Poliisi saanut tarpeekseen Suomen nuorisosta!

Anonyymi

Suomen nuorisosta ei ole koskaan ollut mihinkään!
"Poliisin mukaan huoltajien olisi syytä huolehtia siitä, että lapset eivät osallistu kokoontumisiin.
Toistaiseksi kokoontumisiin on puututtu tiedotteen mukaan toistuvasti ohjeilla, neuvoilla ja poistumiskäskyillä. Seuraavana keinovalikoimassa ovat poliisin mukaan niskoittelusta johtuvat sakkorangaistukset tai poliisilain nojalla tehdyt vapauteen kohdistuvat toimet.
– Mussutusta on nyt kuunneltu riittävästi, tiedotteessa todetaan."
yle.fi/uutiset/3-11304000

5

135

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

varmasti itsekin olet ollut nuori? ymmärrän ettei täälläpäin ole ollut kokoontumisia... ja toisaalta ymmärrän nuorten huonon olon.

• Anonyymi

ennen ajettiin vaan rinkiä kylillä ja käytiin nyrkkitappeluja mies miestä vastaan tanssipaikoilla. mopo pojat suditteli. toki ajat on muuttunu ite oon 70- lapsi en silti lähde tuomitsemaan nykyajan lapsia raaistuneesta väkivallasta,huumeista ym..yhteiskunta,netti,tv....paineet olla jo yhä nuorempana parempi...samaa mieltä?????? ennen sai kasvaa aika rauhassa??? itse olen tehnyt pari milleniaalia (20/22) ei voi kun yrittää parhaansa huuto ja hakkaaminen ei ikinä oo ratkaisu..ja fiksuja poikia on ainakin vielä ollut..toki en varmasti tiedä kaikkea mitä ovat tehneet mutta ei oo putkasta haettu eikä huumeita löytyny.
        voimia ja hyvää loppu kesää

• Anonyymi

HeHEEEEE ihan oikein Suomen nuorisolle kärsiä niin kuin aikaisemmatkin sukupolvet

• Anonyymi

itse olen myös 70-luvun lapsi jolla on 2000 luvun lapsia,,toisaalta ymmärrän nuoria toisaalta en...meillä ei ollut silloin samanlaisia asioita mistä ongelmat kasaantuisi...netistä imetään kaikkea paskaa ja yhteisön paine olla samanlainen. huumeet ajanut viinan ohi..saatavuuskin helppoa. ja suurin tekijä kai että vanhemmat oli arjessa läsnä eikä ollut kännykköjä kavereita piti lähtee tapaamaan,nyt kaikki tapahtuu somessa...ehkä nuoret on siis yhteiskunnan toimesta ajettu osittain tähän???

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

itse olen myös 70-luvun lapsi jolla on 2000 luvun lapsia,,toisaalta ymmärrän nuoria toisaalta en...meillä ei ollut silloin samanlaisia asioita mistä ongelmat kasaantuisi...netistä imetään kaikkea paskaa ja yhteisön paine olla samanlainen. huumeet ajanut viinan ohi..saatavuuskin helppoa. ja suurin tekijä kai että vanhemmat oli arjessa läsnä eikä ollut kännykköjä kavereita piti lähtee tapaamaan,nyt kaikki tapahtuu somessa...ehkä nuoret on siis yhteiskunnan toimesta ajettu osittain tähän???

itse väittäisin ettei aloittaja ole kasvattanut nuoria...itse näin 51v voin sanoa 3 kasvattaneena että on osa helppoja osa työn ja tuskan takana..vaikka samoista vehkeistä tullu...silti niistä on tullu normaaleja aikuisia vaikka joskus biletti..kaikki lähtee kasvatuksesta...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Päivän Sanna: Nvidia sijoittaa miljardi dollaria Nokian osakkeisiin

Nvidia merkitsee osakkeet 6,01 Yhdysvaltain dollarin osakekohtaisella merkintähinnalla tavanomaisten toteutumisehtojen t
      Maailman menoa
      53
      5500
    2. Palkansaajilta kupattiin 27,5 mrd euroa työeläkkeisiin

Jo pelkän himmelin toimintakulut olivat 400 miljoonaa euroa, jolla olisi mukavasti tuottanut myös sote-palveluja hyvinvo
      Maailman menoa
      93
      3389
    3. Suomessa Pohjoismaiden tyhmimmät demarit......aijaijai..

Lasse Lehtinen sanoo suoraan, että Ruotsissa on fiksummat demarit kuin Suomessa. Ja Tampereella fiksummat demut kuin Hel
      Maailman menoa
      45
      3289
    4. Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"

Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L
      Maailman menoa
      73
      2422
    5. SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensa

SDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral
      Maailman menoa
      53
      2327
    6. Nepotismi jytkyttää porvaristossa

Taas uutisoidaan, että useampi perussuomalainen kansanedustaja on palkannut oman perheenjäsenensä eduskunta-avustajaksi
      Maailman menoa
      75
      1867
    7. Persut palkkaavat verorahoilla

avustajikseen lapsiaan ja naisystäviään. Juuso on palkannut avustajakseen oman poikansa. Hänen koulutustaustastaan ei
      Maailman menoa
      299
      1685
    8. Ville Rajainmäki, 25, omaishoitaja

Hän on 65 eläkeikääntyneen avustajana 24/7 Kerrankin omaishoitajaa arvostetaan ja maksetaan asiaankuuluvaa, 3000€, pal
      Maailman menoa
      20
      1031
    9. Anteeksi T

Aamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa
      Ikävä
      7
      1006
    10. Kuinka kauan

Olet tuntenut kaivattusi oletko edes jutellut hänen kanssaan Tietääkö että kaipaat häntä
      Ikävä
      63
      923
    Aihe