Narsistinen miniä!

Anonyymi

Kuinka moni "mies" on valmis hylkäämään täysin äitinsä, jos vaimo, tyttöystävä jne niin päättää, painostaa?

7

231

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos siihen olisi syy, en tarvitsisi edes harkinta-aikaa.

Rakkaani on aina minun puolellani.
      Jos äitini loukkaisi rakastani, en edes epäröisi.
      Riittäisi sekin, että käyttäytyisi epäkunnioittavasti rakastani kohtaan.
      Jos äidin painostus, tuntuisi haittaavan suhdettamme.

Ex apet teki entisestä elämästäni helvetin. Kerjäämällä, ilkeilyllä, ylimielisyydellä, asiattomalla käytöksellä, epärehellisyydellä... lista on loputon.

Toista kertaa en siihen suostu.

Nykyiseen rakkaaseeni luotan täysin. Äitiini en. Rakkaani käyttäytyy kaikkia ihmisiä kohtaan hyvin kunnioittavasti. Äitini voisi hyvinkin sanoa jotain loukkaavaa. Rakkaani myös pahoittaa mielensä helposti. Ei hän sitä muille näytä. Se ei kuitenkaan vähentäisi, asiaa mitenkään.

Olen nyt onnellinen, haluan myös asian pysyvän sellaisena.
      Kukaan tai mikään asia, ei saa minua kääntymään rakastani vastaan.
      Hän on numero yksi ja kaksi. Hänen poikansa on numero kolme. Sitten tuleekin taas hän, hän hän...

Rakkaani sanoi minulle. rakastavansa minua eniten maailmassa.
      Vastasin: Sinulla on kaksi poikaa, rakastat heitä enemmän. Se on ihan ok ja suotavaakin.
      Rakkaani tokasi siihen että: Vanhemman olen jo kouluttanut ja päästänyt vapaaksi. Nuoremman koulutan ja päästän vapaaksi. Sinua en päästä koskaan.

• Anonyymi

Olipa pateettinen kirjoitus.
      Rakkaus ei ole sidoksissa siihen "kasvattaako lapsen ja päästää pois" vai ei.
      Rakkautta on se kun ei sido henkisellä nippusiteellä itteensä kehenkään, eikä ketään, kiinni.

• Anonyymi

Rakkaus on kaikista voimakkain side.

Rakkautta on myös päästää vapaaksi. Se on vanhempien tehtävä. Eron kohdatessa, myös exänsä.

Jos ei ymmärrä päästää irti, on aika heikoilla ketään toista kutsua narsistiksi.

• Anonyymi

Mehellä on oikeus hoitaa suhdettaan äitiinsä jos niin haluaa. Miniällä on jokin ongelma ja se on hänen ongelmansa, jos vaatii eroa mienhensä ja tämän äidin välille.

Lapsilla on myös oikeus isovanhempiinsa joita miniän eikä vävyjenkään tule polkea .

• Anonyymi

Sinusta tulee ihan minun entinen anoppikokelas mieleen, oli aina valmis syyttämään toisia mutta ei kertaakaan vilkaissut peiliin ja mikään mitä sen kanssa teki tai sanoi ei ollut sen mielestä hyvä.

Miksi te elämäänne katkeroituneet ihmisvihaa harrastavat ihmiset edes olette alkunalkaenkaan hankkineet lapsia, kun ei niiden tehtävä ole teidän tyhjiöitä täyttää vaan teidän tehtävä on kasvattaa lapset aikuisiksi jotka sitten kukanankin vuorollaan lentävät pesästä maailmalle ja hankkivat omat puolisot ja omia lapsia. Se on elämän kiertokulkua se kuules. Vai luulitko, että sinun lapsi elelisi ikuisesti sinun kanssa ja ei koskaan itsenäistyisi eikä perustaisi omaa perhettä?

• Anonyymi

En minä ainakaan.
      Exä 3 vuoden takaa yritti sitä, mutta eipä onnistunut.
      Haukkui viimeisimmän ex-aviomiehensä siitä, josta oli eronnut vajaa vuosi ennen muhun tutustumista ja joka exäni mukaan ei sietänyt omaa äitiään vaan huoritteli tätä ja toivoi tämän kuolemaa. Exäni sanoi vielä kärsineensä tästä jne. Mutta kuinka ollakaan, 3-4kk yhdessäolomme jälkeen ilmoitti minulle, ettei halua tavatakaan kotiväkeäni, eli mutsiani ja tuolloin elossa ollutta isäpuoltani, ja teki myös selväksi että minunkin täytyisi katkaista välinsä heihin. Syytä ei siihen ollut, paitsi kaiketi tuo, että oli saanut päähänsä että porukkani on perseestä. Haukkui mm. kuolemansairaan faijapuoleni kusipääksi. Eikä tosiaan tuntenut ko miestä edes ulkonäöltä.
      Mutta eipä henkisesti sairas huora onnistunut erottamaan minua suvustani, itse sitten joutui lähtemään. Suht pitkän tappelun jälkeen, ennen kuin sain hänet elämästäni pois.
      Ei siinä tosiaan olisi ollut mitään, jos välirikkoon olisi ollut selvä syy ja sitä kautta edellytys, mutta kun ei ollut tosiaan muuta kuin tuon henkisesti häiriintyneen exäni päähänpisto.
      Mutsikin ihmetteli ko muijaa ja sanoi että tapaisi heidät nyt edes hetken aikaa kerran, ennen kuin päättää että vihaako heitä vai ei. Mutta sanoi myös että he eivät tuppaa ja varmisti vaan, että jos meillä menee hänen ja faijapuolen kanssa välit poikki, niin että ne menee sitten oikeasta syystä ja ihan meidän välisten asioiden vuoksi. Eikä tuollaisen muijan tai ylipäätään muiden takia.

• Anonyymi

Jatkoa edelliseen:
      Toki jos mutsi tosiaan olisi heittäytynyt veemäiseksi ja olisi vaikka alkanut sabotoimaan suhdettamme tai ylipäätään alkanut hankalaksi, niin sitten tietty välirikko olisi tullut. Mutta tosiaan ei heppoisin perustein. Eli ei sen takia, että joku on päättänyt vihata häntä ja vielä tosiaan tuntematta häntä lainkaan.
      Exä oli kyllä muutenkin sairas monin tavoin ja oli muutenkin sairaalloisen mustasukkainen, esimerkiksi kissastani jne.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      342
      8592
    2. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2551
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      69
      2318
    4. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      179
      1945
    5. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1522
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1361
    7. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1327
    8. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      178
      1305
    9. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      60
      1300
    10. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      42
      1207
    Aihe