On kaksi joita mietin. Kummassakin on omat hyvät ja huonot odotusarvonsa.
Kaunokainen 1 :Audi A4, 190heppasena, hinta rapiat 40.000
Kaunokainen 2: Renault Clio tehokkaimmalla bensakoneella. Hintaa en muista enkä heppojakaan mutta olisi halvempi kuin A4.Vikahekempikin, mutta ajoltaan kiva kaupungissa.
Kumman kaa olisi elämä huolettomampaa? Jumalatyoman vai kristityn kanssa?
Miettii kristitty panettelusta syytetty mies, Commandohauis on nimeni.
Kumman kanssa viettäisin loppuaikani?
27
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Jos se pitää auto olla, niin ota tuolta mallia, sillä eihän herrammekaan maan päällä vaeltaesssan käyttänyt maan mahtavien "kulkupelejä", vaan käveli tai korkeintaan ratsasti aasilla. https://briff.me/2015/02/01/horse-power-literally/ :)
- Anonyymi
Jos ostat tunteella, ostat Audin, jos ostat järjellä, ostat Toyotan. Onko Rellu järkevä valinta?
- Anonyymi
Lisäyksenä, että älä osta kuitenkaan tämän kommentin perusteella, ettet voisi syyttää minua.
- Anonyymi
Minä pyysin anteeksi kuitenkin.
Pyysin anteeksi kuitenkin 😬
Ota toi Renu.
Jotenkin tuo Audi herättää eppäilyksiä. Onko hää minkä ikäne, tuo Audi?
Kuulostaa, et sulla on Renuun lämpimämmät tunteet...
ST- Anonyymi
auroraboreallis kirjoitti:
Mikä vanhassa on vikana?
Oisin kysyny seuraavaksi kuin paljo ajettu.
Voihan se olla hyväki, vanhempi.
Kumman sinä ottaisit noista?
ST Anonyymi kirjoitti:
Oisin kysyny seuraavaksi kuin paljo ajettu.
Voihan se olla hyväki, vanhempi.
Kumman sinä ottaisit noista?
STTykkään Audista. Ei mulla vaan ois varaa. Ostin yli vuosi sitten 🚙 autonkorjaajalta trimmatun pelin. Ei oo tarvinnut korjata sitä juuri ollenkaan. Maksoi 2600euroa vakuutuksineen.
- Anonyymi
Mikä vanhassa on vikana?
Mutta varma kulkune sais olla. Henkilökohtaisesti olen kyllästynyt polkemaan ruiskuja.
Niin monivikaisia pelejä oon ajanut että oon saanut myrkytyksen.
En suosittelisi sellaista, joka jättää välille tuon tuosta.
Luotettavuus on tärkeintä.
ST - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta varma kulkune sais olla. Henkilökohtaisesti olen kyllästynyt polkemaan ruiskuja.
STRauskuja.
Anonyymi kirjoitti:
STSaatko sä ajaa vaikka sulla on se menierentauti?
- Anonyymi
Tykkään Audista. Ei mulla vaan ois varaa. Ostin yli vuosi sitten 🚙 autonkorjaajalta trimmatun pelin. Ei oo tarvinnut korjata sitä juuri ollenkaan. Maksoi 2600euroa vakuutuksineen.
Hyvä 👍 kiva että oli hyvä hankinta.
ST - Anonyymi
Saatko sä ajaa vaikka sulla on se menierentauti?
En tai saan jo mutten aja vielä, uskalla. Mutta lääkärin kieltoa ei enää ole.
Aikoinaan on ajanut vaikka ja millä. Harmi kun en osaa itse korjata.
ST - Anonyymi
Tykkään Audista. Ei mulla vaan ois varaa. Ostin yli vuosi sitten 🚙 autonkorjaajalta trimmatun pelin. Ei oo tarvinnut korjata sitä juuri ollenkaan. Maksoi 2600euroa vakuutuksineen.
Mikä Audissa viehättää?
ST - Anonyymi
Mukavuus.
Mikä siinä on mitä pidät mukavana? Minä tykkään pienestä ja näppärästä koska en tahdo nähdä tuulilasista mitään vaikka kuin laittaa penkin korkeimmalle. Oon niin lyhyt 😕
Ja toinen hyvä on pakettiauto, sieltä näkee hyvin. Toyota Hiace esim.
ST - Anonyymi
Otan autonikin neitsyys tallella. Saat anteeksi ymmärrän naisia ja lapsia.
Otan tunteella ja järjellä auton. Arvostan ajomukavuutta enemmän kuin luotettavuutta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Otan tunteella ja järjellä auton. Arvostan ajomukavuutta enemmän kuin luotettavuutta.🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Otan tunteella ja järjellä auton. Arvostan ajomukavuutta enemmän kuin luotettavuutta.Anteeksi nauraminen 😔 Helppo nauraa minun, kun on uusi katumaasturi pihassa.isolla koneella.
ST
- Anonyymi
Juu, ei kumpaakaan. Kyllä Suomen haastavissa olosuhteissa pitää olla vähintään tommonen dusteri. https://tekniikanmaailma.fi/miten-etenee-uusi-dacia-duster-lumimaastoissa-johon-suuri-osa-autoilijoista-ei-menisi-kavimme-koeajamassa/
- Anonyymi
P.s. Naisen kanssa elämisen on aivan turha edes kuvitella koskaan olevan huoletonta.
Anonyymi kirjoitti:
P.s. Naisen kanssa elämisen on aivan turha edes kuvitella koskaan olevan huoletonta.
Kiva puhuu jonkun käsivarrelle(hauis).. No ei ole. En yritäkkään... Hauiksella on Äiti. Ei tuo peräkamarin mamis 👠 naista tarvitse. Eikä tähän asti ole niiden päälle mitään ymmärtänyt.
Vaikka tässä moni nainen on häntä yrittänyt. Mutta kun pitää olla Neitsyt. Siis joku 13vee?- Anonyymi
Kiva puhuu jonkun käsivarrelle(hauis).. No ei ole. En yritäkkään... Hauiksella on Äiti. Ei tuo peräkamarin mamis 👠 naista tarvitse. Eikä tähän asti ole niiden päälle mitään ymmärtänyt.
Vaikka tässä moni nainen on häntä yrittänyt. Mutta kun pitää olla Neitsyt. Siis joku 13vee?Minä olen Neitsyt, horoskoopiltani 🤣
Vitsi vitsi..
Commando on nuori mies vielä, pojan koltiainen.
Hänellä on vielä hyvin aikaa kohdata vaikka kenet ja ehtii tapahtua vielä kaikenlaista hänen kohdallaan 😊
ST - Anonyymi
Vaikka tässä moni nainen on häntä yrittänyt. Mutta kun pitää olla Neitsyt. Siis joku 13vee?Höpsistä, onhan noita nyt vanhempiakin neitsyitä vielä sentään mualimassa! https://www.is.fi/viihde/art-2000006565667.html
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen Neitsyt, horoskoopiltani 🤣
Vitsi vitsi..
Commando on nuori mies vielä, pojan koltiainen.
Hänellä on vielä hyvin aikaa kohdata vaikka kenet ja ehtii tapahtua vielä kaikenlaista hänen kohdallaan 😊
STNiin. Ei viitsi pientä 👬 poikaa kiusata.
- Anonyymi
Niin. Ei viitsi pientä 👬 poikaa kiusata.
Kiusaa vain. Olet hyvä siinä 👶
ST - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpsistä, onhan noita nyt vanhempiakin neitsyitä vielä sentään mualimassa! https://www.is.fi/viihde/art-2000006565667.html
🙈 Ootte kamalia
ST
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2813317BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla
No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho52367Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2512140- 682029
- 711694
Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3421322MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."
Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/241098- 641050
"Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta
löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko231026Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola166973