Kerro se saatana mikä siinä maksaa?
Kuka saatana tuli väliimme?
14
170
Vastaukset
- Anonyymi
Varmaa Kirsikka
- Anonyymi
Kaisalutka?
- Anonyymi
Välimerkki.
Sinun olisi pitänyt huomata ajoissa.- Anonyymi
Tämä yksi asia ja sitten työ on tehty
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä yksi asia ja sitten työ on tehty
Täysi herruus ole valmis
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täysi herruus ole valmis
Kruunu päässä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kruunu päässä
Kyllä se on jo päässä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se on jo päässä
Ollut jo pitempäänkin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ollut jo pitempäänkin
Ehdottomasti
- Anonyymi
Sanomattakin selvä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanomattakin selvä
Kuka se kuiskuttelijanarrin hännän nostaa, ellei kuiskuttelijanarri itse.
Ehdotan aloittajalle, että kukaan ei ole tullut keidenkään väliin, vaan te itse olette yrittäneet väkisin pyrkiä jonnekin, minne ette alkujaankaan kuulu. Ette myöskään lopulta ettekä siinä välissä.
Sen pituinen se.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512