En tiedä missä mennään

Anonyymi

Tapasin Tinderin kautta mukavan naisen ja ollaan tavattukin. Nainen ei itse kysele mitään. Ei kuulumisia, ei mitään. Itse saan olla kyselemässä kuulumisia tai pyytämässä johonkin. Siis en mitenkään häiriöksi asti kysele, ihan sillon tällöin.

Vastaa kyllä viesteihin. Mutta en tiedä oikein.

33

649

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuulostaa siltä, että ei ole kiinnostunut, mutta ei osaa lopettaa kohteliaasti. Kaikki ei vaan osaa sitä jostain syystä, mutta ota toi oppituokiona, kun se kuitenkin vastailee sun kysymyksiin....

      Sitä voi toki myös jännittää, mutta veikkaan enemmän tuota kiinnostuksen puutetta.

    • Anonyymi

      Et kiinnosta naista siinä mielessä..

    • Anonyymi

      Ehkä on vaan vähän ujo ja varuillaan. Kattelee vielä, tuleeko jutusta mitään.

      • Anonyymi

        Joo niin se voi olla. No itse en halua sählätä tätä juttua olemalla mikään yli-innokas.


    • Anonyymi

      Saattaa tosiaan olla vain varovainen tai sitten ei kiinnostunut, mutta ei kehtaa sitä suoraan sanoa. En heittäisi tilanteessasi kirvestä kuitenkaan kaivoon. Katsele ja tunnustele tilannetta, anna toiselle vähän aikaa tottua sinuun. Voi olla monia syitä miksi toinen voi epäröidä ja olla varuillaan. Jos itse olet kiinnostunut hänestä suosittelisin etenemään pienin askelin, kuitenkin niin että yhteys välillänne säilyy, viestit, puhelut, tapaamiset ovat säännöllisiä eikä pitkiä taukoja tulisi, koska ainahan on se vaara että joku toinen tulee ja vie jos itse on liian passiivinen. Jos ajankaan myötä edistystä tuosta ei tunnu tapahtuvan, eikä toinen tunnu olevan kiinnostunut sinusta, silloin siirtyisin eteenpäin.

    • Anonyymi

      Pitää katsella miten tää kehittyy. Itsekin haluan rauhassa tutustua. Muutenkaa mulla ole hirveästi kokemusta deittailusta. Seksiin mulla ei ole kiire. Eikai naisillakaan ole?

      • Anonyymi

        Tuo rauhallinen eteneminen taitaa olla tuossa kohtaa viisasta. Minusta on hyvä tutustua toiseen hyvin ennen fyysistä kontaktia, mikä tosin sekin tärkeää, mutta kun antaa asioiden edetä painollaan niin ei ainakaan hätäilyn takia mennä metsään. Meitä naisia on erilaisia, joten vaikea sanoa, mutta jos hän vaikuttaa muutenkin varovaiselta niin uskoisin ettei hänellä siinäkään asiassa kiire ole.


    • Anonyymi

      Mä oon samanlainen tän asian suhteen miesten kanssa mun mielestä on parempi katsoa ihminen vuoden ja tutkia. Yleensä 3 kuukauden sisällä selviää sopiiko tämä henkilö edes kaveriksi.

      • Anonyymi

        hahahah


    • Anonyymi

      Naisella on joku mielenkiintoisempi (mies)projekti meneillään. Sinä olet varalla.

      • Anonyymi

        Tuota varalla oloa olen myös miettinyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuota varalla oloa olen myös miettinyt.

        Ei kannata jäädä odottamaan aktivoituuko hän sinun suhteesi.


    • Anonyymi

      Se että sinä viet yksin juttua eteenpäin kertoo naisen kiinnostuksen puutteesta.

      • Anonyymi

        Joo eipä siitä naisesta kuulu kyllä mitään. Jotenkin aistin tän jutun, miten tää tulee päättymään.


    • Anonyymi

      Kiinnostunut nainen pommittaa sinua viesteillä. Jätä pelailevat akat haaskalinnuille. Itse tuhlannut muutamaan kertaan aikaani samanlaisiin. Oleppa huviksesi 2vk ottamatta kontaktia, siinä näet asian todellisen laidan.

      • Anonyymi

        Pitääpä olla ottamatta yhteyttä hetkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitääpä olla ottamatta yhteyttä hetkeen.

        Tai ota yhteyttä nyt, ja ehdota tapaamista johonkin sinulle mieluisaan paikkaan. Jotakin mihin pitää antaa vastaus. Ja jos ei onnistu tänään, niin sitten lauantaiksi.

        Nuo jäähdyttelyt voivat kostautua.


      • Anonyymi

        Joo näin varmasti moni tekee jolla ei ole mitään itsehillintää..

        Yleensä miehet ei tykkää liian aloitteellisesta tyrkystä elleivät halua pikapanoja.

        Ehkä tuo nainen on polttanut sormensa.

        Aloittaja: Voisit kysyä, miltä yhdessäolo naisesta tuntuu ja että haluaisiko hän kehittää suhdetta pidemmälle kanssasi. Nythän te vasta tapailette, ette suinkaan vielä varsinainen pari ole. Vai kuvitteletko, että järkevä ihminen poissulkee koko muun elämänsä jonkun yhden mahdollisuuden vuoksi? Ihmisen, jota ei tunne yhtään, niin pitäisi heivata kaikki muu. Ei se nyt enään niin mene.

        Jos naisella on muitakin kontakteja, niin se ei ole väärin. Ei voi löytää hyvää parisuhdetta vain tyytymällä johonkin. Oletteko edes sopineet, että ette tapaile muita vaan sitoudutte toisiinne.

        Juttu on alussa, jäitä hattuun nyt.


    • Anonyymi

      Ja tuo yli-innokkuus, et ole sentään kihlasormusta hankkimassa tai muuttamassa yhteen. Olet vain aktiivinen ja kehität mukavaa yhteistä tekemistä, ja samalla tulet sivuvaikutuksena blokanneeksi Tinderistä toisten lähestymiset.

      • Anonyymi

        Miehen harteilleko kaiken järjestäminen nyt jää? Tuntuu, että jotain pulkaa vetäisi perässä.


    • Anonyymi

      En oikein ymmärrä tuota yksioikoista tulkintaa naisen "omituisuudesta" jos hän ei kysele elämästäsi. Kait hän jotakin sentään puhuu tai kysyy. Ei se niinkään ole että hän ei olisi kiinnostunut. Jos hän onkin hienotunteinen ja kokee että antaa itsestään uteliaan vaikutuksen jos alkaa kyselemään kaikkea elämääsi liittyvää tai sitten kerrot jo oma-aloitteisesti niin että hänen ei tarvitsekaan kysyä. Mietihän.

    • Anonyymi

      Törmäsin joskus vastaavanlaiseen naiseen. Tein testin ja lakkasin kyselemästä mitään, naisesta ei koskaan kuulunut enää. Eli hänellä oli joku toinen kiikarissa samaan aikaan.

    • Anonyymi

      En ymmärrä ongelmaasi. Onko ongelma se että nainen ei ole sellainen kuin haluaisit vai se ettet osaa kysyä häneltä oikeita kysymyksiä.
      Jos nainen yleensä pysyy yhteydessä on hänellä jonkinasteinen kiinnostus.
      Se on sitten sinun tehtävä ottaa asiasta selvä onko kiinnostuksen aste riittävä.
      Ja ennenkaikkea onko sinun oma kiinnostuksen aste oikeasti riittävä.
      Naisen puhumattomuus voi johtua monesta asiasta, mutta odottaminen muuttumista puheliaaksi ei taida tapahtua. Tavatkaa usein selviää aika pian onko suhteesta jatkoon.

    • Anonyymi

      Ei vaikuta nainen olevan kiinnostunu sinusuusta. Voithan sä pyytää sitä treffeille tai kysy siltä suotraan että oletko niinnostunu jatkamaan niinsaat homman selkeeksi

    • Anonyymi

      Nää viestit on kuin bikirajatapaus kirjasta. Lukeekapa se miehet ja naiset, niin ei tartte täältä kysellä.

    • Anonyymi

      Mä oon just samanlainen vastaan mutten kysele mitään kun pelkään että mies pitää iha takiaisena tai tolvanana, häirikkönä tms monesti miettiny mitäs jos kysys jotai mutta sitten iskee paniikki "apua vastahan me nähtiin" (juu 3 päivää sitten) tai "hei sehän on töissä en mä voi" tms ja juu mulla on hyvin lievä ahdistushäiriö voi vaikuttaa asiaan mutta silti

    • Anonyymi

      Anna pari päivää olla niin hän ehtii mahdollisesti vähän kaivata sinua, sitten pistä lyhyt ystävällinen tervehdys tyyliin "huomenta, nukuitko hyvin?". Sitten seuraavana päivänä kirjoita, että sinusta tapaaminen oli miellyttävä, pidät häntä mielenkiintoisena naisena ja tapaisit mielelläsi uudestaankin, sopisiko hänelle että nähdään vaikka ensi viikolla.

      • Anonyymi

        Ei ole mitään kuulunut. Annan olla ja siirryn eteenpäin.


    • Anonyymi

      Olet varalla. Saat huomiota sen minimin, ettet kuitenkaan poista mätsiä.

      Normijuttu, tyydy siihen tai poista mätsi.

    • Anonyymi

      Teit niin tai näin, aina väärin päin.

      • Anonyymi

        Tämä on totta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on totta.

        Minusta tuntuu, ettei olla menossa mihinkään


    • Anonyymi

      Nainen odottaa, että puhut itse itsestäsi, kuten monet varsinkin menestystä saavuttaneet miehet tekevät.

      Kirjoitit, että hän on kuitenkin mielestäsi mukava? Mikä hänessä on mukavaa?

      Ottaako hän vastaan positiivisesti sinun kyselysi ja järjestämäsi jutut ja muistaa kiittää ja kehua?

      Vastaako hän kyselyihisi avoimesti vai kierteleekö?

      Puhu vaan rohkeasti itsestäsi ja esim. kerro mitä olet tehnyt ja mistä tykkäät. Ennen intiimisuhdetta on ihan ok pysyä vain positiivisissa asioissa.

      Sinne vaan puurovadille👍

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2446
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      38
      1399
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      60
      1358
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1146
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1126
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1123
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      10
      1087
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1032
    Aihe