topit

hentoinen

Hei!

Kaipailisin teidän neuvoja pukeutumiseen. Vaatekokoni on 34 ja rintsikoiden koko 75A. Ylävartaloni on omasta mielestäni kovin luinen, rintakehän luut ja kylkiluut törröttävät. Olkapääni ovat aika leveät.. Mietin millainen toppi kävisi parhaiten vartalolleni. Kovin suurta v-kaula-aukkoa en ainakaan voi käyttää pienien rintojen takia ja koska luiseva olemus näkyisi... Mitä mieltä te olette? Millaisia toppeja ja t-paitoja ja muita yläosia minun kannattaisi suosia pukeutumisessani?

Mitenkähän saisin ylävartaloani hieman terveemmän näköiseksi niin että luut eivät törröttäisi... Varmaan täytyisi mennä kuntosalille :)

5

1106

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • susanna

      Käytä pieni kaula-aukkoisia toppeja ja sellaisia
      jotka sidotaan niskan taakse(nekin pieni aukkoisia).
      Hyvää kevättä.

    • Nimetön

      ihmettelit mitä sinun pitäisi tehdä kun luut törröttävät. Vastaus kuuluu; syö hieman enemmän mitä kulutat, eli lihotta itseäsi muutaman kilon. Liian luiseva olemus ei taida olla juuri kenenkään mieleen. En siis tarkoita että olet anorektikko tai vastaava koska neuvon sinua lisäämään parilla kilolla painoasi, mutta se todella auttaa. Kuntosali on myös hyvä ide kunhan lihaa on hieman saanut luiden päälle. Tuolloin "se muka ylimääräinen" kiinteytyy niin ettet näytä liian laihalta taikka lihavalta vaan treenatulta ja hyväkroppaiselta naiselta!
      Tsemiä ja hyvää kevään jatkoa sinulle!:)

      • vastata

        Kun niin tökkäsi tuo kirjoitus.. Minä olen myös luinen tyyppi, aina ollut ja kammolla muistelen sitä aikaa kun mua siitä muistuteltiin, aina on kaikki olleet urputtamassa kuinka LAIHA oon. Syön kuitenkin tosi paljon, oikeastaan ihan hirvittävästi eikä siis ole mitään syömishäiriötä. En vain liho. Söin sitten grilliruokaa tai oikeaa kotiruokaa, en liho muualta kuin takamuksesta. joku voisi ajatella minun olevan onnekas ku voi syödä mitä haluaa eikä tarvitswe edes liikkua mutta eihän se niinkään ole. Kuntosali ja sieltä tulevat (ällöttävät) lihakset taitaa olla ainoa vaihtoehto luisevalle olemukselle.. :(


      • aniliini
        vastata kirjoitti:

        Kun niin tökkäsi tuo kirjoitus.. Minä olen myös luinen tyyppi, aina ollut ja kammolla muistelen sitä aikaa kun mua siitä muistuteltiin, aina on kaikki olleet urputtamassa kuinka LAIHA oon. Syön kuitenkin tosi paljon, oikeastaan ihan hirvittävästi eikä siis ole mitään syömishäiriötä. En vain liho. Söin sitten grilliruokaa tai oikeaa kotiruokaa, en liho muualta kuin takamuksesta. joku voisi ajatella minun olevan onnekas ku voi syödä mitä haluaa eikä tarvitswe edes liikkua mutta eihän se niinkään ole. Kuntosali ja sieltä tulevat (ällöttävät) lihakset taitaa olla ainoa vaihtoehto luisevalle olemukselle.. :(

        Lihaksetko ovat mielestäsi ällöttäviä? Vai uskotko että kuntosalilla treenatut lihakset ovat ällöttävämpiä kuin muut?

        Hyväkuntoinen ja kiinteän lihaksikas nainen on ainakin minusta kaunis. Sen sijaan makaronimaiset veltot käsivarret, jotka suorastaan huutavat että niiden omistaja ei ole koskaan edes kauppakassia kantanut, saavat ällötysrefleksin aikaan. Rintalihaksia treenaamalla saa sitäpaitsi pieniä rintoja enemmän koholle.


    • Tiksu*

      Sellasia toppeja missä se kaula-aukko "laskostuu". En oikein osaa selittää, mutta sillee jännästi jää roikkumaan rinnalle..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      115
      9124
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2678
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      140
      2450
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2009
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1766
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1560
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1517
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1448
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1306
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      6
      1295
    Aihe