joka kehuskelee naissaavutuksillaan? Niiden määrällä tai laadulla? Tietysti myös omilla sänkytaidoillaan / kestollaan.
Nainen, Mitä ajattelet miehestä
33
123
Vastaukset
- Anonyymi
Juuri sellaisen miehen kaikki naiset haluavat. Herrasmies on tylsämies.
- Anonyymi
Ei.en tykkää. haluan itse päättää
- Anonyymi
Jos kaveri kehuskelee, niin otat sen kuitenkin koeajoon, jotta saat itse päättää?
- Anonyymi
Riippuen sängystä että onko tavallinen sänky sitähän ei pitkään kokoa. Mutta joku Ikean sänky voi olla hankalampi.Siitä kannattaa varmaan jo vähän kehua jos nopeesti kasattua saa.
- Anonyymi
En tykkää itse. En ainakaan ryhtyisi mihinkään tämän kanssa.
- Anonyymi
Huono itsetunto, ei jatkoon!
- Anonyymi
Tervettä touhua
- Anonyymi
Ottaisin naisen kokikseni
- Anonyymi
Mies joka kehuskelee panoillaan ei ole varteenotettava "Mies"?
Sille voisi esittää vastaväitteen ja vastanäyttelijä voisi alkaa
soimaan " montako miestä mulla olis ollu joitten erektio ei olis
loppunu kesken!
Jos mies kertoo että "oon polokenu 100 ämmää?
Sille voi vastata "Oisin ite pannu 200aa aijää jos
nillä kaikilla oilis ollu se erektio ees jollain tapaa normaali?
(olen mies) - Anonyymi
Penni ajatuksistasi tai nykyään se olisi 2:n sentin kolikko ajatuksistasi.
- Anonyymi
Kokisin, että kyseessä on luultavasti patologinen valehtelija, kerran sai kempeleellä 96 ja kesti kolme minuuttia
- Anonyymi
Työhaastattelussakin kannattaa vähätellä itseään, sillä pääsee pitkälle. Älä erehdy kehumaan osaavasi sitä mitä haet, paljastat huonon itsetuntosi ja olet patologinen valehtelija.
Muistakaa tämä kun seuraavan kerran haette työpaikkaa. Saavutuksilla ja osaamisilla ette saa kehua. Ei jatkoon.- Anonyymi
Frouva kirjoitti:
Työhaastattelussa esitetään työtodistukset ja suosittelijat. ☝️
Paikan päällä ei netissä. Eri asia.
- Anonyymi
Siitä puhe mistä puute.
Niin ajattelen 😎 - Anonyymi
Pienimunainen juntti, ei edes koeajoon.
Uskon enemmän muiden tyttöjen arvioita..
- Anonyymi
Mistä saat ne?
- Anonyymi
Sellaiset tyypit ovat vastenmielisiä.
- Anonyymi
En mää jaksa sellaisia kuunnella kuin pari minuuttia korkeintaan.
- Anonyymi
Että huono itsetunto, ei suhdematskua.
- Anonyymi
Voi reppanaa, rehentelijää! Mä en ainakaan haluaisi joutua kyseisen kehuskelijan listaamaksi. Mulle tyyppi ei pääsisi edes harkinnan varaiseksi... ei mitään matskuja.
trollikka- Anonyymi
Et tiedä irl kun tapaat sellaisen miehen joka netissä kehuskelee joten lapsellisia on puheet.
No höpöjuttuja aika varmaan. Ja heikon egon pönkitystä.
Mä en jakaisi pitkään kuunnella itsekehuja. Mun olisi vaikea olla hiljaa, naama peruslukemilla. Varmasti nauraisin ääneen ja kuittaisin tuon kuivalla huumorilla.
Joo, tunnelma laskisi nopeasti nollaan, tai siitä voisi syntyä myrsky. :)Ihan ehdottomasti mies rehentelee..
No asian vierestä nyt on vaan semmoinen, antaa sen kehua jos siitä tulee hyvä mieli.
- Anonyymi
No, milloin olen kehunut?
Naisia kyllä. Korpeaako?!
Sinkkupalstalla on hyvä olla muutakin kuin politiikkaa ja vihamielistä paskanjauhataa.
AsianVierestä
Ai mitä ajattelen sellaisesta miehestä? Ajattelen: Melkoinen mammanpoika, jolla on samanaikaisesti huono itsetunto, ja tarve olla parempi kuin muut. Sellaiselle sanon:
"Näkemiin."- Anonyymi
Jäät paljosta vaille. Ei sentään sanonut sain korkeakoulutettua miestä, näin sanoo huonoitsetuntoinen nainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jäät paljosta vaille. Ei sentään sanonut sain korkeakoulutettua miestä, näin sanoo huonoitsetuntoinen nainen.
No, kyllä mies komeudella, menestymisellä ja sinnikkyydellä saattaa pystyä korvaamaan korkeakoulututkinnon.
- Anonyymi
Pidän huono itsetuntoisena. Mitä väliä noilla asioilla on. Jokainen suhde on omansa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 176020
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04661- 563160
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2262876Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon332436Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452350Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme222033Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731757- 381560
- 1791437