"Olin riippuvainen miesten mielipiteistä, kuvittelin, että heillä on oikeus viimeiseen sanaan, oikeus tuomita minut. Se on tapa, johon meidät on kasvatettu, hän sanoo."
https://www.iltalehti.fi/keho/a/baa7702f-b2a6-4181-bc53-8b78cf8e70dc
Arvon naiset, muistakaahan tämä: miehiä ei ole mikään pakko kuunnella. Toki heitä saa kuunnella, jos haluaa. Järkeviä miehiä varsinkin kannattaa kuunnella.
Ajatella, että tuo henkilö päätti vain alkaa maalata pimppejä seinille. Nämä Pohjoismaat ovat ihailtavia paikkoja.
Vaginataide kunniaan!
31
82
Vastaukset 31
Piirtäkää välillä korva? Korva on sentäs hauska.
- Anonyymi
Miksi hauska? Samat muodothan siinä on kuin sukuelimessäkin: reikä ja lärpäkkeitä ympärillä.
Anonyymi kirjoitti:
Miksi hauska? Samat muodothan siinä on kuin sukuelimessäkin: reikä ja lärpäkkeitä ympärillä.
No onhan. Tuommonen sivussa ja näkyvillä roikkuva lurpake 🤗 Pehmeä. Mulla on semmoset vipuset niissä.
Minua on pakko kuunnella. Pakko☝️
Taide joka syntyy protestina vallitseville olosuhteille, ei sellaisenaan luo mitään. Kyse on vain protestista, ei taiteesta.
- Anonyymi
Tottakai luo. Herättää kyseenalaistamaan vallitsevia olosuhteita, tuo äänen vähemmistöille, muun muassa. Provakatiivinen protestitaide on oma lajinsa.
Anonyymi kirjoitti:
Tottakai luo. Herättää kyseenalaistamaan vallitsevia olosuhteita, tuo äänen vähemmistöille, muun muassa. Provakatiivinen protestitaide on oma lajinsa.
Se on enemmän poliittinen kannanotto kuin taidetta.
- Anonyymi
Ronttosaurus kirjoitti:
Se on enemmän poliittinen kannanotto kuin taidetta.
Erimieltä
- Anonyymi
Ronttosaurus kirjoitti:
Miten vain, minä en pidä politiikkaa taiteena.
En jaksa alkaa sivistämään, lue itse vaikka taidehistoriaa. Sitäpaitsi kaikki on poliittista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En jaksa alkaa sivistämään, lue itse vaikka taidehistoriaa. Sitäpaitsi kaikki on poliittista.
Vain vasemmistolaisille.
- Anonyymi
aina mies sanoo viimeisen sanan
- Anonyymi
misspönttöuuni kirjoitti:
Sankoon, mutta nainen saattaa työntää kielen ulos..
aika ikävää kun mies sanoo kyllä kulta tai kyllä rakas niin kieltä vaan näytetään
Anonyymi kirjoitti:
aika ikävää kun mies sanoo kyllä kulta tai kyllä rakas niin kieltä vaan näytetään
Tälleen 😛😋 ja nuolaistaan poskesta
- Anonyymi
Tälleen 😛😋 ja nuolaistaan poskesta
kenen poskesta
- Anonyymi
😉😉😉 mitäs veikkaat
no luulis että mies saisi suukon ja pusun poskelle mutta kieltä vaan näytetään ja nainen yrittää nuolla omaa ulkoposkeaan niin nuolis edes sisäposkea kyllä siinä miettii kannattaako sellaista suhdetta jatkaa kun joutuu olemaan pilkan kohde
Anonyymi kirjoitti:
no luulis että mies saisi suukon ja pusun poskelle mutta kieltä vaan näytetään ja nainen yrittää nuolla omaa ulkoposkeaan niin nuolis edes sisäposkea kyllä siinä miettii kannattaako sellaista suhdetta jatkaa kun joutuu olemaan pilkan kohde
Pieni pölkky olet 😘
- Anonyymi
Pieni pölkky olet 😘
no mitä itse sitten tarkoitit
- Anonyymi
Kivaa miestä 😛 en naista
jaa luulin muuta no kyllä tuosta täytyisi antaa miehelle ainakin 20 suukkoa
Anonyymi kirjoitti:
jaa luulin muuta no kyllä tuosta täytyisi antaa miehelle ainakin 20 suukkoa
😗😙😘😙😙
- Anonyymi
😗😙😘😙😙
mutta totuus on kyllä mies sanoo viimeisen sanan
Anonyymi kirjoitti:
mutta totuus on kyllä mies sanoo viimeisen sanan
Voihan se sitä yrittää, mutta ei pysty pussatessa 😄😁😙
- Anonyymi
Voihan se sitä yrittää, mutta ei pysty pussatessa 😄😁😙
sitten ei ehkä sano mutta kivaa on
- Anonyymi
Nuo vaginat oli niin abstrakteja,että hyvä ku sai selvän mitä ne esitti, ja sitte tän peniksen oli maalannut hyvinkin realistisesti. Mikä tässä oli se pointti?
Härpäkkeestä ei ole tarkoituskaan saada mitään selvää. Se kuuluu meille naisille. Meidän arvoituksellinen härpäke. Hyvä, että miehet kokisivat sen abstraktina, että joku kunnioitus säilyy.
- Anonyymi
Härpäkkeestä ei ole tarkoituskaan saada mitään selvää. Se kuuluu meille naisille. Meidän arvoituksellinen härpäke. Hyvä, että miehet kokisivat sen abstraktina, että joku kunnioitus säilyy.
No ei se ny niin arvoituksellinen ole. Simpukka mikä simpukka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei se ny niin arvoituksellinen ole. Simpukka mikä simpukka.
Pyrh 😂
Taidepuolen opintoja ei ole eikä lääkepuolenkaan osaamista arvioida tuota onnistumista mutta ainakin näin maallikon silmään nuo näyttävät kyllä hienoilta. Kyllä noita tienvarsille ja terminaaleihin voisi maalauttaa.
" Miksi emme polttaisi kaikkea, ja aloittaisi alusta, hän heittää." Ilmeisesti on kuitenkin kaipuuta menneisyyteen ja toiveita renesanssista alkuaikojen toimintatapoihin. SCUM ja WSPU lyhenteiden esiinnostoa odotellessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että
Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.951541Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu471043- 15906
Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.40848Pahin tapa satuttaa toista
On jättää toinen vaille mitään vastausta. Erityisen kipeää se tekee sillon jos toinen ghostaa.82768- 93746
kene ajoi "kolarin"?
"Punkaharjulla Luston ja Tuppuranmäen välillä sattui tiistaina aamupäivällä liikenneonnettomuus. Poliisin mukaan Savonl17737- 46728
- 14703
Minulla on joskus ikävä sinua ja ajattelen sinua joskus.. edelleen
Olin joskus niin rakastunut sinuun. Olin onnellinen, että kohdattiin ja kun vain tiesin sinun olevan olemassa. Täytit aj27697- 68682
- 47674
- 59672
Alkaa jotenkin nyt kuvio hahmottuu täällä
Sellainen vaikutelma tästä alkaa tulla, että täällä on joku pieni porukka, joka tuntee toisensa tai ainakin pelaa samaan97651Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa56595- 46579
Jos kaivattusi on
Varattu niin miksi et antaisi asian olla hänen suhteen. Miksi ylipäätään vielä jatkat?47576Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.130565Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31535Oliko virhe palkata näykkelis johtoon?
Kunnan asiat sekaisin eikä mikään homma toimi. Ilmeisesti samaa sekoilua muillekin suunnille. Johtaja asuu itse muualla149534