoppas joku eurooppalainen -80 tai 90-luvun sedani joka olisi ollut klassikko?

        Chevrolet Caprice on jo klassikko statuksella vuosikymmenestä riippumatta. Viimeiset 1991-1996 GM sedanit ja farmarit on jo nostanut hintojaan melko reippaasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos väität että Jenkit ovat huonoja, niin et ole sellaista omistanut tsi saatikka edes ajanut. Mulla on ollut useita Jenkkiautoja ja yksikään ei ole hajonnut tielle, ainoastaan normi huolloilla olen selvinnyt, tosin mitään ns. lauluautoja en huoli. Tsi ja DSG tyypit voi suhata kodin ja korjaamon väliä miten lystäävät, minusta ne ovat vähän onnettomia, noloja rimpuloita. Minä ajan vaan tyylikkäillä ja laadukkailla Jenkeillä.

        Näinhän se on. Olen syntymästä saakka kulkenut luotettavilla jenkeillä ja jatkan amerikan kulkineilla liikkumista hautaan asti. Luonnollisesti aikanaan tulee hakemaan sitten Cadillac ruumisauto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoppas joku eurooppalainen -80 tai 90-luvun sedani joka olisi ollut klassikko?

        Chevrolet Caprice on jo klassikko statuksella vuosikymmenestä riippumatta. Viimeiset 1991-1996 GM sedanit ja farmarit on jo nostanut hintojaan melko reippaasti.

        E30 bemari, w123 mese, 240 volvo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        E30 bemari, w123 mese, 240 volvo.

        Chevrolet Caprice Classic Brougham 5.0 vm.88. Hankin aikoinaan vähänajettuna suoraan edustus käytöstä, oli täysin uutta vastaava. Uskomattoman hiljainen ja hyvä ajettava, tuntui kuin auto olisi vain leijunut tien pinnassa, tien epätasaisuudet vain katosi auton alle ja mitään tärinää ei tuntunut. Ajoin sillä reilut 300 tkm ja tekniikka kesti moitteetta, eli perushuolloilla pärjäsi hyvin. Nyt ajelen euro kotterolla ja ei kyllä ajossa ole yhtään nautintoa, mutta ehkä vielä joskus iso Jenkki sedan on alla, Jenkeistähän noita vähänajettuja huippuyksilöitä vielä saisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoppas joku eurooppalainen -80 tai 90-luvun sedani joka olisi ollut klassikko?

        Chevrolet Caprice on jo klassikko statuksella vuosikymmenestä riippumatta. Viimeiset 1991-1996 GM sedanit ja farmarit on jo nostanut hintojaan melko reippaasti.

        MB w123
        MB w124

        Myös siellä Amerikassa arvostetaan nykyäänkin kovasti esim. Mersun Amg malleja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Chevrolet Caprice Classic Brougham 5.0 vm.88. Hankin aikoinaan vähänajettuna suoraan edustus käytöstä, oli täysin uutta vastaava. Uskomattoman hiljainen ja hyvä ajettava, tuntui kuin auto olisi vain leijunut tien pinnassa, tien epätasaisuudet vain katosi auton alle ja mitään tärinää ei tuntunut. Ajoin sillä reilut 300 tkm ja tekniikka kesti moitteetta, eli perushuolloilla pärjäsi hyvin. Nyt ajelen euro kotterolla ja ei kyllä ajossa ole yhtään nautintoa, mutta ehkä vielä joskus iso Jenkki sedan on alla, Jenkeistähän noita vähänajettuja huippuyksilöitä vielä saisi.

        Amerikkalainen autoteollisuus oli kriisissä jo ennen koronaa.
        Syy on mm. se ettei se ole kyennyt uusiutumaan ja on hävinnyt/häviämässä globaalit markkinat.

        Laatu ei kelpaa edes kotimaassa, ihmiset ostavat siellä mielummin esim. Toyotan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Amerikkalainen autoteollisuus oli kriisissä jo ennen koronaa.
        Syy on mm. se ettei se ole kyennyt uusiutumaan ja on hävinnyt/häviämässä globaalit markkinat.

        Laatu ei kelpaa edes kotimaassa, ihmiset ostavat siellä mielummin esim. Toyotan.

        Kun ihmiset on maailmassa niin tyhmiä että luulevat amerikkalaisten syövän edelleen paljon bensaa, vaikka tosi asiahan on että ne ei syö yhtään enempää kuin eurooppalaiset vastaavat.

        Toyotan ihmiset ostaa sitten kun haluavat pienen ja halvan auton. Nykyään isot autot on tosi suosittuja USA:ssa ja kolme pickup merkkiä valtaa myyntiä. Hyvin myyvät myös esim. Chevrolet Tahoe ja Ford Mustang. Ford Mustang myi viime vuonna hyvin myös Euroopassa. RAM pickupit myy myös hyvin euroopan markkinoilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        E30 bemari, w123 mese, 240 volvo.

        405,504, 505,605 Peugeot


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        405,504, 505,605 Peugeot

        Opel Omega ja Ascona, Ford Taunus ja Sierra


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos väität että Jenkit ovat huonoja, niin et ole sellaista omistanut tsi saatikka edes ajanut. Mulla on ollut useita Jenkkiautoja ja yksikään ei ole hajonnut tielle, ainoastaan normi huolloilla olen selvinnyt, tosin mitään ns. lauluautoja en huoli. Tsi ja DSG tyypit voi suhata kodin ja korjaamon väliä miten lystäävät, minusta ne ovat vähän onnettomia, noloja rimpuloita. Minä ajan vaan tyylikkäillä ja laadukkailla Jenkeillä.

        Kuka mitäkin tyylinä pitää, voihan sitä keskiluokan linttaa 80 luvulta tyylikkänä joku pitää. Missä ne nykypäivän uudet jenkkiautot on, ei kai niitä ole enää teslaa lukuunottamatta olemassakaan. Pelkkää avolavaa tekevät kun eivät enää muissa luokissa pärjää, se onkin sellaista perustekniikkaa , otataan prkleen iso moottori ja nostetaan erillisrungon päälle, koristellaan kaikella kiiltävällä krumeluurilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka mitäkin tyylinä pitää, voihan sitä keskiluokan linttaa 80 luvulta tyylikkänä joku pitää. Missä ne nykypäivän uudet jenkkiautot on, ei kai niitä ole enää teslaa lukuunottamatta olemassakaan. Pelkkää avolavaa tekevät kun eivät enää muissa luokissa pärjää, se onkin sellaista perustekniikkaa , otataan prkleen iso moottori ja nostetaan erillisrungon päälle, koristellaan kaikella kiiltävällä krumeluurilla.

        no sinä olet kyllä aivan pihalla!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        no sinä olet kyllä aivan pihalla!

        No niin olin koko päivän, just tulin sisään syömään ja katsomaan onko täällä mitään uutta. Eipä ollut.
        Voisin lisätä euroklassikoiden listaan Saab 99 Turbon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka mitäkin tyylinä pitää, voihan sitä keskiluokan linttaa 80 luvulta tyylikkänä joku pitää. Missä ne nykypäivän uudet jenkkiautot on, ei kai niitä ole enää teslaa lukuunottamatta olemassakaan. Pelkkää avolavaa tekevät kun eivät enää muissa luokissa pärjää, se onkin sellaista perustekniikkaa , otataan prkleen iso moottori ja nostetaan erillisrungon päälle, koristellaan kaikella kiiltävällä krumeluurilla.

        Sekös se sinuu riepoo? Kun on hieno ja räyhee avolava!? Aja sie vaan sillä viherjunttien pikkukirpulla ja odota, että aurinko menee pilvee kun korkee ja iso jenkki tulee rinnalle jyrisee!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sekös se sinuu riepoo? Kun on hieno ja räyhee avolava!? Aja sie vaan sillä viherjunttien pikkukirpulla ja odota, että aurinko menee pilvee kun korkee ja iso jenkki tulee rinnalle jyrisee!!

        Älä nyt suutu jos pikkusen kärjistää asioita. On se hienoo ajaa sellasella kiiltävällä isolla autolla, josta voi katsella muita vähän kuin alaspäin. Että ihan aurinko peittyy kun sillä rinnalla tulee ... hui, ihan pelottaa. Pöriseekin se niin mukavasti, vähän nostaa jopa itsetuntoa ujolla kuskilla. Meidän perheessä on kolme autoa, yksi ns pikkuauto, pari keskiluokan kulkinetta, sedan ja katumaasturi. Kaikilla minä kehtaan ajaa, myös sillä pikkuautolla. On muuten hyvä sekin ajaa, ei uskoisi miten hyviä ja vähäkulutuksisia on nykyautot. Sillä katumaaturilla voi vetää kaikkea mitä minun tarvitsee perässä kuljettaa, venettä, asuntovaunua ja kärryä. Silti kulutus tyhjänä on 6 litran pintaan matkassa. Mikä se viherjuntti oikein on ? Maalla asuva vihreä vai ? Asun kaupungisssa, omakotitalossa, että pieleen meni se arvaus. Tuossa sinun kommentissa kitetyy hyvin se miksi niitä isoja pickuppeja ostetaan, harvoin niitä tarpeeseen osteta, ne ostetaan sen vuoksi että halutaan näyttäää ja antaa jokin kuva itsestä. Mielestäni juntti kuvaa paremmin niillä ajavia, eikös ne ole siellä usassa enimmäkseen maalaisten autoja. Kyllä monelle riittäisi normi euro tai japski pick up. Niilläkin vetopainoa helposti sen kolme tonnia. Eikä se lava siinä jenkissä kovin iso ole, ohjaamo ehkä on ja se moottori, siitä pitäisi riittää kahteenkin autoon jos sen oikein osaa tehdä. Oppisi jenkkikin joskus tekemään jotain järkevästi, oikeassa mittasuhteessa käyttöön. Taitaa olla turha toive sekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä nyt suutu jos pikkusen kärjistää asioita. On se hienoo ajaa sellasella kiiltävällä isolla autolla, josta voi katsella muita vähän kuin alaspäin. Että ihan aurinko peittyy kun sillä rinnalla tulee ... hui, ihan pelottaa. Pöriseekin se niin mukavasti, vähän nostaa jopa itsetuntoa ujolla kuskilla. Meidän perheessä on kolme autoa, yksi ns pikkuauto, pari keskiluokan kulkinetta, sedan ja katumaasturi. Kaikilla minä kehtaan ajaa, myös sillä pikkuautolla. On muuten hyvä sekin ajaa, ei uskoisi miten hyviä ja vähäkulutuksisia on nykyautot. Sillä katumaaturilla voi vetää kaikkea mitä minun tarvitsee perässä kuljettaa, venettä, asuntovaunua ja kärryä. Silti kulutus tyhjänä on 6 litran pintaan matkassa. Mikä se viherjuntti oikein on ? Maalla asuva vihreä vai ? Asun kaupungisssa, omakotitalossa, että pieleen meni se arvaus. Tuossa sinun kommentissa kitetyy hyvin se miksi niitä isoja pickuppeja ostetaan, harvoin niitä tarpeeseen osteta, ne ostetaan sen vuoksi että halutaan näyttäää ja antaa jokin kuva itsestä. Mielestäni juntti kuvaa paremmin niillä ajavia, eikös ne ole siellä usassa enimmäkseen maalaisten autoja. Kyllä monelle riittäisi normi euro tai japski pick up. Niilläkin vetopainoa helposti sen kolme tonnia. Eikä se lava siinä jenkissä kovin iso ole, ohjaamo ehkä on ja se moottori, siitä pitäisi riittää kahteenkin autoon jos sen oikein osaa tehdä. Oppisi jenkkikin joskus tekemään jotain järkevästi, oikeassa mittasuhteessa käyttöön. Taitaa olla turha toive sekin.

        En suutu, itsellä myös käytössä pikkuauto omapainoltaan 1200kg. Ajelen sillä ja itsetunto kestää sen hyvin, en ole ujo on myös muitakin ns ihmisten vähemmän haluamia autoja. Niilläkin liikun, vaikka töllötelläänkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä nyt suutu jos pikkusen kärjistää asioita. On se hienoo ajaa sellasella kiiltävällä isolla autolla, josta voi katsella muita vähän kuin alaspäin. Että ihan aurinko peittyy kun sillä rinnalla tulee ... hui, ihan pelottaa. Pöriseekin se niin mukavasti, vähän nostaa jopa itsetuntoa ujolla kuskilla. Meidän perheessä on kolme autoa, yksi ns pikkuauto, pari keskiluokan kulkinetta, sedan ja katumaasturi. Kaikilla minä kehtaan ajaa, myös sillä pikkuautolla. On muuten hyvä sekin ajaa, ei uskoisi miten hyviä ja vähäkulutuksisia on nykyautot. Sillä katumaaturilla voi vetää kaikkea mitä minun tarvitsee perässä kuljettaa, venettä, asuntovaunua ja kärryä. Silti kulutus tyhjänä on 6 litran pintaan matkassa. Mikä se viherjuntti oikein on ? Maalla asuva vihreä vai ? Asun kaupungisssa, omakotitalossa, että pieleen meni se arvaus. Tuossa sinun kommentissa kitetyy hyvin se miksi niitä isoja pickuppeja ostetaan, harvoin niitä tarpeeseen osteta, ne ostetaan sen vuoksi että halutaan näyttäää ja antaa jokin kuva itsestä. Mielestäni juntti kuvaa paremmin niillä ajavia, eikös ne ole siellä usassa enimmäkseen maalaisten autoja. Kyllä monelle riittäisi normi euro tai japski pick up. Niilläkin vetopainoa helposti sen kolme tonnia. Eikä se lava siinä jenkissä kovin iso ole, ohjaamo ehkä on ja se moottori, siitä pitäisi riittää kahteenkin autoon jos sen oikein osaa tehdä. Oppisi jenkkikin joskus tekemään jotain järkevästi, oikeassa mittasuhteessa käyttöön. Taitaa olla turha toive sekin.

        Amerikan pickuppeja saa korkeintaa 8 jalan lavalla, joka on lava-auto markkinoiden suurinta mallia markkinoilla. Se on kuluttajan oma valinta että mitä haluaa.

        USA:ssa lava-autot on todettu hyödyllisiksi autoiksi ja niitä ollaan aina vaan paranneltu henkilöautomaisimmiksi. Lava-autolla pystyy tekemään työtä ja sinne mahtuu paljon tavaraa. Lava-autolla pystyy vetämään paljon. Lava-autoon mahtuu koko perhe mukaan, joten sillä voi tehdä kaikkea. Varusteetkin on jo mersujen luokkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka mitäkin tyylinä pitää, voihan sitä keskiluokan linttaa 80 luvulta tyylikkänä joku pitää. Missä ne nykypäivän uudet jenkkiautot on, ei kai niitä ole enää teslaa lukuunottamatta olemassakaan. Pelkkää avolavaa tekevät kun eivät enää muissa luokissa pärjää, se onkin sellaista perustekniikkaa , otataan prkleen iso moottori ja nostetaan erillisrungon päälle, koristellaan kaikella kiiltävällä krumeluurilla.

        Aina nämä nössöt jaksaa valittaa kun euroilla ja japseilla ajavat vailla päätä sekä häntää.

        Jokaiselta vuosikymmeneltä löytyy jenkkejä Suomesta.

        Uusia jenkkejä on edelleen pickupit, katumaasturit (esim. Suburban ja Escalade sekä pienemmän mallit), muskeli- ja sporttiautot (Camaro, Mustang, Corvette jne.). Minivanit eli Chrysler Pacifica. Dodge Charger ja Chrysler 300C henkilöautot. jne.

        Amerikkalaiset keskittyy enimmäkseen isoihin autoihin kuten katumaastureihin ja pickupeihin.

        Suomessa uusia jenkkejä tulee vastaan, mutta eurooppalaisten rosvo verotukset ajaa ne väkisin pois. Sitten jotkut ihmettelee että miksi niitä ei tuoda. Ei ole tarpeeksi rahaa tavallisella kadun tallaajalla ostaa niitä. Aina on jenkit Suomessa mennyt kaupaksi kun niitä on saanut kohtuulliseen hintaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina nämä nössöt jaksaa valittaa kun euroilla ja japseilla ajavat vailla päätä sekä häntää.

        Jokaiselta vuosikymmeneltä löytyy jenkkejä Suomesta.

        Uusia jenkkejä on edelleen pickupit, katumaasturit (esim. Suburban ja Escalade sekä pienemmän mallit), muskeli- ja sporttiautot (Camaro, Mustang, Corvette jne.). Minivanit eli Chrysler Pacifica. Dodge Charger ja Chrysler 300C henkilöautot. jne.

        Amerikkalaiset keskittyy enimmäkseen isoihin autoihin kuten katumaastureihin ja pickupeihin.

        Suomessa uusia jenkkejä tulee vastaan, mutta eurooppalaisten rosvo verotukset ajaa ne väkisin pois. Sitten jotkut ihmettelee että miksi niitä ei tuoda. Ei ole tarpeeksi rahaa tavallisella kadun tallaajalla ostaa niitä. Aina on jenkit Suomessa mennyt kaupaksi kun niitä on saanut kohtuulliseen hintaan.

        Jenkkiautojen laatu on todella surkeaa joka-osa-alueella. Sisustus on halpaa rumaa muovia ja tökerönnäköistä. Jenkit ajaa aina samaa kaavaa, suuri on kaunista, mutta sen aikaka on ollut ohi jo 80-luvulla. Euroopastakin löytyy kyllä parempia haastajia isoissa suveissa, pickupeissa ja urheiluautoissa jne... ja kaikki oikeasti parempia ja laadukkaampia.


      • Anonyymi

        Kyllähän nuo jenkkiautojen moottoreiden ja vaihdelaatikoiden ja niiden sähköjen kestävyys on aivan perseestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Opel Omega ja Ascona, Ford Taunus ja Sierra

        Escort mk1, mk2. Cortinat. Opel Manta, Record. VW Golf tietyt mallit, Scirocco. Audi S2,S4,S6.


    • Anonyymi

      Se on vaan surullista että isot henkilöautot katosivat jo yli 20-vuotta sitten. Uskoisin että niille löytyisi kysyntää tänä päivänä.

      • Anonyymi

        Ryssäautot ovat niin hyviä ettei niitä edes myydä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ryssäautot ovat niin hyviä ettei niitä edes myydä!

        Nehän on hyviä, onnellinen sellaisen omistava!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ryssäautot ovat niin hyviä ettei niitä edes myydä!

        Miten tämä nyt tähän liittyi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten tämä nyt tähän liittyi?

        No ransakalaisethan liitettiin jo heti. Kannatukseni menee, jenkki ehdottomasti, eipä ryssäautokaan huono. Sekä just noin kun klo 07.17 asian kertoi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      3291
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2151
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2061
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1925
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe