Mustasukkainen kumppani ja ylisuojelevat kaverit ravintolassa

Anonyymi

Mua jotenkin huvittaa, mutta samalla ihmetyttää nämä kyseiset henkilöt ja näitä on PALJON valitettavasti.

Olen usein keskustellut esimerkiksi baaritiskillä ihan neutraalisti ilman mitään pokaamisen aikeita niin hyvin nopeasti ilmestyy tämä mustasukkainen henkilö haastamaan riitaa.

Se on mielestäni heikon ihmisen merkki itsetunnosta.

En minä ainakaan haluaisi sellaisia kavereita tai kumppania joka määrää siitä, kenen kanssa saa jutella ja kenen ei.

Aika kuumottavaa sellainen olisi, kun toinen tai toiset vahtii, kuin haukka oksalla tarkkailemassa toisten liikkeitä.

Se on ihan eri asia sitten jos siihen löytyy ihan kunnolla aihetta, että joku menisi humalassa lääppimään toista.

Uskallan väittää että Suomessa ( ja miksei muissakin maissa ) suurinosa baaritappeluista johtuu juuri mustasukkaisuudesta jonka taustalla on nainen.

4

56

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mulla on tässä kaveripiirissä semmosia tuttuja..Nyt puhun omalla kohdallani siis vain kaverisuhteiden mustasukkaisuudesta.
      En tunne näistä piireistä kaikkia, mutta se järjetön omiminen vituttaa oikeesti.
      Oltiin menossa kattoo kaverin keikkaa ja häntä joskus taannoin. Hänen takia me sinne mentiin.
      Eiköhän tää yks jäbä sit ominut tän kaverin koko illaksi 😆 Hyvä ku ees pääs jutulle. Noloa ettei voinu tutustua meihin vaan piti mennä omille teille, että saa olla kahdestaan 🙄
      No oli muitakin tuttuja holleilla, mutta ois se kiva sit kaverin kanssa kunnolla nähä kun kaukana asuu.. Miksei vaikka porukassa ois voinu hengata. Miks pitää omia ja hylätä muut?? 🤔 Ei nyt sentään koko illaksi, mutta kuitenkin. Jotkut ihmiset on toki myös itse kilttejä ja vietävissä. Sekin on liiallisuuksiin mentäessä huono piirre.
      Sit sekoilin jotain kännissä niin tää omija naureskeli päin naamaa seuraavalla kerralla, kun taas kaikki törmättiin. Eipä tee mieli kyseistä ihmistä tavata. Toivottavasti ei tavata enää samaan aikaan. Vähä jäi shaissenmaku suuhun.

      Noh mutta näitä riittää 😁 Itelläki huono itsetunto ollut läpi elämän ja oon kehittäny sitä tietoisesti parempaan. Jokainen pystyy kehittämään itseään, toista et voi muuttaa tai manipuloida. Jos sen teet, se toinen kärsii ja menee rikki. Menettää minuutensa, menee tossuksi. Enää en käyttäytyisi niin ja voin olla rennosti, koska luotan toiseen. Ja luotan itseeni paljon enemmän kuin ennen. Sama pätee kavereihin.. Tässä ensin kertomassani jutussa, hävettää sen "omijan" puolesta. Sai näyttämään itsensä aika nololta meidän muiden silmissä. Eipä meitä haitannut että he ovat kavereita ja juttua riittää pitkästä aikaa.. Olis sitä juttua meilläkin ollu. Eipä sitä jääty murehtimaan vaan hengailtiin muiden kanssa. Ihmetyttää vaan ja tää sama kuvio toistui seuraavallakin kerralla..

    • Anonyymi

      Särähti korvaan toi nainen aika kovin. Itse sanoisin, että kyllä miehetkin osaa olla aivan käsittämättömän mustasukkaisia.😲
      Naisilla nyt on vaan tää valitettava juttu, että jotkut naiset kokee toisen naisen uhkana, jos kokee olevansa epäviehättävä tän rinnalla. Se toki on huonoa itsetuntoa ja myös huonoa luottamusta. Ensin pitää oppia luottaa itseensä 👍
      Kissatappelut ja päästä varpaisiin arvostelevat katseet ovat arkipäivää naisilla. Sääli. Naiset ois yhdessä paljon vahvempia. Miks naiset ei vois enemmän pelata yhteen.. Ei se vaan toimi niin.

      T.naenen

      • Anonyymi

        "Uskallan väittää että Suomessa ( ja miksei muissakin maissa ) suurinosa baaritappeluista johtuu juuri mustasukkaisuudesta jonka taustalla on nainen."

        Ei tarkoita sitä että vain nainen olisi mustasukkainen kaikissa tilanteissa.

        Tässä tarkoitettiin varmaankin sitä, että kyse voi olla myös mustasukkaisesta miehestä jos vieras mies menee juttelemaan hänen naisystävälle.

        Mustasukkaisuus ei kuitenkaan katso sukupuolta joten oli kyseessä sitten mies tai nainen.


    • Ei siinä mitään uutta ja erilaista ole kuin paikka. Ennen nämä mustasukkaisuusdraamat kytiin tanssilavan liepeillä, nyt elintason noustua baarissa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      383
      4540
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      284
      2524
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      144
      1813
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      103
      1554
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1463
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1307
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      60
      1305
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      58
      1226
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      46
      1214
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      346
      1063
    Aihe