Aten auto, Helsinki

Anonyymi

Löytyykö kokemuksia kyseisen myyjän toiminnasta ja autoista?

100

11936

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Myyjä toimi hyvin myydessään minulle nykyisen autoni. Myös auto on toiminut hyvin jo yli puoli vuotta. Kiinnitin huomiota autovalikoiman keskivertoa halvempiin hintoihin ja olen ollut tyytyväinen.

      • Anonyymi

        aate auto on paras!!!!!!!


    • Anonyymi

      On kokemusta, voin suositella.

    • Anonyymi

      kaveri osti auton atelta ja aikoo ostaa seuraavankin

    • Anonyymi

      Ihmetyttää vain tosiaan nuo hinnat, kun hyvää ja halpaa ei ole olemassakaan, ainakaan, kun autoista puhutaan. Nytkin myynnissä autoja, joista periaatteessa pystyisi pyytämään puolet enemmän. Kukaanhan autokauppias ei mitään hyväntekeväisyyttä harrasta, joten missä mättää.

      • Anonyymi

        mulla on hyviä kokemuksia atesta...
        t mirkku


    • Anonyymi

      Moni autokauppias tekee hyväntekeväisyyttä eli myy halvalla koska joillekin autokauppa ei ole elinkeino vaan harrastus.

      • Anonyymi

        Johan vitsin murjaisit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Johan vitsin murjaisit

        Tunnen monia autoharrastajia jotka tekevät vähän autokauppaa liikkeenä. Heille riittää että saavat harrastuksensa kulut katettua ja voitto ei ole tärkein.


    • Anonyymi

      EHKÄ SUOMENPARAS AUTO LIIKE!!

    • Anonyymi

      Suosittelen tätä autoliikettä. Se toimii itä-Helsingissä ja aukioloajat ovat tosi joustavia.

    • Anonyymi

      Onko Atte laajentunut koska kun ostin auton muutama vuosi sitten niin oli Porvoossa?

      • Anonyymi

        on laajentunut


    • Anonyymi

      Onko parempi kuin se vantaan halpispuoskari?

      • Anonyymi

        Miksi haukut Kamuxia puoskariksi?


      • Anonyymi

        Ai se huijari, joka aiemman naapurifirman henkilökuntaa kohtaan käyttäytyi rasistisesti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai se huijari, joka aiemman naapurifirman henkilökuntaa kohtaan käyttäytyi rasistisesti?

        Ulkolaiset ovat tosiaan usein rasistisia suomalaisia kohtaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ulkolaiset ovat tosiaan usein rasistisia suomalaisia kohtaan.

        Tässä tapauksessa rasisti oli suomalainen jobbari.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä tapauksessa rasisti oli suomalainen jobbari.

        Jobbari on pimeää kauppaa tekevä yksityishenkilö.


    • Käytetty auto on aina yksilö.
      Se on siis myynnissä vain siellä missä se on. Auton ominaisuudet - siis viat ja sen sellaiset - eivät ole mitenkään riippuvaisia siitä, missä tai kenen toimesta autoa pidetään kaupan.
      Siitä huolimatta täällä vuodesta toiseen jaksetaan jauhaa siitä, kannattaako auto ostaa sieltä vai täältä.
      Auton mahdolliset viat eivät kuitenkaan kummallekaan osapuolelle saisi tulla ns. yllätyksenä. Täällä on jopa kirjoitettu autokaupan lyhyitä ja pitkiä oppimääriä, joista tärkeimmät ovat kauppaehtojen kirjaaminen mustaa valkoisella itse kauppakirjaan.
      Kauppaehdoilla tarkoitetaan omistuksen siirtoa, esim. mahdollisen loppuvelan maksua.
      On edelleen myös hyvä kirjata, mihin päivämäärään mennessä myyjän on kauppakirjaan kirjatusta tehtävistä suoriuduttava.
      Ellei suoriudu, puhutaan myyjän virheestä.
      Myös lupaus mukaan tulevista toisista avaimista, autoon sopivista vanteista - ajokelpoisista renkaista tai ilman niitä, kannattaa sopia kirjallisesti.
      Mikäli näitä asioiden kirjaamista vähätellään myyjän toimesta , auto ja kauppapaikka kannattaa unohtaa, eivät autot Suomesta lopu.
      Siksi käytetyn auton osto on tuurikauppaa, voi saada hyvän tai huonon.
      Itse auton ostopaikalla ei ole asialle suurtakaan merkitystä. Toki valmiiksi huomaineiset toimijat kannattaa jättää laskuista.
      Älkää ostako liian vanhaa, säästäkää rahanne siihen saakka, kunnes teillä on varaa myös auton päivittäisiin käyttökustannuksiin.

    • Anonyymi

      Laittaa itse kirjoituksen ja vastaa sitten siihen moneen kertaan ,
      no tapa tuokin yrittää jotain.......

      • Anonyymi

        Sinulla ei taida olla yhtään tyytyväistä asiakasta ja siksi luulet että muillakaan ei ole. Jos myy hyviä autoja halvalla niin asiakkaita todennäköisesti riittää.


    • Anonyymi

      Näin ketjun aloittajana toivoisin vastauksia henkilöiltä jotka ovat ostaneet autonsa ko. paikasta ja täten saisi rehellisiä kokemuksia, onko autot olleet sitä mitä luvattu. Ei siis mitään mututuntumaa, vaan faktoja!

      • Anonyymi

        Oletko tyytyväinen vasta sitten jos joku kirjoittaisi negatiivisen kokemuksen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko tyytyväinen vasta sitten jos joku kirjoittaisi negatiivisen kokemuksen?

        En, vaan pyysin faktoja, eikä mitään mainospuheita, joita tämä ketju on nyt täynnä. Kyseinen myyjä on jo sen verran kauan toiminut, että luulisi ostajakokemuksia olevan paljon. Hyviä tai huonoja. Kunhan ovat faktoja, eikä mitään kaverin siskonkaiman tuttu oli kerran kuullut, tyylisiä.


    • Anonyymi

      Aten auto on ylivoimaisesti paras liike mistä olen auton ostanut!
      Minulla on sentään ollut yli 50 autoa elämäni varrella.
      Maan parhaat autot halvimmalla hinnalla!

    • Anonyymi

      Ite ostanu täältä aikoinaan auton, jossa heti tonnin remppa ja kaverilla laukes koko katiska. Kaupat tehtii parkkihallissa. Perus jobbari kuka vaa pistää kiertoo autosta mitää tietämättä. Voinut tietysti muuttaa tyyliä, mut näin aikoinaan.

    • Anonyymi

      Minulla on vähän huono kokemus kun ostin sieltä auton ja vuoden päästä sain vain 500 voittoa kun myin.

    • Anonyymi

      Paljonko olisi pitänyt saada?!

    • Anonyymi

      Löytyy kokemusta enkä voi suositella kellekkään. Puhuu toista ja tekee toista. Todella surkea palvelu.

    • Anonyymi

      Naapuri osti tuolta auton pari kuukautta sitten, kehui saaneensa halvalla ja on tyytyväinen.

    • Anonyymi

      Itse ostin lokakuussa. 2020.

      Hyvät tyypit myymässä ja ei ole jemmavikoja löytynyt. Ihan jees siis.

    • Anonyymi

      Hinta ja laatu kohtaavat eli ihan ok.

    • Anonyymi

      Aikoinaan ostin tuolta jobbarilta tmi: Atte Laakso (sama kauppias). Kerkesin ajamaan noin 800km ja konehan siitä hajosi. Sylinteri oli halki ja oli laitettu myyntikuntoon täyttämällä Jäähdytysjärjestelmä jollakin paikka-aineella.
      Ystävällisesti kysyin olisiko halukas tulemaan korjauksessa vastaan niin haistatteli ja haukkui vain. Se oli sitten viimeinen kerta kun olen auton jobbarilta ostanut.

      • Anonyymi

        Ei ole sama liike, virheellinen info


    • Anonyymi

      Viime kesänä ostettiin auto tältä myyjältä! Hirvittävä pommi ollut auto ja vituttaa että tuli tehtyä kaupat, kun epäilys heräsi kyllä osto vaiheessa kun kaupat oli jossain epämääräisellä parkkiksella! En suosittele, enkä ikinä enään osta häneltä autoa!

    • Anonyymi

      Irr

    • Anonyymi

      Autot ostettu huutokaupoista näköjään. Ihmettelin kun huutokaupoissa on autoja ja viat on kerrottu niin samat autot tulee hänelle myyntiin ja kyseisiä vikoja ei ole kerrottu enää hänen ilmoituksissa, liekö sitten korjannut ne vai mitä tehnyt…

      • Anonyymi

        Katoin samaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katoin samaa

        Jostain kait ne tulee...myös nettiautoista ja ulkomailta näkyi et oli ostettu


      • Anonyymi

        Vikoja ei luultavasti ole korjattu vaan maksettu puhtaat paperit rahalla. ostamani auto oli juuri katsastettu, mutta ensimmäisen kuukauden aikana täytyi viedä huoltoon, jonka yhteydessä paljastui vikoja, joiden takia ei olisi kuulunut mennä katsastukesta läpi.


    • Anonyymi

      Atella on hyvät pakarat.
      Pekka.

      • Anonyymi

        Edes jotain hyvää ja uskottavin puhe tulee pakaroiden välistä.


    • Anonyymi

      Löytyy kokemusta ja ei ole ollut mitään valittamista eli voin suositella Attea kaikille. Ainakin minä olen saanut hyvät kyydit vaikka olen nainen.

    • Anonyymi

      Ostin tästä liikkeestä auton, joka toimitettiin minulle perille. Tätä ennen olin varmistanut myyjältä, että autossa ei olisi mitään merkittäviä vikoja ja kaupan voisi tarvittaessa peruuttaa jos autoon ei olisi tyytyväinen. Kaupan peruuntuessa minun täytyisi maksaa vain aiheutuneet toimituskulut eikä mitään muuta.

      Kun auto toimitettiin minulle, niin autossa paloi vikavalo kojetaulussa jo valmiiksi. Tästä vikavalosta minulle ei oltu mainittu sanallakaan missään vaiheessa. Heti seuraavana päivänä vein auton tarkistettavaksi autohuoltoon ja autosta löytyi myös liuta muita merkittäviä vikoja.

      Ilmoitin välittömästi myyjälle, että haluan palauttaa auton ja perua kaupat. Myyjä oli palautuksen suhteen erittäin vastahakoinen ja ilmoitti selvittävänsä onko kaupan peruminen ylipäänsä mahdollista. Myyjä myös totesi, että autossa olevat viat ovat vain "kuluvia osia" ja niiden korjaaminen ei maksaisi paljon mitään. Myyjän väite oli täysi valhe.

      Tämän jälkeen myyjä ei vastannut enää puhelimeen eikä tekstiviesteihin. Kun viimein ilmoitin myyjälle tekstiviestillä lähteväni ajamaan autoa takaisin Helsiinkin, myyjä vastasi tekstiviestillä, että palautus onnistuu, mutta hän pitää kymmen prosenttia auton hinnasta ja toimituskulut itsellään.

      Palauttaessani autoa takaisin liikkeeseen, oli sitä vastaanottamassa eri henkilö, jonka kanssa olin tehnyt kaupat autosta. Sanoin tälle henkilölle, että en ole lainkaan tyytyväinen tähän kauppaan ja haluan rahat takaisin autosta. Tämä henkilö vastasi, että he maksavat rahat takaisin autosta. Lopulta autoliike maksoi auton hinnan minulle takaisin. Itse menetin tässä epäonnistuneessa kaupassa maksamani toimituskulut ja jouduin ajamaan auton takaisin Helsinkiin omin kustannuksin.

      • Anonyymi

        Myyjä maksoi vanhasta autosta rahat takaisin mutta silti valitat täällä netissä.


      • Anonyymi

        Melkeinpä samanlainen kokemus meilläkin paitsi että meillä on vielä asia kesken kun eivät suostu vastailemaan edes enää kuluttaja asiamiehelle. Ostettiin auto etämyyntinä kotiinkuljetettuna mutta auto olikin täys pommi. Lain mukaan meillä on 14 päivän peruutusoikeus koska kaupat tehtiin etänä. Asiasta tehty myös rikosilmoitus atenautosta ja yhdestä heidän kuljettajasta petoksesta sillä auto myytiin meille puhelimessa täysin kunnossa olevana jossa ei pitänyt olla vikaa ollenkaan. Sekä asia viedään myös oikeuteen tästä peruutusoikeudesta jota eivät suostu kunnioittamaan. Olivat hauskasti vastanneet että heitä eivät Suomen lait koske.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Melkeinpä samanlainen kokemus meilläkin paitsi että meillä on vielä asia kesken kun eivät suostu vastailemaan edes enää kuluttaja asiamiehelle. Ostettiin auto etämyyntinä kotiinkuljetettuna mutta auto olikin täys pommi. Lain mukaan meillä on 14 päivän peruutusoikeus koska kaupat tehtiin etänä. Asiasta tehty myös rikosilmoitus atenautosta ja yhdestä heidän kuljettajasta petoksesta sillä auto myytiin meille puhelimessa täysin kunnossa olevana jossa ei pitänyt olla vikaa ollenkaan. Sekä asia viedään myös oikeuteen tästä peruutusoikeudesta jota eivät suostu kunnioittamaan. Olivat hauskasti vastanneet että heitä eivät Suomen lait koske.

        Sama taistelu minullakin meneillä heidän kanssa. Olisi pitänyt hälytyskellot soida kun halusivat auton hinnan kokonaan tilille ennen kotiintuontia. Autossa ei pitänyt olla mitään vikaa, mutta auton saapuessa minulle, oli siinä vikoja niin paljon että halusin perua kaupat. Tämä ei ollut heidän mukaan mahdollista niin jättivät auton minulle ja lähtivät pois. Sekä eivät antaneet auton toiset avaimet, vaikka siinä piti olla kahdet avaimet. Joten tästä herää myös epäily mitä he aikovat tehdä niillä avaimilla. Sekä muutenkin kuljettaja (tommi p), joka kuljetti auton minulle kotiin oli ylimielinen ja painostava käytöksellään. Asian käsittely on vielä kesken, kun heidän suunnasta ei vastausta kuulu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama taistelu minullakin meneillä heidän kanssa. Olisi pitänyt hälytyskellot soida kun halusivat auton hinnan kokonaan tilille ennen kotiintuontia. Autossa ei pitänyt olla mitään vikaa, mutta auton saapuessa minulle, oli siinä vikoja niin paljon että halusin perua kaupat. Tämä ei ollut heidän mukaan mahdollista niin jättivät auton minulle ja lähtivät pois. Sekä eivät antaneet auton toiset avaimet, vaikka siinä piti olla kahdet avaimet. Joten tästä herää myös epäily mitä he aikovat tehdä niillä avaimilla. Sekä muutenkin kuljettaja (tommi p), joka kuljetti auton minulle kotiin oli ylimielinen ja painostava käytöksellään. Asian käsittely on vielä kesken, kun heidän suunnasta ei vastausta kuulu.

        Ovatko nuo tarinat keksittyjä? Tuttuni osti auton Atelta viime vuonna ja on ollut tyytyväinen. Hänen suosituksestaan löysin samasta paikasta myös oman nykyisen autoni ja minullakaan ei ole mitään valittamista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ovatko nuo tarinat keksittyjä? Tuttuni osti auton Atelta viime vuonna ja on ollut tyytyväinen. Hänen suosituksestaan löysin samasta paikasta myös oman nykyisen autoni ja minullakaan ei ole mitään valittamista.

        No kuule ei ole ainaskaan minun tarina keksitty ja tuskin muiden. Todisteita löytyy ja voit myös vaikka soittaa kuluttaja asiamiehelle ja kysyä sekä auto seisoo vieläkin pihalla kun nämä aten vellihousut eivät ole sitä vielä hakeneet pois. Mutta nyt kuulostaa pahasti siltä että atte tai tommi p itse kirjoittaa tänne ja yrittää pelastaa naamansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama taistelu minullakin meneillä heidän kanssa. Olisi pitänyt hälytyskellot soida kun halusivat auton hinnan kokonaan tilille ennen kotiintuontia. Autossa ei pitänyt olla mitään vikaa, mutta auton saapuessa minulle, oli siinä vikoja niin paljon että halusin perua kaupat. Tämä ei ollut heidän mukaan mahdollista niin jättivät auton minulle ja lähtivät pois. Sekä eivät antaneet auton toiset avaimet, vaikka siinä piti olla kahdet avaimet. Joten tästä herää myös epäily mitä he aikovat tehdä niillä avaimilla. Sekä muutenkin kuljettaja (tommi p), joka kuljetti auton minulle kotiin oli ylimielinen ja painostava käytöksellään. Asian käsittely on vielä kesken, kun heidän suunnasta ei vastausta kuulu.

        Ostin myös auton kotiinkuljetettuna heiltä ja myös minun piti maksaa heidän tilille auton hinta ennen kun edes lähtivät tuomaan auton minulle. Puhelimitse kehuivat auton olevan ehjä ja mitään vikaa ei autossa ole. Kun auto vihdoin tuotiin minulle niin siinä paloi moottorin vika valo ja nakutus kuuluu moottorista. Auto myös pätki koeajon aikana. Ilmoitin että en halua autoa kun auton piti olla ehjä kuten puhelimessa olivat luvanneet. Myyjä vähätteli viat eikä suostunut perumaan kaupat. Auto jäi rikkinäisenä seisomaan parkkipaikallani odottamaan aikaa huoltoon että selviää mitä kaikkea autossa on vikana. Tyhmä olin kun en etsinyt tietoa firmasta ennen auton ostoa.


    • Anonyymi

      Ostit käytetyn auton autoa näkemättä ja edes koeajamatta?!
      Eikö olisi ollut muita ostotapoja?

    • Anonyymi

      AP hakee vain negatiivista kommenttia. Käytetty auto on käytetty auto, satatuhatta kuluvaa osaa. Atte tuskin autojansa valmistaa saati niillä uudesta ajelee ja myy käytettynä. Hyvä paikka ostaa jos on terveellä maalaisjärjellä käytettyä autoa ostamassa.

    • Anonyymi

      Itse ostin auton. Oli ystävällinen ja aito palvelu. Plus sain enemmän kuin halusin vaihtoautostani. Kiva😀

    • Anonyymi

      Ostin juuri katsastetun auton, mutta ensimmäisen kuukauden aikana täytyi viedä auto jarrupalojen ja -levyjen vaihtoon, jonka yhteydessä paljastui myös muita vikoja, joiden myötä ei olisi kuulunut mennä katsastukesta läpi. Vaikuttaa siltä, että Atte hankkii puhtaat paperit katsastuksesta rahalla. En osta häneltä uudestaan autoa, enkä valitettavasti voi suositella.

    • Anonyymi

      Eiköhän se ole katsastuksen vastuulla jos se on katsastettu. Mun mielestä katsastus konttori on vastuussa...

    • Anonyymi

      Ne valehteelee ei kannattaa

    • Anonyymi

      Valehtelevat kannattaa kiertää kaukaa. Myyvät autot ehjinä mutta todellisuus on eri. Rikkinäisiä vanhoja romuja kaikki.

    • Anonyymi

      Hyvän auton sain kotiin toimutuksella 5/5

      • Anonyymi

        Säälittävä tapaus kun pitää ”kehua” omaa toimintaa


      • Anonyymi

        Atte taas vauhdissa kehumassa omat romut


      • Anonyymi

        Täyttä kusetusta koko firma. Ostin heiltä auton ja kun itse laitoin autoa myyntiin selviää että kyseessä on TULVA AUTO joka on ostettu huutokaupasta viallisena. Kuluttajariitalautakuntaan tein asiasta ilmoituksen, mutta tämä nössö Atte ei edes niille vastaile. Pian asia etenee oikeuteen. Laitan kyllä tämän kusettajan maksamaan ja paljon.


    • Anonyymi

      Boikottiin menee tämä atte joka kannattaa venäjän hyökkäys sota ukrainaan

    • Anonyymi

      Hyvä liike.

      • Anonyymi

        Paskin liike koko maassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paskin liike koko maassa

        Mä ostin audi a7 aten auto oli paskka kauppaa ei minkälainen taku .auto oli mootori korjattu vittu laitettu seka flexi joka paikka ,vaihtolaatiko oli vuottaa joka nurkka .soitin heillä ja pari kertaa ne pisti mua esto en suostteli kellä tää auto liike 😡


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä ostin audi a7 aten auto oli paskka kauppaa ei minkälainen taku .auto oli mootori korjattu vittu laitettu seka flexi joka paikka ,vaihtolaatiko oli vuottaa joka nurkka .soitin heillä ja pari kertaa ne pisti mua esto en suostteli kellä tää auto liike 😡

        Kiitos palauteesta

        Nämä viat oli tiedossa ostohetkellä.
        Plus sinun vaihtoauto oli kolariauto ja kilometrit väärät otimme silti niistä vastuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos palauteesta

        Nämä viat oli tiedossa ostohetkellä.
        Plus sinun vaihtoauto oli kolariauto ja kilometrit väärät otimme silti niistä vastuun.

        Vaikuttaa vahvasti siltä, että Atte itse jättää positiiviset kommentit tänne.


    • Anonyymi

      Mene takaisin kouluun!
      Kolme virhettä lyhyessä lauseessa!

    • Anonyymi

      Hyvin toimii mulla , ostin vuosi sitten auton.

    • Anonyymi

      Oli asiallinen palvelu, vaikka autossa ilmeni vika niin saivat hoidettua nopeasti ja ilman mukinoita

    • Anonyymi

      Tämä kaveri olisi voinut kertoa, mikä saa miehen menemään tuon nimiseen liikkeeseen. Eikö Saka, Kamux, Rintajoupit, ja nämä yleisimmät riitä?

      • Anonyymi

        No mut niillä ei ole rikk… siis halpoja.
        Jos haluu halvan ja hyvän, toisen saanee Atelta ja toisen sit muualta?
        Rahalla saa, mut voihan tsägäkin joskus käydä.
        Jos on vittu vähän rahaa, unohda vitun audi/bemari vika ja kulupommit ja osta vaikka micra! Mene Prokimille, saat paskinta ja vittumaisinta palveluu ja ehkä luurin korvaan jos tingit, mut kaikil sen romuilla aina ajannu min 40,000km
        Vitsi jo meidän kaveripiiris mut kaikkien romut toimii :)


    • Anonyymi

      Hyvii tyypeij, halvat hinnat

    • Anonyymi

      No eivät kylläkään vastaa mihinkään reklamaatioihin kun autossa oli ilmastointi rikki jo kaupn tehdessä kyllä ihmetyttää kuitenkin kyse on suht kalliista autosta 🤔

    • Anonyymi

      Mukavan auton sain.vaikka oli sunnuntai kun kaupat tehiin. Oma auto hajosi. Onneksi sain tämän.

    • Anonyymi

      Asiallisen corveten ostin. Kiitos kaupoista

    • Anonyymi

      Eka vähän ihmetytti kun ei mitään kunnon myymälää, myyjä sanoi että siksi voimme myydä edullisemmin. Ymmärrän . Kiitos kaupoista säästin paljon

    • Anonyymi

      Hyvän auton sain , ajanut jo 2 vuotta sillä.

    • Anonyymi

      Erittäin rehti kaveri! Ostin auton tos pari viikkoo sitten kaupat suju ilman mitään ongelmia nopeasti/vaivattomasti olen tyytyväinen auton hintaan sekä laatuun!💪🏻

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Mitenköhän varattomat on näitä autoja sitten hankkineet, kun ei kai niitä ulkomailta ilman saa kuitenkaan? Vai onko kyse siitä, että varattomia henkilöitä on laitettu verovelvollisiksi? Rikos ei kyllä täyty miltään osin tässä, lakiinhan tuo perustuu, ja verottajan varmaankin itse olisi pitänyt selvittää, ihan kuten luottoyhtiötkin selvittävät, että voiko firmalle myöntää ”luottoa”.

      • Anonyymi

        Varattoman nimiin laitetaan auto ja verovelvollisuus. Sen jälkeen auto vaihtaa pari kertaa omistajaa firmojen kautta. Ja näin autosta on tullut melkein puhdas ja sen voi myydä. Petos on se rikos mikä tuossa tapahtuu, koska verovelvollisuus dumpataan varattomalle.
        Aika moni katalysaattorin myyjistä on varattomia ja ajelee kuitenkin mersuilla sekä nostaa sosiaalitukea suomesta ja ruotsista.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varattoman nimiin laitetaan auto ja verovelvollisuus. Sen jälkeen auto vaihtaa pari kertaa omistajaa firmojen kautta. Ja näin autosta on tullut melkein puhdas ja sen voi myydä. Petos on se rikos mikä tuossa tapahtuu, koska verovelvollisuus dumpataan varattomalle.
        Aika moni katalysaattorin myyjistä on varattomia ja ajelee kuitenkin mersuilla sekä nostaa sosiaalitukea suomesta ja ruotsista.....

        Jutussahan oli kyllä, että autoveroilmoittaja, eli yritys on verovelvollinen. Silloin ei kyllä mitenkään vaikuta käsittääkseni se asia, että onko auton rekisteröinyt henkilö varaton vai ei, vaan ainoastaan vaikuttaa, että onko yritys varaton vai ei. Käsittääkseni tämä perustuu edelleenkin ihan lakiin, että autoliikkeet ovat saaneet rekisteröidä autoja maksamatta autoveroa. Jutussa oli jo mainittu rikoksista ja huijauksista, vaikka ketään ei ole taidettu edes tuomita vielä rikoksista, mitä vähän epäilen, että tuomitaankokaan. Tietääkseni ”veropetos” tuontiautoissa tulee kyseeseen lähinnä silloin, kun auto ostetaan ulkomailta nettohinnalla, mutta myydäänkin sitten Suomessa marginaaliverolla heti rekisteröinnin jälkeen. Tällöin ja alv maksamatta joko ulkomaille tai Suomeen, ja se on vastoin alv-lakia.


    • Anonyymi

      varattoman nimiin laitetaan joko toiminimi tai oy, ne kun saa nykyään liian helposti.
      Siitä sitten vaan puljaamaan.
      Ja ihan varmasti on veropetos jos jätät autoista kymmeniä tuhansia maksamatta veroja ja kippaat firmoja. Se miten asia todistetaan on hankalampaa mutta kyllä verottaja kaivaa omansa aina pois.

    • Anonyymi

      Ketä kiinnostaa tämmöset pikkukauppurit.
      Aika ankeeta jos stalkataan kaiken maailman pien yrittäjiä LOL

    • Anonyymi

      Minulla vain hyviä kokemuksia, ikävä jos yritys loppuu.

    • Anonyymi

      Atelta hävinneet kaikki autot myynnistä ja nettiauto ei tunnista koko yritystä enään. Mitähän touhua. Autoissa vakuutukset ja verot maksamatta.

    • Anonyymi

      Autot nyt rahoitusyhtiön huutokaupassa, ei tainneet pelimerkit riittää autokauppiaaksi.

    • Anonyymi

      Handla haki autot pois ja myy nyt niitä huutokaupassa …

    • Anonyymi

      mikä on aros kapital ab handlarfinans ?

    • Anonyymi

      Kysymys on väärällä palstalla!
      Etkö osaa googlata?

    • Anonyymi

      Atelle tuli 2v täyteen eli konkurssin aika. Kyllä uusi liike taas tulee, älkää huoliko.

    • Anonyymi

      Myy paskaa eikä ota vastuuta . Liike yllätys yllätys lopetettu.

    • Anonyymi

      Älä ole noin ankara itsellesi.

    • Anonyymi

      Kiitos

    • Anonyymi

      Johan minä aiemmin kerroin miten näille puljareille käy. Ja niin kävi tällekkin. Isoin harmihan tässä on se, että konkurssi tuli mutta vekkuli saa laittaa uuden firman pystyyn ja sama ralli jatkuu, kunnes on aika taas kipata firma.
      Pumpataan aina pariss avuodessa kaikki rahat pois mitä tulee, konkka ja uudestaan. Näin nämä "yrittäjät" toimii.
      Olispa kiva tietää tuliko verottaja myös autoverohuijausken kanssa perässä, siitä pääseekin jo oikeuteen ja toimintakieltoon.

    Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 126
      3339
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      91
      3071
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2318
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      27
      1814
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1539
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1514
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1456
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      20
      1427
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1365
    Aihe