Ollaan tunnettu noin 3 vuotta joskus silloin tällöin ollaan nähty ja silloin olen ollut vähäsen kiinnostunut ja tyttö kanssa antanut semmoisia merkkejä omasta mielestä, mutta tunteista ei olla puhuttu, mutta sitten hän löysi toisen jätkän ja ei oltu yli vuoteen väleissä, mutta nyt ollaan välillä nähty ja viestitelty ja vihdoin viimein uskalsin kertoa tunteistani mutta en saanut vastausta?
Hänellä siis kestää usein katsoa viestejä koska hänellä on muuta tekemistä ja ei nähdä kovin usein, mutta hän sanoo välillä minua ihanaksi ja aina ennen nukkumaan menoa lähetellään sydämmiä ja tyttö sen ensimmäisenä aloittikin ja alkoikin kehua minua sen jälkeen kun nähtiin pitkään aikaan, mutta taas välillä ei kuulu mitään
Mitä tässä nyt pitäisi tehdä? Onko hän kiinnostunut vai ei, pitääkö antaa ajan kulua, tekisi kyllä mieli heittää hanskat kaivoon
Kerroin tunteistani mutta en saanut vastausta
Anonyymi
1
280
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaa kysyä rohkeasti, että onko hän kiinnostunut vai pelleileekö hän sinun kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Heh, Riikka runnoi Suomen BKT:n miinukselle
Suomi on Riikan irvistysten ansiosta ainoa negatiivisen talouskasvun maa EU:ssa. Ei tästä ainakaan EU:ta voi syyttää, ku294987Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa
Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova621862HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a1091784- 1111650
Erään T miehen viimeinen aloitus tänne
Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel291484Björn Wahlroos ykkösaamussa nautittavaa kuunneltavaa
Ehdottomasti viisaimpia ja tietävämpiä ihmisiä mitä Suomesta koskaan tullut. Naureskeli viherpiipertäjille jotka ihan p220886- 71881
Leikitään tavuleikkiä
Millaiset nimitavut muodostuvat jos yhdistät oman etunimesi ensimmäisen tavun ja kaipaamasi ihmisen etunimen ensimmäisen53769Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen
Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.40764- 53762