Ensiksi, mitenhän tällä on noiden viestien järjestys, ylimmäisenä näyttää olevan viesti 28.08.2012 12:34.
Se siitä, onko jollakin tähän asiaan hyviä vinkkejä. Olemme olleet naimisissa parikymmentä vuotta. Nyt vaimo on kertonut että hänellä on masennusta ja on käynyt muutamia kertoja terapiassa.
Tänään hän sanoi iltapäivällä että hän ei ole muistanut kertoa kun hänelle on tullut viesti, jotta heille on järjestetty huomiseksi Mustasaaren toimintakeskukseen (Helsinki) ryhmäterapia. Hän lähtee sinne puolenpäivän aikaan, menevät lautalla. Tuli mieleen että jo veisin hänet lautalle ja katsoin netistä mistä se lähtikään se lautta. Siellä kerrottiin että lautta ei kulje, toimintakeskus myös on suljettu koko kesän.
Olin töissä niin lähetin vaimolle viestin että ei sinne voi mennä kun se on kiinni, hän siihen että pitää tarkistaa, jos se olikin jokin toinen paikka. Sitten hän ilmoitti että se on Mustikkamaa.
Mietin asiaa jonkin aikaa, missä ihmeessä Mustikkamaalla voi terapia istuntoja järjestää ja miksi hän ensin niin varmaksi tiesi missä se on ja jopa missä paikassa siellä. Mustikkamaalla kun ei tietääkseni ole toiminta keskuksia.
No sitten typeryyksissäni menin kyselemään tarkemmin missä se siellä Mustikkamaalla on, hän sanoin että ei sitä niin tarkkaan ole sanottu, miksi sinä kyselet etkö luota minuun (vaikka oli ensin kerrottu että on seurakunnan toimintakeskuksessa). Siihen sitten sanoin että sinähän saat helposti tämän selvitetyksi kun näytät sen viestin missä teidät on sinne kutsuttu, mitä me kiistelemään. Ei kuulemme näytä kun kerran en usko häntä, hänen masennuksensa tällaisesta vain pahenee.
Minä en tiedä mitä pitäisi tehdä tai ajatella, olisiko asiaan hyviä vinkkejä jollakin?
Ymmärrän kyllä että toiseen pitää luottaa, mutta jotenkin olen sitä meiltä että toisen myös pitäisi toimia niin että ei synny epäluottamusta. Maanantain olisi ollut vielä töitä hänelläkin.
Pitemmittä puheittta, odotan muutamaa hyvää vastausta, ei asiattomuksia kiitos.
Mielikuvitus loppui, kysynt yleisöltä
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446