Maksoin kalliin hinnan

Anonyymi

Olin mieheni kanssa yli 25 vuotta. Tuli mitätön riita joka paisui ruumiin sanoihin. Tuli puolen vuoden mykkäkoulu, asuin itse työn takia silloin muualla. Sitten mies soitti yllättäen iloisena ja ol8 ihan kuin ennenkin. Olin helvetin tyly ja ihmettelin ääneen miksi alentuu soittelemaan nyt kun ei ole oltu tekemisissäkään eikä nähty. Hän pyysi minua tulemaan luokseen tai että hän tulisi luokseni. Kieltäydyin.

Voi saatana. Tein elämäsi raskaimman virheen. Jäin mököttämään ja vasta joku viikko sitten soitin hänelle. Oli alkanut jo toisen kansa olemaan ja oli parhaillaan jo kylässä toisen naisen lastenlasten luona.
Saatana näin päättyi 25 vuotta. Pyysin vielä meilissä kun hän ei halunnut puhel8messa puhua, nätisti että voitaisiinko tavata, halusin vain jutella kiltisti, miksi hän halusi erota näin. Hän ei koskaan vastannut.

Olen niin masentunut, syytän itseäni, miks olin niin tyly silloin aiemmin kun hän soitti! Syy oli se että olin mielessäni maalailut kuvaa että hän on varmaan palannut sen vanhan naisen luo jonka kanssa hän oli pettänyt minua jo muutamia vuosia sitten. Silloin hän itse oli niin järkyttynyt teostaan että tuntui että selviääkö se siitä. Nyt hän on kuitenkin palannut tuon naisen luo ja tiedän että tuo nainen on vuosien ajan laitellut viestiä ja anellut häntä itselleen . Minä en koskaan edes ajatellut pettävän miestäni.

Eilen meinasin mennä järveen. Minun tylyyden takia menetin hänet elämästäni. Elämä on täysin tyhjää nyt enkä näe enää mitään syytä täällä olla.
Yksi ainoa puhelinsoitto joka olisi ollut mahdollisuus varmaan estää ettei se palaasen mummon luo...minä munasin sen. Minusta on uskomatonta että mies pystyi näin vain lopettamaan kaiken ja ei halua edes yhden kerran jutella kanssani. En enää vaadi häneltä mitään, mutta olisin pyytänyt anteeksi ihan kaikkea pahaa mitä olen sitten tehnyt hänelle koska halusi erota ja olisin kyllä edes halunnut tietää miksi hän halusi erota ja olisi edes itse ilmoittanut siitä minulle.
Hirveintä on tajuta että sen yhden puhelinsoitot aikana hän vielä olisi halunnut nähdä ja minä idiootti kieltäydyin ja nyt maksan tämän hinnan. Elämäni raskain asia, minulla ei ole mitään enää elämässä, hän oli myös paras kaveri jonka kanssa tehtiin kaikkea yhdessä, joka päivä soiteltiin monta kertaa päivässä toisillemme töissäkin kun oltiin ja nyt kaikki on loppu.ihan kaikki. Luulen että tää on nyt tässä minunkin osalta kaikki.

6

84

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen 65 v mies. Kyllä on vaimon kanssa matsia otettu vuosikymmenien aikana, joskus pahastikin. Ei ole kyllä tullut mieleen kuitenkaan ikinä noin raukkamaisesti vaimoa jättää että vain häipyisi jonkun toisen luo. Ehei. Exäsi on ollut epävakaa mies, ei kestä riitoja ja ratkaisee asiat noin. Tollasten takia kannata kovin kauaa murehtia. On niitä fiksujakin äiji hei.

      • Anonyymi

        Et ole kuullut miehen versiota asiasta.
        Tässäkin stoorissa on kaksi osapuolta....
        -n-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole kuullut miehen versiota asiasta.
        Tässäkin stoorissa on kaksi osapuolta....
        -n-

        No eipä tuossa tarvi kuulla miehen mielipidettä, sehän tulee ilmi ap kirjoituksesta, jätti puhumatta akkansa. Törttö mies. Joutikin mennä. Miehellä joka ei pysty ongelmia ratkomaan puhumalla ei tee yhtään mitään. Tosta voisi päätellä että on jo ikämiessarjaakin joten vaimohan pääsi vähällä, ei tarvii vanhan Äijän ongelmia enää olla katsomassa.
        Vaikuttas siltä että äijällä ollut toinen nainen jo pitkään, äijä jää vielä nuolen näppejään, sanokaas mun sanoneen.


    • Anonyymi

      Mieshän pyysi naista takaisin, nainen tylysti ilmoitti ei käy. 65v mies syyttää miestä???

    • Anonyymi

      Mutta se ukkohan sääti jo entisen toisen akan kanssa.....ei ihme että oma akkansa antoi lemput vaikka nyt katuukin

    • Anonyymi

      Puheet puhuttu, jatka matkaa....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      3010
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      117
      2184
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1594
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1408
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      73
      1057
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      921
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      890
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      805
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      746
    Aihe