Mustasukkaisuus miehestä

Anonyymi

Aloin tapailemaan miestä, jolla on ystävänä minun ikiä oleva nainen. Minäkin tunnen hänet ja olemme tuttavia. Olemme tapailleet vasta hetken miehen kanssa, emmekä ole vielä puhuneet tämän muuttuneen miksikään vakavaksi, kun vasta tutustumme.

Nyt vietimme porukalla aikaa ja tämä miehen naispuolinen kaveri oli mukana. Ja suuttui, kun kumpikaan meistä ei ollut kertonut hänelle, että meillä on jotakin menossa.

Mies yritti rauhoitella ja sanoi, ettei ole mitään kerrottavaa, että ollaan vielä niin vähän aikaa tapailtu. Mies oli kuitenkin silloin muutama kk sitten sano ut naiselle, että on kiinnostunut minusta, eli ei ihan yllätyksenä tullut.

Nainen kuitenkin suutahti ja mulkoili meitä aina, kun erehdyimme hetken pitämään toisiamme kädestä tai koskettamaan ohimennen (emme suudelleet, halailleet tai vastaavaa). Hän myös sai erään miehen mukaan mökötykseen. Muille tämä ei ollut ongelma.

Ilmeisesti nainen oli kiinnostunut tästä miehestä jota tapailen muutenkin kuin kaverina? Kuulemma pari vuotta sitten mies oli sanonut, ettei heistä voi mitään tulla, kun nainen ei ole hänen tyyppiään.

Ilta oli muuten mukava, mutta kaikki paikalla olleet huomasivat tuon kireän tunnelman. Enkä voi ymmärtää, miten aikuinen, yli 30-vuotias voi käyttäytyä kuin teini-ikäinen.

3

69

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos miesystäväsi ja tämä nainen ovat läheisiä ystäviä, Olleet ehkä jo pitkään?
      Nainen saattaa pelätä että nyt kun sinä ilmaannuit kuvioon, hän menettää ystävänsä? Ehkä miehesi on hänelle tärkeä, ehkä hänellä ei ole paljoa muuta sosiaalista verkkoa?
      Ehkä hän pelkää, että te kaksi vetäydytte erilleen ja omiin juttuihinne ja hän jää yksin?
      Näinhän tapahtuu usein myös naisille naispuolisen läheisen ystävän kanssa, kun mies ilmestyy kuvioon. Eikä suinkaan läheskään aina syyttä.
      Usein se ystävä joka ennen oli tärkeä, unohdetaan kun uusi kumppani ilmaantuu ja varsinkin alkuajan ihastus nielaisee kaiken.
      Entä oletko sinä mustasukkainen tälle naiselle? Pisteleekö pieni pelko taustalla että onko tämä miehesi ystävä kuitenkin liian tärkeä miehellesi? Ihan aiheellista ajateltavaa.

      • Anonyymi

        Minä ehdotin tätä, että voi pelätä miehen menettämistä kaverina. Mutta hankala selvittää asiaa, kun nainen ei vastaa viesteihin ja jos vastaa, niin ”kaikki on hyvin”. Sama kasvotusten, mutta mököttää ja näyttää kyllä eleillään, ettei pidä tästä.

        Minä en ole naiselle mustasukkainen, kun en näe tarpeelliseksi. Minullakin paras ystävä on mies, joten en näe asiaa millään lailla poikkeavana meidän ystävyydestä.


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      141
      10295
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      53
      2954
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      205
      2794
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2107
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1858
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1679
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1586
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1577
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1358
    Aihe