Kerro se saatana mikä siinä maksaa?
Kuka saatana tuli väliimme?
14
204
Vastaukset
- Anonyymi
Varmaa Kirsikka
- Anonyymi
Kaisalutka?
- Anonyymi
Välimerkki.
Sinun olisi pitänyt huomata ajoissa.- Anonyymi
Tämä yksi asia ja sitten työ on tehty
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä yksi asia ja sitten työ on tehty
Täysi herruus ole valmis
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täysi herruus ole valmis
Kruunu päässä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kruunu päässä
Kyllä se on jo päässä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se on jo päässä
Ollut jo pitempäänkin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ollut jo pitempäänkin
Ehdottomasti
- Anonyymi
Sanomattakin selvä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanomattakin selvä
Kuka se kuiskuttelijanarrin hännän nostaa, ellei kuiskuttelijanarri itse.
Ehdotan aloittajalle, että kukaan ei ole tullut keidenkään väliin, vaan te itse olette yrittäneet väkisin pyrkiä jonnekin, minne ette alkujaankaan kuulu. Ette myöskään lopulta ettekä siinä välissä.
Sen pituinen se.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle233101Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122199Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.712083Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1051889Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761603Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥401386Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta151319Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001275- 1111105
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151076