Miten te, jotka kirjoitatte, ettei Jeesus ollut myös Jumala, ymmärrätte sen tai selitätte sen, kun Jeesus heräsi kuolleista?
Pystyykö ihminen heräämään kuolleista?Tai miten selitätte ihmisen kuolleista heräämisen.?
ST
Sarjassamme tyhmät kysymykseni
96
52
Vastaukset
- Anonyymi
Mistä tiedät niin tapahtuneen? Raamatusta. Kerro jokin muukin todiste.
LS- Anonyymi
Tiedätkö ettei niin olisi tapahtunut?
ST - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedätkö ettei niin olisi tapahtunut?
STEn tietenkään. En kuitenkaan välitä niin tapahtuneen. Fysiikan lait ovat teoriaasi vastaan.
LS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tietenkään. En kuitenkaan välitä niin tapahtuneen. Fysiikan lait ovat teoriaasi vastaan.
LSVäitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tietenkään. En kuitenkaan välitä niin tapahtuneen. Fysiikan lait ovat teoriaasi vastaan.
LSOnko fysiikan lait mitkä?
Ei Jumala ole niin rajallinen kuin ihmisten tämän hetkiset fysiikan lait.
ST - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko fysiikan lait mitkä?
STNo...sinulla on valinta, valitset tekstit, joille on annettu status pyhinä tekstinä ja toinen valitsee sen miten todellisuus on ymmärrettävissä sen kautta mikä on varmasti todellisuutta ja ymmärrettävissä niin.
LS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No...sinulla on valinta, valitset tekstit, joille on annettu status pyhinä tekstinä ja toinen valitsee sen miten todellisuus on ymmärrettävissä sen kautta mikä on varmasti todellisuutta ja ymmärrettävissä niin.
LSNo en kait minä vastoin omaa ymmärrystänii usko.?
ST - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No en kait minä vastoin omaa ymmärrystänii usko.?
STEn koeta käännyttää sinua. Sinä ymmärrät asiat miten tahdot ja sinulle sen suon. Se on toisen maailmankatsomuksen suvaitsemista. Olisit tyytyväinen. Mihin tarvitset kysymyksiäsi? Anna muillekin oikeus elää elämäänsä.
Sait vastauksia nyt.
LS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En koeta käännyttää sinua. Sinä ymmärrät asiat miten tahdot ja sinulle sen suon. Se on toisen maailmankatsomuksen suvaitsemista. Olisit tyytyväinen. Mihin tarvitset kysymyksiäsi? Anna muillekin oikeus elää elämäänsä.
Sait vastauksia nyt.
LSTarvitseeko kysymyksiä aina tarvita johonkin?
Eikö voi olla puhtaasti utelias muiden ajattelumaailmasta?
Miten minä voisin kenenkään oikeuksia viedä? Ihan mahdoton asia.
Anna minun olla minä.
ST - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En koeta käännyttää sinua. Sinä ymmärrät asiat miten tahdot ja sinulle sen suon. Se on toisen maailmankatsomuksen suvaitsemista. Olisit tyytyväinen. Mihin tarvitset kysymyksiäsi? Anna muillekin oikeus elää elämäänsä.
Sait vastauksia nyt.
LSTäällä eka kerta törmään tuohon, ettei joku tunnusta Jeesusta Jumalaksi.
En kysy enää asiasta sinulta, jos se on ikävän tuntousta tuo kyseleminen.
ST - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarvitseeko kysymyksiä aina tarvita johonkin?
Eikö voi olla puhtaasti utelias muiden ajattelumaailmasta?
Miten minä voisin kenenkään oikeuksia viedä? Ihan mahdoton asia.
Anna minun olla minä.
STNo saathan sinä olla. Tulee tunne, että sori kun uskalsin mitään sanoa, kun mielesi pahoitat.
LS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä eka kerta törmään tuohon, ettei joku tunnusta Jeesusta Jumalaksi.
En kysy enää asiasta sinulta, jos se on ikävän tuntousta tuo kyseleminen.
STKysehän vastasin. Kuka pakottaisi.
LS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysehän vastasin. Kuka pakottaisi.
LSItsehän
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No saathan sinä olla. Tulee tunne, että sori kun uskalsin mitään sanoa, kun mielesi pahoitat.
LSEn minä ole pahoittanut mieltäni.
ST - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No saathan sinä olla. Tulee tunne, että sori kun uskalsin mitään sanoa, kun mielesi pahoitat.
LSEn tosin jaksa enää kyselläkkään. Luen vaan vastauksia.
Tosin en tule itse luopumaan siittä että Jeesus oli sekä ihminen että Jumala.
En myöskään kokenut että yrität käännyttää minua.
ST - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tosin jaksa enää kyselläkkään. Luen vaan vastauksia.
Tosin en tule itse luopumaan siittä että Jeesus oli sekä ihminen että Jumala.
En myöskään kokenut että yrität käännyttää minua.
STOk 🙂
LS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok 🙂
LSMutta silti, olisi mukava ymmärtää toisen ajattelua 🤔 niiden jotka eivät usko Jeesusta Jumalaksi. Että missä on se siemen sille 🤔
ST - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta silti, olisi mukava ymmärtää toisen ajattelua 🤔 niiden jotka eivät usko Jeesusta Jumalaksi. Että missä on se siemen sille 🤔
STLoogisessa ajattelussa varmaan?
LS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Loogisessa ajattelussa varmaan?
LSEi oikein tyydytä tuo vastaus minua. Ehkä se pätee sinuun?
Oon kauhee kaivelee asioita 😄
ST - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei oikein tyydytä tuo vastaus minua. Ehkä se pätee sinuun?
Oon kauhee kaivelee asioita 😄
STAha okei. Miten haluat.
LS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aha okei. Miten haluat.
LSTarkoitin, että on varmasti monenlaisia vastauksia.
Tuo jonka annoit oli sinun vastauksesi.
Ehkä vastaan töksäyttävästi.
Mutta nyt kohti uusia pettymyksiä 😆
ST - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Loogisessa ajattelussa varmaan?
LSLuin sattumalta tässä äskettäin Oscar Wilden sanontoja ja yksi jäi jostain syystä mieleen: "Johdonmukaisuus on mielikuvituksettomien viimeinen suojapaikka."
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luin sattumalta tässä äskettäin Oscar Wilden sanontoja ja yksi jäi jostain syystä mieleen: "Johdonmukaisuus on mielikuvituksettomien viimeinen suojapaikka."
Alice in the wonderland.
LS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luin sattumalta tässä äskettäin Oscar Wilden sanontoja ja yksi jäi jostain syystä mieleen: "Johdonmukaisuus on mielikuvituksettomien viimeinen suojapaikka."
Sivusta. Minulla jäänyt mieleen lähtemättömästi sanonta:pessimisti voi olla oikeassa, mutta optimistillä on hauskempaa 🤣🤣
ST - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alice in the wonderland.
LSOletko hieman vaisu tännää?
ST kysyy sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko hieman vaisu tännää?
ST kysyy sivustaEhkä.
LS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä.
LSNo?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No?
Kunhan vaan.
Miten sinulla?
LS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
STJep. Olematon ei voi olla rajallinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunhan vaan.
Miten sinulla?
LSFysiikka vinkuu, mutta henki pihisee vielä 😆
ST - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Fysiikka vinkuu, mutta henki pihisee vielä 😆
STNo hyvä tai ei hyvä....
LS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep. Olematon ei voi olla rajallinen.
Sinun olemassaolosihan tässä on vaarassa kadota. Jumala se vaan on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No hyvä tai ei hyvä....
LSParempi kuin huono
ST Anonyymi kirjoitti:
ST>Ei Jumala ole niin rajallinen kuin ihmisten tämän hetkiset fysiikan lait.
No jos Jumala voi rikkoa kaikkia luonnonlakeja vapaasti ja tehdä mitä tahansa merkillistä, asiahan on sillä käsitelty eikä mielipiteitä tarvita.
Ihmetyttää vain se, miksi luotettavasti (= käräjäoikeudessa pitävästi) dokumentoituja tapauksia luonnonlakien rikkoutumisesta ei tunneta lainkaan.
- Anonyymi
Tiedät ammattisi puolesta, että kuoleman jälkeen alkaa hyvin pian mätänemisprosessi. Ilman kunnollista säilytystä myös madot tulevat pian ruumiiseen.
LS- Anonyymi
Juu 😊 Entäpä sialu?
ST - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu 😊 Entäpä sialu?
STNo se voisi olla eri asia. Jos näkymätöntä maailmaa on mahdotonta mitata mittareilla.
- Anonyymi
Jossain vilahti Jeesuksen huuto:Jumalani, Jumalani, miksi minut hylkäsit.
Tuosta tuli mieleen seuraava raamatun kohta,,, :
Rinnakkaisviitteet (Biblia (1776))
Jer. 23:6 Hänen aikanansa pitää Juudaa autettaman, ja Israel hyvässä turvassa asuman; ja tämä on hänen nimensä oleva kuin hän kutsutaan: Herra meidän vanhurskautemme
ST - Anonyymi
haaaaa..
asia on siten..että Israelin ja Uuden liiton Jumala herätti hänet! ja nosti hönet taivaaseen ja asetti viereennsä istumaan....tuossa on oikea jeesus.
Israelin Jumalan työtä on kaikki...koska Jeesus on ihminen...
paha jumala on sinulle opettanut toisin...että jeesus omassa voimassaan teki tuon kaiken..
jätä tuo paha jumala ja väärä jeesus. - Anonyymi
Israelin Jumala paransi Jeesuksen kautta sairaita...ei jeesus kyennyt itse siihen koska hän on ihminen...
sinun tulee erottaa hyvön ja pahan jumalan kirjoitukset toisistaan...myös erottaa toisistaan oikean ja väärön jeesuksen opetukset. - Anonyymi
juu..sinulla on hyviä ajatuksia...eivät ole tyhmiä..
meidön raamatussa tuo kirkkovöki on sotkenut paljon kirjoituksia ja vääristellyt asioita oman hyötynsö tähden..
omia etuja mm.
raha ja valta ja arvoasema ja virka-asut..hyvät eläkkeet ..lomapalkat- Anonyymi
juu..lissä tuota pahan jumalan oppia on kirkkoväellä on oppi että raamatun sanakin on jumalan sanaa...ja että sana on totuus..
tuolla vääristellään koko raamattu ja valhetellaan kirkkain silmin päin naamaa...
että jeesus on ylipappi...riidoissa jeesus oli aina ylipappien kanssa..miksi olisi halunnut olla ylipappi...hööö
universaali Kristuksen kirkko rakennettiin kirkko-opein jonka pääkertomus on Hebrealaiskirje..
perusteluja varten lisää raamattuun Melkisedek-satu Moos 14 ...Ps 110.. ja Hebrealaiskirje
missään ei Israelin Jumala ilmoita että jeesus on Ylipappi...paha jumala tuon ilmoittaa väärän jeesuksen ja väärän tittelin...
aamen.
- Anonyymi
Etkö todella ole edes kuullut, miten kaikkivaltias JUMALA herätti Jeesuksen kuolleista?
Tai ajankuluksiko teit aloituksen?
Markku Lievonen- Anonyymi
Etkö sinäkään usko, että Jeesus oli sekä ihminen että Jumala?
Hmmm 🤔
ST
- Anonyymi
Eihän kuollut voi itseään henkiin nostaa vaan siihen on tarvittu nimenomaan Jumalaa. Tämä kaikivaltias Jumala on Jeesuksen myös alunperin luonut auttajakseen ja siksi Jeesusta kutsutaankin Jumalan pojaksi. Jeesuksesta sanotaan raamatussa, että hän on luomakunnan esikoinen, eli siis luotu.
- Anonyymi
Jeesus on täydellinen Jumala ja täydellinen ihminen. Jumalalle on kaikki mahdollista!
- Anonyymi
Höööö,
Jeesus on syntynyt Mariasta...ei luotu! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höööö,
Jeesus on syntynyt Mariasta...ei luotu!Jeesus oli ehkä inkarnaation viimeinen oljenkorsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus on täydellinen Jumala ja täydellinen ihminen. Jumalalle on kaikki mahdollista!
höpö höpö...
Jeesus on ihminen, 1 Tim. 2:5
lue Uuden liiton Jumala on kauttani antanut Teille kommenttini ..asiat ei ole niinkuin kirjoitat,
Kaikille meille on annettu hengellinen elämänohje. Matt. 15:13
13 Mutta hän vastasi ja sanoi: "Jokainen istutus, jota minun taivaallinen Isäni ei ole istuttanut, on juurineen revittävä pois.
Joten Manipulaatiot on perattava yliviivattava! Ja juurineen , joita juuria ovat tuo Joh. 3:16 ja muita Johanneksen evankeliumin kohtia .
Yliviivattavia Juuria on runsaasti mm. Johanneksen kirjeissä, jotka rakentuvat tuohon Joh. 1:1-18 jakeisiin. Nuokin tulee yliviivata.
aamen - Anonyymi
Viisaus on luotu Raamatun mukaan. Ei Jeesus.
- Anonyymi
Ei Jeesus ole luomakunnan esikoinen, muuta kuin vartiotorniseuran opissa ja omaan oppiin väännetyssä kirjassaan.
Raamatun mukaan:
14. Hänessä meillä on lunastus, syntien anteeksisaaminen,
15. ja hän on näkymättömän Jumalan kuva, esikoinen ennen kaikkea luomakuntaa.
16. Sillä hänessä luotiin kaikki, mikä taivaissa ja mikä maan päällä on, näkyväiset ja näkymättömät, olkoot ne valtaistuimia tai herrauksia, hallituksia tai valtoja, kaikki on luotu hänen kauttansa ja häneen,
17. ja hän on ennen kaikkia, ja hänessä pysyy kaikki voimassa.
( Kol 1)
Tässä ei siis kirjoiteta "luomakunnan esikoinen", vaan, esikoinen ennen kaikkea luomakuntaa.
Tämähän tulee esille myös Johanneksen evankeliumissa:
1. Alussa oli Sana, ja Sana oli Jumalan tykönä, ja Sana oli Jumala.
2. Hän oli alussa Jumalan tykönä.
3. Kaikki on saanut syntynsä hänen kauttaan, ja ilman häntä ei ole syntynyt mitään, mikä syntynyt on. ( Joh 1)
10. Maailmassa hän oli, ja maailma on hänen kauttaan saanut syntynsä, ja maailma ei häntä tuntenut. ( Joh 1)
Hän oli jo alussa, ennen kuin mitään oli luotu, tehty.
Hän oli jo ennen kuin taivasta oli luotu, Hän oli jo ennen kuin maa oli luotu.
Sillä, alussa ...
1. Alussa loi Jumala taivaan ja maan.
Tuo "luomakunnan esikoinen" on kauhea harha, harhautusyritys, mitä Raamatun ilmoitus ei tunne.
Usko Toivonen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei Jeesus ole luomakunnan esikoinen, muuta kuin vartiotorniseuran opissa ja omaan oppiin väännetyssä kirjassaan.
Raamatun mukaan:
16. Sillä hänessä luotiin kaikki, mikä taivaissa ja mikä maan päällä on, näkyväiset ja näkymättömät, olkoot ne valtaistuimia tai herrauksia, hallituksia tai valtoja, kaikki on luotu hänen kauttansa ja häneen,
( Kol 1)
Tässä ei siis kirjoiteta "luomakunnan esikoinen", vaan, esikoinen ennen kaikkea luomakuntaa.
3. Kaikki on saanut syntynsä hänen kauttaan, ja ilman häntä ei ole syntynyt mitään, mikä syntynyt on. ( Joh 1)
10. Maailmassa hän oli, ja maailma on hänen kauttaan saanut syntynsä, ja maailma ei häntä tuntenut. ( Joh 1)
Sillä, alussa ...
Tuo "luomakunnan esikoinen" on kauhea harha, harhautusyritys, mitä Raamatun ilmoitus ei tunne.
Usko Toivonenvoi kauheeta mitä saa lukea ....pahan jumalan oppia ja oppia väärästä jeesuksesta.
kiitos sinulle, että näytit tuonkin pahan jumalan ja väärän jeesuksen valheen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
voi kauheeta mitä saa lukea ....pahan jumalan oppia ja oppia väärästä jeesuksesta.
kiitos sinulle, että näytit tuonkin pahan jumalan ja väärän jeesuksen valheen.tarkoitin tuota kolossalaiskirjettä ja joh. 1:1-3 ja Moos. 1:1
on sulla otsaa tuollaisseen kirjoitteluun ja aikaasikin käytät jaaritteluihin..
tuo on oikeen pahan jumalan oppia ja väärän jeesuksen oppia..
hyi kauheeta mitä sinä kirjoitat - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raamatun mukaan:
( Kol 1)
Sillä, alussa ...
Usko Toivonen""Ja Laodikean seurakunnan enkelille kirjoita: 'Näin sanoo Amen, se uskollinen ja totinen todistaja, Jumalan luomakunnan alku:""
Jeesus on Jumalan luomakunnan alku ja piste. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
""Ja Laodikean seurakunnan enkelille kirjoita: 'Näin sanoo Amen, se uskollinen ja totinen todistaja, Jumalan luomakunnan alku:""
Jeesus on Jumalan luomakunnan alku ja piste.voi kauheeta mitä pahan jumsaan oppia ja väärää jeesusta selitetäön...hävetkää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
""Ja Laodikean seurakunnan enkelille kirjoita: 'Näin sanoo Amen, se uskollinen ja totinen todistaja, Jumalan luomakunnan alku:""
Jeesus on Jumalan luomakunnan alku ja piste.sinä tuot tänne pahan jumalan ja väärän jeesuksen oppia
jeesus ei ole a ja o ..ensimmäinen ja viimeinen...
vaan Israelin Jumala on a ja o...lueppa Jesajaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tarkoitin tuota kolossalaiskirjettä ja joh. 1:1-3 ja Moos. 1:1
on sulla otsaa tuollaisseen kirjoitteluun ja aikaasikin käytät jaaritteluihin..
tuo on oikeen pahan jumalan oppia ja väärän jeesuksen oppia..
hyi kauheeta mitä sinä kirjoitatlissään vielä tuon pahan jumalan opin Joh. 1:10..
pahan jumalan oppia tuot meille hyvön jumalan ja oikean jeesuksen seuraajille... - Anonyymi
Jeesuksen jumaluus on jokaiselle Raamattunsa tuntevalle itsestäänselvyys.
Näin sanoo Herra, Israelin kuningas ja sen lunastaja, Herra Sebaot:
– Minä olen ensimmäinen ja minä olen viimeinen,
ei ole muuta Jumalaa kuin minä.
(Jes 44:6)
>> Näin taas sanoo Jeesus Johanneksen ilmestyksessä (Ilm. 1:17,18):
"Älä pelkää!
Minä olen ensimmäinen ja viimeinen,
ja minä elän; ja minä olin kuollut, ja katso, minä elän aina ja iankaikkisesti, ja minulla on kuoleman ja tuonelan avaimet..." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesuksen jumaluus on jokaiselle Raamattunsa tuntevalle itsestäänselvyys.
Näin sanoo Herra, Israelin kuningas ja sen lunastaja, Herra Sebaot:
– Minä olen ensimmäinen ja minä olen viimeinen,
ei ole muuta Jumalaa kuin minä.
(Jes 44:6)
>> Näin taas sanoo Jeesus Johanneksen ilmestyksessä (Ilm. 1:17,18):
"Älä pelkää!
Minä olen ensimmäinen ja viimeinen,
ja minä elän; ja minä olin kuollut, ja katso, minä elän aina ja iankaikkisesti, ja minulla on kuoleman ja tuonelan avaimet..."juu..kyllä sinun hylättävä toinen noista ensimmäisistä..molemmat ei ole ensimmäisiä...hoopojen hölinää sinulla..
tuon sotkun perusta on Joh.1:1-18..yliviivaa tuo pahan jumalan ja väärännjeesuksen kirjoitus niin voidaan toinen noista ekoista pudottaa pois..
sinä olet oikein hoopojen evankeliumin julistaja..höööö - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
juu..kyllä sinun hylättävä toinen noista ensimmäisistä..molemmat ei ole ensimmäisiä...hoopojen hölinää sinulla..
tuon sotkun perusta on Joh.1:1-18..yliviivaa tuo pahan jumalan ja väärännjeesuksen kirjoitus niin voidaan toinen noista ekoista pudottaa pois..
sinä olet oikein hoopojen evankeliumin julistaja..hööööjeesus on ihminen 1 Tim 2:5
- Anonyymi
Se on ihan helppoa, kun jättää aivot maaten.
- Anonyymi
Jeesus vedätti yleisöä kuin Jim Jones myöhemmin.
- Anonyymi
Olipa typerä kommentti. Moniko nainen, saati sitten vielä mies, on valittanut Jeesuksen käyttäneen heitä seksuaalisesti ja muutenkin kaikin tavoin hyväkseen sekä kehottaneen vieläpä tekemään jopa itsemurhan? Mene nurkkaan häpeämään... ja aasinhattu päähän!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olipa typerä kommentti. Moniko nainen, saati sitten vielä mies, on valittanut Jeesuksen käyttäneen heitä seksuaalisesti ja muutenkin kaikin tavoin hyväkseen sekä kehottaneen vieläpä tekemään jopa itsemurhan? Mene nurkkaan häpeämään... ja aasinhattu päähän!
Pidä vaan hattusi. Huijareita molemmat juttuineen ja ihmeparantamisineen. Hyväksikäyttäjä Jeesuskin oli. Uhreja on miljoonittain yhä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pidä vaan hattusi. Huijareita molemmat juttuineen ja ihmeparantamisineen. Hyväksikäyttäjä Jeesuskin oli. Uhreja on miljoonittain yhä.
Valehtelet niin, että joudut vielä syömäänkin sen aasinhattusi. Missä ovat nyt ne todisteet väittämillesi Jeesuksesta?
Teillä ateisteilla onkin usein havaittavissa olevan käytössä kaksoisstandardit. Omat uskomuksenne ja niiden mukaiset väittämänne ovat teille automaattisesti tosia - kun taas muiden olisi viime kädessä hankittava vähintäänkin vertaisarvioidut tieteelliset tutkimustulokset uskonväittämiensä perusteeksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valehtelet niin, että joudut vielä syömäänkin sen aasinhattusi. Missä ovat nyt ne todisteet väittämillesi Jeesuksesta?
Teillä ateisteilla onkin usein havaittavissa olevan käytössä kaksoisstandardit. Omat uskomuksenne ja niiden mukaiset väittämänne ovat teille automaattisesti tosia - kun taas muiden olisi viime kädessä hankittava vähintäänkin vertaisarvioidut tieteelliset tutkimustulokset uskonväittämiensä perusteeksi.No löytyykö Lasaruksesta lääkärintodistusta. Jeesus ei pärjännyt tempuillaan Uri Gellerillekään. Mutta sopivan yksinkertaisen kohderyhmän hän valitsi.
- Anonyymi
Toinen esikoinen. 2Moos.4:22-23 Sano silloin faraolle: Näin sanoo Herra: Israel on minun esikoispoikani; sentähden minä sanon sinulle: päästä minun poikani palvelemaan minua. Mutta jos kieltäydyt päästämästä häntä, niin katso, minä tapan sinun esikoispoikasi. Hoos.11:1 Kun Israel oli nuori, rakastin minä sitä, ja Egyptistä minä kutsuin poikani. Matt.2:15 Ja hän oli siellä Herodeksen kuolemaan asti; että kävisi toteen, mikä Herra on puhunut profeetan kautta, joka sanoo: Egyptistä minä kutsui pokani.
- Anonyymi
Ei koskaan ole ollut mitään jeesuksia eikä jumalia tosielämässä, vaan pelkästään mielikuvituksessa. On ihan samantekevää, oliko kumpi vai kampi, ei merkitse mitään.
- Anonyymi
Ylösnoussut Jeesus on kohdattava henkilökohtaisesti, ei nämä kysymykset muuten selviä.
- Anonyymi
Seuraava kysymys.. Missähän He-ma? 🤔
Ettei vain olisi sattunut jotain ikävää.
ST - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
STKommentoin asken tähän ja laitoin linkin heman profiiliin. Ilmeisesti se on sääntöjen vastaista, kun viesti poistettiin?
No, hengissä näyttäisi edelleen olevan ja kommentoi silloin tällöin harvakseltaan tuttuun tyyliinsä uskovia epäjumalan palvelijoiksi ja Raamattua satukirjaksi väittäen. Ehkä pientä väsymystä kuitenkin havaittavissa tällä hetkellä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kommentoin asken tähän ja laitoin linkin heman profiiliin. Ilmeisesti se on sääntöjen vastaista, kun viesti poistettiin?
No, hengissä näyttäisi edelleen olevan ja kommentoi silloin tällöin harvakseltaan tuttuun tyyliinsä uskovia epäjumalan palvelijoiksi ja Raamattua satukirjaksi väittäen. Ehkä pientä väsymystä kuitenkin havaittavissa tällä hetkellä?Aivan. Toivottavasti voi hyvin.
ST - Anonyymi
Mitenkäs sen kohtaat kun se reppana ei ilkeä naamaansa näyttää. Johan tuota on hoi kotvanen ooteltu. Van ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
STKyllä se täällä jossain kummittelee. Kirjoitteli kai muutama päivä sitten.
Kaikkia sinäkin kaipailet.
Ei se kuollu ole. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se täällä jossain kummittelee. Kirjoitteli kai muutama päivä sitten.
Kaikkia sinäkin kaipailet.
Ei se kuollu ole.👌👌
- Anonyymi
Joh.3:14 Ja niinkuin Mooses ylensi käärmeen erämaassa, niin pitää Ihmisen Poika ylennettämän. Joh.8.28 Niin Jeesus sanoi heille: Kun olette ylentäneet Ihmisen Pojan, silloin te ymmärrätte, että minä olen se, joka minä olen, ja etten minä itsestäni tee mitään, vaan puhun tätä sen mukaan, kuin minun Isäni on minulle opettanut. Joh.12:32 Ja kun minut ylennetään maasta, niin minä vedän kaikki tyköni. 4Moos.21:9.
- Anonyymi
Jossain kohdassa raamatussa on mainittu että eläimiäkin pitäisi kunnioittaa.
Tämä on mielenkiintoinen pointti, eli kun menet taivaaseen, et ole siellä kuin katselemassa ikkunasta maailmaa mitä tapahtuu, kun muistisi pyyhkiintyy pois, muutenhan koko taivaan käsitys heittäisi pyllyä jos taivaaseen päätyvä muistaisi jotain menneestä elämästä. - Anonyymi
> Pystyykö ihminen heräämään kuolleista?Tai miten selitätte ihmisen kuolleista heräämisen.?
Raamatun mukaan Jumala nosti Jeesuksen kuolleista.
"Mutta rauhan Jumala, joka on kuolleista nostanut hänet, joka iankaikkisen liiton veren kautta on se suuri lammasten paimen, meidän Herramme Jeesuksen,"
Hep. 13:20
Mutta, ikävä kyllä, harva "kristitty" uskoo mitä Jeesus tai Raamattu sanoo.- Anonyymi
Miten selitätte syntien sovittamisen ihmisenä?
ST - Anonyymi
Entä seuraavan Jakeen miten ymmärrät sen?
Biblia (1776)
Room. 9:5 Joiden myös isät ovat, joista Kristus lihan puolesta syntynyt on, joka on Jumala ylitse kaikkein ylistetty ijankaikkisesti, amen!
ST Anonyymi kirjoitti:
Biblia (1776)
Room. 9:5 Joiden myös isät ovat, joista Kristus lihan puolesta syntynyt on, joka on Jumala ylitse kaikkein ylistetty ijankaikkisesti, amen!
STSamalla tavalla kuin jokainen ihminen nousee kuolleista. Jos nousee.
Olen samoilla linjoilla kuin ls. Siis ainoa mikä on varmaa on fyysinen kuolema. Ja kun aivot ja sydän lakkaa toimimasta lakkaa tietoisuus.
Kukaan ei ole tullut kertomaan mitä rajan takana on.
Ja Jeesuksen jumaluudesta. Sinä uskot siihen. Senkun uskot. Mutta raamatussa on asiasta puolesta ja vastaan asioita.
Siitä huolimatta tahdon uskoa, että luojalla on homma hanskassa... Ja olkoonkin myytti... Mä voin vaan toivoa että saan velkani anteeksi juuri Jeesuksen vuoksi.
Omat tekosi eivät sua kuolleista nosta. Kyllä se on Jumalan armo.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Biblia (1776)
STHei Teille kaikille,
Tuon jae Room. 9:5 rakentuu Joh. 1:1 perustalle. Tuo perusta on pahan jumalan oppia ja väärän jeesuksen oppia.
Katso alaviitteitä tuolle jakeelle.
Joten Room. 9:5 on valhe. Jeesu ei ole jumala. Israelin ja Uuden liiton Jumala ei ole häntä jumalksi ilmoittanut.
Jeesus on ihminen...1 Tim 2:5....ja Israelin Jumala on vain Jumala.
Yliviivaa tuo jae Room. 9:5 raamatustasi. Tee samoin Joh. 1: 1-18 jotka jakeet eivät ole Johanneksen kirjoittamia, koska ovat vastoin Israelin Jumalan ja Profeettojen ja Apostolien ilmoituksia ja heidän uskonsa vastaisia kirjoituksia!
Joten Jeesus on ihminen.
Jeesus on ihminen..1 Tim 2:5. Israelin Jumala on Yksi ..yksinään ..jakamaton lisääntymätön..sama iankaikkisesti...sama vanhassa ja uudessa liitossa....Ps 90:2. Jes 44- 48.
Israelin jumala ei muuttunut Uudessa liitossa kolmiyhteiseksi jumalaksi!
Älä pidä muita Jumalia 2. Moos.
Kohotetaan riemuhuuto Uuden liiton Jumalalle.
Aamen. - Anonyymi
auroraboreallis kirjoitti:
Samalla tavalla kuin jokainen ihminen nousee kuolleista. Jos nousee.
Olen samoilla linjoilla kuin ls. Siis ainoa mikä on varmaa on fyysinen kuolema. Ja kun aivot ja sydän lakkaa toimimasta lakkaa tietoisuus.
Kukaan ei ole tullut kertomaan mitä rajan takana on.
Ja Jeesuksen jumaluudesta. Sinä uskot siihen. Senkun uskot. Mutta raamatussa on asiasta puolesta ja vastaan asioita.
Siitä huolimatta tahdon uskoa, että luojalla on homma hanskassa... Ja olkoonkin myytti... Mä voin vaan toivoa että saan velkani anteeksi juuri Jeesuksen vuoksi.
Omat tekosi eivät sua kuolleista nosta. Kyllä se on Jumalan armo.Etkö ole enää agnostikko?
ST - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei Teille kaikille,
Tuon jae Room. 9:5 rakentuu Joh. 1:1 perustalle. Tuo perusta on pahan jumalan oppia ja väärän jeesuksen oppia.
Joten Room. 9:5 on valhe. Jeesu ei ole jumala. Israelin ja Uuden liiton Jumala ei ole häntä jumalksi ilmoittanut.
Yliviivaa tuo jae Room. 9:5 raamatustasi. Tee samoin Joh. 1: 1-18 jotka jakeet eivät ole Johanneksen kirjoittamia, koska ovat vastoin Israelin Jumalan ja Profeettojen ja Apostolien ilmoituksia ja heidän uskonsa vastaisia kirjoituksia!
Joten Jeesus on ihminen.
Jeesus on ihminen..1 Tim 2:5. Israelin Jumala on Yksi ..yksinään ..jakamaton lisääntymätön..sama iankaikkisesti...sama vanhassa ja uudessa liitossa....Ps 90:2. Jes 44- 48.
Aamen.En ymmärtänyt. Eli tarkoititko raamatussa olevan pahan Jumalan oppia 🤔
ST - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei Teille kaikille,
Joten Jeesus on ihminen.
Aamen.Mitä alaviitteitä? 🤔En tiedä mitä alaviitteet tarkoittaa....
Mutta saman luvun loppu menee seuraavasti.
9:29 Ja niinkuin Jesaias ennen sanoi: ellei Herra Zebaot olisi meille siementä jättänyt, niin me olisimme olleet kuin Sodoma ja senkaltaiset kuin Gomorra.
9:30 Mitäs me siis sanomme? (Me sanomme:) pakanat, jotka ei ole vanhurskautta etsineet, ovat saaneet vanhurskauden, mutta sen vanhurskauden, joka uskosta on:
9:31 Mutta Israel, joka vanhurskauden lakia on etsinyt, ei ole vanhurskauden lakia saanut.
9:32 Minkätähden? Ettei he sitä uskosta, mutta niinkuin lain töistä etsivät. Sillä he ovat loukanneet itsensä loukkauskiveen.
9:33 Niinkuin kirjoitettu on: katso, minä panen Zioniin loukkauskiven ja pahennuksen kallion, ja jokainen, joka hänen päällensä uskoo, ei pidä häpiään tuleman.
ST Anonyymi kirjoitti:
Etkö ole enää agnostikko?
STJuu olen. Eli varmaksi uskonasioita ei voi tietää. Vai oletko sinä varma?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ymmärtänyt. Eli tarkoititko raamatussa olevan pahan Jumalan oppia 🤔
STYmmärrätkö tuosta kommentista seuraavan tekstin?
"Yliviivaa tuo jae Room. 9:5 raamatustasi. Tee samoin Joh. 1: 1-18 jotka jakeet eivät ole Johanneksen kirjoittamia, koska ovat vastoin Israelin Jumalan ja Profeettojen ja Apostolien ilmoituksia ja heidän uskonsa vastaisia kirjoituksia!"
Nuo jakeet ovat ihmisen laatimia. Ihmisen joka on suurempi kuin Israelin ja Uuden liiton Jumala. Tuo ihminen ei piittaa Jumalan pyhistä kirjoituksista vaan lisää omia ajatuksiaan Jeesusta Pyhiin kirjoituksiin...vain pahat tekevät tuollaista vääryyttä ja laativat valheita Raamattuun....tuo on paha jumala.
Kirkkoraamatussa 33/38 on jakeissa alaviitteitä. Ne osoittavat, että Room. 9:5 on asiayhteys Joh. 1:1.
Oletko yliviivannut? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärrätkö tuosta kommentista seuraavan tekstin?
"Yliviivaa tuo jae Room. 9:5 raamatustasi. Tee samoin Joh. 1: 1-18 jotka jakeet eivät ole Johanneksen kirjoittamia, koska ovat vastoin Israelin Jumalan ja Profeettojen ja Apostolien ilmoituksia ja heidän uskonsa vastaisia kirjoituksia!"
Nuo jakeet ovat ihmisen laatimia. Ihmisen joka on suurempi kuin Israelin ja Uuden liiton Jumala. Tuo ihminen ei piittaa Jumalan pyhistä kirjoituksista vaan lisää omia ajatuksiaan Jeesusta Pyhiin kirjoituksiin...vain pahat tekevät tuollaista vääryyttä ja laativat valheita Raamattuun....tuo on paha jumala.
Kirkkoraamatussa 33/38 on jakeissa alaviitteitä. Ne osoittavat, että Room. 9:5 on asiayhteys Joh. 1:1.
Oletko yliviivannut?En yli viivaa.
ST - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En yli viivaa.
STomapa on asiasi olla vailla ymmärrystä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
omapa on asiasi olla vailla ymmärrystä!
Kyllä vailla ymmärrystä on sellainen henkilö, joka pöyhkeilevässä röyhkeydessään lähtee yliviivaamaan raamatunjakeita ja jopa repimään siitä sivuja ja kirjoja pois. Kannattaisi pitää mielessä ilmestyskirjan lopun varoitus jonkin pois ottamisesta siitä ja mitä siitä seuraa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä vailla ymmärrystä on sellainen henkilö, joka pöyhkeilevässä röyhkeydessään lähtee yliviivaamaan raamatunjakeita ja jopa repimään siitä sivuja ja kirjoja pois. Kannattaisi pitää mielessä ilmestyskirjan lopun varoitus jonkin pois ottamisesta siitä ja mitä siitä seuraa.
höööö...
sinähön oletkin hoopo kommentoija..
tee parannus elämässösi...
parannusta tulee tehdä yliviivaamalla....synti yliviivataan pois raamatuista...
aloita Room. 9:5 ja Joh.1:1-18 ja niin edelleen jatkat yliviivaamista kunnes kaikki Kirkkomiesten raamattuun kirjaamat synnit on yliviivattu Pyhästä kirjastamme, Pyhien kirjoituksista..
Yliviivaaminen on ympäristöystävällinen ja taloudellinen teko...Raamatun polttaminen on tarpeetonta! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä alaviitteitä? 🤔En tiedä mitä alaviitteet tarkoittaa....
Mutta saman luvun loppu menee seuraavasti.
9:29 Ja niinkuin Jesaias ennen sanoi: ellei Herra Zebaot olisi meille siementä jättänyt, niin me olisimme olleet kuin Sodoma ja senkaltaiset kuin Gomorra.
9:30 Mitäs me siis sanomme? (Me sanomme:) pakanat, jotka ei ole vanhurskautta etsineet, ovat saaneet vanhurskauden, mutta sen vanhurskauden, joka uskosta on:
9:31 Mutta Israel, joka vanhurskauden lakia on etsinyt, ei ole vanhurskauden lakia saanut.
9:32 Minkätähden? Ettei he sitä uskosta, mutta niinkuin lain töistä etsivät. Sillä he ovat loukanneet itsensä loukkauskiveen.
9:33 Niinkuin kirjoitettu on: katso, minä panen Zioniin loukkauskiven ja pahennuksen kallion, ja jokainen, joka hänen päällensä uskoo, ei pidä häpiään tuleman.
STlöysitkö alaviitteet?
- Anonyymi
Kuolleista herääminen on ihan jokapäiväinen juttu
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/83fb2d9c-676e-475b-b037-ddb9322a0aba - Anonyymi
Pyhähenki herätti Jeesuksen. Tämä asia ja kaikki muukin varmistuu sinulle, kun pyydät Jeesusta elämääsi. Hän neuvoo ja johdattaa sinua rakkaasti ehdottomaan totuuteen. Mutta saatana vaanii 24/7 lepattavaa uskoasi,näissäkin keskusteluissa.
- Anonyymi
Voi sinua hoopoa kommentoijaa..vai Pyhähenki..hööö
Israelin Jumala herätti Jeesuksen...mikä valehtelija ja synnin levittäjä sinä oletkaan? - Anonyymi
tee parannus elämässösi...
parannusta tulee tehdä yliviivaamalla....synti yliviivataan pois raamatuista...
aloita Room. 9:5 ja Joh.1:1-18 ja niin edelleen jatkat yliviivaamista kunnes kaikki Kirkkomiesten raamattuun kirjaamat synnit on yliviivattu Pyhästä kirjastamme, Pyhien kirjoituksista..
Yliviivaaminen on ympäristöystävällinen ja taloudellinen teko...Raamatun polttaminen on tarpeetonta!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2833422BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla
No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho62385Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2532184- 682069
- 721718
Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3451358MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."
Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/251137- 651079
"Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta
löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko231056Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola1671005