Elon ohjeet?

Luin artikkelin, missä kerrottiin kuinka kaikki kuluttavat ruumista. OK. Päätin lopettaa kaiken ylimääräisen. Sitten luin toisen artikkelin missä varoitettiin minimalismin vaaroista.

Vittu! Tulin siihen tulokseen, että teen ihan mitä haluan, syön, nussin ja ryyppään ihan miten haluan. Ihan sama, kuoleeko aikaisemmin, mutta ainakin se on kivempaa kuin säntillinen typeryys.

Eli poltan tupakkaa, juon viinaa ja syön mitä milloinkin tulee mieleen. Itseasiassa olen ruo'anlaiton kanssa avarakatseinen ja olen syönyt myös itsetekemääni kasvislasangea.

En kuollut siihen, vaikka porsasta ei ollutkaan. En ole kuollut myöskään siihen, että porsaspentu oli paistettuna siihen.

Onko palstalaisilla mitään jyrkkiä mielipiteitä? Minä kuljen kultaista keskitietä, mutten Ahon jälkeen aiokkaan edes ase ohimolla äänestää kepua.

Taidan nykyisin olla demari.

19

61

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei kannata lakata syömästä.

      • Jos haluan lakata syömästä. Niin ei se saatana sulle kuulu. Mä teen justiin niin kuin haluan.


    • Anonyymi

      Tuli tuosta mieleen että demarit pitävät huolen siitä että Suomessa on kallis autovero, ja se pysyy sellaisena. No, onhan käveleminen kaikin puolin terveellistä, ja sivuvaikutuksena sydän ja verisuonet saavat tarpeellista huoltoa.

      • Ime mestarin munaa vajakki.


      • Anonyymi
        TimoPohjanmaalta kirjoitti:

        Ime mestarin munaa vajakki.

        sä et selviä ilman ruokaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sä et selviä ilman ruokaa

        sun on pakko syödä


      • Anonyymi
        TimoPohjanmaalta kirjoitti:

        Ime mestarin munaa vajakki.

        Kun nyt otit puheeksi että sinulle ei ruoka maistu, niin "Siemenneste sisältää runsaasti muun muassa suolaa, metalleja (muun muassa sinkkiä ja seleeniä), sokereita, lipidejä, steroideja, entsyymejä ja aminohappoja."

        Olen siinä uskossa että et ole palstan mukavimpia henkilöitä, mutta se ei liene tarkoituskaan?

        Kävely tekee siis hyvää myös tuolle yllä mainitulle ravintoliuosta roiskivalle pumpulle, kun liikunta pitää verisuonet kunnossa.

        Jos mestarilla tarkoitit puoluetta, niin voin kyllä myöntää että mestarin luottohenkilö on minun silmissäni hyvinkin kiinnostava, niin tehtävänsä puolesta kuin henkilönäkin ihastuttava.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kun nyt otit puheeksi että sinulle ei ruoka maistu, niin "Siemenneste sisältää runsaasti muun muassa suolaa, metalleja (muun muassa sinkkiä ja seleeniä), sokereita, lipidejä, steroideja, entsyymejä ja aminohappoja."

        Olen siinä uskossa että et ole palstan mukavimpia henkilöitä, mutta se ei liene tarkoituskaan?

        Kävely tekee siis hyvää myös tuolle yllä mainitulle ravintoliuosta roiskivalle pumpulle, kun liikunta pitää verisuonet kunnossa.

        Jos mestarilla tarkoitit puoluetta, niin voin kyllä myöntää että mestarin luottohenkilö on minun silmissäni hyvinkin kiinnostava, niin tehtävänsä puolesta kuin henkilönäkin ihastuttava.

        Pelle ja juntti mikä juntti!


    • Löytyisikö linkkiä minimalismin vaaroihin? Jännältä kuulostava otsikko.

      Lasagnen voi tehdä myös naudasta. Ehkä se on tasapainoilua rasvan kanssa, koska juustossahan sitä on runsaasti.

      Mutta, ne jyrkät mielipiteet. Kyllä on, ainakin yksi. Humpuuki on humpuukia vaikka sitä millä nimellä kutsuisi.

    • Anonyymi

      Tiukan kaloridieetin on huomattu pidentävän rottien elinikää, suoria johtopäätöksiä ei voi silti vetää ihmiseen. Selvää kuitenkin, että monilta elintasosairauksilta välttyy ilman ylipainoa. 5\2päivää paasto(Mosley) tai vuorokaudessa 16 tuntia syömättä toimivat joillekin. Mättöpäivillä voi ehkäistä kehon menemistä säästöliekille.

      • 16 tuntia syömättä? Eli jättää aamupalan väliin...


      • Wwuwuw kirjoitti:

        16 tuntia syömättä? Eli jättää aamupalan väliin...

        Jos kalja lasketaan mukaan, niin ei onnistu ikinä!


      • Minimalismi, tiukka kaloridieetti, mitä niilläkin nyt sitten tarkoitetaan?

        Syön aamupalan, lounaan, päivällisen. Yhteensä 1200 kaloria. Liikun paljon. Näin vältyn ylipainolta. Joku julkkis, taisi olla Christina Aguillera kertoi syövänsä tarkasti lasketut kalorit 1300 kaloria päivässä. Tuli vaan mieleen, ettei moni ajattele kovin pitkälle mikä on tiukka ja vähän, ihan konkreettisesti kaloreina. Se mikä on yhdelle tiukka dietti, on normaalia toiselle.


    • Anonyymi

      Aattele välillä iha ite, älä usko kaikkea toisten höpinöitä, aattele kuule iha ite.

    • Jyrkkä mielipiteeni on, että tuosta "Eli poltan tupakkaa, juon viinaa ja syön mitä milloinkin tulee mieleen. " ei saa kultaista keskitietä millään.

      "Ihan sama, kuoleeko aikaisemmin,"

      Muistutan ilkeästi myös, että terveillä elintavoilla petrataan niitä elämän loppupään vuosia. Ei ole ihan sama kuitenkaan istuuko kämpässään monisairaana, toimintakyvyttömänä sairaseläkkeellä 50-vuotiaasta lähtien ja kuolee sitten ehkä joskus 70-vuotiaana. Vai kilpapyöräileekö virkeänä vielä 90-vuotiaana.

      • Mene sinä sinne kaatumaseuroihin vouhkaamaan muiden peppuleiden kanssa. Vittu!


      • Sa vitun vajari-idari uskislessu et ole tajunnu vieläkään, että oon saatana jo kuollut kerran. Ei ollu taivasta Jesseä tai mitään muutakaan teidän paimentolais- esi-isien naurettavaa kuvitelmaa.


      • Anonyymi
        TimoPohjanmaalta kirjoitti:

        Sa vitun vajari-idari uskislessu et ole tajunnu vieläkään, että oon saatana jo kuollut kerran. Ei ollu taivasta Jesseä tai mitään muutakaan teidän paimentolais- esi-isien naurettavaa kuvitelmaa.

        Kun kerta olet jo kerran kuollut ja vastaanottopisteellä ei ollut ketään tavattavissa, niin miksi "jälleenpaluun" jälkeen luet/kuuntelet ympäristön ohjeistuksia elintapojen suhteen. Miksi välität? - cu-


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      63
      2431
    2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      182
      1781
    3. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      18
      1486
    4. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1323
    5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      165
      1268
    6. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      81
      1108
    7. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      959
    8. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      770
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      740
    10. Oletko joskus pieni ja haavoittuva

      vai oletko aina vahva, miltä aina vaikutat? Nainen, oletko koskaan väsynyt ja haavoilla? Yritätkö silti pitää julkisivua
      Ikävä
      54
      695
    Aihe