Raskaus arvet

minä

Kyselisin,että millä saisi peitettyä raskausarvet?
Ulokomaille pitäisi mennä,mutta kun nuo raskausarvet mietityttävät. Ei viitsisi olla uimapuvussa kun kuitenkin tuossa jaloissa niitä vähän on. Onko jotain voidetta ym.?

12

5996

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jade

Sama homma minulla, mutta niitten kanssa oon vaan rohkeasti elänyt. Toisinaan ne harmittaa enemmän, toisinaan vähemmän. Mutta kesän lähestyessä alkaa inhottaa ajatus todellakin siitä uimapuvussa hillumisesta rannalla. Miksi naisille osuu kaikki kamala.

• Arpinen..

Raskausarvet ja muutkin arvet saa häipymään/vaalenemaan Oriflamen uudella arpivoiteella. Itselleni se ainakin tehosi.

• tarkottaa

siis mitä raskausarvet ovat?

• pitää...

Pitänee sitten tuota arpi voidetta koittaa. Oliko muuten minkä hintaista? Toivottavasti se auttaisi. Niin ja vielä oliko se vedenkestävää vai lähtee pois vedellä? -Kiitos-

• jooo
        pitää... kirjoitti:

Pitänee sitten tuota arpi voidetta koittaa. Oliko muuten minkä hintaista? Toivottavasti se auttaisi. Niin ja vielä oliko se vedenkestävää vai lähtee pois vedellä? -Kiitos-

normaali hinta on n.27e. ja se oli nyt tarjouksella uudessa lehdessä se oli n.18,90e. tai jotain... sitä hierotaa aamuin ja illoin ongelma kohtiin... itse en uskaltanut tilata kun en tiennyt toimiiko se??? omat arvet ovat vaaleita,isoja ja NÄKYVIÄ.... toimiiko rasva oikeasti??

• minä
        jooo kirjoitti:

normaali hinta on n.27e. ja se oli nyt tarjouksella uudessa lehdessä se oli n.18,90e. tai jotain... sitä hierotaa aamuin ja illoin ongelma kohtiin... itse en uskaltanut tilata kun en tiennyt toimiiko se??? omat arvet ovat vaaleita,isoja ja NÄKYVIÄ.... toimiiko rasva oikeasti??

niin minkä merkkistä se olikaan..
        wau onko nyt löytynyt se tökötti et saan nämä arvet pois?! =D (mulla niitä nimittäin on..alselkä,peppu, reidet,sääret..toisin sanoen navasta alaspäin =(
        menikö kauon et tuloksia alkoi näkymään?

• ..tosin..
        minä kirjoitti:

niin minkä merkkistä se olikaan..
        wau onko nyt löytynyt se tökötti et saan nämä arvet pois?! =D (mulla niitä nimittäin on..alselkä,peppu, reidet,sääret..toisin sanoen navasta alaspäin =(
        menikö kauon et tuloksia alkoi näkymään?

..ajan kanssa ne vaalenevat. Niin kuin muutkin arvet yleensä tekevät. Mitkään voiteet eivät niitä POISTA - ikävä tosiasia, sillä itsellänikin on reidet niitä täynnä...
        Jotkut voiteet voivat toki edesauttaa niitä hiukan vaalenemaan. Ja auringonvalo vaalennuttaa ihan hyvin myös, et rannalle siitä rohkeesti vaan ;) Tai solariumiin.

• tarvitsenapua

mistä tätä voidetta saa ja minkä hintaista se on ?

• arveton

Minullakin oli raskaus arpia, mutta käytin sellaista rasvaa kuin "Remederm Creme Corporelle" sillä ne lähi kuukaudessa kunhan jaksaa käyttää vain säännöllisesti kahdesti päivässä. Sitä saa apteekista ja purkki maksaa noin 25 euroo.

• arpimasu

Onko muilla kokemuksia tuosta Louis Widmerin voiteesta? Itsekin ostin tänään ja mietityttää, että voiko se tosiaan POISTAA arvet. Kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta. :) Mutta sittenpä sen näkee kun kokeilee.

• kiesmö 8383

Siis mä en usko et mikään voide poistaa ikuisesti arvet.. esim itellä oli kummassakin raskaudessa tosi iso maha.. oon laihtunu rasskauden kilojen tuomat kilot pois noin 20kg heh.. ja itellä ainakin arvet näyttävät kamalammilta nyt kun olen laihempi kuin silloin kun olin tukevampi... iho meni rypylle arpikohdista ja jotenkin näyttää siltä että ne korostavat enemmän arpia.. eli ainakin suosittelisin itselleni nahkanpoiston/kiristyksen siltä alueelta... ;)

• jenna 32

Itse ostin biothermin arpivoidetta ja tuubi maksoi 46€ eli kallista oli mutta raskausarvet muuttuivat kirkkaanpunaisista paljon vaalemmammiksi tosin piti joka päivä 2 kertaa levittää ja parin kuukauden ajan jaksoin vaikka suositeltiin muutamia kuukausia mutta turhan kallista ainetta joka kuluu noepasti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      28
      5440
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      167
      1919
    3. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      159
      1561
    4. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      14
      1314
    5. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      27
      1225
    6. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      94
      1145
    7. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      70
      1114
    8. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      210
      1053
    9. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      46
      1042
    10. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      38
      895
    Aihe