Muuttaisiko se välimme mies, jos kertoisin tunteistani?

Anonyymi

En tahtoisi menettää sinua, enkä välejämme, mutta miten suhtautuisit, jos tietäisit olevasi tärkeä ja rakas minulle, vaikka tilanteemme onkin mahdoton. Lopettaisitko yhteydenpidon kokonaan vai pysyisimmekö edelleen hyvissä väleissä? Vai onko parempi ettet tiedä?
Naiselta erityiselle miehelle.

23

740

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En haluaisi väliemme muuttuvan huonompaan suuntaan, vaikka kertoisit tunteistasi. Päinvastoin tykkäisin siitä.

    • Anonyymi

      Kyllä se parantaisi välejä. En halua tällä hetkellä itsekään muutosta. On hyvä näin.

    • Anonyymi

      Tottakai, olis hienoa tietää.

      • Anonyymi

        Sillä en pidä miehistä, vaan aidoista naisesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sillä en pidä miehistä, vaan aidoista naisesta.

        Ai sä olet niitä naisia.


    • Anonyymi

      Toivottavasti ei muuttaisi ainakaan huonommaksi?

    • Anonyymi

      voimme pitää yhteyttä, vaikka tilanne onkin mahdoton.

      ei se sitä poista, olet tärkeä kuitenkin. oma hassulini.
      olet sinäkin tärkeä minulle kaikin tavoin, kannattaa muistaa se aina.

      mutta, koita kuitenkin nauttia elämästäsi, se on kuitenkin jokaisella ainutlaatuinen ja rajallinen. mutta, kyllä minä voin aina välillä viestitellä sinulle täältä.

      onko mikään tilanne mahdoton? kyllähän me nytkin viestitellään näin,
      mutta kannattaa pitää se melkein siinä. tai, minä pidän ettei mene ylitse kuitenkaan mikään.

      mutta arvostan sinua, vaikka itse olenkin tällainen paukapää.

      mutta, tosiaan viestitellään voidaan. siihen vedän rajan.

    • Anonyymi

      kiitoksia kaikesta muistamisesta kuitenkin, aika harvat kaverit minua muistavat,
      on mukavaa että on sinun kaltainen kaveri.

      sellaisia on harvassa. =)

    • Anonyymi

      hyviä kesäkelejä vielä jäljellä, kannattaa omaisten kanssa käydä vaikka uimassa ja saunomassa, eikä viestitellä niin mahdottomasti minun kanssa täällä.

      kannattaa nauttia oikeasta elämästä, eikä hukata sitä tähän palstaan, mutta jos haluat pitää yhteyttä, olen aina välillä täällä viestittelemässä.

      kannattaa lukea vaikka jotain jännittävää, tärkeintä minulle on että nautit elämästä etkä hukkaa sitä kuten minä olen jossain määrin jo hukannut sen. =)

    • Anonyymi

      muista se että sinä olet tärkeä, en niinkään minä, joten nauti kesäkeleistä, kun niitä vielä on. =)

    • Anonyymi

      Haluaisin, että kertoisit. Ja ei kertominen pilaisi välejäni sinuun, ei todellakaan. Sitä paitsi kertoisin omista tunteistani samalla, eivätkä ne todellakaan ole kylmät.

      • Anonyymi

        Etkö voi kertoa ensin, miksi odotat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö voi kertoa ensin, miksi odotat?

        Odotan, että saan häneltä enemmän merkkejä kiinnostuksesta, että hän voisi kokea sen luontevana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Odotan, että saan häneltä enemmän merkkejä kiinnostuksesta, että hän voisi kokea sen luontevana.

        Minkälainen merkki vakuuttaisi sinut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkälainen merkki vakuuttaisi sinut?

        Varmaan se, että niitä merkkejä on useita eikä ristiriitaisia, kielteisiä merkkejä.


    • Anonyymi

      Kiitos kommenteista, tämän gallupin pohjalta kai pitäisi kertoa, mutta saa nähdä, tuleeko siihen tilaisuutta. Ap.

      • Anonyymi

        Hänelle vastaisin: tunnen samoin, joten kaikista mahdottomuuksista huolimatta asiasta kuuleminen ja puhuminen olisi vapauttavaa. Ehkä kuulit kaihon äänestäni kun toivotimme toisillemme hyvät lomat ja heipat/moit. Ei nähdä moneen viikkoon, mutta mielessä olet joka päivä.

        Jos joku muu kertoisi tunteistaan, niin varmasti pystyisin suhtautumaan siihen asiallisesti ja pitämään hyvät kaverilliset välit, jos ne ovat olleet sitä tähänkin asti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hänelle vastaisin: tunnen samoin, joten kaikista mahdottomuuksista huolimatta asiasta kuuleminen ja puhuminen olisi vapauttavaa. Ehkä kuulit kaihon äänestäni kun toivotimme toisillemme hyvät lomat ja heipat/moit. Ei nähdä moneen viikkoon, mutta mielessä olet joka päivä.

        Jos joku muu kertoisi tunteistaan, niin varmasti pystyisin suhtautumaan siihen asiallisesti ja pitämään hyvät kaverilliset välit, jos ne ovat olleet sitä tähänkin asti.

        Sitä samaa olen jo pitkään miettinyt, että avoimuus tunteista toisillemme saattaisi helpottaa tai vapauttaa, kuten sanoit. Kunhan se ei vaan lisäisi mielipahaa, jos tilanne on kuitenkin toivoton. En kuullut ääntäsi tällä kertaa, jos sitä tarkoitit, mutta tunnen kyllä lämpöä lähelläsi ja viesteissämme - sellaista lämpöä, jota en ole voinut ohittaa. Olet myös mielessäni päivittäin, vaikka ei olla kuukausiin nähty. Ap.


    • Anonyymi

      Noniin, alkaako meidän kummankin nimi K:lla?

      • Anonyymi

        Ei kun S:llä ❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kun S:llä ❤️

        Ei osuneet. Jos vihjeitä kaipaat, voit kertoa, milloin ollaan nähty viimeksi. Vastaan, jos osuu. Ap.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei osuneet. Jos vihjeitä kaipaat, voit kertoa, milloin ollaan nähty viimeksi. Vastaan, jos osuu. Ap.

        maaliskuussa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        maaliskuussa

        Hyvä arvaus, muttei riitä, tarkennatko päivän? Ap


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1127
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe