Nainen, Mitä ajattelet miehestä

Anonyymi

joka kehuskelee naissaavutuksillaan? Niiden määrällä tai laadulla? Tietysti myös omilla sänkytaidoillaan / kestollaan.

33

65

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Juuri sellaisen miehen kaikki naiset haluavat. Herrasmies on tylsämies.

    • Anonyymi

      Ei.en tykkää. haluan itse päättää

      • Anonyymi

        Jos kaveri kehuskelee, niin otat sen kuitenkin koeajoon, jotta saat itse päättää?


    • Anonyymi

      Riippuen sängystä että onko tavallinen sänky sitähän ei pitkään kokoa. Mutta joku Ikean sänky voi olla hankalampi.Siitä kannattaa varmaan jo vähän kehua jos nopeesti kasattua saa.

    • Anonyymi

      En tykkää itse. En ainakaan ryhtyisi mihinkään tämän kanssa.

    • Anonyymi

      Huono itsetunto, ei jatkoon!

    • Anonyymi

      Tervettä touhua

      • Anonyymi

        Ottaisin naisen kokikseni


    • Anonyymi

      Mies joka kehuskelee panoillaan ei ole varteenotettava "Mies"?

      Sille voisi esittää vastaväitteen ja vastanäyttelijä voisi alkaa
      soimaan " montako miestä mulla olis ollu joitten erektio ei olis
      loppunu kesken!
      Jos mies kertoo että "oon polokenu 100 ämmää?
      Sille voi vastata "Oisin ite pannu 200aa aijää jos
      nillä kaikilla oilis ollu se erektio ees jollain tapaa normaali?

      (olen mies)

    • Anonyymi

      Penni ajatuksistasi tai nykyään se olisi 2:n sentin kolikko ajatuksistasi.

    • Anonyymi

      Kokisin, että kyseessä on luultavasti patologinen valehtelija, kerran sai kempeleellä 96 ja kesti kolme minuuttia

    • Anonyymi

      Työhaastattelussakin kannattaa vähätellä itseään, sillä pääsee pitkälle. Älä erehdy kehumaan osaavasi sitä mitä haet, paljastat huonon itsetuntosi ja olet patologinen valehtelija.

      Muistakaa tämä kun seuraavan kerran haette työpaikkaa. Saavutuksilla ja osaamisilla ette saa kehua. Ei jatkoon.

      • Työhaastattelussa esitetään työtodistukset ja suosittelijat. ☝️


      • Anonyymi
        Frouva kirjoitti:

        Työhaastattelussa esitetään työtodistukset ja suosittelijat. ☝️

        Paikan päällä ei netissä. Eri asia.


    • Anonyymi

      Siitä puhe mistä puute.
      Niin ajattelen 😎

    • Anonyymi

      Pienimunainen juntti, ei edes koeajoon.

    • Uskon enemmän muiden tyttöjen arvioita..

      • Anonyymi

        Mistä saat ne?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mistä saat ne?

        Kyöpelinvuoren tietotoimistolta.. 🤫


    • Anonyymi

      Sellaiset tyypit ovat vastenmielisiä.

      • Anonyymi

        En mää jaksa sellaisia kuunnella kuin pari minuuttia korkeintaan.


    • Anonyymi

      Että huono itsetunto, ei suhdematskua.

    • Anonyymi

      Voi reppanaa, rehentelijää! Mä en ainakaan haluaisi joutua kyseisen kehuskelijan listaamaksi. Mulle tyyppi ei pääsisi edes harkinnan varaiseksi... ei mitään matskuja.
      trollikka

      • Anonyymi

        Et tiedä irl kun tapaat sellaisen miehen joka netissä kehuskelee joten lapsellisia on puheet.


    • No höpöjuttuja aika varmaan. Ja heikon egon pönkitystä.

    • Mä en jakaisi pitkään kuunnella itsekehuja. Mun olisi vaikea olla hiljaa, naama peruslukemilla. Varmasti nauraisin ääneen ja kuittaisin tuon kuivalla huumorilla.
      Joo, tunnelma laskisi nopeasti nollaan, tai siitä voisi syntyä myrsky. :)

    • Ihan ehdottomasti mies rehentelee..

    • No asian vierestä nyt on vaan semmoinen, antaa sen kehua jos siitä tulee hyvä mieli.

      • Anonyymi

        No, milloin olen kehunut?
        Naisia kyllä. Korpeaako?!
        Sinkkupalstalla on hyvä olla muutakin kuin politiikkaa ja vihamielistä paskanjauhataa.

        AsianVierestä


    • Ai mitä ajattelen sellaisesta miehestä? Ajattelen: Melkoinen mammanpoika, jolla on samanaikaisesti huono itsetunto, ja tarve olla parempi kuin muut. Sellaiselle sanon:
      "Näkemiin."

      • Anonyymi

        Jäät paljosta vaille. Ei sentään sanonut sain korkeakoulutettua miestä, näin sanoo huonoitsetuntoinen nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jäät paljosta vaille. Ei sentään sanonut sain korkeakoulutettua miestä, näin sanoo huonoitsetuntoinen nainen.

        No, kyllä mies komeudella, menestymisellä ja sinnikkyydellä saattaa pystyä korvaamaan korkeakoulututkinnon.


    • Anonyymi

      Pidän huono itsetuntoisena. Mitä väliä noilla asioilla on. Jokainen suhde on omansa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      314
      3672
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      268
      2115
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      99
      1449
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1353
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      93
      1338
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1207
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1198
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1034
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      49
      1028
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      924
    Aihe