pudottavat kriteerit!

minä

olen tuossa jonkinverran seuraillut deitti-ilmoja enkä vielä yhteenkään vastannut, enkä tod näköisesti tulekkaan vastaamaan!
ihmetyttää nämä yksinäisten naisten tois-sijaiset kriteerit jos he niin tosimielessä kumppania hakevat.
ja on se melko kummallista että nuo yh äiditkin hakevat lapsettomia varakkaita miehiä!

seuraavat ovat kohdallani pudottavia seikkoja:

-tummahiuksinen? < no en ole vaikka kulmat ja muut karvat kylläkin!
-ruskeasilmäinen? < no ei osu mutta silmiäni ovat naiset aina kehuneet!
-yli 180cm nallekarhu? < no olen sentään pidempi mutta en tod mikään nallekarhu, vaan hoikka ja vahvalihaksinen!
-akateeminen? < no en mutta älykkääksi haukuttu!
-sitoutumishaluinen? < ??oman tilan tarvitsen viikottain vaikka yhden naisen mies olenkin!
-moottoripyöräilystä pitävä? < siis enhän mä nyt mitään akkaa sinne tarakalle hae roikkumaan! ostakaa oma pyörä!
-sosiaalinen ja ulospäin suuntautunut? < isänä tottakai ja pohdiskelevassa seurassa tietysti, vaan taitavat nuo ilmoissa hakevan jotain extreme viihdyttäjää!
-tanssitaitoinen? < huh no toki kai, vaan ei pätkääkään kiinnosta!
-harrastat lenkkeilyä ja ulkoilua? < no en suomen oloissa tod mutta kuntosalia, taiteita ja filosofiaa kyllä!
-hyvin toimeentuleva oman asunnon ja vakinaisen työn omaava? < no toki minä hyvin toimeen tulen omissa tarpeissani kun vielä lapsianikin elätän itseni lisäksi, mutta talot, omaisuus ja huippuansiot trendiammatissa ei oikein osu kohdalle!

37

4772

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei-sinkku

      Luulenpa, että ihmiset listaavat noita kriteereitä, koska ne ovat helppoja. Oikeita kriteereitä on vaikea määritellä ja vielä vaikeampi todentaa nopeasti. Itselleni tärkeää on mm. luotettavuus, samalla aaltopituudella oleminen, kohtalainen mutta ei liian suuri spontaanius, järkevä rahankäyttö (ei liian pihi tai tuhlaavainen) ja tarpeeksi älykkyys. Ja "uhoamismiehekkyys" on mielestäni rasittavaa. Mutta mitenkäs teet tuollaisten perusteella ilmoituksen ja ennen kaikkea tulkiteseeko toinen esim. sopivan spontaaniuden samalla tavalla.

    • kaikki

      sinkku(naiset) niin kriteerifriikkejä kuin yleensä antavat ymmärtää? Joka paikassa lajitellaan, kategorisoidaan ja vaaditaan, ja sitten todetaan ettei ole hyvä näinkään.

      • minä

        se että ovat niin helvetin tasapaksuja ja mielikuvituksettomia itse, mutta muistavat aina vaatia miehiltä OMAPERÄISYYTTÄ huh huh :D :D
        liikaa on naisilla valinnanvaraa, kun tuo itsetuntemus on niiiiiiiin perseellään!


    • man

      ja yläraja 200cm pitkä ja paino enintään 80kg onko sellaista olemassakaan muita kun liian nopean kasvupyrähdyksen saanut 15v poika.

      • Joopajoo

        Siks mä en luota nettideittailuun, KOSKA;

        -kotona tietokoneen ääressä on helppo olla verbaaaaaalivirtuoosi-

        -On helppo antaa itsestään myönteinen mielikuva; tyyliin;Olen kunnon Suomen kansalainen, joka hoitaa kunnialla työnsä ja maksaa veronsa ja blaablaablaaa, siis ylipäätänsä. OLEN KUNNON IHMINEN, ja pystyn antamaan jälkeläiselleni kunnon geenit.

        Kun tosielämässä kohdataan, paljastuu alle kymmenessä minuutissa toisen kaikki viat, sillä VIATTOMIAHAN me kaikki etsimme, vaikkemme sitä ikinä ääneen myönnäkkään.

        No, hellurei ja hellät tunteet, mitä sitä lässyttämään turhia. GUTS sen parinvalinnan ratkaisee, eiks niin?????


    • kyllä kelpaisi

      Tuo "akka" sana moottoripyöräosiossa kertoo jo asenteestasi paljon. Voi sitä raukkaa joka erehtyy kanssasi lisääntymään.

      • minä

        aivan asenteeni voi huumorin puolelta olla joskus sarkastinenkin, ja sehän kumppanin olisi kestettävä ja oltava myös itse sitä!
        muunlaiset teennäiset herkkikset rankkaan auttamatta pois, mutta yleensähän te osaatte tehdä sen ihan itse:D
        jos lukisit tarkempaan niin olisit huomannut että lisääntyminen on jo suoritettu, eikä sitä jäänyt kukaan katumaan :) edes exä!


    • iines34

      Mä ihmettelin melkein vuoden teidän miesten valituksia naisten vaatimuksista deitti-ilmoissa. No, mä kävin sitten itse katsastamassa ko. naisten ilmoituksia ja meinasin lentää persiilleeni. Voi kamala mitä vaatimuksia vaikka moni nainen ei edes yllä ns, "normaalitasolle" (!).. Huhu... luin ainakin 50 naisen ilmo:n läpi ja lopulta piti pidellä massuraukkaani, kun nauratti ihan hirveästi :). Siis, käsi sydämellä, eihän noi ilmot ja vaatimukset ole edes tästä maailmasta... Se mikä mua alkoi surettaa on useiden naisten itsetuntemuksen puute :(. Vaatimuksia osataan kyllä ladella toiselle mutta itsensä kehittäminen jäänyt jonnekin lapsen tasolle.

      Sympatiat on täysin teidän miesten puolella.

      • man

        täysin samaa mieltä kanssasi.itsekkin olen niitä selaillut.jotkut naiset hakevat jotain atleettia miestä ja samalla itse painavat 300kg.toisilla on taas muuten tarkat kriteerit täytyy olla just 182,4cm pitkä ja painoa enintään 60kg jos painat 61kg niin olet hylätty.tai nainen itse työttömänä sossun luukulla ja miehen pitäisi tienata 20000000vuodessa.
        Katsokaa naiset peilistä itseänne ja hakekaa kumppania sen mukaan.


      • Trading down

        Täällä nainen jolla korkeat kriteerit kumppanille. Ja täytän aika korkeat kriteerit itsekin. Ja jos tekisin tuollaisen ilmoituksen niin olisi siinäkin ominaisuuksia joita ei ehkä kaikilta löydy. Mitä sitten pitäisi tehdä? Onko harrastettava itsensä kehittämistä kehittää itseään tyhmemmäksi, epäsosiaalisemmaksi, heikommin koulutetuksi, itsestään ja ulkonäöstään huonommin huolehtivaksi, harrastusten suhteen passiivisemmaksi... Jos siis potentiaalinen kumppani sattuu paremmin täyttämään tälläiset kriteerit? Eiköhän jokaisen pidä hakea sellaista kumppania jonka kanssa on parhaat mahdolliset tsänssit onnistua eli jos alkaa liian vaatimattomaksi jättäessään ilmoituksia niin saa varmasti paljon vastauksia, mutta ei ehkä yhtään sellaista jota voisi harkita... Noh, tuskin kuitenkaan silmien värillä on väliä loppupeleissä tai edes alkupeissä jos muuten synkkaa.


      • Utelias
        Trading down kirjoitti:

        Täällä nainen jolla korkeat kriteerit kumppanille. Ja täytän aika korkeat kriteerit itsekin. Ja jos tekisin tuollaisen ilmoituksen niin olisi siinäkin ominaisuuksia joita ei ehkä kaikilta löydy. Mitä sitten pitäisi tehdä? Onko harrastettava itsensä kehittämistä kehittää itseään tyhmemmäksi, epäsosiaalisemmaksi, heikommin koulutetuksi, itsestään ja ulkonäöstään huonommin huolehtivaksi, harrastusten suhteen passiivisemmaksi... Jos siis potentiaalinen kumppani sattuu paremmin täyttämään tälläiset kriteerit? Eiköhän jokaisen pidä hakea sellaista kumppania jonka kanssa on parhaat mahdolliset tsänssit onnistua eli jos alkaa liian vaatimattomaksi jättäessään ilmoituksia niin saa varmasti paljon vastauksia, mutta ei ehkä yhtään sellaista jota voisi harkita... Noh, tuskin kuitenkaan silmien värillä on väliä loppupeleissä tai edes alkupeissä jos muuten synkkaa.

        Eli mitä kriteereitä sinä täytät ja mitä vaadit mieheltä?

        Uteliaana, koska täällä liikkuu porukkaa ihan laidasta laitaan. On sossun asiakkaita ja on tohtoreita ja kaikkea siltä väliltä.


      • toope
        Trading down kirjoitti:

        Täällä nainen jolla korkeat kriteerit kumppanille. Ja täytän aika korkeat kriteerit itsekin. Ja jos tekisin tuollaisen ilmoituksen niin olisi siinäkin ominaisuuksia joita ei ehkä kaikilta löydy. Mitä sitten pitäisi tehdä? Onko harrastettava itsensä kehittämistä kehittää itseään tyhmemmäksi, epäsosiaalisemmaksi, heikommin koulutetuksi, itsestään ja ulkonäöstään huonommin huolehtivaksi, harrastusten suhteen passiivisemmaksi... Jos siis potentiaalinen kumppani sattuu paremmin täyttämään tälläiset kriteerit? Eiköhän jokaisen pidä hakea sellaista kumppania jonka kanssa on parhaat mahdolliset tsänssit onnistua eli jos alkaa liian vaatimattomaksi jättäessään ilmoituksia niin saa varmasti paljon vastauksia, mutta ei ehkä yhtään sellaista jota voisi harkita... Noh, tuskin kuitenkaan silmien värillä on väliä loppupeleissä tai edes alkupeissä jos muuten synkkaa.

        Vaatimuksissa on se huono puoli, että karsituksi tulevat usein myös myös ne, jotka täyttävät esitetyt ehdot. Olen "yli 180 cm, akateeminen, hyvin toimeentuleva, moottoripyöräilevä, aktiivinen liikunnan harrastaja, määrätietoinen, tanssitaitoinen" jne... mutta en varmaankaan vastaisi ilmoitukseen, jossa nuo olisi lueteltu vaatimuksina. Miksi? Koska vaatimukset antaisivat tavattoman yksioikoisen ja kylmän kuvan ilmoittajasta.

        Ei ole tosin muutenkaan tarvinnut vastailla mielenkiintoisiin ilmoituksiin, koska painoa on yli 90 kg, ikää yli 28 v ja siviilisääty eronnut - ilmoittajien logiikan mukaan olen tn. ikälopun näköinen läski jättäjä, jolla on joukoittain elätettäviä lapsia mutta ei kykyä tai halua työskennellä parisuhteen eteen. Ihmisiä ei kuitenkan voi ruveta oikomaan tai sivistämään tämmöisissä asioissa, se on ihan turhaa.


    • ---------------

      -moottoripyöräilystä pitävä? < siis enhän mä nyt mitään akkaa sinne tarakalle hae roikkumaan! ostakaa oma pyörä!

      Oma pyörä on jo, olisihan se kiva jos miehelläkin olisi niin voisi yhessä ajaa kohti auringonlaskua :)

      • minä

        ettet kuulu niihin mimmeihin, jotka hakevat statusta ja kivalta kuulostavia kulisseja tulevan miehensä mukana jo ihan kriteereinä!

        joitakin mimmejä ei kiinnosta pyörät eikä pyöräretket pätkääkään, mutta silti poikaystävällä on ehdottomasti oltava mahdollisimman iso ja uusi pyörä!


    • Sir Mickey

      Kattokaas huviksenne muitten maitten deittejä, niin huomaatte, että meininki on paljon reilumpaa, aidompaa ja filosofisempaa. Suomen deitti- ja bilekulttuurin määrittää City-lehti, joka on kulutuspropagandaa vähävaraisille tyyliin: Ryöstäkää vanha mummonne jos ei ole muuten varaa klubittaa ja ostaa trendivaatteita. Muuten ette ole mitään!!!

      Kaikissa maissa deitti ja bilekulttuuri eivät ylipäänsä kulje käsi kädessä. Itä-Euroopassa esiinnytään deittipalstoilla yleisesti omalla kuvalla ja usein myös nimellä, mikä on ihan kulttuurikysymys. Suomen kulttuuri on rappeutunutta pullapoika lässynlässyä.

      • man

        ei tarvi mennä kun suomea pohjois suuntaan niin alkaa typerät pinnalliset kriteerit vähenemään.etelä suomessa niitä on eniten.


      • että
        man kirjoitti:

        ei tarvi mennä kun suomea pohjois suuntaan niin alkaa typerät pinnalliset kriteerit vähenemään.etelä suomessa niitä on eniten.

        kyllä niitä pinnallisia löytyy pohjois-suomestakin


      • jotta
        että kirjoitti:

        kyllä niitä pinnallisia löytyy pohjois-suomestakin

        On niitä pohjoisessakin mutta kyllä se kasauma on etelässä.


    • Blondi40+

      Siis ainahan VOI esittää toiveita ja vaaleanpunaisia unelmiakin VOI olla, mutta kyllä KEMIAT kohtaavat ja toimeen tullaan, vaikkei ruksia tulisikaan joka ominaisuuden kohdalle. Ihan varmasti...

      Saisinko sinun sähköpostiosoitteesi ;))

    • sonet

      Nykynaiset haluaa noilla kriteereillään jotain sellaista,mitä ei ihan oikeasti,siis aikuisten oikeasti ole olemassakaan.Halutaan sellainen mies,joka on välttömästi valmis paketti,joka sopii suoraan oman elämän kuvioihin.Ollaan niin uraputkessa,ettei ehditä tutustumaan toiseen ja kasvamaan ihmissuhteen mukana.Tai ollaan niin perkeleen itseänsä täynnä,ettei edes haluta kasvaa.Jotkut näköjään vaan haluaa rinnalleen rahan ja vallantekokoneen,siis itsensä kaltaisen suorittajan,joka elää ainoastaan lomallaan.Lomalla ollessaan nämä suorittajat tekevät asiat niin,että saadaan mahdollisimman paljon kokemuksia kerrottavaksi naapureille ja tuttaville,jotta tuntisivat itsensä edes vähän paremmaksi ihmisiksi,kuin mitä kaverit ovat.Naiset ovat tämän päivän tasa-arvon aikana jotenkin hukassa,koska heillä einäytä olevan enää yleisen mielipiteen mukanaan tuomaa ohjausta.

      • nainen

        taas kerran, että niitä vastauksia ei tule, ellet ole hirvittävää kriteerien muuria pystyttänyt! Vaikka on oma aito itsensä, nätti, älykäs ja persoonallinen, niin ei. Silloin ilmeisesti ajatellaan, että tässä naisessa ei ole mitään tavoiteltavaa? Vaan päinvastoinhan se on..


      • on siinä että
        nainen kirjoitti:

        taas kerran, että niitä vastauksia ei tule, ellet ole hirvittävää kriteerien muuria pystyttänyt! Vaikka on oma aito itsensä, nätti, älykäs ja persoonallinen, niin ei. Silloin ilmeisesti ajatellaan, että tässä naisessa ei ole mitään tavoiteltavaa? Vaan päinvastoinhan se on..

        ainakin ne naisten ilmot mitä on tullut luettua, joissa ei ole kovaa vaatimusmuuria, ovat aika lyhytsanaisia, naiset eivät juuri paljoa kerro itsestään, kerrotaan vain mitä minimivaatimuksia miehiltä odotetaan ja millainen itse ollaan mitoiltaan mutta....

        Ei yhtikäs mitään luonteesta, harrastuksista, siitä mistä tykkää ja muuta taustainfoa. Vähän paha lähteä vastaamaan jos ei tiedä naisesta muuta kuin ne mitat joilla ei loppupeleissä ole juuri merkitystä, ainakaan paljoa.

        Vähän persoonallisuutta naiset peliin, jollain sen miehen kiinnostus on nostettava. Kertokaa itsestänne enemmän, mistä tykkäätte, mitä mieltä olette siitä ja siitä asiasta ym. Jos jotain yhteistä löytyisi niin kiinnostus heräisi helpommin.

        Kirjoittakaa naiset pitkiä ilmoituksia, laittakaa jotain kappaleiden väliiin kuitenkin.

        Tiedän, Suomi24:llä on vaikeaa jättää ns. kappalevälejä kun mokomoa treffikone "niittaa" koko ilmotekstin yhdeksi lauseiden nipuksi mutta keksikää jotain, vaikka väliviivoja voisi koittaa jättää kappaleiden väliin niin teksti on helpommin luettavissa kun teksti ei ole yhtä pötköä.


      • minä
        on siinä että kirjoitti:

        ainakin ne naisten ilmot mitä on tullut luettua, joissa ei ole kovaa vaatimusmuuria, ovat aika lyhytsanaisia, naiset eivät juuri paljoa kerro itsestään, kerrotaan vain mitä minimivaatimuksia miehiltä odotetaan ja millainen itse ollaan mitoiltaan mutta....

        Ei yhtikäs mitään luonteesta, harrastuksista, siitä mistä tykkää ja muuta taustainfoa. Vähän paha lähteä vastaamaan jos ei tiedä naisesta muuta kuin ne mitat joilla ei loppupeleissä ole juuri merkitystä, ainakaan paljoa.

        Vähän persoonallisuutta naiset peliin, jollain sen miehen kiinnostus on nostettava. Kertokaa itsestänne enemmän, mistä tykkäätte, mitä mieltä olette siitä ja siitä asiasta ym. Jos jotain yhteistä löytyisi niin kiinnostus heräisi helpommin.

        Kirjoittakaa naiset pitkiä ilmoituksia, laittakaa jotain kappaleiden väliiin kuitenkin.

        Tiedän, Suomi24:llä on vaikeaa jättää ns. kappalevälejä kun mokomoa treffikone "niittaa" koko ilmotekstin yhdeksi lauseiden nipuksi mutta keksikää jotain, vaikka väliviivoja voisi koittaa jättää kappaleiden väliin niin teksti on helpommin luettavissa kun teksti ei ole yhtä pötköä.

        vallalla on ilmeisesti naisten keskuudessa käsitys että pimppi saa riittää! (kun muuta ei ole?)
        ja riittäähän se varmasti hyvin monille miehille, koska kysynnän määrän vuoksi ei tarvitse mainita muuta kuin sukupuolensa!

        MUTTA riittääkö se ajattelevalle miehelle? tuskin ja EI!

        taitavat olla enimmäkseen niitä turhia munan heiluttajia, jotka ovat heti valmiita vaikka maistraattiin asti kun nimimerkki vain viittaa naaraaseen!

        vai löytyykö naisilta tähän väliin jokin toinenkin selitys miksi itsestä ei paljasteta mitään, mutta miehiltä udellaan koko elämänkaari rintaruokinnasta asti!


      • kyllästyny
        on siinä että kirjoitti:

        ainakin ne naisten ilmot mitä on tullut luettua, joissa ei ole kovaa vaatimusmuuria, ovat aika lyhytsanaisia, naiset eivät juuri paljoa kerro itsestään, kerrotaan vain mitä minimivaatimuksia miehiltä odotetaan ja millainen itse ollaan mitoiltaan mutta....

        Ei yhtikäs mitään luonteesta, harrastuksista, siitä mistä tykkää ja muuta taustainfoa. Vähän paha lähteä vastaamaan jos ei tiedä naisesta muuta kuin ne mitat joilla ei loppupeleissä ole juuri merkitystä, ainakaan paljoa.

        Vähän persoonallisuutta naiset peliin, jollain sen miehen kiinnostus on nostettava. Kertokaa itsestänne enemmän, mistä tykkäätte, mitä mieltä olette siitä ja siitä asiasta ym. Jos jotain yhteistä löytyisi niin kiinnostus heräisi helpommin.

        Kirjoittakaa naiset pitkiä ilmoituksia, laittakaa jotain kappaleiden väliiin kuitenkin.

        Tiedän, Suomi24:llä on vaikeaa jättää ns. kappalevälejä kun mokomoa treffikone "niittaa" koko ilmotekstin yhdeksi lauseiden nipuksi mutta keksikää jotain, vaikka väliviivoja voisi koittaa jättää kappaleiden väliin niin teksti on helpommin luettavissa kun teksti ei ole yhtä pötköä.

        Mä ainakin haluaisin tietää naisen elämänkatsomuksesta. Esim. poliittinen suuntaus on tärkeää. Näistä ei deiteissä paljoa kuitenkaan hiiskuta.

        Minun on esim. vaikea kuvitella eläväni loppuikääni äärikapitalistin tai konservatistin kanssa. Joskus olen kyllä kuvitellut, että voisin elää uskovaisen kanssa, mutta he taitavat itse olla aika penseitä elämään ateistin kanssa.

        Vasta tämän tyyppisten kysymysten jälkeen on tarpeen tietää (jos sittenkään), mitä hän pukee päällensä, mikä on pituus ja mimmoset hiukset on päässä.

        Rehellinen, sosiaalinen, kiva, katseenkestävä, sporttinen, älykäs, akateeminen, 170 cm, eivät sanoina kerro vielä yhtikäs mitään. Älykkyyttäkin on niin monenlaista. Sitäpaitsi me kaikki Sapiensit (jos olemme jotensakin terveitä) olemme sosiaalisia ja älykkäitä.


      • minä kirjoitti:

        vallalla on ilmeisesti naisten keskuudessa käsitys että pimppi saa riittää! (kun muuta ei ole?)
        ja riittäähän se varmasti hyvin monille miehille, koska kysynnän määrän vuoksi ei tarvitse mainita muuta kuin sukupuolensa!

        MUTTA riittääkö se ajattelevalle miehelle? tuskin ja EI!

        taitavat olla enimmäkseen niitä turhia munan heiluttajia, jotka ovat heti valmiita vaikka maistraattiin asti kun nimimerkki vain viittaa naaraaseen!

        vai löytyykö naisilta tähän väliin jokin toinenkin selitys miksi itsestä ei paljasteta mitään, mutta miehiltä udellaan koko elämänkaari rintaruokinnasta asti!

        Vastaus esittämääsi kysymykseen on yksiselitteisesti "ei riitä". Ei ollenkaan.


      • Toi on kuultu ennenkin
        kyllästyny kirjoitti:

        Mä ainakin haluaisin tietää naisen elämänkatsomuksesta. Esim. poliittinen suuntaus on tärkeää. Näistä ei deiteissä paljoa kuitenkaan hiiskuta.

        Minun on esim. vaikea kuvitella eläväni loppuikääni äärikapitalistin tai konservatistin kanssa. Joskus olen kyllä kuvitellut, että voisin elää uskovaisen kanssa, mutta he taitavat itse olla aika penseitä elämään ateistin kanssa.

        Vasta tämän tyyppisten kysymysten jälkeen on tarpeen tietää (jos sittenkään), mitä hän pukee päällensä, mikä on pituus ja mimmoset hiukset on päässä.

        Rehellinen, sosiaalinen, kiva, katseenkestävä, sporttinen, älykäs, akateeminen, 170 cm, eivät sanoina kerro vielä yhtikäs mitään. Älykkyyttäkin on niin monenlaista. Sitäpaitsi me kaikki Sapiensit (jos olemme jotensakin terveitä) olemme sosiaalisia ja älykkäitä.

        Ei nyt alkuunkaan tietenkään pidä paikkaansa!
        Näinhän tämä juhlapuheissa menee. Kun paikalle tulee juuri samanlailla ajatteleva ja saman maailmankatsomuksen kanssasi jakava, mutta vähemmän viehättävä nainen, Sinä et soita toiste.
        That's the brutal truth. Turha jauhaa muuta paskaa.


    • Tinka

      Siis kenen kriteerejä nuo oikein ovat?

      Mulle miehen hiuksien tai silmien värillä ei ole yhtään mitään merkitystä. Ei myöskään pituudella sillä itse olen vain 160cm joten kaikki ovat aina mua pidempiä. Akateeminen tai ei, aivan sama. Mitä ihmettä tarkoittaa sitoutumishaluinen?? Pitäähän jokaisella oma tila olla. Moottoripyöräilyllä ei ole mitään merkitystä, itse asiassa en ole koskaan seurustellut pyöräilevän miehen kanssa.
      Sen verran sosiaalinen pitää olla että julkisesti kehtaa liikkua eikä tarvitse hävetä mutta kun en itsekään ole sosiaalisuuden huippu niin en sitä vaadi toiseltakaan.
      Valssia saat tanssia ihan itseksesi, kyllä sitä osaan mutta sellaiset tanssit ei kiinnosta.
      Ulkoilu on tietysti positiivinen asia ettei tule mökkihöperöksi mutta lenkkeily on aivan yhdentekevä asia.
      Ja kun itse asun vuokralla ja olen sijainen niin saa mieskin olla. Mä kyllä elätän itse itseni ja niin tulee miehenkin tehdä.

      • tarkoittaa sitä

        että sitoutuu toiseen, ei treffaile muita vaan haluaa olla vain sen yhden kanssa. Avioliitto/avoliitto/seurustelu tms. vaatii jo sitä sitoutumishalua, eihän avioliitosta tule hevon kuusta jos toinen kuvittelee yhä olevansa sinkku ja saavansa juosta jokaisen kanssa. Siis sitoutuminen on vähän sama asia kuin uskollisuus = ei juosta muiden perässä. Sitoudutaan toiseen, ollaan uskollisia, halutaan sitä yhteistä aikaa eikä vain sitä että molemmat on koko ajan omien juttujensa kimpussa. Sitoutuminen ei tarkoita sitä että se oma tila viedään.

        HUOM! Tämä EI tarkoita sitä etteikö saisi olla omia harrastuksia ja ystäviä, tottakai ja myös vastakkaisessa sukupuolessa niitä ystäviä saa olla.


      • minä
        tarkoittaa sitä kirjoitti:

        että sitoutuu toiseen, ei treffaile muita vaan haluaa olla vain sen yhden kanssa. Avioliitto/avoliitto/seurustelu tms. vaatii jo sitä sitoutumishalua, eihän avioliitosta tule hevon kuusta jos toinen kuvittelee yhä olevansa sinkku ja saavansa juosta jokaisen kanssa. Siis sitoutuminen on vähän sama asia kuin uskollisuus = ei juosta muiden perässä. Sitoudutaan toiseen, ollaan uskollisia, halutaan sitä yhteistä aikaa eikä vain sitä että molemmat on koko ajan omien juttujensa kimpussa. Sitoutuminen ei tarkoita sitä että se oma tila viedään.

        HUOM! Tämä EI tarkoita sitä etteikö saisi olla omia harrastuksia ja ystäviä, tottakai ja myös vastakkaisessa sukupuolessa niitä ystäviä saa olla.

        kyllä tietysti noinkin!
        vaan, kun ihmiset tulkitsevat termejä oman käsityksensä mukaan riippuen kokemuksista, siksi termein ilmoitetut vaatimukset elävät täysin omaa elämäänsä vuorovaikutukseltaan sosiaalisesti rajoittuneessa nettiympäristössä!

        esim sitoutuminen työpaikkaansa tarkoittaa usein sitä, että töissä ollaan tarvittaessa vaikka kellon ympäri ilman varoitusaikaa oli lapsia tai ei!
        eli kohde johon sitoudut on tärkein ja ensisijaisin elämässäsi!

        noh, suhteessa sitoutumisen tässä merkityksessä ymmärtää perheen perustamisen yhteydessä!
        mutta ei helvetissä aikuisen ihmisen hakiessa kumppania! tällaisessa tapauksessa sitoutuminen saisi mielestäni tarkoittaa uskollisuutta ja vastuuta toisesta orastavassa ihmis-suhteessa.

        mutta mieluiten termit pitäisi heittää nurkkaan ja kertoa ajatuksistaan seikkaperäisemmin kuin yhdellä sanalla jättäen kaiken tulkinnanvaraiseksi!


    • liian kovat?

      Vai liian kovat kriteerit? Istelläni oli deitti ilmoitus, mutta otinpa sen sitten pois kun ei yhden yhtään vastausta tullut. Kriteerit oli seuraavanlaiset:
      -ikä 25-40
      -pituus 170-200
      -paino 70-100
      -asuinpaikka päijät-häme

      Liian kovatko?
      Vai oliko syy tässä? (eli millainen itse olen)
      -29v
      -lapseton
      -pituus 165
      -paino 76
      -omillaan toimeen tuleva
      -harrastukset lukeminen ja kuntosali
      Turha lienee kellekkään sanoa että painoni oli se minkä vuoksi en vastauksia saanut. Miesten ilmoituksia kun katsoo niin pituutta saa naiselta löytyä vaikka 180cm, mutta painon pitää olla alle 65kg.

      • Marjaana

        Tein kokeilun koskien näitä netin deitti-ilmoituksia... Laitoin kaksi ilmoitusta jotka olivat muuten täysin identtiset, mutta toisessa ruumiinrakenteeksi laitoin normaali ja toiseen pyöreä. Kuvailin luonnettani ja millaista miestä etsin monisanaisesti jne.
        Ruumiinrakenteeltaan normaali minä sai parisenkymmentä vastausta. Ruumiinrakenteeltaan pyöreä minä sai yhden vastauksen, 53-vuotiaalta naimisissa olevalta mieheltä (olen 33v ja miehen ikähaarukaksi laitoin 31-36v).
        Eli sillä tekstillä ja kuvailuilla ja kriteereillä ei ole mitään merkitystä!


      • erästä..

        >Miesten ilmoituksia kun katsoo niin pituutta saa naiselta löytyä vaikka 180cm, mutta painon pitää olla alle 65kg.<

        Hei, eihän toi ole kuule mitään, nainen sentään pystyy tuon vaatimuksen täyttämään nippanappa. Jotenkin koska naiset luonnostaan ovat miehiä kevyempiä. Mutta mietipä sitä kun eräs 23w tytteli vaati että miehen on oltava 180 ja paino 60!!!! Miten kummassa mies voi saada painaa vain 60 kiloa jos pituuden on silti oltava 180 cm???
        Sula mahdottomuus tai sitten tyypin pitää olla jokin jolla on VAIN nahkaa luiden päällä, siis kukkakeppi.

        En viitsi hänen nikkiään kertoa mutta jos haet treffit.suomi24:n haulla turun seudulla 23 w naisia niin löydät varmaan tuon hilpeyttä herättävän ilmoituksen. Ei oikein ollut realismia siinä pätkääkään. Me naurettiin yhden kaverin kans sille ilmoitukselle oikein kunnolla. :D


      • minä

        ulkonäkökriteerit muodostavat oman merkittävän luokkansa!
        oleellista on kai se kuinka monta ja kuinka piirulleen niitä luetellaan.
        itse en naisen ulkonäöstä laittaisi kuin yhden kriteerin, juuri tuon suht normaali vartaloisuuden!
        onko se liikaa? voi olla monen mielestä, mutta se on kuitenkin asia jolle sinäkin pystyt tekemään jotain jos tahdot?
        ehkäpä senkin vaatimuksen loukkaavuus on kuitenkin vielä niin pientä, ettei sen vuoksi viitsi tapojaan ja tottumuksiaan muuttaa?
        ihminen kun on niin sopeutuvainen kurjuuteensa ettei saavutetusta kurjuudestakaan pää kestä luopua :)


      • kriteereistä
        minä kirjoitti:

        ulkonäkökriteerit muodostavat oman merkittävän luokkansa!
        oleellista on kai se kuinka monta ja kuinka piirulleen niitä luetellaan.
        itse en naisen ulkonäöstä laittaisi kuin yhden kriteerin, juuri tuon suht normaali vartaloisuuden!
        onko se liikaa? voi olla monen mielestä, mutta se on kuitenkin asia jolle sinäkin pystyt tekemään jotain jos tahdot?
        ehkäpä senkin vaatimuksen loukkaavuus on kuitenkin vielä niin pientä, ettei sen vuoksi viitsi tapojaan ja tottumuksiaan muuttaa?
        ihminen kun on niin sopeutuvainen kurjuuteensa ettei saavutetusta kurjuudestakaan pää kestä luopua :)

        Kyllä varmaankin pystyisin tekemään jotakin, mutta pointti onkin siinä että olen itse itseeni tyytyväinen juuri tälläisenä. Jos kuvittelet että elän sohvaperunana, niin siinä erehdyt. Käyn 3krt viikossa salilla ja kuljen kaikki matkani kävellen/pyöräillen joten luulenpa etten ainakaan ihan heikkokuntoisimmasta päästä ole.
        Toisaalta en myöskään vaadi että miehen tarvitsee olla mikään adonis, vaan minulle kelpaisi varsin hyvin vatsakaskin mies jos vaan muuten ajatukset kohtaa. Valitettavasti vaan myös nämä miehet etsivät "täydellistä" naista, ei heille tälläinen tavallinen nainen kelpaa.


    • minni_87

      niin...mutta luuleeko kukaan oikeesti löytävänsä täydellisen miehen/naisen, johon kaikki kriteerit sopivat?varmasti noita laitetaan, mutta tuskin ne tärkeitä kriteereitä on :)

    • kuin ei-haluttu ihminen

      Eipä ole hääppösiä ilmoituksia miehilläkään deitti-ilmoituksissa paikkakunnallani! Valitettavasti muutamat mielenkiintoiset ja persoonalliset ilmoitukset, joihin olen törmännyt, ovatkin sitten olleet sinkkumiesten kirjoittamia. Miesten, jotka toivovat naisen olevan lapsettomia ja kokopäivätöissä. Eli vastaamaatta jää, vaikka muut "kriteerit" sitten täyttyisivätkin.

      Ps. Itse kuulun niihin itsekäisiin ihmisiin, jotka toivoisivat itselleen sinkkumiestä. Ei sen vuoksi, ettenkö voisi hyväksyä toisen lapsia (olen seurustellut kyllä eronneiden "isien" kanssa). Asioiden järjestely on vain hankalampaa kun kuvioissa on neljät vanhemmat. (Itselläni ex asuu kauempana, eikä elämääni puutu.)

    • kuin ei-haluttu

      PS. Omat kriteerini:
      1. hiusten/silmien värillä ei väliä
      2. pituus yli 175 cm
      3. hoikka/normaali
      4. normaaliälyinen (koulutuksella ei väliä)
      5. sitoutumishaluinen=yhden naisen mies, mutta omaakin elämää saa ja pitää olla (onhan minullakin omia harrastuksia ja ystäviä)
      6. osaa puhua ja pussata=pitää läheisyydestä, kuten varmaan ihan kaikki ihmiset
      7. ei tarvitse osata tanssia (en osaa itsekään, vaikka latinalaiset tanssit kiinnostavatkin)
      8. pitää kunnostaan ja ulkonäöstään huolta (eli ajaa partansa säännöllisesti, osaa pestä pyykkiä, liikkuu tarpeeksi pysyäkseen virkeänä)
      9. tule toimeen omillaan (kuten minäkin, vaikka en omista taloa, enkä omaisuutta, enkä käy töissä)
      10. moottoripyörät eivät juuri kiinnosta (itselläni on auto käytännön syistä)
      11. taiteellinen/kädentaitoinen/käytännöllinen mies olisi jo suorastaan kymppi (osaan kyllä itsekin tehdä monia asioita, mutta joskus olisi mukava jakaa töitä)
      (12. ja mieluiten sinkkumies kuten ed. kirjoituksessani mainitsikin, mutta eivät "iskätkään" ole poissuljettuja, jos käytönnön asiat luistavat)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      64
      1887
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      79
      1267
    3. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      78
      1204
    4. Kieli pitkällä täällä odotan :D

      Pus pus :D
      Ikävä
      45
      1115
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      160
      982
    6. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      969
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      910
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      853
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      848
    10. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      39
      844
    Aihe