Salmivirta yhtiö

Anonyymi

Moi! Kiertäkää kaukaa salmivirta Mänttä autokorjaamo tekee huonoa jälkeä jo viikon päästä saa viedä auton uudestaan korjattavaksi.Kaiken lisäksi ottaa rahaa omiin liiveihin.

19

2205

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joo ja salmivirta ottaa suusimman osan hinauspalvelu rahoista omiin taskuihin.

• Anonyymi

Sen tiedän että salmivirta Mäntässä on erittäin ammattitaidoton asiakaspalvelu hommissa.

• Anonyymi

Salmivirta Oy Mänttä on pelkkä kusetusfirma!! Ei saa yhtään kuittia autohuollosta ja maksu käteisellä JOSTAIN kumman syystä.Miettikää sitä.

• Anonyymi

Vaatikaa kaikista toimenpiteistä aina kuitti.
        Millä muuten todistatte, että auto edes on ollut korjattavana yrityksessä.
        Yrittäjän on lisäksi tilitettävä ALV juuri näiden kuittien perusteella muutaman kuukauden sisään.
        Kysymyksessä on verovilppi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaatikaa kaikista toimenpiteistä aina kuitti.
        Millä muuten todistatte, että auto edes on ollut korjattavana yrityksessä.
        Yrittäjän on lisäksi tilitettävä ALV juuri näiden kuittien perusteella muutaman kuukauden sisään.
        Kysymyksessä on verovilppi.

Tää salmivirta ei varmaan edes tiedä mitä sellaisella kuitilla tarkoitetaan tai se ei osaa semmoista tulostaa.Käsi käy vinhasti taskulla kun setelitukkoja sullotaan sinne.Puutarhakoneet lojuu taivasalla pitkin pihaa.Meno on kuin neuvostoliittolaisella takapihalla.Vain tyhjät vodkapullot loistavat poissaolollaan!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tää salmivirta ei varmaan edes tiedä mitä sellaisella kuitilla tarkoitetaan tai se ei osaa semmoista tulostaa.Käsi käy vinhasti taskulla kun setelitukkoja sullotaan sinne.Puutarhakoneet lojuu taivasalla pitkin pihaa.Meno on kuin neuvostoliittolaisella takapihalla.Vain tyhjät vodkapullot loistavat poissaolollaan!!

Pimiä homma kannattaa ei kuittia kannata kirjoittaa kyllä verottaja rankaisee jo tarpeeksi pien yrittäjiä. Kaikki taskuun mitä pystyy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pimiä homma kannattaa ei kuittia kannata kirjoittaa kyllä verottaja rankaisee jo tarpeeksi pien yrittäjiä. Kaikki taskuun mitä pystyy.

Moro.Kerran oli Kia huollettavana Salmivirralla ja yritin maksaa saatana kortilla 450 niin ei onnistunut oli "muka" korttipäätteessä vikaa. Kävin 450 hakemassa automaatilta niin kyllä 450 meni taskuun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Salmivirta Simo surutta laittaa käteiset taskuun mikä on moneen kertaan tullut nähtyä.Tämä on tuttua hommaa ja sama pätee hänen apulaisiinsa jotka on töissä siellä todennäköisesti ilman verokorttia.Aina kun yrittää maksaa niin jostain kumman syystä maksupääte ei toimi vaan käteinen kelpaa .Suoritetusta huollosta ei saanut minkäänlaista kuittia ei mitään mistä olisi käynyt selväksi tehdyt työt.Eikä minkäänlaista kassakuittia tullut.

• Anonyymi

Salmivirta ei ole jobbarinakaan edes keskinkertainen ainoa mikä pyörii sillä jotenkuten on tuo hinauspalvelu.
      Muuten siitä jätkästä ei ole kuin polkupyöräkauppiaaksi.

• Anonyymi

Salmivirta Simo otti 900 euron autohuolto maksun omiin taskuihin.Se jätkä ei tilitä ALV:ÄÄ.Se on totta.Miettikää sitä.

• Anonyymi

Telttailemaan hirvensalmenkartanolle suvella?

• Anonyymi

Tarviikin viedä autoni seuraavaksi Salmivirralle huoltoon

• Anonyymi

Suosittelen että et vie.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suosittelen että et vie.

Joo samaa mieltä.Ittellä oli auto kytkimen takia huollossa siellä ja reilun viikon päästä kytkin petti.Vein sen Vilppulan huoltoon ja siellä laittoi kerralla kuntoon ja eikä ole mitään ongelmaa tullut kytkimen takia.

• Anonyymi

Itselläni oli tarkoitus viedä Toyota Corolla Salmivirralle huomenna mutta en uskalla viedä.Tiedä missä kunnossa se auto on niin sanotun huollon jälkeen.

• Anonyymi

Salmivirta ei osaa muuta tehdä kuin tehdä sutta.

• Anonyymi

Älä vie!! Autohuolto kestää kestää ja kestää monta viikkoa ja työn laatu on huonoa.

• Anonyymi

Juu ja jos auto on vähänkin yli ajalla vuokralla niin tulee hakeen auton ja lyö turpaan asiakasta. Eli sellainen asiakaspalvelu on salmivirralla.

• Anonyymi

Sumo Sössössööö

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      85
      4598
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      86
      4426
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      43
      3759
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      17
      3612
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      2987
    6. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2794
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      21
      2711
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      39
      2143
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      158
      1758
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      117
      1332
    Aihe