Nyt on tapahtumassa se mistä Hankamäki varoitti

Anonyymi

18

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ätmeillä ei ole vaaraa

    • Älä lähesty naisia pippeli edellä.

      Tommonen vinkki.

      • Anonyymi

        Pitääkö miehen hiippailla jotenkin sivuttain?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pitääkö miehen hiippailla jotenkin sivuttain?

        Ei pidä hiippailla ollenkaan, epäilyttävää tommonen.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Ei pidä hiippailla ollenkaan, epäilyttävää tommonen.

        Muutoin voi kyllä edetä kuin ravut..


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Muutoin voi kyllä edetä kuin ravut..

        Perä edellä?


      • Wwuwuw
        Anonyymi kirjoitti:

        Perä edellä?

        Merrasta kiehuvaan veteen..


    • Mahtaako tuo nyt olla lopulta mitenkään haitallinen muutos? Suomalaiset ovat kuitenkin perinteisesti olleet porukkaa, jotka tyhjässä risteyksessä odottavat valon vihreäksi vaihtumista ennen kuin ylittävät kadun.

      Ehkäpä jos naiset jatkossa haluavat valkoiselta heteromiehenä seksiä, niin saavat itse riisua housut molemmilta ja vielä ohjailla joystickin sinne mihin haluavat.

      • Siis mieheltä ei miehenä. Oppinut tekstinkorjaus jotenkin tämän palstan identiteettiharhailun...


      • Anonyymi

        Itse voin sanoa koko ikäni yksinäisyydestä kärsineenä valkoisena hetero miehenä, että ei tuo nyt ainakaan tuon artikkelin perusteella kovin pahalta kuulosta. Voisi jopa selkiyttää jonkin verran, koska minä olen aina tottunut olemaan hyvin varovainen naisten kanssa.

        Ongelmaksi tulee lähinnä, jos aletaan jo tuolla verbaalisellakin puolella menemään ihan mielivaltaiselle tuomioiden jakamiselle, jolloin väärin tulkittu puhekin katsotaan raiskaukseksi. Tietysti ei ensimmäisissä sanoissa kannata missään tapauksessa ehdottaa seksiä, mutta joskus joku herkkä ihminen voi tulkita väärin jotkut sanat, joilla ei oltu tarkoitettu mitään seksiin viittaavaa.

        Kovennetut tuomiot törkeestä lapsen hyväksikäytöstä toki paikalaan, mutta ongelmaksi tulee, jos ei 18 vuotias uskalla enää tehdä mitään tutustumisyrityksiä lähellä omaa ikää oleviin tyttöihin. 25 vuotiaat naiset, kun eivät kiinnostu 18 vuotiaista pojista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itse voin sanoa koko ikäni yksinäisyydestä kärsineenä valkoisena hetero miehenä, että ei tuo nyt ainakaan tuon artikkelin perusteella kovin pahalta kuulosta. Voisi jopa selkiyttää jonkin verran, koska minä olen aina tottunut olemaan hyvin varovainen naisten kanssa.

        Ongelmaksi tulee lähinnä, jos aletaan jo tuolla verbaalisellakin puolella menemään ihan mielivaltaiselle tuomioiden jakamiselle, jolloin väärin tulkittu puhekin katsotaan raiskaukseksi. Tietysti ei ensimmäisissä sanoissa kannata missään tapauksessa ehdottaa seksiä, mutta joskus joku herkkä ihminen voi tulkita väärin jotkut sanat, joilla ei oltu tarkoitettu mitään seksiin viittaavaa.

        Kovennetut tuomiot törkeestä lapsen hyväksikäytöstä toki paikalaan, mutta ongelmaksi tulee, jos ei 18 vuotias uskalla enää tehdä mitään tutustumisyrityksiä lähellä omaa ikää oleviin tyttöihin. 25 vuotiaat naiset, kun eivät kiinnostu 18 vuotiaista pojista.

        Lain tarkoituksessahan ei ole mitään vikaa. Rikoksen todentaminen vaan on aika huteralla pohjalla, jos ja kun tyypillisessä tilanteessa on vain kaksi ihmistä ja erilaiset kertomukset tapahtuneesta.

        Intersektionaalista feminismiä tulkiten oikeuden pitää sitten vain luottaa valkoisen naisen sanaan enemmän kuin valkoisen miehen, mustan miehen sanaan enemmän kuin valkoisen naisen, mustan naisen sanaan enemmän kuin mustan miehen jne... Tiedä sitten miten siinä tilanteessa jos vaikka kaksi samanväristä homoa syyttää molemmat toisiaan samasta rikoksesta.


    • Anonyymi

      Se on jo raiskauksen yritys jos ruma mies puhuu naiselle.

    • Anonyymi

      Putkonen tuomittiin nykyisenkin lain perusteella

      • Anonyymi

        Eikös tuomittu Ruotsissa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös tuomittu Ruotsissa?

        Suomessa tuomittiin.


      • Mitähän mieltä persukit on kyseisestä laista? Vetää varmaan vähän kahtia.. Onhan se hankalaa kun ei voi vain mamumiehiä tuomita..


      • Anonyymi
        Frouva kirjoitti:

        Mitähän mieltä persukit on kyseisestä laista? Vetää varmaan vähän kahtia.. Onhan se hankalaa kun ei voi vain mamumiehiä tuomita..

        Mamumiehet on eri asia. Ne tekee ihan oikeita raiskayksia


    • Anonyymi

      Itse miehenä en ymmärrä mitä ruikuttamista tuossakin nyt sitten on, ei tartte miettiä naisen halukkuutta kun antaa naisen tehdä työt.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      326
      3878
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      275
      2224
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      114
      1554
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      94
      1390
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1383
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1247
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1218
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      49
      1058
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1054
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      66
      942
    Aihe