Minusta on tehty täällä huora. Huutomerkein kirjoittava kuvitteli minun olevan miesten perässä.
Miten täällä on noin paskoja mies kirjoittajia?!
Eikä kukaan ai Akaan puolusta naista, tule puolustamaan.
Lämpimästi muistan Markku Toivosta, joka kerran kun minua jälleen möykkyytettiin, tuli väliin.
Muut varmaankin Ajatteli, et ankka saa ansionsa mukaan vai?
Ja mies on turva, tuki, heikomman astian puolustaja, lohduttaja.
Naisen pää?
ST
Mitä te ajattelette tästä?
41
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tämä kännykkä kirjoittaa omia sanojaan....
ST - Anonyymi
Ja tais olla Markku Lievonen se yx kirjoittaja eikä Toivonen.
Usko Toivosen sekoitin nimen.
ST - Anonyymi
Palstan miehet ovat katkeroituneita yksinäisiä nauisvihaajia. Eivät he täällä varattuina aikaansa kuluttaisi.
- Anonyymi
Onko sillä suurtakaan väliä mitä joku misogynisti kuvittelee? Etenkin kun kuvitelmat kohdistuvat nimimerkkiin.
- Anonyymi
"Ja mies on turva, tuki, heikomman astian puolustaja, lohduttaja.
Naisen pää?"
Heh heh. Missä sellainen mies on?- Anonyymi
Monilla on sellainen mies. Täällä se ei vain välity.
ST
- Anonyymi
Paitsi tosiaan Markku Lievosen välityksellä ja hän on poikkeus.
Meinasin tähän spontaanisti laittaa sydän emoijin mutta sitten olisi tieten syytetty vikuttelystä tms.
Kuviteltu, että jaahas, siellä joku ankka taas höosöhtänyt ja rakastunut, liekkö edes uudestisyntynyt. Mikä lie paha ja iljettävä Iisebeli
ST- Anonyymi
Saanko luvan kysyä oletko sinä nimimerkki ST sama kirjoittaja/henkilö kuin nimimerkki Samaatietä?
Vai käyttääkö joku muu ehkä myös välillä tuota nimmariasi ST?
s-seutulainen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saanko luvan kysyä oletko sinä nimimerkki ST sama kirjoittaja/henkilö kuin nimimerkki Samaatietä?
Vai käyttääkö joku muu ehkä myös välillä tuota nimmariasi ST?
s-seutulainenKäyttää välillä joku minun nimissäni. . Mutta tämä sloitus on minun. Puhun melko suoraan jos sitä mietit.
Meitä uskovia on monen luontoisia. En ole hirveän kauniisti aina kirjoittanut, joten varmaankin olen syyllinen myös moniin ällustyttäviin kirjoituksiin joita tämäkin aloitus kuvastaa 😁
Samaatietä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käyttää välillä joku minun nimissäni. . Mutta tämä sloitus on minun. Puhun melko suoraan jos sitä mietit.
Meitä uskovia on monen luontoisia. En ole hirveän kauniisti aina kirjoittanut, joten varmaankin olen syyllinen myös moniin ällustyttäviin kirjoituksiin joita tämäkin aloitus kuvastaa 😁
Samaatietä.OK, kiitos vastauksesta!
:)
s-seutulainen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
OK, kiitos vastauksesta!
:)
s-seutulainenTai mitä sinä olet mieltä, olenko Iisebel?
ST - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai mitä sinä olet mieltä, olenko Iisebel?
STEt ole, älä välitä tuommoisista herjauksista.
Taisi muuten olla muuan lainkiivailija, joka sinua noin nimitti.
Ja sinähän - eikö se ollut sinun aloituksesikin, joka koski Herran Jeesuksen Jumaluuden kieltämistä - pidit lujasti kiinni siitä, että Jeesus Kristus on Jumala, ilmoitettu lihassa.
Myös armon evankeliumia sinä julistat.
Ihmisen teot, ansiot, sinä suljet kokonaan pois mitä tulee pelastumiseemme.
Kyseinen lainkiivailijahan väittää kivenkovaan, ettemme voi pelastua ellemme noudata Mooseksen lakia. Hän väittää, ettei Herra Jeesus pelasta niitä, jotka eivät itse täytä lakia.
Ja näille evankeliumin vihollisille ei tule antaa tuumaakaan periksi.
Eikä anneta.
Siunausta sinulle!
s-seutulainen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole, älä välitä tuommoisista herjauksista.
Taisi muuten olla muuan lainkiivailija, joka sinua noin nimitti.
Ja sinähän - eikö se ollut sinun aloituksesikin, joka koski Herran Jeesuksen Jumaluuden kieltämistä - pidit lujasti kiinni siitä, että Jeesus Kristus on Jumala, ilmoitettu lihassa.
Myös armon evankeliumia sinä julistat.
Ihmisen teot, ansiot, sinä suljet kokonaan pois mitä tulee pelastumiseemme.
Kyseinen lainkiivailijahan väittää kivenkovaan, ettemme voi pelastua ellemme noudata Mooseksen lakia. Hän väittää, ettei Herra Jeesus pelasta niitä, jotka eivät itse täytä lakia.
Ja näille evankeliumin vihollisille ei tule antaa tuumaakaan periksi.
Eikä anneta.
Siunausta sinulle!
s-seutulainenOk. Mietin onko täällä kuin moni Iiisebel mies.
ST
- Anonyymi
Älä ST välitä. 🤗
Ne huorittelijat ovat useinkin, itse naisasioissaan ongelmaisia, naisiin erilaista (rumiillista ja henkistä) väkivaltaa kohdistavia miehiä. Voi joku nainenkin noin toimia, toista naista vastaan.
Anna olla. Et ole huora. Sinä itse ja me monet muut täällä tiedämme asian. Älä suotta loukkaannu mahd. parin, henkisesti vinksallaan olevan miesoletetun vihanpurkauksiin. Niillä ei ole mitään merkitystä.
~Sff- Anonyymi
En loukkaantunut jos joku pitää minua huora vaan aluksi suututti että mitä ihmettä uskovaiset miehet oikein kuvittelee, mutta sitten kun rauhoituin, ymmärsin ettei ne ole kuin provoja jotka kirjoittelevat naisista noita pilkka juttuja.
Mutta kiitos Soffiina.
ST
- Anonyymi
ST, tiedustelen, missä ketjussa sinusta on tuolla tavoin kirjoitettu, eli huoriteltu?
~Sff- Anonyymi
Iisebeliksi mainittu ja miesten viekouttelujaksi, että olisin miehiä täällä liehittekemässä ja niillä töin täällä.
Iisebel on siis huoruudenhenki.
ST
- Anonyymi
Oisko olleet sitten miestuomareita tai missituomareita, no, tuomareina esiintyvät aika hyvästi.
- Anonyymi
1Moos.18:12 Biblia (1776) Sentähden nauroi Saara itsellensä, ja sanoi: nyt koska minä vanha olen, antanenko minä itseni hekumaan? ja minun herrani on vanhettunut.
- Anonyymi
Suomi24 on vähän huono paikka keskustella. Täällä ihmiset tölvivät ja tarkoituksella koittavat ärsytellä toisiaan. Kannattaa etsiä keskustelufoorumi, jossa on aidosti toimiva moderointi, joka välittää keskustelijoista.
Ilman toimivaa ylläpitoa, mikä tahansa keskustelupaikka muuttuu viidakoksi.- Anonyymi
Totta. Järkevä kommentti!
ST - Anonyymi
Tämä on paikka jossa keskustellaan ASIOISTA, ei toisista keskustelijoista.
kauanko siihen menee että tämä tieto saavuttaa muutaman kirjailijan. - Anonyymi
Missähän tällainen foorumi olisi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on paikka jossa keskustellaan ASIOISTA, ei toisista keskustelijoista.
kauanko siihen menee että tämä tieto saavuttaa muutaman kirjailijan.Järkevä kommentti tämäkin!
ST
- Anonyymi
Tämä on pilkkaajien tyyssija. Trollit ja rienaajat jotka potkitaan someryhmistä ulos tulevat tänne mellastamaan. Ei täällä uskovat viihdy ja tuskin Jumalaa etsivätkään! Salopuu
- Anonyymi
Aivan. Varmasti totta tuokin, uskoisin.
ST
- Anonyymi
Kiinnostaisko päiväkahvit luottamuksella 57 vuotiaan uskovan toimitusjohtajan kanssa? Mentäisiin vaikka hotelliin ja nautittaisiin kahvit ihan kerman kanssa🙊 olen hieman vatsakas mutta muuten toimii paikat ja "sillä" on pituutta 14 centtii😘
- Anonyymi
Vai uskovainen.
ST - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai uskovainen.
STUskovainenkin joo oon. Joten käviskö kahvit kahdestaan vaikka hesan jossain hotellissa? Ensi viikolla vaikka tiistai tai keskiviikko aamupäivä tai 17-19 aikaan sopis minulle😋
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskovainenkin joo oon. Joten käviskö kahvit kahdestaan vaikka hesan jossain hotellissa? Ensi viikolla vaikka tiistai tai keskiviikko aamupäivä tai 17-19 aikaan sopis minulle😋
Meinaakko, että oltais sänkyhommissa,,,?
ST - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
STHe he...noinkohan ST on seonnut, vai trollasko joku? Että ihan sänkyhommiin, aika kiimaista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
He he...noinkohan ST on seonnut, vai trollasko joku? Että ihan sänkyhommiin, aika kiimaista.
Sinä sekosit. . Oliko kivaakin trollata!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä sekosit. . Oliko kivaakin trollata!
Auroraboreallis se vain kiusaa. Hänellä on usein hyvät aikeet silti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
STIhan vaan jos kiinnostaa sängyssä tai vaikka sohvalla. Niin tosiaa ihan luottamuksella oon liikkeellä ja herramies jolla on lompakossa paksuutta että ei jäisi siitä kiinni. Laita vaikka jotain yhteystietoja tai numerosi tänne niin sovitaan tarkemmin😍
- Anonyymi
Ei kiinnosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kiinnosta.
ST, älä KOSKAAN kerro netissä oikeaa nimeäsi, osoitettasi, puh.numeroasi, ryhdy juttusille henkilöiden kanssa, joissa on jotain epäilyttävää. (On myös rikos antaa netissä muiden vastaavia, oikeita tietoj). Lukeehan näitä viestejä muutkin kuin tuo henkilö jolle "vastaat".
Älä IKINÄ lähde tapaamaan ketään jollekin ostarille, neilikka napinlävessä.
Kai tajuat, että tuo tyyppi vain pelleillee, tai sillä on rikos mielessä? Älä vastaile hänelle enempiä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Auroraboreallis se vain kiusaa. Hänellä on usein hyvät aikeet silti.
Ab on kertonut ettei ole pahantahtoinen. Joten pahantahtoiset viestisisältönsä eivät ole pahantahtoiset?
Hymyillen, Commandohauis Anonyymi kirjoitti:
Ab on kertonut ettei ole pahantahtoinen. Joten pahantahtoiset viestisisältönsä eivät ole pahantahtoiset?
Hymyillen, CommandohauisEtkö leikkiä ymmärrä siitä on ollut kyse. En ole pahantahtoinen, mutta sinä selvästi olet kostoretkellä, ja pahantahtoinen. Ole rehellinen ja puhu mulle suoraan Älä selän takana!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ST, älä KOSKAAN kerro netissä oikeaa nimeäsi, osoitettasi, puh.numeroasi, ryhdy juttusille henkilöiden kanssa, joissa on jotain epäilyttävää. (On myös rikos antaa netissä muiden vastaavia, oikeita tietoj). Lukeehan näitä viestejä muutkin kuin tuo henkilö jolle "vastaat".
Älä IKINÄ lähde tapaamaan ketään jollekin ostarille, neilikka napinlävessä.
Kai tajuat, että tuo tyyppi vain pelleillee, tai sillä on rikos mielessä? Älä vastaile hänelle enempiä.Tervehdys, en vastannut tuohon ilmoitukseen vaan se oli joku muu, joka vastasi puolestani.
Jotku pelleilee.
ST - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tervehdys, en vastannut tuohon ilmoitukseen vaan se oli joku muu, joka vastasi puolestani.
Jotku pelleilee.
STJeps, false flagia, väärän todistuksen antamista sinusta...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeps, false flagia, väärän todistuksen antamista sinusta...
Olisin tosin vastannut, ettei kiinnosta tuollainen elämä eli ei ole sillain väärä todistus, vaan aivan oikea.
ST
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2813307BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla
No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho52367Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2512130- 682019
- 711694
Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3411311MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."
Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/241088- 641040
"Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta
löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko231026Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola166973