Sinulle toinen nainen

Anonyymi

Hei mummo,
Olet nyt saanut houkuteltua lopullisesti mieheni itsellesi. Onneksi olkoon, teitkin lujasti sen eteen töitä yli 3 vuotta, sinä lähes 60 vNainen.
Olen ollut tietoinen kaikista viesteissäsi ja soitoista, missä kuvailet miehelleni elämääsi mieheni kanssa. Kuinka ylistät niissä häntä maasta taivaaseen, kuinka analysoit minua ja minun toimintatapoja negatiivisesti, vaikka et ole koskaan minua tavannut ja mielipiteesi perustuu vain siihen mitä mieheni sinulle valitti, tyyliin ”vaimoni ei ymmärrä minua”. Et varmaan ole vielä tuossa iässä hoksannut että se oli mieheni tapa päästä pöksyihisi, sehän onnistuikin.
Nyt vietätte yhteistä aikaa ja olet tutustuttanut mieheni sukuusi, lapseesi ja lastenlapseesi. Mistä luulet minun tietävän tämän?

Olet viestittänyt jo aiemmin miehelleni kuinka hän on kauneinta mitä sinulle on koskaan tapahtunut. Olet tehnyt kovasti töitä että sait hänet ja tiedän että melkein sait hänet jo Aiemmin. . mieheni ei halunnutkaan vielä jättää minua van rukoili minua ottamaan takaisin. Et antanut periksi joten nyt sait hänet.

Oletkin saanut kultakimpaleen. Hän on nyt rauhallinen, rakastava ja tarjoaa paljon läheisyyttä. Olette onnen kukkuloilla. Mutta sinun on hyvä tietää myös mielenterveydellisistä ongelmista joita on ollut vakaviakin, aggressioista joita voi syntyä pienestä sanasta, teosta. Jonain päivänä ihmettelet miksi hän on riitaantunut kaikkien sukulaistensa kanssa, työkavereiden kanssa. Miks hänellä oli työssä koko ajan joku riitaprosessi menossa ja viranomaisia selvittelemässä. Miksi hän on joka suhteesta minua aiemmin lähtenyt ilmoittamatta siitä toisell, aivan kuin lähti tästäkin suhteesta. Ja sinun on hyvä tietää että kaikkia meitä hän on pettänyt. Sinun on hyvä tietää että jos yhtään yöllä nukkuessasi vedät henkeä pitempään hän ärsyyntyy niin että saattaa läppäistä, hänen on saatava yöt katsoa kännykkää tai televisiota, hän ei siedä mustia, ylipainoisia, vähemmistöjä, keskustaa, ja monia muitakaan. Hän tapaa jatkuvasti narsisteja ja muistaa sanoa ääneen usein olevansa herrasmies ja auta armias jos et sitä ajatusta tue. Hän on aina riitaantunut naapureidensa kanssa, toivottavasti sinun naapurisi tukevat häntä. Jos haluat sovun säilyvän, ole aina samaa mieltä, älä laita aamulla valoja ennenkuin hän antaa luvan, älä puhu autossa ääneen, seiso vieressä kun hän vaihtaa kiroillen autonrenkaat, älä pese hänen selkäänsä, hän ei siedä kosketusta, älä tarjoa pullaa, ole mieluiten alipainoinen jotta hän sietää sinua. Älä puhu työstäsi, koulutuksestasi, harrastuksistasi eikä ystävistäsi, hän suuttuu. Älä naura usein, hän ärsyyntyy. Muista ihailla häntä, erityisesti jos hän imuroi tai tiskaa, muista ylistää silloin jotta hän ei ärsyynny. Äläkä pahoita mieltäsi vaikka hän saa raivokohtauksia auton ratissa, kahvin mausta, kadulla kulkevasta ylipainoisesta tai maahanmuuttajasta, tai kun kysyt mitä hän haluaa syödä. Ja muista ettet koskaan kaupassa ole kuin 15 min. Muuten hän saa raivokohtauksen.

Ole kiltisti. Jos et ole , hän kyllä muistuttaa siitä. Ensin vain leikillään muistuttaa, sitten kipakasti muistuttaa, sitten raivo nousee, tarvittaessa vääntää käsistä jne. Ja muista , aina kun asiat ei mene hänen mielen mukaan hän häipyy.

Ai niin, hän ei tykkää keskustella. Paitsi tietenkin näin alussa.

Näillä ohjeilla pääseekin varmaan alkuun.
Voit sitten kysellä lisää.
Terveisin minä

23

103

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tää on hyvä

    • Anonyymi

      Ei tuollaista helvetinkonetta kukaan halua.

    • Anonyymi

      Tuo nainenhan teki sulle niin suuren palveluksen, että sun pitäs oikeastaan maksaa sille siitä. Miten näillä narsistimiehillä onkin niin paljon vientiä, ei voi ku ihmetellä.

      • Anonyymi

        Sanoa muuta, kait ne narskut osaa olla niin hiton valloittavia että naiset menee vaan retkuun. Ihmettelen että noinkin iäkäs nainen siis viitti enää kinuta jonkun varatun äijän perään. Olen itsekin noin 60 ja en kyllä ole ikinä kinunnut ketään ja en missään tapauksessa sotkeutuisi varattuihin. Kyllä se tässä iässä uuden kansaa aloittaminen on aika arpapeliä, on jo omat tavat, historiat, lapset, lapsenlapset jne.

        Olen seurannut työkaverin touhua, ikäistäni naista joka nyt muutaman kuukauden on seukannut miehen kanssa joka on kertonut että pitkäaikainen naisystävä olisi jättänyt hänet. Ilmeisesti olivat olleet kanssa reippaat yli 20 vuotta yhdessä. Kuulemma tuon miehen emäntä olisi vain yhtäkkiä jättänyt miehen. Työkaverien kanssa mietitty että toi on se miesten tyypillisin selitys, jotenkin ei tunnu uskottavalta. Työkaverillani ja tuolla miehellä on nyt kuulemma aivan mahtavaa ja lutuista. Tuo mies on lapseton ja jäänyt eläkkeelle.
        Jostain syystä minulle tuli työkaveria kuullessa, ja juorutaanhan meillä töissä....sellainen olo että onkohan tuossa kaikki sitä miltä näyttää. Maailma on pieni. Hoksasin että työkaverillani on ollut tuon miehen kanssa suhdetta jo aiemmin mutta mies oli palannut sen entisensä luo, ei ollutkaan pystynyt jättämään. No nyt on kuulemmma ero selvä.
        Mutta kuulin että miespä on kuitenkin exän kanssa jossain kontaktiväleissä. Tämä minun työkaveri taas ei tiedä siitä. Hän uskoo että heillä on vuosisadan rakkaustarina ja mies vaikuttaa kovasti rakastuneelta, mutta kun maailma on pieni niin onpa jännä että taitaa tämä mies edelleen haikailla exän perään ja vähän epäilen täältä sivusta että eipä taida tuo ero ollakaan ihan selvä.
        Pitäisikö kertoa työkaverille? En jotenkin uskalla koska pelkään että välimme menevät poikki. Minua epäilyttää onkohan tuo ihan totta että tuo mies vaihtaa noin vain lennossa noin pitkästä suhteesta ja tuo työkaverini kanssa päättyy hyvin...
        Vaan mitäpä tuo minulle kuuluu. Ajattelen vaan että ei välttämättä uusi rakkaus peittoa vuosikymmenien yhteistä taivalta niin vain. Hassua että meillä kaikki töissä jotenkin epäilee tuon suhteen onnistumista. Jopa yksi mies meillä sanoi ” kattokaa vain se äijä palaa takaisin alkuperäisen luo, ei sitä niin vain unohdeta yhteisiä vuosikymmeniä, vaikka riita-asian olisi ollut”.
        Mutta näin sitä pienellä paikkakunnalla kaikki tiedetään ja juorutaan....ainakin terveysalalla , varmaan muillakin aloilla. yksi jo työkavereista ehdotti vedonlyöntiä asiasta.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoa muuta, kait ne narskut osaa olla niin hiton valloittavia että naiset menee vaan retkuun. Ihmettelen että noinkin iäkäs nainen siis viitti enää kinuta jonkun varatun äijän perään. Olen itsekin noin 60 ja en kyllä ole ikinä kinunnut ketään ja en missään tapauksessa sotkeutuisi varattuihin. Kyllä se tässä iässä uuden kansaa aloittaminen on aika arpapeliä, on jo omat tavat, historiat, lapset, lapsenlapset jne.

        Olen seurannut työkaverin touhua, ikäistäni naista joka nyt muutaman kuukauden on seukannut miehen kanssa joka on kertonut että pitkäaikainen naisystävä olisi jättänyt hänet. Ilmeisesti olivat olleet kanssa reippaat yli 20 vuotta yhdessä. Kuulemma tuon miehen emäntä olisi vain yhtäkkiä jättänyt miehen. Työkaverien kanssa mietitty että toi on se miesten tyypillisin selitys, jotenkin ei tunnu uskottavalta. Työkaverillani ja tuolla miehellä on nyt kuulemma aivan mahtavaa ja lutuista. Tuo mies on lapseton ja jäänyt eläkkeelle.
        Jostain syystä minulle tuli työkaveria kuullessa, ja juorutaanhan meillä töissä....sellainen olo että onkohan tuossa kaikki sitä miltä näyttää. Maailma on pieni. Hoksasin että työkaverillani on ollut tuon miehen kanssa suhdetta jo aiemmin mutta mies oli palannut sen entisensä luo, ei ollutkaan pystynyt jättämään. No nyt on kuulemmma ero selvä.
        Mutta kuulin että miespä on kuitenkin exän kanssa jossain kontaktiväleissä. Tämä minun työkaveri taas ei tiedä siitä. Hän uskoo että heillä on vuosisadan rakkaustarina ja mies vaikuttaa kovasti rakastuneelta, mutta kun maailma on pieni niin onpa jännä että taitaa tämä mies edelleen haikailla exän perään ja vähän epäilen täältä sivusta että eipä taida tuo ero ollakaan ihan selvä.
        Pitäisikö kertoa työkaverille? En jotenkin uskalla koska pelkään että välimme menevät poikki. Minua epäilyttää onkohan tuo ihan totta että tuo mies vaihtaa noin vain lennossa noin pitkästä suhteesta ja tuo työkaverini kanssa päättyy hyvin...
        Vaan mitäpä tuo minulle kuuluu. Ajattelen vaan että ei välttämättä uusi rakkaus peittoa vuosikymmenien yhteistä taivalta niin vain. Hassua että meillä kaikki töissä jotenkin epäilee tuon suhteen onnistumista. Jopa yksi mies meillä sanoi ” kattokaa vain se äijä palaa takaisin alkuperäisen luo, ei sitä niin vain unohdeta yhteisiä vuosikymmeniä, vaikka riita-asian olisi ollut”.
        Mutta näin sitä pienellä paikkakunnalla kaikki tiedetään ja juorutaan....ainakin terveysalalla , varmaan muillakin aloilla. yksi jo työkavereista ehdotti vedonlyöntiä asiasta.....

        Ei kai se niin vain voi palata exänsä luo. Aloittajan tekstissä paljon tuttua. Erosta 2 vuotta ja kaikki minulla hyvin. En mistään hinnasta palaisi menneeseen. Pitäköön nyxä hyvänään😁.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoa muuta, kait ne narskut osaa olla niin hiton valloittavia että naiset menee vaan retkuun. Ihmettelen että noinkin iäkäs nainen siis viitti enää kinuta jonkun varatun äijän perään. Olen itsekin noin 60 ja en kyllä ole ikinä kinunnut ketään ja en missään tapauksessa sotkeutuisi varattuihin. Kyllä se tässä iässä uuden kansaa aloittaminen on aika arpapeliä, on jo omat tavat, historiat, lapset, lapsenlapset jne.

        Olen seurannut työkaverin touhua, ikäistäni naista joka nyt muutaman kuukauden on seukannut miehen kanssa joka on kertonut että pitkäaikainen naisystävä olisi jättänyt hänet. Ilmeisesti olivat olleet kanssa reippaat yli 20 vuotta yhdessä. Kuulemma tuon miehen emäntä olisi vain yhtäkkiä jättänyt miehen. Työkaverien kanssa mietitty että toi on se miesten tyypillisin selitys, jotenkin ei tunnu uskottavalta. Työkaverillani ja tuolla miehellä on nyt kuulemma aivan mahtavaa ja lutuista. Tuo mies on lapseton ja jäänyt eläkkeelle.
        Jostain syystä minulle tuli työkaveria kuullessa, ja juorutaanhan meillä töissä....sellainen olo että onkohan tuossa kaikki sitä miltä näyttää. Maailma on pieni. Hoksasin että työkaverillani on ollut tuon miehen kanssa suhdetta jo aiemmin mutta mies oli palannut sen entisensä luo, ei ollutkaan pystynyt jättämään. No nyt on kuulemmma ero selvä.
        Mutta kuulin että miespä on kuitenkin exän kanssa jossain kontaktiväleissä. Tämä minun työkaveri taas ei tiedä siitä. Hän uskoo että heillä on vuosisadan rakkaustarina ja mies vaikuttaa kovasti rakastuneelta, mutta kun maailma on pieni niin onpa jännä että taitaa tämä mies edelleen haikailla exän perään ja vähän epäilen täältä sivusta että eipä taida tuo ero ollakaan ihan selvä.
        Pitäisikö kertoa työkaverille? En jotenkin uskalla koska pelkään että välimme menevät poikki. Minua epäilyttää onkohan tuo ihan totta että tuo mies vaihtaa noin vain lennossa noin pitkästä suhteesta ja tuo työkaverini kanssa päättyy hyvin...
        Vaan mitäpä tuo minulle kuuluu. Ajattelen vaan että ei välttämättä uusi rakkaus peittoa vuosikymmenien yhteistä taivalta niin vain. Hassua että meillä kaikki töissä jotenkin epäilee tuon suhteen onnistumista. Jopa yksi mies meillä sanoi ” kattokaa vain se äijä palaa takaisin alkuperäisen luo, ei sitä niin vain unohdeta yhteisiä vuosikymmeniä, vaikka riita-asian olisi ollut”.
        Mutta näin sitä pienellä paikkakunnalla kaikki tiedetään ja juorutaan....ainakin terveysalalla , varmaan muillakin aloilla. yksi jo työkavereista ehdotti vedonlyöntiä asiasta.....

        On taas joku satusetä vauhdissa.


    • Anonyymi

      Taitaa olla mummulla kiihottava letutin kun sai tuollaisen kultakimpaleen vongattua.

    • Anonyymi

      kyllä syvinmät rakkaudet kokee vain noin 17vuotta- 24vuotta ja siitä toipuminen kestää 30vuotta ja monta suhdetta.

      • Anonyymi

        Kiitollinen todella saa olla kun joku vei mennessään :), itse samaa kokeneena kerron. Olihan se shokki alussa, mutta aika tuo järkeä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitollinen todella saa olla kun joku vei mennessään :), itse samaa kokeneena kerron. Olihan se shokki alussa, mutta aika tuo järkeä.

        Lopeta rakkaus tollanen puhe!!!!! olen sun aina!


    • Anonyymi

      Kannattiko tapella kolme vuotta paskasta ukosta?

    • Anonyymi

      En oikein osta tätä tarinaa, mulla ei kai tuo misogynia viurua päässä tarpeeksi

    • Anonyymi

      Sivusta sanoisin, että jos ukkosi on noin vaikea, eikö ollut vain hyvä, että pääsit hänestä eroon. Voiko rakkaus kestää tuon kaiken?

      On vain niin, että toinen ihminen saa samasta ihmisestä esiin huonot puolet ja toinen kumppani vetää esiin ne hyvät puolet. Ei ole ihmistä, jossa ei olisi hyviä puolia, ne ovat vain piilossa. Unohdit kokonaan kertoa ukkosi hyvät puolet, sillä niitäkin varmasti on.

      Ehkä kokenut osaa käsitellä ukkoasi taitavammin kuin sinä ja hän ei olekaan niin mahdoton hänen kanssaan kuin sinun kanssa.

      • Anonyymi

        Jatka nyt vielä trollaamista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatka nyt vielä trollaamista

        Kuka trollaa ja ketä? Täällä on noita sekotrolliluulijoita ja muita sekoilijoita. Pysykää asiassa!


    • Anonyymi

      Siis? Miksi ikinä elit tuommoisen miehen kanssa? Eikö ole kuin lottovoitto, että toinen nainen tuli ja vei miehen. Pääsit eroon riesasta.

    • Anonyymi

      Keksitty juttu taas..

    • Anonyymi

      Nyt on mummolla kovat piipussa.
      Mitenköhän mummum sydän kestää tuollaista miestä pidemmän päälle...
      No, toisaalta itse on hänet halunnut niin varmaan ihan hyvä opetus tulossa.
      Aamulla, kun herää ukko väärällä jalalla niin mummun mekko vaan heilahtaa, kun saa nyrkistä naamaan, kannatti juosta varatun psykopaattiukon perässä kolme vuotta. :D

      • Anonyymi

        🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😘


    • Anonyymi

      Niin . Väliin tuli mummo ikäinen vaikka oli lestadiolais perheen kasvatti. Tiesihyvin , että olimme pari Oliko tuo tahallista vai kiusantekoa .
      Onko joillakin eivät ajattele kuin itseään.

      Se kateus. Hehän ovat hyviä ihmisiä toisin kuin koirat.

    • Anonyymi

      Provoa taas mutta jos mummo sai nuorta miestä kaikki meni oikein.
      Tämäkin on provo 🐏

    • Anonyymi

      Katin kontit. Etsisivät vapaita ihmisiä kyllä niitäkin on .Ei toisen omaa. Vaanmikä jännitys siinä ,kun saalistavat toisten omaa menkää lintumetälle niin loppuu se saalistus vietti..
      Tai menkää takaisinn Ruotsin Järnaan

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6143
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3906
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      253
      2274
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1890
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1343
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1286
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1067
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1020
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      976
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      37
      915
    Aihe