Tuli lunta tupaan..

22

158

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onko mummilla lapiota? :)

      • Tein lumihevosen..


      • Ja antheeks, niin että kellä mummilla?


      • Frouva kirjoitti:

        Ja antheeks, niin että kellä mummilla?

        Näytät mun mummilta. :)


      • Jan_ kirjoitti:

        Näytät mun mummilta. :)

        Huikean kaunis mummi sinulla..👍


      • Frouva kirjoitti:

        Huikean kaunis mummi sinulla..👍

        Lady Von Kram. :)


      • Jan_ kirjoitti:

        Lady Von Kram. :)

        Joku missi?


      • Frouva kirjoitti:

        Joku missi?

        Aatelisrouva.


    • No voi hyvät hyssykät! Onko toi oikeasti lunta? Näen, että kuva on ladattu aijaaseen tänään, mutta onko se myös otettu tänään? Missäpäin on noin kylmää?
      Kyllä on jo maailmankirjat sekaisin, kun lunta sataa heinäkuussa.

      Suomen kesä on kaunis ja vähäluminen. :)

      • On se. Tänään otin kuvan, oikein rakeita tuli ukkosen ja salamien kera.. Siinä alareunassa näkyy kukkiva pionikin.. Näin Helsingissä. Onnistuin just uloskin menemään ja silloin vielä aurinko paistoi..😬


      • Frouva kirjoitti:

        On se. Tänään otin kuvan, oikein rakeita tuli ukkosen ja salamien kera.. Siinä alareunassa näkyy kukkiva pionikin.. Näin Helsingissä. Onnistuin just uloskin menemään ja silloin vielä aurinko paistoi..😬

        Ok. Hieno kuva. :)


      • Anonyymi
        tosi..typy kirjoitti:

        Ok. Hieno kuva. :)

        Kuvassa ei ole mitään hienoa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuvassa ei ole mitään hienoa.

        Miksi muka? Perustele!
        Mielestäni kuvan teema, asettelu ja luontoaihe on hieno ja mielenkiintoinen.


      • tosi..typy kirjoitti:

        Miksi muka? Perustele!
        Mielestäni kuvan teema, asettelu ja luontoaihe on hieno ja mielenkiintoinen.

        Komppaan☝️


      • Anonyymi
        Frouva kirjoitti:

        On se. Tänään otin kuvan, oikein rakeita tuli ukkosen ja salamien kera.. Siinä alareunassa näkyy kukkiva pionikin.. Näin Helsingissä. Onnistuin just uloskin menemään ja silloin vielä aurinko paistoi..😬

        ”Salamien”? 🥓 Makkaraako siellä taivaalta sataa?
        -salamoiden 😅😄


      • Anonyymi kirjoitti:

        ”Salamien”? 🥓 Makkaraako siellä taivaalta sataa?
        -salamoiden 😅😄

        Suoraan pitsaan päälle tipahteli..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Suoraan pitsaan päälle tipahteli..

        Mulla oli yks suomenruotsalainen tuttu, jonka mielestä salama sanotaan salma. Ja sillä hyvä.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Suoraan pitsaan päälle tipahteli..

        Satama... satamien
        Salama...salamien...Ei vaan salamoiden!

        Ei ihme että suomi on vaikea oppia..


    • Anonyymi

      Ei lakastu kukkaset, eikä kesätunteet, välillä tulee puhuria, rakeitakin. Pohjoisen kansan elämää.

    • Anonyymi

      Antoivat valita mummi, mummo, mummu, ei nimellä väliä. Suloisia ovat nimittajät. Papalla toisaalla omat taaperonsa.

    • Anonyymi

      Ei oo lunta vaan huonosti pidettyjen kukkien varisseita lehtiä!

      • Ei kukkia tarvitse pitää.. ei etenkään kämmenellä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1613
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      628
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      163
      501
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe