Kysymys teille miehille

Anonyymi

Tähän saa nyt vastata vaan miehet: jos olisit pettänyt naistasi ja lähtisit tämän uuden naisen matkaan, niin oisko exällä mitään mahkuja saada sua takaisin? Mitä sen pitäs tehdä että sua vois alkaa kiinnostaa uudelleen? Mik on pahin mitä ex vois tehdä ja ei ainakaan sua saisi enää kiinnostumaan?
Miten suhtautuisit jos ex soittaisi tai laittaisi viestiä, katsotko silloin että se kitisee perään, vai mitä ajattelet? Jos et halua selvittää asiaa ollenkaan niin miksi et haluaisi?

7

122

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tottakai olisi mahdollisuus.
      Tosin jos paljon eripuraa ja satuttamista taustalla, asia on eri.

Voisitko koskaan olla oikeasti onnellinen exän kanssa? Voisitko koskaan enää luottaa?
      Jos haluat exän takasin. Näytä että olet nyt onnellinen. Kaikki mitkä yhtään viittaakaan tavoitteeseesi sulje pois.

Ainakin minulla, kun exävaimo lähti toisen matkaan, elämänlaatu parani huomattavasti.
      Alle viikossa löytyi uusi rakas. Taloudellinen tilanne parani. Nyt on rakas joka osaa rakastaa. Johon voin luottaa, Joka osaa puhua.

On hämmästyttävintä se että toinen puhuu aina totta. Ei tarvitse miettiä, mikä osa on totta ja mikä täyttä.. .roskaa?
      Itsetuntoni on noussut paljon, terveen suhteen myötä.

• Anonyymi

En ymmärrä miksi jäät roikkumaan exääsi.
      Ex on ex ja syystä. Jos lähtee toisen matkaan niin ei ole sinua varten.
      Löydät kyllä vielä uuden ihanan miehen kun ymmärrät päästää irti tuosta exästäsi.

• Anonyymi

Jokainen tapaus on omansa, minkälaisia juttuja koettu yhdessä jne. Hetken hurma harvemmin voittaa?

• Anonyymi

Jos olisin pettänyt vaimoani ja lähtenyt jo toisen matkaan, niin olen aika varma, että hän ei enää ottaisi minua takaisin, joten kysymys on absurdi.

• Jos olisin pettänyt ja jättänyt tai vain jättänyt, niin vastaus on tottakai olis mahkuja.

Mutta ei kyllä kovin pian, koska en jättäisi toista, ellei siihen olisi todella hyviä syitä. Ja ne syyt ei ihan parissa vuodessa katoa tai laannu itsestään, oli ne sitten mitä hyvänsä, kenessä hyvänsä.

Niin kauan kuin henki kummassakin pihisee, kaikki on mahdollista. Mutta en kyllä jäisi exän perään itkemään, se löytyy kyllä joskus myöhemmin uudelleen, jos niin on käydäkseen.

• Anonyymi

En lähtis kenenkään toisen matkaan enkä pettäis koska oma kumppani on mulle tärkeä ja rakas.

• Anonyymi

Eihän tuollaiseen voi luottaa. Vaikka ottaiskin exänsä takaisin, niin eiköhän sama toistu jossain vaiheessa, eli exästä tulee tupla-ex.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      144
      1790
    2. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      40
      1708
    3. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      63
      1440
    4. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      68
      1315
    5. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      218
      1201
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      279
      1123
    7. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      71
      1113
    8. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      21
      990
    9. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      74
      955
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      898
    Aihe