Noniin siinä ulkonäön kermaa vähän vanhemmassa vuosimallissa. Upean näköisiä!! Chanelin laukkukin vilahtaa, hitto että olen vähän kateellinen nyt, ei ole minulla tuota veskaa, ainakaan vielä.
https://www.seiska.fi/Uutiset/Kypsat-julkkiskaunottaret-terassilla-Janina-Fry-Jenni-Dahlman-Vanessa-Kurri-ja-Suvi
Lauma upeita kurppia
112
70
Vastaukset
- Anonyymi
Nostalgia-harrastajalle tällainen on oikein mukava "uutinen". Vielä kun näkisi TV2:n vanhoja kuuluttajia terassilla samaan tapaan. Olisi ainakin Riika Sillanpää ja Tiia Hasa...oi niitä aikoja!
- Anonyymi
Miten joku voi olla kateellinen merkkilaukusta 🙄
- Anonyymi
Yhtä lailla, kun joku toinen on kateellinen uudesta bemarista...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhtä lailla, kun joku toinen on kateellinen uudesta bemarista...
Joo siis en ole käsittänyt koskaan miten jotkut on niin materian perään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo siis en ole käsittänyt koskaan miten jotkut on niin materian perään.
Laatuesineet on oikeasti tosi ihania. En yritä päteä, rehellisesti sanon.
Ostin Tokmannilta ensimmäiset halvat aurinkolasit vuosiin ja heti meni sangan metalliosa rikki, vaikkeivat edes olleet ihan ilmaiset, kahdet maksoivat 50 €. Sangan ruuvi oli kiristetty liian kireälle, ruuvia ei voinut enään löysentääkään, kun oli ruuvin kanta runnottu pilalle.
Harmitti, lasit olivat todella nätit muuten ihan yhtä nätit kuin kalliit lasit, mutta huonosti tehty. Oli viimeiset halvat lasit jotka ostin, vähän nolo jos reissussa kuvittelee voivansa luottaa että aurinkolasit eivät pärähdä osiksi normaalikäytössä...
Minulla 20 v vanhoja designlaseja jotka yhä täysin ehjiä. Yhdetkään eivät ole IKINÄ hajonneet tuolla tavoin. Kaikkien kalliden merkkien kamat eivät kuitenkaan aina ole hyvälaatuisia, joukkoon mahtuu huonompaakin tekoa. Enimmäkseen jenkkimerkkejä.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ostin Tokmannilta ensimmäiset halvat aurinkolasit vuosiin ja heti meni sangan metalliosa rikki, vaikkeivat edes olleet ihan ilmaiset, kahdet maksoivat 50 €. Sangan ruuvi oli kiristetty liian kireälle, ruuvia ei voinut enään löysentääkään, kun oli ruuvin kanta runnottu pilalle.
Harmitti, lasit olivat todella nätit muuten ihan yhtä nätit kuin kalliit lasit, mutta huonosti tehty. Oli viimeiset halvat lasit jotka ostin, vähän nolo jos reissussa kuvittelee voivansa luottaa että aurinkolasit eivät pärähdä osiksi normaalikäytössä...
Minulla 20 v vanhoja designlaseja jotka yhä täysin ehjiä. Yhdetkään eivät ole IKINÄ hajonneet tuolla tavoin. Kaikkien kalliden merkkien kamat eivät kuitenkaan aina ole hyvälaatuisia, joukkoon mahtuu huonompaakin tekoa. Enimmäkseen jenkkimerkkejä..Kirpparilta saa serengetejä, ray bändejä hintaan 5-30 euroo. Kantsiiko ostella tokmannin laseja hei? Ja ne on vielä näitä cooleja 90-luku malleja, tai sitte ihan näitä klassikoita pilotteja,wayfahrereita ja clubmastereita. Mulla on monesti ihan sydäntä särkeny, kun oon jättänyt jotkut 30 euron lasit ostamatta. Tietenkin 5 euron lasit oon aina ostanut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirpparilta saa serengetejä, ray bändejä hintaan 5-30 euroo. Kantsiiko ostella tokmannin laseja hei? Ja ne on vielä näitä cooleja 90-luku malleja, tai sitte ihan näitä klassikoita pilotteja,wayfahrereita ja clubmastereita. Mulla on monesti ihan sydäntä särkeny, kun oon jättänyt jotkut 30 euron lasit ostamatta. Tietenkin 5 euron lasit oon aina ostanut.
Olen ostanut sekä uutena, että käytettynä merkkilaseja, kiertotalous on parasta laadussa❤💎
No ei kantsinut, mutta ostin kuitenkin, niissä oli tosi hyvät mallit ja mukavat päähän, varsinkin ne toiset jotka ovat onneksi ehjät vielä, näyttävät ihan kalliilta merkkilaseilta. Ne, jotka meni rikki, oli kans kivan malliset, nuorensi suorastaan, niin sopiva malli kasvonpiirteisiin😢
Ne on hienoja ne vintagelasit, mulla on yhdet italialaiset moottoripyöräilylasit, ihan huikeat. Tulee mieleen fiilikseltä yksi Tarantinon leffa, siinä ei ollut moottoripyöriä, mut autoja..
https://youtu.be/HlPGnzlK5xE - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen ostanut sekä uutena, että käytettynä merkkilaseja, kiertotalous on parasta laadussa❤💎
No ei kantsinut, mutta ostin kuitenkin, niissä oli tosi hyvät mallit ja mukavat päähän, varsinkin ne toiset jotka ovat onneksi ehjät vielä, näyttävät ihan kalliilta merkkilaseilta. Ne, jotka meni rikki, oli kans kivan malliset, nuorensi suorastaan, niin sopiva malli kasvonpiirteisiin😢
Ne on hienoja ne vintagelasit, mulla on yhdet italialaiset moottoripyöräilylasit, ihan huikeat. Tulee mieleen fiilikseltä yksi Tarantinon leffa, siinä ei ollut moottoripyöriä, mut autoja..
https://youtu.be/HlPGnzlK5xEJoo, ne antaa tuossa kovaa kyytiä tuolle Russelin esittämälle psykopaatille nuo naiset. Tuo Zoe Bellhän myös stuntti, tekee tuossakin siinä auton konepellillä sen ajelun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirpparilta saa serengetejä, ray bändejä hintaan 5-30 euroo. Kantsiiko ostella tokmannin laseja hei? Ja ne on vielä näitä cooleja 90-luku malleja, tai sitte ihan näitä klassikoita pilotteja,wayfahrereita ja clubmastereita. Mulla on monesti ihan sydäntä särkeny, kun oon jättänyt jotkut 30 euron lasit ostamatta. Tietenkin 5 euron lasit oon aina ostanut.
Ray ban siis
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://youtu.be/HlPGnzlK5xEKyllä niitä kirppiksillä ihan aitoja on, ei niitä metallikehyksisiä 90-luvun lasilinssilaseja taida edes olla feikkeinä. Jotain wayfahreria tietenkin feikkinä paljonkin, mutta jotkut fontit paljastaa. Toisaalta mitä väliä, jos ne käyttölaseiksi ostaa, ei tartte niin varoakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla 20 v vanhoja designlaseja jotka yhä täysin ehjiä. Yhdetkään eivät ole IKINÄ hajonneet tuolla tavoin. Kaikkien kalliden merkkien kamat eivät kuitenkaan aina ole hyvälaatuisia, joukkoon mahtuu huonompaakin tekoa. Enimmäkseen jenkkimerkkejä..No ei kai siinä mitään jos ostaa yhden kalliin laukun tai yhdet aurinkolasit, koska ne kestävät, mutta keräilyä en ymmärrä.. Jos tulee joku uusi niin se on pakko saada. Toiset vaihtaa koko ajan puhelimia ja tietokoneita kun tulee uusia, vaikka entiset vielä toimii.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, ne antaa tuossa kovaa kyytiä tuolle Russelin esittämälle psykopaatille nuo naiset. Tuo Zoe Bellhän myös stuntti, tekee tuossakin siinä auton konepellillä sen ajelun.
Ihan mahtava pätkä!😍 Mikä naisfiilis💎
Lopun takaa-ajon toinen osuus ihan kipeen paha😅🌚 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei kai siinä mitään jos ostaa yhden kalliin laukun tai yhdet aurinkolasit, koska ne kestävät, mutta keräilyä en ymmärrä.. Jos tulee joku uusi niin se on pakko saada. Toiset vaihtaa koko ajan puhelimia ja tietokoneita kun tulee uusia, vaikka entiset vielä toimii.
Mulla on laukkukokoelma..lol..en edes käytä niitä juuri ikinä😸
Perustuu lähinnä tyylillisiin mielikuviin mitä olen hankkinut ja säilyttänyt. En laukuissa ja kengissä muotia juurikaan seuraa, aurinkolaseissa kyllä. Nyt ei olekkaan muutamaan vuoteen ollut laukkumalleja joista tykkään, paitsi Vuitton BB Alma, jota en ole kuitenkaan ainakaan vielä hankkinut, hieman tyttömäinen.
Ensi keväänä ostan kyllä designlasit.
- Anonyymi
Nämä on paljon upeampia.
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRhoUQUeKzmVbshNeMRHDL6_PCd3Q0Tkzvw7Q&usqp=CAU- Anonyymi
Ovathan nuo vähän luonnollisempia.
- Anonyymi
Ihania kurppia😍😍😍!!!
- Anonyymi
Ovatpa kauniita, mutta tuo vaatii rahaa aika paljon.
- Anonyymi
No voi voi ku shanellin laukku?? Pöh. Mutta tuo fiilis tuossa kun omien ystävien ka että me ollaan me ja mitä sitten?🤗🧜♀️ ei olla nuoria eikä nuorennuta fakta. Kenelle kuuluu, ketä kismittää, ei meidän menoa haittaa. Nuoremmat tulee jokatapauksessa perässä ja jokainen heistäkin tulee vanheneen. Ihanat nuoret olen paljon tekemisissä ja arvostan. Toivotaan että tekevät maailmasta paremman ja muuttavat arvot. Shanellin laukut??tuskinpa heitä tulee kiinnostamaan. Tai kumihuulet.tämä ikäluokka tulee jäämään historiassa aika hmmm. Nuorissa on tulevaisuus🧜♀️
- Anonyymi
Itse asiassa noiden ikäluokka ei vielä oo tuo sometähti-botox-silikoni ikäluokka
Nää martinat, sofiat yms on noita nuorempia - Anonyymi
Mutta kun se onki just tuo noita nuorempi ikäluokka se ankkahuulisilikonisukupolvi, sofia, martina ovat 30-jotain?
- Anonyymi
Samaan porukkaan voisi kuulua myös Jälkkäri-istuja.
- Anonyymi
Ei ne naiset näitä laukkuja ja botokseja miesten takia ota. Se on naisten takia. Et muuten kuulu porukkaan.et ole arvostettu. Kamala kilpailuhenkisyys. Ja mistä? Rahasta.statuksesta.julkisuudesta. anteeksi, mutta voiko ihminen enempää itsestään olla eksynyt. Omasta sydämmestään. Elämän tarkoituksesta. Kaikki ulkoinen on heille se. Elämän tarkoitus.🧜♀️
- Anonyymi
itse viihtyisin 40v tavis naisten kanssa eli duunarinaisten kanssa ja mieluusti sellaisia tuksu ja lola vartaloisia naisia niin olisi myyty
- Anonyymi
Niinkö🙄🤔ei tullut yllätyksenä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinkö🙄🤔ei tullut yllätyksenä.
että tykkään seksikkäistä naisista vai
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
että tykkään seksikkäistä naisista vai
Mietipäs sitä itse, mikä?
En ole ikinä tajunnut tuota merkkilaukku-intoilua. Tuokin Chanelin laukku on minusta jotenkin mummomainen, tulee mieleen 70-luvun tikkitakki:)
Mutta nättejä ja tyylikkäitä naisia noin muuten. Jos jotain kauneusoperaatioita on tehty, ei huomaa kielteisessä mielessä. He eivät ole eläneet nuoruuttaan siinä selfie-todellisuudessa mitä nykypäivän parikymppiset. Se ehkä näkyy tiettynä rentoutena.Wwuwuw kirjoitti:
Komppaan kybällä. ☝️siis etenkin tuota laukkujuttua..
Meidän luokkakokouksessa n. 10 vuotta sitten monet entiset naispuoliset luokkakaverit olivat asetelleet merkkilaukkunsa mahdollisimman näkyville paikoille, jopa pöydälle, jos oli oikein kallis veska. Laukkunsa takaa sitten kurkistelivat.Taisin sanoakin siitä, että ehkä mun pitäis piilottaa tää mun merimiessäkkini johonkin pöydän alle..
- Anonyymi
yksinkertainen.blondi kirjoitti:
Meidän luokkakokouksessa n. 10 vuotta sitten monet entiset naispuoliset luokkakaverit olivat asetelleet merkkilaukkunsa mahdollisimman näkyville paikoille, jopa pöydälle, jos oli oikein kallis veska. Laukkunsa takaa sitten kurkistelivat.Taisin sanoakin siitä, että ehkä mun pitäis piilottaa tää mun merimiessäkkini johonkin pöydän alle..
mutta oli merkkilaukku tai ei niin tavalliset 40v naiset on kivempia ja mielenkiintoisempia ja kauniimpia ja seksikkäämpiä niin tekeekö sen esim vanessa kurrista nätimmän ja paremman naisen kun se on jari kurrin vaimo
- Anonyymi
Niinpä.näitä mummolaukkuja kukaan ostais jos niissä ei olis se status että kaikilla ei ole varaa vaan meillä ns.paremmilla 🙃.laita rahaa laukkuun josta et edes pidä että oot jotain. No tämäkin aika kuului ,ja kuuluu olla että opittaan oikeat arvot. Niissä ei rahalla ole mitään sijaa🧜♀️
Mä olen reppukansaa.. mut mun mielestä tuon tilkkutakin lisäksi se joku tietty kuosi tuo mieleen kalsarit.. 😯
Anonyymi kirjoitti:
mutta oli merkkilaukku tai ei niin tavalliset 40v naiset on kivempia ja mielenkiintoisempia ja kauniimpia ja seksikkäämpiä niin tekeekö sen esim vanessa kurrista nätimmän ja paremman naisen kun se on jari kurrin vaimo
Vanessa oli muistaakseni kyllä ennen Jariakin kaunis:) Eli ei Jari häntä kaunista.
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä.näitä mummolaukkuja kukaan ostais jos niissä ei olis se status että kaikilla ei ole varaa vaan meillä ns.paremmilla 🙃.laita rahaa laukkuun josta et edes pidä että oot jotain. No tämäkin aika kuului ,ja kuuluu olla että opittaan oikeat arvot. Niissä ei rahalla ole mitään sijaa🧜♀️
Mulla ei varmaan koskaan tule olemaan niin paljon ylimääräistä että laittaisin sen juuri ylikalliiseen laukkuun. Paljon muita tärkeämpiä kohteita tulee aina olemaan, vaikka olis miljonääri.
Wwuwuw kirjoitti:
Mä olen reppukansaa.. mut mun mielestä tuon tilkkutakin lisäksi se joku tietty kuosi tuo mieleen kalsarit.. 😯
Reppuja mullakin on, mutta nekin eniten sellaisia naruilla kiristettäviä "pusseja" :D
Luulen tietäväni, mitä kuosia tarkoitat. Burberry-ruutu oli joskus muotia, sitä suorastaan inhosin, beessiä väriä muutenkin.- Anonyymi
Vanessa oli muistaakseni kyllä ennen Jariakin kaunis:) Eli ei Jari häntä kaunista.
niin ehkä naisista eli janina frystä mutta ei miehistä niin me miehet tykätään naisista eli jos olis köyhän kanssa naimisissa niin ei kukaan huomaisi häntä eikä olis kiinnostunut mutta kun on jarin vaimo niin nuollaan hänen persettä
- Anonyymi
Mulla ei varmaan koskaan tule olemaan niin paljon ylimääräistä että laittaisin sen juuri ylikalliiseen laukkuun. Paljon muita tärkeämpiä kohteita tulee aina olemaan, vaikka olis miljonääri.
mutta jos olisit multi miljonääri niin laukku firma antaa laukun sinulle eli mainostat laukkua ja kun pidät laukkua niin saat siitä rahaakin samoin joka asiassa
Anonyymi kirjoitti:
mutta jos olisit multi miljonääri niin laukku firma antaa laukun sinulle eli mainostat laukkua ja kun pidät laukkua niin saat siitä rahaakin samoin joka asiassa
Olisko sitten muka pakko kantaa tuollaista mummolaukkua:( Onneksi en oo miljonääri.
Anonyymi kirjoitti:
niin ehkä naisista eli janina frystä mutta ei miehistä niin me miehet tykätään naisista eli jos olis köyhän kanssa naimisissa niin ei kukaan huomaisi häntä eikä olis kiinnostunut mutta kun on jarin vaimo niin nuollaan hänen persettä
Jaa, mulla toisinpäin. Minusta hän oli nätti Miss Suomi ja vähän hänestä meni maku, kun meni yhtäkkiä Jarin matkaan, joka taisi silloin vielä olla nimellisesti yhdessä ex:änsä kanssa. Mutta hyvin hän on säilynyt ja siitä Jari-jutustakin tuli noin pitkä liitto eli taisi olla hänelle sitten se oikea ja toisinpäin.
- Anonyymi
Olisko sitten muka pakko kantaa tuollaista mummolaukkua:( Onneksi en oo miljonääri.
no saisit siitä rahaa ja kun menet ravintolaan niin ravintola tarjoaa illan kun muut naiset on kateellisia ja moni haluaa syömään ravintolaan kun rikaskin syö siellä ja samanlaisen laukun
Anonyymi kirjoitti:
no saisit siitä rahaa ja kun menet ravintolaan niin ravintola tarjoaa illan kun muut naiset on kateellisia ja moni haluaa syömään ravintolaan kun rikaskin syö siellä ja samanlaisen laukun
Ai niin siinä sitten kävis 🤔
- Anonyymi
mutta normaali ihminen ostaa sen mistä tykkää ja pitää vaikka olis halpa
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tiedän varakkaita ihmisiä, jotka myös ostaa mitä tykkää, vaikka olis kuinka halpa. Myös naisia:)
- Anonyymi
Ai niin siinä sitten kävis 🤔
kyllä moni korkeastikoulutettu samaistuu heihin ja on kateellisia ja ostavat samanlaisen laukun ja käyvät siinä ravintolassa syömässä ja kuvittelevat että ovat rikkaita ja varakkaita ihmisiä ja muut on kateellisia heille no korkeastikoulutetut on korkeastikoulutettuja jänniä ihmisiä jännine touhuineen ja elämineen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kyllä moni korkeastikoulutettu samaistuu heihin ja on kateellisia ja ostavat samanlaisen laukun ja käyvät siinä ravintolassa syömässä ja kuvittelevat että ovat rikkaita ja varakkaita ihmisiä ja muut on kateellisia heille no korkeastikoulutetut on korkeastikoulutettuja jänniä ihmisiä jännine touhuineen ja elämineen
niin laukku firman ja ravintolan kannatti maksaa siitä kun sen jälkeen moni koulutettu ostaa laukun ja syö ravintolassa
- Anonyymi
Tykkään kyllä enemmän reppuselässä kulkevista. Tilanne tuossa tapahtumassa on kuitenkin sellainen "tyttöjen ilta" jonne ei välttämättä reppuja mukana kanneta. Naiset ovat pukeneet päällensä monta vaatekertaa ja katsoneet itseään peilistä. Vaihtaneet vaatteita ja kyllä, katsoneet jopa peppuaan peilistä mikä asuste istuisi parhaiten.
Edustava, on ollut päivän sana. On käyty kampaajalla ja manikyyrissä ja sen kyllä huomaa.
"Luonnollisuus" ei taida noita naisia kuvata parhaalla mahdollisella tavalla vaikka upeita naisia ovatkin.
AsianVierestä - Anonyymi
En ikinä laita edes ekokassia maahan tai lattialle, yök. Matkalaukun voi pitää maassa ja repunkin, menee samaan pesun ja potkun kestävään kategoriaan.
Ehkä siellä ravintolassa oli ahtaat välit tai sellaiset tuolin selkämykaet joihin ei saanut laukkua riippumaan? Niitä myydään erikseen. Laukkukoukkuja, joilla saa laukun roikkumaan pöydän reunaan.
Kyllä hankin tuollaisen Chanelin joku päivä. Se sopii minulle varmasti. Nyt on paljon muita merkkilaukkuja, aika harvoin tulee käytettyä, pysyvät uudenveroisina vuosia, itse tykkään hienoista laukuista ja korkokengistä.
Vähän omituisia kommentteja, kamalan negatiivisiä toisten oloista ja unelmista....ei kovin sisarhenkisiä, sorry vaan😙 - Anonyymi
Nii hyvä kommentt🤭😁😁😁😁🧜♀️
- Anonyymi
Hitsi, sinä kyllä kelpaisit vaikka linnan juhliin, sisäinen tyylitaju voittaa aina ulkoisen.
AsianVierestä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hitsi, sinä kyllä kelpaisit vaikka linnan juhliin, sisäinen tyylitaju voittaa aina ulkoisen.
AsianVierestäJoka toinen vuosi vois pitää sellaiset linnanjuhlat, joihin arvotaan kutsun saavat täysi-ikäisestä väestöstä miinus ne, jotka jo ovat joskus saaneet kutsun.
Voisi olla mielenkiintoista nähdä millaiset bileet syntyisi, katsoisin varmasti, nyt ei kiinnosta pätkääkään, suurin osa naisten iltapuvuista on niin järkyttäviä viritelmiä, että alan voimaan pahoin. Sopisivat paremmin halloweeniin kuin linnanjuhliin😸 - Anonyymi
Reppuja mullakin on, mutta nekin eniten sellaisia naruilla kiristettäviä "pusseja" :D
Luulen tietäväni, mitä kuosia tarkoitat. Burberry-ruutu oli joskus muotia, sitä suorastaan inhosin, beessiä väriä muutenkin.Tai sitte se on se luikset vittuun kuosi, lv
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Halpuus ja kestävyys ei yleensä kulje käsi kädessä. Rikkaita on vähän, nuo luksuslaukut työllistää itse asiassa aika paljon käsityöläisiä, niissä ihan käsityönä ommeltuna tikkiä, perinteistä nahkatyötaitoa. Se mikä tän maailman täyttää paikalla, on tavallisten ihmisten jatkuva uuden halvan krääsän ostelu. Se krääsä on ilmeisesti niin masentavan näköstä, että sitä ei kukaan jaksa Katella kovin kauaa. Kirppikset turskaa lumppua, ja halpaa hilseilevä tekonahka laukkua. Mä monesti aivan ihmettelen, että ihmiset vie kirppareille kaatopaikalle kuuluvaa materiaalia. Nää halpalumppukaupat on hävittäny ihmisiltä kaiken ymmärryksen siitä, miltä laadukas kangas tuntuu, onko saumat suorassa jne..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Halpuus ja kestävyys ei yleensä kulje käsi kädessä. Rikkaita on vähän, nuo luksuslaukut työllistää itse asiassa aika paljon käsityöläisiä, niissä ihan käsityönä ommeltuna tikkiä, perinteistä nahkatyötaitoa. Se mikä tän maailman täyttää paikalla, on tavallisten ihmisten jatkuva uuden halvan krääsän ostelu. Se krääsä on ilmeisesti niin masentavan näköstä, että sitä ei kukaan jaksa Katella kovin kauaa. Kirppikset turskaa lumppua, ja halpaa hilseilevä tekonahka laukkua. Mä monesti aivan ihmettelen, että ihmiset vie kirppareille kaatopaikalle kuuluvaa materiaalia. Nää halpalumppukaupat on hävittäny ihmisiltä kaiken ymmärryksen siitä, miltä laadukas kangas tuntuu, onko saumat suorassa jne..
Täyttää paskalla
Kirppikset tursuaa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täysin samaa mieltä👌
Köyhän ei kannata ostaa halpaa, vanha kansan sanonta.
Kiertotalous pyörii sellaisen laadun varassa, joka kestää aikaa ja kulutusta. Itse olen myynyt ja lahjoittanut tavaraa, joka on lähes yhtä hyvässä kunnossa käytön jälkeen ja kuten monet, ilolla annan pois laatua, kuvittelen, kuinka siitä joku ilahtuu jolla ei ole suurempia varoja. Annan yleensä lastiin jonka hakevat, niin muutaman vähän paremmankin tavaran korvaukseksi kierrätyspalvelusta, jonka voisin ehkä saada itsekkin myytyä.
Lahjoitan yleensä Kierrätyskeskukseen tai Emmaukseen koska heidän toimintansa on perin esimerkillistä toimintaa, henkilökuntakin on aina avuliasta ja ystävällistä❤ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joka toinen vuosi vois pitää sellaiset linnanjuhlat, joihin arvotaan kutsun saavat täysi-ikäisestä väestöstä miinus ne, jotka jo ovat joskus saaneet kutsun.
Voisi olla mielenkiintoista nähdä millaiset bileet syntyisi, katsoisin varmasti, nyt ei kiinnosta pätkääkään, suurin osa naisten iltapuvuista on niin järkyttäviä viritelmiä, että alan voimaan pahoin. Sopisivat paremmin halloweeniin kuin linnanjuhliin😸Ne tukee suomalaista työtä, pieniä suomalaisia ompelimoja, jotka tekee lähinnä hääpukuja, Eiköhän kaavakin oo sama. Eihän ne mitään suurten muotitalojen luomuksia ole, mutta toisaalta eihän näistä kutsutuista naisistakaan suurin osa mallimittoja täytä, lyhyitä paksuja tanttoja.
Oudot nämä koko linnanjuhlat, tasavaltaisessa maassa, kuin jotain ihmeellistä "kuninkaallisten" palvontaa. Luterilaista orjamentaliteettia ja matelevaa alamaisuutta. Sitä samaa nämä Seurat ja Avut täynnä, juttuja ulkomaisista kuninkaallisista. Nämä hää- ja prinsessajutut tätä samaa paska-aivopesua. Köyhät tyhmät katselee ylempiensä elämää, vähäjärkistä touhua. Ei ole 2000- luvulle kuuluvia touhuja nämä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne tukee suomalaista työtä, pieniä suomalaisia ompelimoja, jotka tekee lähinnä hääpukuja, Eiköhän kaavakin oo sama. Eihän ne mitään suurten muotitalojen luomuksia ole, mutta toisaalta eihän näistä kutsutuista naisistakaan suurin osa mallimittoja täytä, lyhyitä paksuja tanttoja.
Oudot nämä koko linnanjuhlat, tasavaltaisessa maassa, kuin jotain ihmeellistä "kuninkaallisten" palvontaa. Luterilaista orjamentaliteettia ja matelevaa alamaisuutta. Sitä samaa nämä Seurat ja Avut täynnä, juttuja ulkomaisista kuninkaallisista. Nämä hää- ja prinsessajutut tätä samaa paska-aivopesua. Köyhät tyhmät katselee ylempiensä elämää, vähäjärkistä touhua. Ei ole 2000- luvulle kuuluvia touhuja nämä.Kansa tarvii leipää ja sirkushuveja.
Kumman suosittuja ovat beelörffit sun muut julkkikset. Olkoon mun puolesta.
Omat probleemat kaikkoaa, kun lukee tuollaista turhaa bullshittia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne tukee suomalaista työtä, pieniä suomalaisia ompelimoja, jotka tekee lähinnä hääpukuja, Eiköhän kaavakin oo sama. Eihän ne mitään suurten muotitalojen luomuksia ole, mutta toisaalta eihän näistä kutsutuista naisistakaan suurin osa mallimittoja täytä, lyhyitä paksuja tanttoja.
Oudot nämä koko linnanjuhlat, tasavaltaisessa maassa, kuin jotain ihmeellistä "kuninkaallisten" palvontaa. Luterilaista orjamentaliteettia ja matelevaa alamaisuutta. Sitä samaa nämä Seurat ja Avut täynnä, juttuja ulkomaisista kuninkaallisista. Nämä hää- ja prinsessajutut tätä samaa paska-aivopesua. Köyhät tyhmät katselee ylempiensä elämää, vähäjärkistä touhua. Ei ole 2000- luvulle kuuluvia touhuja nämä.Ei tuo kuitenkaan vedä vertoja kommunistimaiden eliitin palvontaan, johon rahvas suorastaan pakotetaan. Niissä maissa vasta ökyparaateja järjestetään/järjestettiin ja kansan pitää/piti hurrata.
Anonyymi kirjoitti:
AsianVierestäHmmm, meinaat siis että minulla ei ole ulkoista tyylitajua 🤔😉
Anonyymi kirjoitti:
En ikinä laita edes ekokassia maahan tai lattialle, yök. Matkalaukun voi pitää maassa ja repunkin, menee samaan pesun ja potkun kestävään kategoriaan.
Ehkä siellä ravintolassa oli ahtaat välit tai sellaiset tuolin selkämykaet joihin ei saanut laukkua riippumaan? Niitä myydään erikseen. Laukkukoukkuja, joilla saa laukun roikkumaan pöydän reunaan.
Kyllä hankin tuollaisen Chanelin joku päivä. Se sopii minulle varmasti. Nyt on paljon muita merkkilaukkuja, aika harvoin tulee käytettyä, pysyvät uudenveroisina vuosia, itse tykkään hienoista laukuista ja korkokengistä.
Vähän omituisia kommentteja, kamalan negatiivisiä toisten oloista ja unelmista....ei kovin sisarhenkisiä, sorry vaan😙Minä siis kehuin noita kauniita "kurppia", mainitsin vain, etten pidä tuosta tikkitakki-chanel-kuosista.
Ja pidin hiukan hassuna sitä, että luokkakokouksessa tuotiin esille juuri laukkuja. Noh, ehkä miehillä on sitten autot, joilla pätevät. Itseen ei tee vaikutusta nekään, hyvä jos tunnen pari automerkkiä. Naapurissa asuu kyllä perhe, joiden autot on olleet lexuksia, porscheja ja mitä lie, näin mulle on infottu. Ihan mielelläni suon heille sen ilon, että nauttivat kulkupeleistään. Mutta mulle autot ja laukut ei tuota kummempia tunnemylläköitä. Kateudesta puhumattakaan.Anonyymi kirjoitti:
AsianVierestäParas kelvata 😄 Parina viime vuonna siellä on ollut pari hyvää ystävääni, toinen tosin "vain" avecina, joten odottelen jos, koska mulle kutsu napsahtaa🥰
- Anonyymi
Hmmm, meinaat siis että minulla ei ole ulkoista tyylitajua 🤔😉
Kaunis ja tyylikäs nainen ei piloille mene vaikka laittaisi hankkijan lippiksen päähänsä.
Vaattet eivät tee ihmisestä kaunista tai rumaa. Ne kun voi heittää aina pois päältänsä.
Sisäisellä tyylitajulla varustettu ihminen ei ryntäile muotivirtausten mukaan, hän tietää mikä on tilanteeseen hänelle se miellyttävin asuste.
Voiko tavan ihminen edes erottaa Chanelin 5000 dollarin aidon laukun 170 dollarin väärennösestä?
Tuollaista mustaa on tehty aitona yli 20 miljoonaa kappaletta joten kyllä laukku on tuottanut tekijälleen huimat liikevaihdot, Hyvä laukun pitää olla jos yhdestä laukkumallista saa tehtyä miljardien liikevaihdon sen tuotantoaikana. Ei kai se huono voi olla?
AsianVierestä
- Anonyymi
20v lidilin kassan markkina-arvo on miljoonasti korkeampi kuin noiden kurppien yhteen laskettu markkina-arvo.
- Anonyymi
Sanoo kuka? Ei epäilystäkään. Jätetty kurppa mies tai voiko edes mieheksi sanoa.. oliko ex kuvassa ja niin kyrpii. Ettete meidän markkina arvoa heiluta vaikka mitä satuiletta. Rauhaa ja rakkautta sinulle. Kun toiselle kuoppaa kaivat ..no itse siihen kapsahdat. Kannattaako? Samassa maailmassa täällä. Veljiä ja siskoja,äitiä ja isiä. Kannattaako vihata. Omaa itseään siinä vihaa ja vahingoittaa.🧜♀️
- Anonyymi
Ihmisen markkina-arvo? Tarkoitatko että huora-arvo?
- Anonyymi
Paha sanoa mitään ulkonäöstä, kun kaikkien naamat on peitetty 😎
xLiner- Anonyymi
Niin sinunkin. En silti sinua arvostele. Pärstätkö pitäis esille laittaa että voisit kuvailla kuka on ihminen ja kuka ei. Ihan ihmisiä ollaan kaikki. Nuoret ja vanhat. Ei olis nuoria ilman vanhoja. Että kiittää saa🤭.kakskymppinen tyttöni sanoi just että äiti kuulut ihan mun ikäluokkaan kun oot pienempiki. Että nauroin😁🧜♀️ olen sen ajan jo elänyt.luojan kiitos!
- Anonyymi
mutta veikkaan että xliner on paljon paljon kauniimpi kuin he ja vaikka heillä on rahaa ja julkkiksii omaisuutta ja merkkituotteita ja botoksia kauneusleikkauksia yms niin silti ovat kateellisia tavis naisille ja merkkituotteet ainoa keino pönkittää itseään mutta silti tietävät sisimmässään että se jokin puuttuu ja heillä ei ole sitä mitä tavis naisilla on ja sama koskee moneen korkeastikoulutettuun naiseenkin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin sinunkin. En silti sinua arvostele. Pärstätkö pitäis esille laittaa että voisit kuvailla kuka on ihminen ja kuka ei. Ihan ihmisiä ollaan kaikki. Nuoret ja vanhat. Ei olis nuoria ilman vanhoja. Että kiittää saa🤭.kakskymppinen tyttöni sanoi just että äiti kuulut ihan mun ikäluokkaan kun oot pienempiki. Että nauroin😁🧜♀️ olen sen ajan jo elänyt.luojan kiitos!
Etkö saa selvää mun seksikkäästä profiilikuvasta? Ei oo arskalaseja kuten näkyy..
xLiner - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö saa selvää mun seksikkäästä profiilikuvasta? Ei oo arskalaseja kuten näkyy..
xLinerälä välitä hän pitää heistä koska julkkiksii ja varakkaita mutta pitäisikö jos olisivat taviksii ja duunareita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
älä välitä hän pitää heistä koska julkkiksii ja varakkaita mutta pitäisikö jos olisivat taviksii ja duunareita
Ei . Tyhjä kuori... voin tietty olla väärässä. Joku joka eksynyt on voi silti sisimmässään tuntea että on harha askelilla..tällähetkellä. tässähetkessä. Kun siitä havahtuu voi olla todella viisas.edelläkävijä uuteen ajatteluun.🧜♀️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei . Tyhjä kuori... voin tietty olla väärässä. Joku joka eksynyt on voi silti sisimmässään tuntea että on harha askelilla..tällähetkellä. tässähetkessä. Kun siitä havahtuu voi olla todella viisas.edelläkävijä uuteen ajatteluun.🧜♀️
Kenenkään ei ole pakko olla syvällinen tai henkinen. Ihan oma tyylivalinta.
Etkä sitäpaitsi mitenkään voi ulkonäön perusteella sanoa, etteikö joku noista naisista olisi uskossa. Tuoko on syvällistä henkisyyttä, että tuomitsee jonkun pelkän ulkonäön perusteella, kysyn vaan?
Jehovantodistajat ja muut herännäisetkin tykkää pynttäytyä ja ovat useimmiten ihan yhtä laitetun näköisiä kuin kuvan naiset. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenenkään ei ole pakko olla syvällinen tai henkinen. Ihan oma tyylivalinta.
Etkä sitäpaitsi mitenkään voi ulkonäön perusteella sanoa, etteikö joku noista naisista olisi uskossa. Tuoko on syvällistä henkisyyttä, että tuomitsee jonkun pelkän ulkonäön perusteella, kysyn vaan?
Jehovantodistajat ja muut herännäisetkin tykkää pynttäytyä ja ovat useimmiten ihan yhtä laitetun näköisiä kuin kuvan naiset.Ai ulkonäön perusteella.. öööö mitään ulkonäköjä missään näe? Sinäkö näet? Mua ei äkkiä uskovaiseksi ymmärtäis ulkonäön perusteella itseäni, että mitä mahdat tarkoittaa? Vastasin vaan kysývän mielikuvaan ihmisestä ja nimenomaan siihen että voin olla väärässä.siihen että raha ja sen statukset ole elämässä tärkeää. Anteeksi jos loukkasin tai aiheutin väärinķäsitystä arvon hra? Rva?🧜♀️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai ulkonäön perusteella.. öööö mitään ulkonäköjä missään näe? Sinäkö näet? Mua ei äkkiä uskovaiseksi ymmärtäis ulkonäön perusteella itseäni, että mitä mahdat tarkoittaa? Vastasin vaan kysývän mielikuvaan ihmisestä ja nimenomaan siihen että voin olla väärässä.siihen että raha ja sen statukset ole elämässä tärkeää. Anteeksi jos loukkasin tai aiheutin väärinķäsitystä arvon hra? Rva?🧜♀️
Ok😙👍
- Anonyymi
Hmmm, eiköhän monet naiset tykkää kivan näkösistä laukuista ja kengistä. Ite ainakin tykkään. Merkkilaukuissa on esteettisesti hyvän näkösiä, mutta ite en tuhlais hirveitä summia ökylaukkuihin, joihinkin designmerkkeihin kyllä jonkin verran. Mä käyttäsin rahaa mielummin matkoihin, syömiseen, juomiseen ja kivaan tekemiseen. Mutta esteetikkona nautin hyvistä väreistä, muodoista ja upea kroppaisista, sixpack miehistä. En tiedä miten joku yhdistää kouluttamattomuuden taviksiin ja korkeakoulutuksen ökyilyyn. Alotuksen naiset on mielestäni melko vähän koulutettuja.
- Anonyymi
Niin.ja mistäköhän minä sitten tykkäisin.tai haaveilisin.jos olis raha niin enpä usko että laukkuja ostaisin mutta niin nainen olen että pikku operaation,nuorentavan tekisin.🤪en mitää botoksia.hyvät huulet muutenkin.tarkoitan ihon valumista. Terkkuja ressu!♥️♥️
- Anonyymi
Niin on ja käsittääkseni melkolailla perheenäitejä. Kurri sanoi haastattelussa, että hänen päivänsä kuluvat siihen, että kuskaa lapsia (4) harrastuksiin.
Mielelläni suon heille positiivista huomiota ja hieno laukku ahkeralle perheenäidille on 100 % lahja lasten isältä. Uskon, että osasyy hyvään ulkonäköön on myös säntilliset ja päihteettömät elämäntavat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin.ja mistäköhän minä sitten tykkäisin.tai haaveilisin.jos olis raha niin enpä usko että laukkuja ostaisin mutta niin nainen olen että pikku operaation,nuorentavan tekisin.🤪en mitää botoksia.hyvät huulet muutenkin.tarkoitan ihon valumista. Terkkuja ressu!♥️♥️
2🧜♀️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin on ja käsittääkseni melkolailla perheenäitejä. Kurri sanoi haastattelussa, että hänen päivänsä kuluvat siihen, että kuskaa lapsia (4) harrastuksiin.
Mielelläni suon heille positiivista huomiota ja hieno laukku ahkeralle perheenäidille on 100 % lahja lasten isältä. Uskon, että osasyy hyvään ulkonäköön on myös säntilliset ja päihteettömät elämäntavat.Jos mulle jonku typerän mummoökylaukun ostaisit niin saisit sillä korvilles😄😁🤗🧜♀️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten olisi misolangat? Ne ei edes kovin montaa satasta maksa ja korjaavat roikkumista ilman leikkausta.
Varmaan kannattaa valita kuitenkin tarkkaan, kuka ne tekee, pyytää jotain työnäytteitä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos mulle jonku typerän mummoökylaukun ostaisit niin saisit sillä korvilles😄😁🤗🧜♀️
Ok😂 aika turha pelko, koska ostaisin sen noin niinkuin ööö itselleni.
Varmaan ei kannata alkaa hakkaan ketään 4000 € laukulla. Ehkä joku tekonahkainen gettopussi olis siihen parempi😸 onhan sellaisista naisista noi juorupalstat juttuja pullollaan jotka on saanut mieheltä Chanelin ja käyttää sitä aseena kapakkatappeluissa. Tosi tyylikästä. Kummaltakin osapuolelta.
Eivainen, ymmärrän pointtisi😂 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok😂 aika turha pelko, koska ostaisin sen noin niinkuin ööö itselleni.
Varmaan ei kannata alkaa hakkaan ketään 4000 € laukulla. Ehkä joku tekonahkainen gettopussi olis siihen parempi😸 onhan sellaisista naisista noi juorupalstat juttuja pullollaan jotka on saanut mieheltä Chanelin ja käyttää sitä aseena kapakkatappeluissa. Tosi tyylikästä. Kummaltakin osapuolelta.
Eivainen, ymmärrän pointtisi😂4000 euron laukulla.
Mikähän siinä laukussa niin paljon maksaa. Ei vtttttu tulis mieleenkään olla nii tyhmä että mummolaukkuun ton summan laittaisin. Apua äiti! Maailma on hullu! Hullut ei edes tiedä sitä.🧜♀️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
4000 euron laukulla.
Mikähän siinä laukussa niin paljon maksaa. Ei vtttttu tulis mieleenkään olla nii tyhmä että mummolaukkuun ton summan laittaisin. Apua äiti! Maailma on hullu! Hullut ei edes tiedä sitä.🧜♀️Onhan siinä ilmaa, ei sitä kukaan kiellä. Tuollaisen muotitalon finanssit ovatkin monimutkainen säätö. Laukuilla ja parfyymeilla maksetaan varmasti tuottamattomampien osa-alueidenkin kuluja, kuten runway-mallistojen, jotka ovat järjettömän kalliita tehdä ja toimivat enimmäkseen muotitalojen mainoksina.
Minulla on itselläkin jo niin monta laukkua, että niiden yhteishinnalla olisi saanut Chanelinkin. Tosin en luopuisi niistä, hienoja nekin ja vähintään yhtä hyvin tehtyjä..Kuinkahan paljon jotkut tuhlaavat lapsiin tai matkusteluun tai syömiseen. Minulla noihin ei kulu paitsi ruokaan muutamia säälittäviä kymppejä kuussa. Mielestäni en tuhlaisi, jos ostaisin noinkin kalliin laukun. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
4000 euron laukulla.
Mikähän siinä laukussa niin paljon maksaa. Ei vtttttu tulis mieleenkään olla nii tyhmä että mummolaukkuun ton summan laittaisin. Apua äiti! Maailma on hullu! Hullut ei edes tiedä sitä.🧜♀️Kivat kilarit😂😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan siinä ilmaa, ei sitä kukaan kiellä. Tuollaisen muotitalon finanssit ovatkin monimutkainen säätö. Laukuilla ja parfyymeilla maksetaan varmasti tuottamattomampien osa-alueidenkin kuluja, kuten runway-mallistojen, jotka ovat järjettömän kalliita tehdä ja toimivat enimmäkseen muotitalojen mainoksina.
Minulla on itselläkin jo niin monta laukkua, että niiden yhteishinnalla olisi saanut Chanelinkin. Tosin en luopuisi niistä, hienoja nekin ja vähintään yhtä hyvin tehtyjä..Kuinkahan paljon jotkut tuhlaavat lapsiin tai matkusteluun tai syömiseen. Minulla noihin ei kulu paitsi ruokaan muutamia säälittäviä kymppejä kuussa. Mielestäni en tuhlaisi, jos ostaisin noinkin kalliin laukun.mutta sinulta puuttuukin oma mies ja sen älkeen voittekin matkustella ja lomailla pitkin ja poikin suomea ja syömisesi moni puolistuu yms ja uuden laukun sijaan haluatkin ostaa esim uudet makuupussit teille siis itsellesi ja miehellesi kun retkeilette
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mutta sinulta puuttuukin oma mies ja sen älkeen voittekin matkustella ja lomailla pitkin ja poikin suomea ja syömisesi moni puolistuu yms ja uuden laukun sijaan haluatkin ostaa esim uudet makuupussit teille siis itsellesi ja miehellesi kun retkeilette
Mulla on kaikki retkeilyvarusteet vaikken edes tykkää retkeilystä.
- Anonyymi
"Suvi täyttää 40 vuotta elokuun 21. päivä, ja kauneus on vuosien myötä vain karttuntut! Kuva keräsikin onnitteluviestien lisäksi myös ihasteluja."
Kova on vanhan naisen itsepetos. Ymmärtäähän sen kun oli nuorena kaunis, että rupsahtaminen on kova paikka.- Anonyymi
Niiiii? Ja kuulu elämään. Sìnun .minun.lastesi .istesi. nöin se menee. Miksi itketää kun iloitakkin voi.🧜♀️
- Anonyymi
MIKSI TOISEN ILO TAI ONNI ON SINULTA POIS.VANHA NAINÉN JA ONNELLINEN.MITEN SE SUA HAITTAA??ANNA OLLA JA OLE ITSEKKIN. MITÄ HELVETTIÄ MUIDE N ELÄMÄÄN PUUTUTTE PAITSI JOS EI NUOREMMAT ONNEA TUONEETKAAN Ja kurppien peräänvingutte. No tietty ollaañ parempia.sen haukuillanne todistatte. Ei tarvii enempää todistella nähty on jo. Ollaan nii pro. Sori. Siis turvat kii ja maailma on teille avoin. Mutta.älkää kadetiko meidän onnea.keskittykää omaanne. Stana🧜♀️
- Anonyymi
On tämä elämä aika väliaikainen keikka. Ensin joku syntyy, kasvaa seksisymboliksi, vanhenee ja jossain vaiheessa kuolee pois. Samoihin aikoihin joku toinen syntyy, kasvaa, elää, kiihottuu ko. seksisymbolista ja talouspaperia kuluu. Sitten hänkin vanhenee ja lopulta kuolee pois.
- Anonyymi
Niin stana talouspaperia kuluu, kamalaa tuhlausta!
- Anonyymi
Valmistajan markkinointiosasto ansainnut palkkansa. Tuli mieleen cartier-syndrooma. Oli ensimmäinen tiukuvalmistaja, joka onnistui myymään paristokelloa tuhannen dollarin kappalehintaan. - cu-
- Anonyymi
No jostainhan ne kaikki menestystarinat alkaa, ihan hurjia seikkailuja ja riskejä!
Mulla on muuten Cartierin laukku, siinä on lukko ja osa ketjua 9 K kultaa. Jackie Kennedy ja Audrey Hepburn kuulemma omistivat muinoin saman mallisen laukun.
Se on 60-luvulta, vähän vanha, mut todella hienosti tehty. En pysty käyttään sitä, on kuin käyttäisi jotain muinaismuistoa sadetakkinaulakkona...😅😑
Cartier on ihana, mut itse olen enemmän Tiffanys, joten Chanel sopii mulle tyyliin.
En tiedä miksei, mutta ei nuo mun silmään iske kivasti. Voi johtua siitäkin, että olen nähnyt kauniimpiakin. Omasta mielestäni kauniimpiakin, mitkä kolahtaa mun kauneuskäsityksen sisään kivasti.
Missityyppiset muovitetut ja ympäriinsä pöyhityt naiset ei jotenkin vaan napsahda. Näin kun katsoo, joo perisatteessa kauniita naisia, mutta kun katson sitten jotakin tavis tallaajan kuvaa mun sydän loikkaa kurkkuun.- Anonyymi
Samoin. Tulee mieleen näyteikkunan nuket. Jättää kylmäksi. - cu-
- Anonyymi
Noilla ei kuitenkaan oo ankkahuulia, eikä tuota Tiina Jylhän klinikalta haettua neandertalin ihmistä muistuttavaa kuonomaista naamaa yleisemminkin. Nää fillerit sen jotenkin saa aikaan, tuo sibberypyn silotusyritys.
- Anonyymi
Mä kyllä tykkään vanhempienkin ihmisten ulkonäöstä, josta ikäkin saa näkyä. Mun mielestä rypyt ja muut juonteet ym.on luonnollisia ja kuuluu ikääntymiseen. Naururypyt esimerkiksi kertoo iloisesta luonteesta. On paljonn mukavampi tutkailla aitoja, eleet sisältäviä kasvoja kuin jotain ikuista nuoruuttaa heijastavia, lähes ilmeettömiä kasvoja.
- Anonyymi
Naururypyt voi kertoa myös siitä että siristelee paljon auringossa silmiä.
- Anonyymi
Niin minäkin, ei mitenkään häiritse toisten ulkonäkö.
Onhan se hienoa, että joku panostaa jossain ja onnistuu.
Ihan oman itsensä vuoksi ne naiset niitä leikkauksia ja laukkuja, sehän on selvä.
Tosin monet miehet kyllä tykkää, että nainen on upeasti pukeutunut ja on kauniit meikit ja asu, hieno laukku ja korkkarit.
En itsekkään kovin usein ihan noin, varsinkin kun olen sinkku, useimmiten urheiluvaatteet😊👌
Ei ole mitään noita hienoja laukkuja ja laseja...😔
Oh....🥺 olen vain kulahtaneessa raitapaidassa...
- Anonyymi
Älä huoli, sinäkin olet varmasti upea kurppa!
- Anonyymi
Maailma tulee muuttumaan. Raha ei enää ole mitään. Niillä arvolaukuilla voi sitten vaikka sytyttää nuotion.lämmitelläkseen. kummatkohan selviää paremmin nämä ökyt joille kaikki on tuotu tarjottimella vai ne jotka on ikänsä köyhyydessä kamppailleet. Ne jotka itsensä ylentävät alennetaan ja päinvastoin.🧜♀️
Anonyymi kirjoitti:
Älä huoli, sinäkin olet varmasti upea kurppa!
Mahakin on turvonnut...kuun lopussa helpottaa. Olen kuin sirkuspallo hetken. Kamalaa. Ja juuri silloin esitellään kauniita naisia kun tuntee itsensä hapsinkakkiaiseksi...
Anonyymi kirjoitti:
Maailma tulee muuttumaan. Raha ei enää ole mitään. Niillä arvolaukuilla voi sitten vaikka sytyttää nuotion.lämmitelläkseen. kummatkohan selviää paremmin nämä ökyt joille kaikki on tuotu tarjottimella vai ne jotka on ikänsä köyhyydessä kamppailleet. Ne jotka itsensä ylentävät alennetaan ja päinvastoin.🧜♀️
On harmillista, että maailma eriarvoistuu.
Olen pitkään seurannut kuinka moni on hyvin pinnallinen. Niin kuin eivät muistaisi, että kukaan ei ota täältä mitään mukaansa..- Anonyymi
misspönttöuuni kirjoitti:
On harmillista, että maailma eriarvoistuu.
Olen pitkään seurannut kuinka moni on hyvin pinnallinen. Niin kuin eivät muistaisi, että kukaan ei ota täältä mitään mukaansa..Voi sinua! Hali täältä olet ihana!🧜♀️♥️♥️♥️♥️♥️
Anonyymi kirjoitti:
Voi sinua! Hali täältä olet ihana!🧜♀️♥️♥️♥️♥️♥️
Kuka siellä halittelee...hieman epäilyttävää :)
- Anonyymi
Kuka siellä halittelee...hieman epäilyttävää :)
No mitäkä epäilet? Siellä surkeena ja sua lohdutan nii että mitä? Tä? Epäilyttävää! Ei tässä maailmassa saa rakastaa ja olla sympaattinen ku se on epäilyttävää! Sellainen nyt vaan olen. En tahtois että kenelläkään oliis paha olla .🧜♀️
Anonyymi kirjoitti:
No mitäkä epäilet? Siellä surkeena ja sua lohdutan nii että mitä? Tä? Epäilyttävää! Ei tässä maailmassa saa rakastaa ja olla sympaattinen ku se on epäilyttävää! Sellainen nyt vaan olen. En tahtois että kenelläkään oliis paha olla .🧜♀️
Ohhoh. 🤗
- Anonyymi
Mahakin on turvonnut...kuun lopussa helpottaa. Olen kuin sirkuspallo hetken. Kamalaa. Ja juuri silloin esitellään kauniita naisia kun tuntee itsensä hapsinkakkiaiseksi...
Jos vertailee itseään muihin niin se on syytä tehdä realistisesti. Olenko ruma? Varmasti olen jos Hollywood-näyttelijöihin verrataan mutta naapurin äijä ei ole yhtään sen kummempi. On monenlaista ukonkantturaa joihin verrattuna olen kuin villivarsa. Monilla on naama vielä turvonneempi koska ovat juoneet keskiolutta jo aamupäivästä alkaen ja minä vasta ehtoopuolella.
- Anonyymi
... laumakurppa-kuumalarppa...
- Anonyymi
Jos joskus voittaisin lotossa..epätodennäköistä kun en oo koskasn lotonnut🤪no mutta perustaisin sellasen että yksinäisille nuorista vanhoihin olis mielekästä seuraa. Ei seksiseuraa! Vaan kuuntelee ja tekee uhdessä arkijuttuja tai vaikka matkaseuraa.eikä mistään maksusta vaan lähimmäisenrakkaudesta. Niin sydän suree kun paljon yksinäisiä ja jopa jo nuorina siellä.yksin. kukaan kuuĺe. Vihaan tätä typerää itsekästä maailmaa. Voi kun vois auttaa!🧜♀️
Herää epäilys että noilla on jo niin ryppyiset silmänurkat että pakko käyttää noita tummia laseja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2011631
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?581061Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän140964- 85922
- 61916
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11810Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t268795Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75765Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk61732Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä342731