Aloin tapailemaan miestä, jolla on ystävänä minun ikiä oleva nainen. Minäkin tunnen hänet ja olemme tuttavia. Olemme tapailleet vasta hetken miehen kanssa, emmekä ole vielä puhuneet tämän muuttuneen miksikään vakavaksi, kun vasta tutustumme.
Nyt vietimme porukalla aikaa ja tämä miehen naispuolinen kaveri oli mukana. Ja suuttui, kun kumpikaan meistä ei ollut kertonut hänelle, että meillä on jotakin menossa.
Mies yritti rauhoitella ja sanoi, ettei ole mitään kerrottavaa, että ollaan vielä niin vähän aikaa tapailtu. Mies oli kuitenkin silloin muutama kk sitten sano ut naiselle, että on kiinnostunut minusta, eli ei ihan yllätyksenä tullut.
Nainen kuitenkin suutahti ja mulkoili meitä aina, kun erehdyimme hetken pitämään toisiamme kädestä tai koskettamaan ohimennen (emme suudelleet, halailleet tai vastaavaa). Hän myös sai erään miehen mukaan mökötykseen. Muille tämä ei ollut ongelma.
Ilmeisesti nainen oli kiinnostunut tästä miehestä jota tapailen muutenkin kuin kaverina? Kuulemma pari vuotta sitten mies oli sanonut, ettei heistä voi mitään tulla, kun nainen ei ole hänen tyyppiään.
Ilta oli muuten mukava, mutta kaikki paikalla olleet huomasivat tuon kireän tunnelman. Enkä voi ymmärtää, miten aikuinen, yli 30-vuotias voi käyttäytyä kuin teini-ikäinen.
Mustasukkaisuus miehestä
3
108
Vastaukset
- Anonyymi
Jos miesystäväsi ja tämä nainen ovat läheisiä ystäviä, Olleet ehkä jo pitkään?
Nainen saattaa pelätä että nyt kun sinä ilmaannuit kuvioon, hän menettää ystävänsä? Ehkä miehesi on hänelle tärkeä, ehkä hänellä ei ole paljoa muuta sosiaalista verkkoa?
Ehkä hän pelkää, että te kaksi vetäydytte erilleen ja omiin juttuihinne ja hän jää yksin?
Näinhän tapahtuu usein myös naisille naispuolisen läheisen ystävän kanssa, kun mies ilmestyy kuvioon. Eikä suinkaan läheskään aina syyttä.
Usein se ystävä joka ennen oli tärkeä, unohdetaan kun uusi kumppani ilmaantuu ja varsinkin alkuajan ihastus nielaisee kaiken.
Entä oletko sinä mustasukkainen tälle naiselle? Pisteleekö pieni pelko taustalla että onko tämä miehesi ystävä kuitenkin liian tärkeä miehellesi? Ihan aiheellista ajateltavaa.- Anonyymi
Minä ehdotin tätä, että voi pelätä miehen menettämistä kaverina. Mutta hankala selvittää asiaa, kun nainen ei vastaa viesteihin ja jos vastaa, niin ”kaikki on hyvin”. Sama kasvotusten, mutta mököttää ja näyttää kyllä eleillään, ettei pidä tästä.
Minä en ole naiselle mustasukkainen, kun en näe tarpeelliseksi. Minullakin paras ystävä on mies, joten en näe asiaa millään lailla poikkeavana meidän ystävyydestä.
- Anonyymi
Todellinen tilannekuva, eli valheet ja totuudet varmasti selvitetään osoitteessa http://www.suomi.east-riskmanagement.com/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446