Hän on elämäni mies, mutta miksi vituttaa ja ahdistaa
Erotako vai ei
8
116
Vastaukset
- Anonyymi
johtunee varmaan jostain muusta, kuin kumppanistasi, - keskustelkaa asioista.
- Anonyymi
Joku toinen on tullut jäädäkseen!
- Anonyymi
Jas q, minä oon sinkku ja vapaus on tärkeintä.
- Anonyymi
jaa, millähän mittareilla mittaamalla kyseinen herra on sinun elämäsi mies?
Alitajuntasi yrittää kertoa sulle jotain.
Ilmeisesti sulla on väärät kriteerit, tai sitten sinä et ole omasta mielestäsi oikea nainen hänelle, kun noin tunnet.
Mietipä tätä puolta asiassa. - Anonyymi
Jos parisuhde ahdistaa, on hyvä punnita, antaako suhde enemmän kuin ottaa.
Toimimattomat asiat alkaa ahdistamaan, vaikka toinen olisikin ihmisenä jopa rakas. Itsekin mietin miten kauan jaksanelätellä toiveita, että jokin muuttuu ja suhde alkaisi toimimaan kumpaakin lähentäen.
Yksin ei jaksa keskustellakaan.- Anonyymi
Laita ensin omat asiasi kuntoon molenmilla pitää olla elämä kunnossa kun pystyy olemaan arkista elämää.
- Anonyymi
Koska se ei ole elämäsi mies. Hyvä olo pitää Ihmiset yhdessä. Ja rakkaus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206949Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899- 72855
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297855- 40851