Tällainen asia mietityttää. Yksinolo on helpompaa kuin suhteilu, mutta onko suhteessa jotakin mikä tekee siitä paremman vaihtoehdon?
Vastaukset 52
Kukaan ei keksi mitään syytä parisuhteelle?
Moi, Ronttis! Must paris on paree, ku siinon vähempi vaivaa. Kyl se vuosien niiku päästä rupee pänniin, ku ei muuta kerkii, ku olla ettimässä. Ei ees kerkii kelmeenä yönä säikytellä viheliäisii tyyppii huutamalla puskista hytävällä äänellä, et buuuu-uuu, ku koko aika menee uulen tyttökyöpelin ettinnässä.
- Anonyymi
Siks kai tässä sinkkuja ollaan?
- Anonyymi
Tuli vaan seksi mieleen. Nyt on pää tyhjä eikä voisi vähempää kiinnostaa muutaman hellepäivän jälkeen haluan lähinnä käydä hakemassa pari bisseä.
Nainen siis olen
- Anonyymi
On mukavampaa tehdä sapuskaa kahdelle, tulee kokeiltua vähän eri juttuja jne. Tosin sitä varten voi kutsua kavereitakin kylään, joten parisuhdetta tuokaan ei vaadi.
Ei oikeastaan mikään asia vaadi parisuhdetta. Ruokaa ja kahvittelua voin järjestää ystäville.
Parisuhteen olen kokenut, eikä parisuhde alkoholiriippuvaisen kanssa ollut yhtään kivaa.
- Anonyymi
Moni päätyi parisuhteeseen vain siksi, koska ajateltiin, että parisuhde on ns. normaali asia. No joo. Ainakin minun oppikouluaikaisen luokan porukasta noin 25-30 prosenttia on eronnut. Siihen ryhmään kuulun minäkin. Eron jälkeen on helpompaa.
J_S_V - Anonyymi
Yksinolo voi olla joskus helpompaa kuin parisuhteilu, mutta riippuu ihan kumppanista mitä kokonaisuus on. (<- Disse ei huomaa tuota).
Yhdessä olo voi olla arjessa helpompaa kuin sinkkuus: "En ehdi kauppaan, käytkö sinä tänään. Auto hajosi, haetko mut korjaamolta. Laitatko sinä ruuan, korjaan tämän sillä välin. Mitäs mieltä olet, ..."
Onhan noita.
Jaetut ilot ja surut, "me". Joo, tuo "me" on se juttu. Tietää että toinen on vieressä asiassa kuin asiassa.
xLinerTämä.
"Jaetut ilot ja surut, "me". Joo, tuo "me" on se juttu. Tietää että toinen on vieressä asiassa kuin asiassa."👍
- Anonyymi
no vähän rajumpaa huumoria että saa olla naisen määräys vallan alla tai naisen palvelija mutta leikit sikseen no on tuttu ja turvallinen seksi ja pussaus kaveri ja kai se on paras kaveri kuiteskin ja sitä rakastaa ja kai sekin huoolehtii toisesta
Arjen jakaminen.
Mihin kuuluu esim se, että toinen auttaa jos esim sairastuu.- Anonyymi
Eli tuki ja turva meille vanhuksille. Nuorempanahan näitä ei kaipaa.
- Anonyymi
eli hyötymistarkoituksellako mitä jos vaan tykkää toisesta ja sydän rakastuu toiseen
Anonyymi kirjoitti:
eli hyötymistarkoituksellako mitä jos vaan tykkää toisesta ja sydän rakastuu toiseen
Siitä ei nyt varsinaisesti kysytty kun sinkkukin voi rakastua.
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Siitä ei nyt varsinaisesti kysytty kun sinkkukin voi rakastua.
eikö aito rakkaus ole pyytteetöntä eikä sitä että maksaisitko vuokrani tai pyyhkisitkö pyllyni
Anonyymi kirjoitti:
eikö aito rakkaus ole pyytteetöntä eikä sitä että maksaisitko vuokrani tai pyyhkisitkö pyllyni
Eihän sitä tarvi pyytää, jos rakkaudesta haluat rakastas auttaa? Etkö sä sitten auta, kun vasta pyydettäessä?
Vaikka näkisit ja tietäsit, että toisella on yksin vaikeeta, apu olis tarpeen?- Anonyymi
Eli yrität vain hyötyä toisesta. Muuta ei ole.
No lässyn läänä tietysti rakkaus, rakastaminen. Mikä on muka parempaa, kun nähdä väkijoukosta ne yhdet rakkaat kasvot, jotka saa sydämen rummuttamaan, tuolla se mun aarteeni on. Muut katoaa. :)
Ja kohta se on mun kainalossa halattavana.- Anonyymi
Vastakohta on saatananpalvonnassa kun näkee oman naamansa peilissä eikä tarvi mitään muuta.
Ei tarvi välittää. Mistään mistä ei halua. Käteensä voi vetää aina kun haluaa, eikä ole pakko sitäkään tehdä.
Saatana rakastaa!
- Anonyymi
Läheisyys, hellyys ja seksi, on 3 ensimmäistä asiaa jotka mulla mieleen tulee.
Arjen jakaminen ja yhdessä touhuilu jonkin asian tiimoilta. Kuten puutarhan hoito!
(saa omista elintarvikkeistaan ainakin osan tuotettua itse.) Hyöty kalastus, omiksi tarpeiksi. (lähes kaikki miehet lähtee ainakin tähän mukaan). Marjastus ja sienestys, metsästys... ei ole pakko mihinkään näistä osallistua, jos ei nappaa niin ei nappaa!
Hakee sitt omat harrastuksensa, kunhan se ei ole pelkkää bubissa tai tietsikan edessä; istumista. Pitkät työpäivätkin on sallittuja, päivästä toiseen sohvaperunana, ei käy.
Joskus voi olla työttömyys päiviä; ne ovat niin yleisiä nykyään, epävakaina aikoina.Noita kolmea voi olla sinkullakin..
Ainiin, täällähän sinkkuus tarkoittaa jotain ätmineitsyyttä..- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Noita kolmea voi olla sinkullakin..
Ainiin, täällähän sinkkuus tarkoittaa jotain ätmineitsyyttä..Niin kai, mutt mua ei nappaa Tindertreffit eikä mitkään irtosuhteet! Kattos kun me ihmiset ollaan niin erinlaisia, se mikä kelpaa sulle ja monelle muullekin, ei ole mun juttuni.
Mä onneton ymmärsin ett kysymys oli ihan henkilökohtaiseksi tarkoitettu.
Valitettavasti en kyllä ole neitsytkään; aina toisinaan löydän miehen ja kuvittelen löytäneeni jotain, tavoittelmisen arvoisen parisuhteen. Ei ole onnistunut kovinkaan pitkäksi aikaa, n. 2½ vuotta pisin suhde, joka päättyi täyteen katastrofiin, minun mielestäni.
Mutt piikittele toki, jos se tekee sinut onnelliseksi! 😯
Suvakkina voisit kertoa miten onnelliseksi Turun Pansion ammuskelu tapaukset sunt tekee? Täällä saa jännitystä ihan yllätyksellisesti, piristäisi varmaan sinunkin elämääsi! Asunnot Pansiossa ovat myynnissä polkuhintaan, lapsiperheet ja vanhukset hakeutuvat rauhammisille asuinalueille.
trollikka Anonyymi kirjoitti:
Niin kai, mutt mua ei nappaa Tindertreffit eikä mitkään irtosuhteet! Kattos kun me ihmiset ollaan niin erinlaisia, se mikä kelpaa sulle ja monelle muullekin, ei ole mun juttuni.
Mä onneton ymmärsin ett kysymys oli ihan henkilökohtaiseksi tarkoitettu.
Valitettavasti en kyllä ole neitsytkään; aina toisinaan löydän miehen ja kuvittelen löytäneeni jotain, tavoittelmisen arvoisen parisuhteen. Ei ole onnistunut kovinkaan pitkäksi aikaa, n. 2½ vuotta pisin suhde, joka päättyi täyteen katastrofiin, minun mielestäni.
Mutt piikittele toki, jos se tekee sinut onnelliseksi! 😯
Suvakkina voisit kertoa miten onnelliseksi Turun Pansion ammuskelu tapaukset sunt tekee? Täällä saa jännitystä ihan yllätyksellisesti, piristäisi varmaan sinunkin elämääsi! Asunnot Pansiossa ovat myynnissä polkuhintaan, lapsiperheet ja vanhukset hakeutuvat rauhammisille asuinalueille.
trollikkaNo mistäs mä tiesin että se sinä olet, kun välillä allekirjoitat juttus ja välillä et.
Mä vaan ennakoin mitä aloittaja voisi sanoa..
Muuten katsoin taannoin tilastoja, ja laitoin tänne myös linkin, jonka mukaan ulkomaalaistaustaisista aika tarkalleen puolet rikoksiin syyllistyneistä on täällä oleskelemassa väliaikaisesti.Wwuwuw kirjoitti:
No mistäs mä tiesin että se sinä olet, kun välillä allekirjoitat juttus ja välillä et.
Muuten katsoin taannoin tilastoja, ja laitoin tänne myös linkin, jonka mukaan ulkomaalaistaustaisista aika tarkalleen puolet rikoksiin syyllistyneistä on täällä oleskelemassa väliaikaisesti.Aloittaja ei sano vastauksiin mitään, koska ihmisten vastaukset eivät ole riippuvaisia muiden kommenteista.
Jokainen vastatkoon omasta puolestaan.Wwuwuw kirjoitti:
No mistäs mä tiesin että se sinä olet, kun välillä allekirjoitat juttus ja välillä et.
Muuten katsoin taannoin tilastoja, ja laitoin tänne myös linkin, jonka mukaan ulkomaalaistaustaisista aika tarkalleen puolet rikoksiin syyllistyneistä on täällä oleskelemassa väliaikaisesti.Miksi muuten sä ja Harmis haluutte aina mun mielipiteen kuulla kaikkeen mahdolliseen ja mahdottomaan mamujuttuun?
Suvaitsevainen mä olen siinä mielessä että en hyväksy homofobiaa, rasismia ja sovinismia. Eli aika perusjuttuja siis. Sitä en tiedä sitten mitä te sillä "suvakilla" edes tarkoitatte..- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Muuten katsoin taannoin tilastoja, ja laitoin tänne myös linkin, jonka mukaan ulkomaalaistaustaisista aika tarkalleen puolet rikoksiin syyllistyneistä on täällä oleskelemassa väliaikaisesti."No mistäs mä tiesin että se sinä olet, kun välillä allekirjoitat juttus ja välillä et."
Niin; kun joka toinen varmaan käyttää textissään ; ; ; ja tälläon hirmusti kalastavia sekä metsästäviä naisia!!! Minkäs merkkinen haulikko tai kivääri sulla olikaan, oleko muuten suorittanut ensimmäistäkään metsästyskorttia ja maksanut myös ne riistanhoitomaksut?
Kalastuskorttihan sulla tietenkin on...
Allekirjoitan tai en, niin lähes jokainen sinkkupalstan vakkari kyllä tunnistaa minut.
Mä jätän lähes aina "käsiala näytteen", mutt kirjoitusvirheet ovat tahattomia.
arvaaks kuka ? Wwuwuw kirjoitti:
Noita kolmea voi olla sinkullakin..
Ainiin, täällähän sinkkuus tarkoittaa jotain ätmineitsyyttä.."Läheisyys, hellyys ja seksi, on 3 ensimmäistä asiaa jotka mulla mieleen tulee.
Arjen jakaminen ja yhdessä touhuilu jonkin asian tiimoilta. Kuten puutarhan hoito!"
"Noita kolmea voi olla sinkullakin.. "
Voi olla mutta se ei vastaa samaa.
- Anonyymi
Yksin talouden pyörittäminen on älyttömän raskasta. Kaikki menee aina sitä samaa rataa. Parisuhteessa voi puolin toisin antaa vinkkiä, kun ite ei aina huomaa miten elää terveellisesti ja edullisesti. Iso asunto on myös kallis yksin asua. Jos muuttais pienempään nousee taas neliöhinta. Ei siinäkään ole mitään järkee. Yksin ei myöskään ole mahdollisuutta lisääntyä. Moni ei välttämättä halua lisääntyä, mutta se mahdollisuuskin on eteenpäin vievä voima. Jouduin tuolla abortti palstalla yhen tietäjä naisen (tieteilijä) hampaisiin. Vaan ihan sen takia kun oisin halunnut lapsia. En nyt ymmärrä mitä rikosta siinä on. Yritän nyt rautalangasta vääntää. Jos tää elämä on peli. Niin se parisuhde on pelimerkki. Ja sillon on mahdollisuus päästä pelissä eteenpäin, Eli tulee lapsia. Tai sitten ei, eli ei tule lapsia. peli menee kuitenkin molemmissa tapauksissa eteenpäin. Kun ei ole parisuhdetta, niin ei ole merkkejä, eli ei voi pelata. Voi olla huono vertaus, mutta en osaa muutenkaan ilmasta. Oli vaan tosi turhauttavaa riidellä sen tietäjän kanssa, kun oltiin asioista samaa mieltä, mutta se ei vaan ymmärtäny.
- Anonyymi
No mikset hommaa lasta omin nokkinesi? Sujuuhan se monelta. Mikä siinä arjen pyörittämisessä yksin niin raskasta on? Oletko ylisuoriutuja vai kaipaatko lähinnä lohduttavaa syliä? Siihen on mies paikallaan, kyllä.
Elämän jakaminen. Toinen on sillon toiselle ankkuri. Tai majakka tai tai...koko meri.
- Anonyymi
Siis jotain tähän tapaan...
Ville Valo - Kaikuluotain
https://www.youtube.com/watch?v=0JfeC66K534&list=RD0JfeC66K534&index=1
Toinen on sillon toiselle ankkuri ja valoa tuova majakka; aavalla merellä.
trollikka Anonyymi kirjoitti:
Siis jotain tähän tapaan...
Ville Valo - Kaikuluotain
https://www.youtube.com/watch?v=0JfeC66K534&list=RD0JfeC66K534&index=1
Toinen on sillon toiselle ankkuri ja valoa tuova majakka; aavalla merellä.
trollikkaKaunista...*huokaus*
Yhdessä oleminen, rakkaus, läheisyys. toisen tuki ja kannustus. Aina halutessa saa halata ja sylitellä. Elämää kuljetaan yhdessä, rinnakkain. Jaettu ilo, on paras ilo. Huononakin päivänä on kumppani, joka kuuntelee ja ymmärtää.
- Anonyymi
Yhdessä oleminen ihmisen kanssa jonka seurassa on ihana olla ja ah se seksuaalinen vire...
Lohduttajakin toiselle ja itselle on toisinaan tarpeen. Tosin tämän kyllä muutkin ihmiset taitavat. Painiminen myös.
- Anonyymi
Onhan elämässä ihan erilainen draivi päällä , kun on rakastunut. Sen unohtaa kun elää pitempään yksin. Elämä näyttää värikkäämmältä ja paljon enemmän mahdollisuuksia sisältävältä, seikkailulta. Pienet arjen asiatkin ovat täynnä merkitystä, kun ne jakaa rakkaan kanssa.
- Anonyymi
Vietit ajavat meidät parisuhteeseen. Lopulta tarkoituksena on uuden sukupolven syntyminen. 60-luvulta asti perheen perustaminen on ollut harkinnanvaraista ehkäisyvälineiden takia; sitä ennen lapsia vaan pulpahteli maailmaan.
Tärkeintä on tajuta, että parisuhteen tarkoitus ei ole tehdä kumppaneita onnellisiksi. Perhearki koettelee vanhempien mielenterveyttä. Mutta parisuhteen välttelykään ei tee meitä onnellisiksi, koska tyydyttämättömät vietit tekevät olomme ankeaksi. - Anonyymi
Jos suhde on hyvä ja toimiva niin näen, että siinä olevat ihmiset ovat tärkeitä ja srvokkaita toisilleen. Tätä samanlaista suhdetta ja läheisyyttä et pysty saavuttamaan ystävien, kavereiden ym.kanssa. Toki hekin ovat tärkeitä, mutta jos mietit suhteessa olevia kavereitasi niin kyllä heistä suurimmalle osalle kumppani on se tärkein juttu. Monille kuitenkin tunne siitä, että olet merkittävä on tärkeää, samoin asioiden jakaminen niin hyvien kuin huonojen jakaminen on tärkeää. Seksi on merkittävä juttu, seksikumppaneiden vaihtuminen myös altistaa sukupuolitaudeille.
- Anonyymi
Luulen että paras ystävä on useimmiten joku muu kuin kumppani, joten on turha väittää että parisuhteessa olisi syvempi yhteys kuin mitä jossakin muissa ihmissuhteissa on.
- Anonyymi
Ei sinkulla seksikumppanit välttämättä vaihdu. Monilla niitä ei ole ensinkään. Eikä parisuhde välttämättä suojaa kun uskoton puoliso tuo taudin. Tietysti ennen pitkää seksi loppuu suhteesta kun nainen (tyypillisesti) lakkaa himoitsemasta miestään.
- Anonyymi
Huomenta vain. Parasta on kai se että toinen herää kello 4:35 ja lähtee hoitamaan lasta joka nukkuu kun nainen niin pyytää ja lähtis vaikka ei pyytäiskään. Elämän juttujen jakaminen niin hyvässä kuin myös pahassa. Kainalosauva jota vasten ottaa tukea kun jalka on kipeenä.
AsianVierestä- Anonyymi
Pistetään vielä asiallinen kappale aamun ratoksi, liittyy aiheeseen.
https://www.youtube.com/watch?v=-00YmTsUpHU
AsianVierestä - Anonyymi
Sinä lähdit kuitenkin ensin palstalle, sitten vasta lapsenhoitoon.
- Anonyymi
Suhteessa yhdessä olo ja tekeminen tärkeintä. Jos toinen on töissä vaikka 12 tuntia päivässä niin ei se suhde toimi koskaan kun ei näe toista.
Mä taas koen, että suhde toimii paremmin, kun tuo mörkö lähtee ensi viikolla töihin. Mitä vähempi näkee, sitä paremmin toimii. Vois lähteä jo tänään töihin, mielellään 24h päiviä.
- Anonyymi
Jan_ kirjoitti:
Mä taas koen, että suhde toimii paremmin, kun tuo mörkö lähtee ensi viikolla töihin. Mitä vähempi näkee, sitä paremmin toimii. Vois lähteä jo tänään töihin, mielellään 24h päiviä.
:) aika hauskaa
Anonyymi kirjoitti:
:) aika hauskaa
On vaan helvetin pitkä viikko tämä viiminen lomaviikko. Ennen, kun töihin lähtee. Vetäsen hulabaloolat ja hippy hippy shake shaket, kun ens viikon maanantaina herään ja mörkö on lähtenyt töihin.
Jee jee, waga waga woo woo. :D
Kyöpelityyppi esitti jo asian aika hyvin. Se mitään helppoa ole, jos pitäisi jatkuvasti olla järjestelemässä mitä pitäisi tai voisi milloinkin tehdä ja kenen kanssa, jos ei voi yksin tehdä. Vaikka sinkkuna periaatteessa on paljon vapauksia ja hyvin vähän rajoitteita. Sen tietyn kanssa kun voi kuitenkin pääsääntöisesti viettää hyvää aikaa.
Mutta vastaukset tällaisiin ei tietenkään ole kovin yleispäteviä, koska ei ihmisten sinkkuelämä on kovin erilaista keskenään kuten myös parisuhde-elämä.- Anonyymi
Vakituisessa suhteessa oleva olio ei saa ikinä seksiä, on sinkkuuden etu.
- Anonyymi
Seksin puute aina varjostaa vakituisia parisuhteita, sinkuilla sellainen taas loistaa...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että
Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.951541Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu471043- 15906
Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.40848Pahin tapa satuttaa toista
On jättää toinen vaille mitään vastausta. Erityisen kipeää se tekee sillon jos toinen ghostaa.82768- 93746
kene ajoi "kolarin"?
"Punkaharjulla Luston ja Tuppuranmäen välillä sattui tiistaina aamupäivällä liikenneonnettomuus. Poliisin mukaan Savonl17737- 46728
- 14703
Minulla on joskus ikävä sinua ja ajattelen sinua joskus.. edelleen
Olin joskus niin rakastunut sinuun. Olin onnellinen, että kohdattiin ja kun vain tiesin sinun olevan olemassa. Täytit aj27697- 68682
- 47674
- 59672
Alkaa jotenkin nyt kuvio hahmottuu täällä
Sellainen vaikutelma tästä alkaa tulla, että täällä on joku pieni porukka, joka tuntee toisensa tai ainakin pelaa samaan97651Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa56595- 46579
Jos kaivattusi on
Varattu niin miksi et antaisi asian olla hänen suhteen. Miksi ylipäätään vielä jatkat?47576Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.129557Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31535Oliko virhe palkata näykkelis johtoon?
Kunnan asiat sekaisin eikä mikään homma toimi. Ilmeisesti samaa sekoilua muillekin suunnille. Johtaja asuu itse muualla149534