Tai ainakin pihalle..😯
https://aijaa.com/DJf9ak
Miun kukhaset...😩
Tuli lunta tupaan..
22
158
Vastaukset
Onko mummilla lapiota? :)
No voi hyvät hyssykät! Onko toi oikeasti lunta? Näen, että kuva on ladattu aijaaseen tänään, mutta onko se myös otettu tänään? Missäpäin on noin kylmää?
Kyllä on jo maailmankirjat sekaisin, kun lunta sataa heinäkuussa.
Suomen kesä on kaunis ja vähäluminen. :)On se. Tänään otin kuvan, oikein rakeita tuli ukkosen ja salamien kera.. Siinä alareunassa näkyy kukkiva pionikin.. Näin Helsingissä. Onnistuin just uloskin menemään ja silloin vielä aurinko paistoi..😬
Frouva kirjoitti:
On se. Tänään otin kuvan, oikein rakeita tuli ukkosen ja salamien kera.. Siinä alareunassa näkyy kukkiva pionikin.. Näin Helsingissä. Onnistuin just uloskin menemään ja silloin vielä aurinko paistoi..😬
Ok. Hieno kuva. :)
- Anonyymi
tosi..typy kirjoitti:
Ok. Hieno kuva. :)
Kuvassa ei ole mitään hienoa.
Anonyymi kirjoitti:
Kuvassa ei ole mitään hienoa.
Miksi muka? Perustele!
Mielestäni kuvan teema, asettelu ja luontoaihe on hieno ja mielenkiintoinen.tosi..typy kirjoitti:
Miksi muka? Perustele!
Mielestäni kuvan teema, asettelu ja luontoaihe on hieno ja mielenkiintoinen.Komppaan☝️
- Anonyymi
Frouva kirjoitti:
On se. Tänään otin kuvan, oikein rakeita tuli ukkosen ja salamien kera.. Siinä alareunassa näkyy kukkiva pionikin.. Näin Helsingissä. Onnistuin just uloskin menemään ja silloin vielä aurinko paistoi..😬
”Salamien”? 🥓 Makkaraako siellä taivaalta sataa?
-salamoiden 😅😄 Anonyymi kirjoitti:
”Salamien”? 🥓 Makkaraako siellä taivaalta sataa?
-salamoiden 😅😄Suoraan pitsaan päälle tipahteli..
Wwuwuw kirjoitti:
Suoraan pitsaan päälle tipahteli..
Mulla oli yks suomenruotsalainen tuttu, jonka mielestä salama sanotaan salma. Ja sillä hyvä.
Wwuwuw kirjoitti:
Suoraan pitsaan päälle tipahteli..
Satama... satamien
Salama...salamien...Ei vaan salamoiden!
Ei ihme että suomi on vaikea oppia..
- Anonyymi
Ei lakastu kukkaset, eikä kesätunteet, välillä tulee puhuria, rakeitakin. Pohjoisen kansan elämää.
- Anonyymi
Antoivat valita mummi, mummo, mummu, ei nimellä väliä. Suloisia ovat nimittajät. Papalla toisaalla omat taaperonsa.
- Anonyymi
Ei oo lunta vaan huonosti pidettyjen kukkien varisseita lehtiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671613
- 104941
- 75753
- 51645
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa17628ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m163501Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429
