Tai ainakin pihalle..😯
https://aijaa.com/DJf9ak
Miun kukhaset...😩
Tuli lunta tupaan..
22
54
Vastaukset
Onko mummilla lapiota? :)
No voi hyvät hyssykät! Onko toi oikeasti lunta? Näen, että kuva on ladattu aijaaseen tänään, mutta onko se myös otettu tänään? Missäpäin on noin kylmää?
Kyllä on jo maailmankirjat sekaisin, kun lunta sataa heinäkuussa.
Suomen kesä on kaunis ja vähäluminen. :)On se. Tänään otin kuvan, oikein rakeita tuli ukkosen ja salamien kera.. Siinä alareunassa näkyy kukkiva pionikin.. Näin Helsingissä. Onnistuin just uloskin menemään ja silloin vielä aurinko paistoi..😬
Frouva kirjoitti:
On se. Tänään otin kuvan, oikein rakeita tuli ukkosen ja salamien kera.. Siinä alareunassa näkyy kukkiva pionikin.. Näin Helsingissä. Onnistuin just uloskin menemään ja silloin vielä aurinko paistoi..😬
Ok. Hieno kuva. :)
- Anonyymi
tosi..typy kirjoitti:
Ok. Hieno kuva. :)
Kuvassa ei ole mitään hienoa.
Anonyymi kirjoitti:
Kuvassa ei ole mitään hienoa.
Miksi muka? Perustele!
Mielestäni kuvan teema, asettelu ja luontoaihe on hieno ja mielenkiintoinen.tosi..typy kirjoitti:
Miksi muka? Perustele!
Mielestäni kuvan teema, asettelu ja luontoaihe on hieno ja mielenkiintoinen.Komppaan☝️
- Anonyymi
Frouva kirjoitti:
On se. Tänään otin kuvan, oikein rakeita tuli ukkosen ja salamien kera.. Siinä alareunassa näkyy kukkiva pionikin.. Näin Helsingissä. Onnistuin just uloskin menemään ja silloin vielä aurinko paistoi..😬
”Salamien”? 🥓 Makkaraako siellä taivaalta sataa?
-salamoiden 😅😄 Anonyymi kirjoitti:
”Salamien”? 🥓 Makkaraako siellä taivaalta sataa?
-salamoiden 😅😄Suoraan pitsaan päälle tipahteli..
Wwuwuw kirjoitti:
Suoraan pitsaan päälle tipahteli..
Mulla oli yks suomenruotsalainen tuttu, jonka mielestä salama sanotaan salma. Ja sillä hyvä.
Wwuwuw kirjoitti:
Suoraan pitsaan päälle tipahteli..
Satama... satamien
Salama...salamien...Ei vaan salamoiden!
Ei ihme että suomi on vaikea oppia..
- Anonyymi
Ei lakastu kukkaset, eikä kesätunteet, välillä tulee puhuria, rakeitakin. Pohjoisen kansan elämää.
- Anonyymi
Antoivat valita mummi, mummo, mummu, ei nimellä väliä. Suloisia ovat nimittajät. Papalla toisaalla omat taaperonsa.
- Anonyymi
Ei oo lunta vaan huonosti pidettyjen kukkien varisseita lehtiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2181881Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101748Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse541176Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.16966Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki77948TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15930- 46825
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään84801- 69772
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42764