https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/e4288102-8957-46dc-841d-b95559f18f8b
Minä lahjoittaisin yhdet wuppikselle ja toiset Disselle kun siinä tulee ne valkoiset sukat mukana.
Kenelle palstalaiselle lahjoittaisit LIDL -sandaalit?
11
53
Vastaukset 11
- Anonyymi
Heheh, ei hemmetti. Lahjoitan samaan kauppaan ämpärin 😂 siinä on sitä haute couturea
Syntyy hauska mielikuva kun kuvittelee wuppiksen värikkäät lid-sandaalit jalassa ja ämpäri kädessä läpsyttelemään sateenkaarikulkueeseen :D
- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Syntyy hauska mielikuva kun kuvittelee wuppiksen värikkäät lid-sandaalit jalassa ja ämpäri kädessä läpsyttelemään sateenkaarikulkueeseen :D
😂😂😂
Karseet. En kelleen. 🙈
- Anonyymi
Mut nehän oli loppuunmyyty ☝️
Anonyymi kirjoitti:
Mut nehän oli loppuunmyyty ☝️
Mulla olis ollut ehkä mahdollisuus ostaa kun tänään kävin lidlissä, tai ehkä ne oli loppuneet kun ei missään näkynyt. Olisin lidl-kanta-asiakassovelluksen haltijana saanut hintaan 7.99 sandaalit sukat setin :D
- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Mulla olis ollut ehkä mahdollisuus ostaa kun tänään kävin lidlissä, tai ehkä ne oli loppuneet kun ei missään näkynyt. Olisin lidl-kanta-asiakassovelluksen haltijana saanut hintaan 7.99 sandaalit sukat setin :D
Pyrsk...ei sulle niitä 😅
Onneksi olivat ehkä menneet
Wau! Thänksmään! 😀👌
Tennissukat ja sandaalit sopiikin mulle. 😬- Anonyymi
Wuppikselle ja aloittajalle, voisivat käyttää niitä aamulla samaan aikaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 841137
- 73942
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut149827- 57690
Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.180613- 43605
- 30602
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4596Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t140589Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61565