Poliisi saanut tarpeekseen Suomen nuorisosta!

Anonyymi

Suomen nuorisosta ei ole koskaan ollut mihinkään!
"Poliisin mukaan huoltajien olisi syytä huolehtia siitä, että lapset eivät osallistu kokoontumisiin.
Toistaiseksi kokoontumisiin on puututtu tiedotteen mukaan toistuvasti ohjeilla, neuvoilla ja poistumiskäskyillä. Seuraavana keinovalikoimassa ovat poliisin mukaan niskoittelusta johtuvat sakkorangaistukset tai poliisilain nojalla tehdyt vapauteen kohdistuvat toimet.
– Mussutusta on nyt kuunneltu riittävästi, tiedotteessa todetaan."
yle.fi/uutiset/3-11304000

5

79

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

varmasti itsekin olet ollut nuori? ymmärrän ettei täälläpäin ole ollut kokoontumisia... ja toisaalta ymmärrän nuorten huonon olon.

• Anonyymi

ennen ajettiin vaan rinkiä kylillä ja käytiin nyrkkitappeluja mies miestä vastaan tanssipaikoilla. mopo pojat suditteli. toki ajat on muuttunu ite oon 70- lapsi en silti lähde tuomitsemaan nykyajan lapsia raaistuneesta väkivallasta,huumeista ym..yhteiskunta,netti,tv....paineet olla jo yhä nuorempana parempi...samaa mieltä?????? ennen sai kasvaa aika rauhassa??? itse olen tehnyt pari milleniaalia (20/22) ei voi kun yrittää parhaansa huuto ja hakkaaminen ei ikinä oo ratkaisu..ja fiksuja poikia on ainakin vielä ollut..toki en varmasti tiedä kaikkea mitä ovat tehneet mutta ei oo putkasta haettu eikä huumeita löytyny.
        voimia ja hyvää loppu kesää

• Anonyymi

HeHEEEEE ihan oikein Suomen nuorisolle kärsiä niin kuin aikaisemmatkin sukupolvet

• Anonyymi

itse olen myös 70-luvun lapsi jolla on 2000 luvun lapsia,,toisaalta ymmärrän nuoria toisaalta en...meillä ei ollut silloin samanlaisia asioita mistä ongelmat kasaantuisi...netistä imetään kaikkea paskaa ja yhteisön paine olla samanlainen. huumeet ajanut viinan ohi..saatavuuskin helppoa. ja suurin tekijä kai että vanhemmat oli arjessa läsnä eikä ollut kännykköjä kavereita piti lähtee tapaamaan,nyt kaikki tapahtuu somessa...ehkä nuoret on siis yhteiskunnan toimesta ajettu osittain tähän???

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

itse olen myös 70-luvun lapsi jolla on 2000 luvun lapsia,,toisaalta ymmärrän nuoria toisaalta en...meillä ei ollut silloin samanlaisia asioita mistä ongelmat kasaantuisi...netistä imetään kaikkea paskaa ja yhteisön paine olla samanlainen. huumeet ajanut viinan ohi..saatavuuskin helppoa. ja suurin tekijä kai että vanhemmat oli arjessa läsnä eikä ollut kännykköjä kavereita piti lähtee tapaamaan,nyt kaikki tapahtuu somessa...ehkä nuoret on siis yhteiskunnan toimesta ajettu osittain tähän???

itse väittäisin ettei aloittaja ole kasvattanut nuoria...itse näin 51v voin sanoa 3 kasvattaneena että on osa helppoja osa työn ja tuskan takana..vaikka samoista vehkeistä tullu...silti niistä on tullu normaaleja aikuisia vaikka joskus biletti..kaikki lähtee kasvatuksesta...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      11
      3585
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      69
      1896
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      542
      1578
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      81
      1204
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      62
      1014
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      968
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      214
      888
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      843
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      834
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      768
    Aihe