Erittäin hyvää kesää lomaa palstalle

Anonyymi

Olen pohtinut sitä että kun Palstalla on ollut jo pitkään pari mummoo joilla on eri hahmoja mutta vain toinen heistä on laittanut palsta hahmot kesä lomalle mutta toinen ei? Onkohan hahmot pitkäänkin kesä lomalla!!! Palstalla on tylsää kun viisi hahmoa on poissa toivottavasti he eivät ole pitkään lomalla!

21

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ❌❌❌❌❌❌❌❌⛔⛔⛔⛔⛔⛔❌❌❌❌❌ hahmot olkaa hyvät ja ymmärtäkää että IRL elämä on aivan eri asia kuin palsta pelleily!!!!!!!!en edes ole mitenkään yllättynyt että meidän 🍒 pisti parastaan omalla käytöksellään ja vieläpä häissä!!!! ymmärrän että olet ollut pitkään Palstalla ja käsitellyt paljon tunteita ja suhteita mutta olen erittäin järkyttynyt siitä että teit suorastaan pilkkaa muiden häistä! Palstalla saa tuoda ajatuksia näytölle mutta ei missään nimessä voi IRL elämässä ajatuksia näyttää noin suoraan kuin meidän 🍒

      • Anonyymi

        Voinko minä saada nähdä sen hää videon jossa 🍒pelleilee???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voinko minä saada nähdä sen hää videon jossa 🍒pelleilee???

        ❌❌❌❌⛔⛔⛔⛔❌❌❌❌⛔⛔⛔❌❌❌❎ ehdottomasti ei voi Palstalla julkaista tollasta sekoilua häissä!!!!! avioliitto on erittäin pyhä asia ja sen takia en julkaise jotta kukaan ei ota mallia meidän 🍒🍒🍒


      • Anonyymi

        ❌❌❌❌❌❌⛔⛔⛔⛔❌❌❌⛔⛔tää ei voi olla mitenkään todellista!!!!!!se että palsta mummoille avioliitto on pelkkää vitsiä niin sen teidän näkemyksen ei pitäisi vaikuttaa hahmoihin!!!!!!!!!!!🍒on kyllä kiitettävästi saanut pilattuu jonkun häät!!!!! todella törkeää käytöstä häiritä hääparin tanssia ja mennä itse pääroolin osaan jopa vihkimisen aikana!!!ei mikään ihme että morsian häippäs omista häistä ja meni kirsikan kanssa pilettää!!!!!!!! myöhemmin 🍒meno on nähtävästi jatkunut yksinkin ja erittäin selvästi näkyvissä mitä mieltä 🍒on häistä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ❌❌❌❌❌❌⛔⛔⛔⛔❌❌❌⛔⛔tää ei voi olla mitenkään todellista!!!!!!se että palsta mummoille avioliitto on pelkkää vitsiä niin sen teidän näkemyksen ei pitäisi vaikuttaa hahmoihin!!!!!!!!!!!🍒on kyllä kiitettävästi saanut pilattuu jonkun häät!!!!! todella törkeää käytöstä häiritä hääparin tanssia ja mennä itse pääroolin osaan jopa vihkimisen aikana!!!ei mikään ihme että morsian häippäs omista häistä ja meni kirsikan kanssa pilettää!!!!!!!! myöhemmin 🍒meno on nähtävästi jatkunut yksinkin ja erittäin selvästi näkyvissä mitä mieltä 🍒on häistä

        En usko että 🍒on tarkoituksella pilannut kenenkään häät! luulen että hänen näkemyksensä hää tanssista on aivan erilainen kuin esimerkiksi mitä hää pari tanssi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko että 🍒on tarkoituksella pilannut kenenkään häät! luulen että hänen näkemyksensä hää tanssista on aivan erilainen kuin esimerkiksi mitä hää pari tanssi

        ❌❌❌❌❌❌❌❌❌❎❎❌❌⛔⛔⛔ älä viitsi puolustaa noin törkeää käytöstä!!!!!!selvää pilkkaa tuo oli!!!!!!!!!!!! ja jos esimerkiksi 🍒 näkemys hää tanssista on tollanen niin en yhtään ihmettele miksi hän ei ole vielä päässyt häitä pidemmälle


      • Anonyymi kirjoitti:

        ❌❌❌❌❌❌❌❌❌❎❎❌❌⛔⛔⛔ älä viitsi puolustaa noin törkeää käytöstä!!!!!!selvää pilkkaa tuo oli!!!!!!!!!!!! ja jos esimerkiksi 🍒 näkemys hää tanssista on tollanen niin en yhtään ihmettele miksi hän ei ole vielä päässyt häitä pidemmälle

        Ei ole mitenkään minun vika jos minua pyydettiin järjestää ikimuistoinen hää tilaisuus!!!!!!mä olin selvinpäin ja suunnittelin seromian alusta loppuun asti kunnes sulhanen alkoi luistaa siitä hää tanssista!! pakko mun oli näyttää mallia kuinka kuuluu hää tanssi vetää!!!


      • Anonyymi
        KirsikkaKirsikka kirjoitti:

        Ei ole mitenkään minun vika jos minua pyydettiin järjestää ikimuistoinen hää tilaisuus!!!!!!mä olin selvinpäin ja suunnittelin seromian alusta loppuun asti kunnes sulhanen alkoi luistaa siitä hää tanssista!! pakko mun oli näyttää mallia kuinka kuuluu hää tanssi vetää!!!

        ❌❌❌❌❌❌❌⛔⛔⛔oliko mielestäsi reilua viedä morsian omista häistä muualle tanssii!????


      • Anonyymi kirjoitti:

        ❌❌❌❌❌❌❌⛔⛔⛔oliko mielestäsi reilua viedä morsian omista häistä muualle tanssii!????

        En mä ketään väkisin raahannut mukaani!!!mä vaan totesin että onpas tylsät häät ja lähdin kävelemään mutta morsian lähti mun perään ja kysyi että voiko hän tulla myös sinne mukaan minne menin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ❌❌❌❌❌❌❌❌❌❎❎❌❌⛔⛔⛔ älä viitsi puolustaa noin törkeää käytöstä!!!!!!selvää pilkkaa tuo oli!!!!!!!!!!!! ja jos esimerkiksi 🍒 näkemys hää tanssista on tollanen niin en yhtään ihmettele miksi hän ei ole vielä päässyt häitä pidemmälle

        Ja Kaisa hihihittää 🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭 ihan vaan sivusta kyselen että eihän nyt kukaan omissa häissä pelleile!!!!!!hyvä 🍒 kun näytit mallia kuinka häissä voi pitää hauskaa vaikka muuten olisi tylsää!!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja Kaisa hihihittää 🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭 ihan vaan sivusta kyselen että eihän nyt kukaan omissa häissä pelleile!!!!!!hyvä 🍒 kun näytit mallia kuinka häissä voi pitää hauskaa vaikka muuten olisi tylsää!!!!!!

        Ihanaa että Kaisa ja kike on palannut takaisin palsalle ♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️💕💕💕💕💕🙏🙏🙏🙏🙏🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗 teitä on kaivattu täällä paljon!!!!!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanaa että Kaisa ja kike on palannut takaisin palsalle ♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️💕💕💕💕💕🙏🙏🙏🙏🙏🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗 teitä on kaivattu täällä paljon!!!!!!!!!

        ⛔❌⛔❌⛔❌voi kunpa jarno ja vilpuska tulisi myös palstalle!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ⛔❌⛔❌⛔❌voi kunpa jarno ja vilpuska tulisi myös palstalle!!!!!

        Kuka niitä kaipaa????en minä ainakaan!!!!!!! mulla menee hyvin näinkin!!!!!! kesälomalla opin sen että ihmisen pitää osata nauttia myös omasta seurasta ennen kuin edes ajattelee mitään suhdetta toiseen ihmiseen!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka niitä kaipaa????en minä ainakaan!!!!!!! mulla menee hyvin näinkin!!!!!! kesälomalla opin sen että ihmisen pitää osata nauttia myös omasta seurasta ennen kuin edes ajattelee mitään suhdetta toiseen ihmiseen!!!!

        Ja Kaisa hihihittää 🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭 on huomattu että 🍒🍒🍒viihtyi hyvin omissa oloissa vai pitäisikö sanoa omissa tunnelmissa!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja Kaisa hihihittää 🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭 on huomattu että 🍒🍒🍒viihtyi hyvin omissa oloissa vai pitäisikö sanoa omissa tunnelmissa!!!!

        Paraskin puhuja!!!!!!!!sä oot Kaisa niin iloinen aina jopa omissa tunnelmissas naurat muiden tunteille!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Paraskin puhuja!!!!!!!!sä oot Kaisa niin iloinen aina jopa omissa tunnelmissas naurat muiden tunteille!

        Ei Kaisa ainakaan kesälomalla hihittänyt 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 taisi olla hiukan vahvempaa kasvillisuuden tuntemuksia kuin aikaisemmin täällä palstalla!!!!!!! meidän loma videoiden perusteella näkyy kuinka vaikeaa Kaisan oli hihittää!



      • KirsikkaKirsikka kirjoitti:

        Tätä Kaisan tunnelmaa tässä olen ihmetellyt?????? https://youtu.be/2aUXVYGK5Yg

        Näkeehän sen selvästi taustalla mikä kasvillisuus oli kyseessä 🤣🤣🤒😤🤮🤭🤭 pitäisikö sinunkin hankkia silmä lasit????????


      • Anonyymi
        Vilpuska kirjoitti:

        Näkeehän sen selvästi taustalla mikä kasvillisuus oli kyseessä 🤣🤣🤒😤🤮🤭🤭 pitäisikö sinunkin hankkia silmä lasit????????

        ❌❌❌❌❌⛔⛔⛔❌❌❌⛔⛔❌❌⛔ tervotuloa vilpuska takaisin palstalle!!!!!!!!!! sinua on kaivattu täällä palstalla ⛔⛔⛔⛔⛔❌❌❌❌❌⛔⛔⛔❌❌❌❗❗❗❗❗❗❗❗❗❗❗❗ yritä saada myös Jarno tänne palstalle niin on koko jengi kasassa!!!


      • Anonyymi kirjoitti:

        ❌❌❌❌❌⛔⛔⛔❌❌❌⛔⛔❌❌⛔ tervotuloa vilpuska takaisin palstalle!!!!!!!!!! sinua on kaivattu täällä palstalla ⛔⛔⛔⛔⛔❌❌❌❌❌⛔⛔⛔❌❌❌❗❗❗❗❗❗❗❗❗❗❗❗ yritä saada myös Jarno tänne palstalle niin on koko jengi kasassa!!!

        Kiitos!!!!oli erittäin ihanaa tulla takaisin palstalle!!!!! valitettavasti Jarno ei ole tulossa pitkään aikaan koska hän on mitta täynnä sitä kun sanna ja kike teki sen videon kumpi osaa vietellä parhaiten!!!!! siinä Jarnolla tuli mitta täyteen ja hän lähti pitemmälle lomailee!!!!


      • Anonyymi
        Vilpuska kirjoitti:

        Kiitos!!!!oli erittäin ihanaa tulla takaisin palstalle!!!!! valitettavasti Jarno ei ole tulossa pitkään aikaan koska hän on mitta täynnä sitä kun sanna ja kike teki sen videon kumpi osaa vietellä parhaiten!!!!! siinä Jarnolla tuli mitta täyteen ja hän lähti pitemmälle lomailee!!!!

        Mitä sitä suotta peittelee nähkööt muutkin sen videonhttps://www.youtube.com/watch?v=TXYSV5jNZiY
        🎥 15. heinäkuuta 2020 - YouTube


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      183
      4243
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      115
      2686
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      324
      2234
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      130
      2205
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      54
      1926
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1505
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      111
      1396
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      30
      1342
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1170
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1061
    Aihe