Mies ja muutama kaveri

Anonyymi

Voisitteko kuvitella seurustelevanne miehen kanssa, jolla ei ole kuin muutama kaveri? Käy kyllä töissä, omia harrastuksia, mutta muuten aikalailla itsestään. Siis korostan, että on muutama kaveri joiden kanssa sillon tällöin viettää aikaa.

Tämä tapaus olen minä siis.

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä tekemistä niillä kavereilla on suhteen kanssa? En edes ymmärrä tuota kysymystä..
      Olennaista on seurutelu miehen kanssa , ei kavereiden. Mitä väliä vaikkei olisi yhtään kaveria..

      • Anonyymi

        Taidat tai et taida vaan olet aika älymätä tapaus.


    • Anonyymi

      Voisin ... Seurustelisin sen miehen kanssa, en hänen kavereiden.
      Mies itsessään ratkaisee, ei se kuinka paljon on kavereita.

    • Anonyymi

      Sehän on vaan hyvä, ettei ole paljon kavereita. Ennen pitkää nainen kuitenkin omii miehen ja kaverit saa jäädä. Harrastustenkin kanssa voi tulla tiukkaa, jos naisella itsellään on paljon aktiviteetteja, joihin mies raahataan mukaan. Aika ei vaan riitä. Mutta mitäpä sitä ei mies tekisi p****n takia.

      • Anonyymi

        Noin siinä käy. Kaverit on huono juttu, joten pitäisi olla pariskuntia. Paitsi jos naiset eivät tulekaan toimeen keskenään, niin silloinkin miehen on luovuttava kaveristaan. Naisen kaverit tai naisen kaveripariskunnat on hyvä, paitsi jos miehestä tulee liian suosittu seurueessa.

        Toinen versio on että yllytetään menemään niihin harrastuksiin että nainen saa olla omissa oloissaan.

        Ei siis pidä miettiä liikaa sitä että kelpaako toiselle, koska kyseessä on molempien osapuolten elämä. Säännöt muuttuvat jossakin vaiheessa kuitenkin, jolloin -jos ei ole osannut varautua siihen- alkaa miettimään kelpaako edes itse itselleen.

        Ei silti, varmasti miehetkin voivat olla hankalia, ihmisiä kun kaikki ollaan.


    • Miehilä on keskimäärin 0,7 hyvää ystävää.

      Muutama kaveri on siis jo moninkertaisesti verrattuna keskiarvoon.

    • Anonyymi

      Se lienee paras sellainen kaveri jolla ei koko maailma pyöri ympärillä. Sellaisen kanssa on hyvä perustaa oma perhe jolla on myös aikaa omalle perheelle eikä hillu kavereidensa kanssa joka puolella.

    • Anonyymi

      Kaikkien kaveri ei ole kenenkään kaveri

    • Anonyymi

      Ihan sama, kunhan kummallakin omaaki tekemistä, oli se sitte kaverien tai harrastusten parissa, ettei tartte koko ajan yhdessä luuhata.

    • Anonyymi

      No haloo. Tietenkin voisin. Parempi kysymys olisi, että voisitko seurustella miehen kanssa jolla on joku satapäinen apinalaumallinen kavereita. Niin vastaus olisi että en edes harkitsisi asiaa. Rakastan hiljaisuutta eikä maailmassani ole tilaa millekään mölyapinoille. En kestä liian meneviä ja sosiaalisia ihmisiä. Kaipaan elämääni hiljaisuutta, rauhaa, ja sisäinen elämä merkitsee minulle enemmän kuin ulkoinen. Laumasielut pariutukoot keskenään, itse olen omantienkulkija.

    • Anonyymi

      No jos kanssasi seurustelisin niin hyvähän se vaan.ärsyttää ne miehen ystävät jotka kulkee huvikseen ovista ja ikkunoista. Olisit sitten vaa ihan mun.mitä me muilla tehtäiskään😆🤗💎

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1252
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1127
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe