Mistä tunnistaa hyvän pomon

Anonyymi

Minun mielestä työpaikkojen omista pomoista voi myös päätellä minkälainen hän on myös sillätavalla että vastaako hän sinun sähköposteihisi työsuhteen loppumisen jälkeenkin.

Kahdessa viimeisimmässä työpaikassa olen ollut töissä niin että ensimmäisessä olin 16 vuotta josta YT seurauksena sain potkut. Pomosta en oikein saanut kuvaa oliko hän alaisilleen tai minulle inhimmillinen ja ns. oikea kunnon pomo. Toisessa olin taas 2 vuotta ja siellä sain kuvan että pomo oli ehkä se mukavin tyyppi.

Laitoin molemmille sähköpostia työsuhteen päättymisen jälkeen ja kyselin ystävällisesti kuulumisia ja toivotin jopa hyvää jatkoa.

Ensimmäinen pomo jossa olin ollut 16 vuotta, ei hän koskaan vastannut minulle.
Täytyy jo olla aika mulkku kun ei entiselle alaiselleen vastaa. Nimim. PauPus.

Toisen työpaikan pomo jossa olin tämän edellisen jälkeen vastasi ja oli todella
kohtelias. Lopuksi sanoi että "Toivottavasti sinulla nykyisin menee hyvin!"
Sain hänestä jatkossakin todella hyvän kuvan. Hän oli todellinen oikea hyvä pomo!

1

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Totta kait vastataan jokaiseen sähköpostiin joka ihmiselle tulee olipa lähettäjä sitten entinen alainen. Se on vain kohteliasta. Mutta näitä ”Ok” meilejä sun muuta paskaa ei kannata lähetellä.

      Ja mitään turhia perseennuoleskelumeilejä ja kuulumisten kyselyä ai kannata harjoittaa sinunkaan. Jatkat vain elämääsi eteen päin ja kohti uusia haasteita ja tuulia. Vittuako jäät roikkumaan? Käytä energia itsesi kehittämiseen ja uuden työn löytämiseen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1555
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1026
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      957
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      704
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe