Milloin reikä on putipuhdas

Anonyymi

kerran päivässä tyypillisesti käyn kakalla. Kun olen ponnistanut tuotokset pyttyyn on aika pyyhinnälle. Otan wc-paperirullasta kolme lappua. Pyyhin aluksi kahdella lapulla. Kolmannellla lapulla pyyhittyäni katson, onko lappuun jäänyt ruskeata viirua tai tuoksuvaa mönjää. Jos mönjää on haitaksi asti, niin otan neljännen lapun. Pyyhkäisen ja tarkistan onko lappu jo riittävän puhdas. Yleensä 3-4 lappua riittää hyvin poistoaukon pyyhintään.
Miten teillä muilla! Tarkistatteko pyyhinnän onnistumisen ja laadukkuuden wc-paperilapusta vai jätättekö visuaalisen tarkistamisen tekemättä ja luotatte että poistoaukko on riittävän puhdas. Mikä on laatukriteeristönne asian suhteen. Tästä ei koskaan puhuttu terveysopin tunnilla. Unohdin kysyä opettajalta. Olen vain itseoppinut pyyhkijä. Käytännön mies.

3

84

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mainitsemasi paikan puhdistus on tietysti sallittua useammallakin tavalla.
      Itse olen kääntynyt bideläiseen puhdistustapaan nettiesimerkistä innostuneena.
      Jotkut käyttävät kertakaöttöhanskoihin. Mie taas oikean käden sormilla. Vasemmalla kädellä ohjailen bidesuihkua.
      Puhast tulee, vaikka itse sanonkin.

• Putipuhdas reikä on aina pesty reikä. paperilla vaan siirretään paskaa eikä reikä koskaan puhdistu ellei sitä pese. Edes vähintään kolmanteen paperipyyhkimiseen suosittelisin kosteata paperia vaikka kaksikin kertaa. tai nykyään viimeistä voitelua varten vaikka käsidesiä.

• Anonyymi

Nykyajan paperit ovat huonoja, sormi menee läpi pyyhittäessä, lisäksi niin liukkaita, että täytyy aina nuolaista sormia jotta paperi ei luista.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa

Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site
      Maailman menoa
      138
      6305
    2. Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia

SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto
      Maailman menoa
      70
      5227
    3. Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?

Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost
      Maailman menoa
      14
      3675
    4. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      121
      3270
    5. Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa

sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT
      Maailman menoa
      111
      2418
    6. Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa

Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat
      Maailman menoa
      71
      2276
    7. Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla

Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku
      Maailman menoa
      1
      2018
    8. Persut pettävät ja valehtelevat aina

Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val
      Maailman menoa
      27
      1618
    9. Sinä et halunnut sitoutua

Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne
      Ikävä
      16
      1283
    10. Onko kaivattusi spesiaali?

Millä tavalla ja miten?
      Ikävä
      80
      1174
    Aihe