Raskaus arvet

minä

Kyselisin,että millä saisi peitettyä raskausarvet?
Ulokomaille pitäisi mennä,mutta kun nuo raskausarvet mietityttävät. Ei viitsisi olla uimapuvussa kun kuitenkin tuossa jaloissa niitä vähän on. Onko jotain voidetta ym.?

12

5956

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jade

      Sama homma minulla, mutta niitten kanssa oon vaan rohkeasti elänyt. Toisinaan ne harmittaa enemmän, toisinaan vähemmän. Mutta kesän lähestyessä alkaa inhottaa ajatus todellakin siitä uimapuvussa hillumisesta rannalla. Miksi naisille osuu kaikki kamala.

    • Arpinen..

      Raskausarvet ja muutkin arvet saa häipymään/vaalenemaan Oriflamen uudella arpivoiteella. Itselleni se ainakin tehosi.

      • tarkottaa

        siis mitä raskausarvet ovat?


      • pitää...

        Pitänee sitten tuota arpi voidetta koittaa. Oliko muuten minkä hintaista? Toivottavasti se auttaisi. Niin ja vielä oliko se vedenkestävää vai lähtee pois vedellä? -Kiitos-


      • jooo
        pitää... kirjoitti:

        Pitänee sitten tuota arpi voidetta koittaa. Oliko muuten minkä hintaista? Toivottavasti se auttaisi. Niin ja vielä oliko se vedenkestävää vai lähtee pois vedellä? -Kiitos-

        normaali hinta on n.27e. ja se oli nyt tarjouksella uudessa lehdessä se oli n.18,90e. tai jotain... sitä hierotaa aamuin ja illoin ongelma kohtiin... itse en uskaltanut tilata kun en tiennyt toimiiko se??? omat arvet ovat vaaleita,isoja ja NÄKYVIÄ.... toimiiko rasva oikeasti??


      • minä
        jooo kirjoitti:

        normaali hinta on n.27e. ja se oli nyt tarjouksella uudessa lehdessä se oli n.18,90e. tai jotain... sitä hierotaa aamuin ja illoin ongelma kohtiin... itse en uskaltanut tilata kun en tiennyt toimiiko se??? omat arvet ovat vaaleita,isoja ja NÄKYVIÄ.... toimiiko rasva oikeasti??

        niin minkä merkkistä se olikaan..
        wau onko nyt löytynyt se tökötti et saan nämä arvet pois?! =D (mulla niitä nimittäin on..alselkä,peppu, reidet,sääret..toisin sanoen navasta alaspäin =(
        menikö kauon et tuloksia alkoi näkymään?


      • ..tosin..
        minä kirjoitti:

        niin minkä merkkistä se olikaan..
        wau onko nyt löytynyt se tökötti et saan nämä arvet pois?! =D (mulla niitä nimittäin on..alselkä,peppu, reidet,sääret..toisin sanoen navasta alaspäin =(
        menikö kauon et tuloksia alkoi näkymään?

        ..ajan kanssa ne vaalenevat. Niin kuin muutkin arvet yleensä tekevät. Mitkään voiteet eivät niitä POISTA - ikävä tosiasia, sillä itsellänikin on reidet niitä täynnä...
        Jotkut voiteet voivat toki edesauttaa niitä hiukan vaalenemaan. Ja auringonvalo vaalennuttaa ihan hyvin myös, et rannalle siitä rohkeesti vaan ;) Tai solariumiin.


      • tarvitsenapua

        mistä tätä voidetta saa ja minkä hintaista se on ?


    • arveton

      Minullakin oli raskaus arpia, mutta käytin sellaista rasvaa kuin "Remederm Creme Corporelle" sillä ne lähi kuukaudessa kunhan jaksaa käyttää vain säännöllisesti kahdesti päivässä. Sitä saa apteekista ja purkki maksaa noin 25 euroo.

      • arpimasu

        Onko muilla kokemuksia tuosta Louis Widmerin voiteesta? Itsekin ostin tänään ja mietityttää, että voiko se tosiaan POISTAA arvet. Kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta. :) Mutta sittenpä sen näkee kun kokeilee.


    • kiesmö 8383

      Siis mä en usko et mikään voide poistaa ikuisesti arvet.. esim itellä oli kummassakin raskaudessa tosi iso maha.. oon laihtunu rasskauden kilojen tuomat kilot pois noin 20kg heh.. ja itellä ainakin arvet näyttävät kamalammilta nyt kun olen laihempi kuin silloin kun olin tukevampi... iho meni rypylle arpikohdista ja jotenkin näyttää siltä että ne korostavat enemmän arpia.. eli ainakin suosittelisin itselleni nahkanpoiston/kiristyksen siltä alueelta... ;)

    • jenna 32

      Itse ostin biothermin arpivoidetta ja tuubi maksoi 46€ eli kallista oli mutta raskausarvet muuttuivat kirkkaanpunaisista paljon vaalemmammiksi tosin piti joka päivä 2 kertaa levittää ja parin kuukauden ajan jaksoin vaikka suositeltiin muutamia kuukausia mutta turhan kallista ainetta joka kuluu noepasti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe