Jos olisi mahdollista, niin mihin televisiosarjaan vaihtaisitte oman elämänne ja vaikka kenen kanssa haluaisitte vaihtaa paikkaa?
Tällai yksinäisenä erakkona itse voisin vaihtaa johonkin kaverikomediaan. Vaikka tyyliin Frendit tai vaikka The Big Bang Theory missä saisi pokattua nätin naapurintytön itselleen.
Minkä televisiosarjan tyylisen elämän haluaisitte itsellenne?
46
59
Vastaukset 46
No, Me Tammelat -ohjelman tyyli sopisi minulle. Tosin olen tyytyväinen tähän elämään, joka minulla on.
- Anonyymi
Olet siis ilmeisesti 60-luvun ihailija.
Frendit vaikuttais muksalle porukalle. Sen Monican ukkona vois olla, se on aika vinkee mimmi. Vois ottaa bingis-skabat sen kanssa. 😁
Minä voisin olla mielelläni sieltä Friends-sarjasta Joey, vai mikä se komea näyttelijämies sarjassa oli. Sillä oli töitä ja naisia paljon. Ei ollut rikas, mutta toimeentuleva.
- Anonyymi
Hyi helvetti. Terve heteromies ei mitään frendejä kato.
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä katsoo ja joskus jopa sekaporukallakin. Itse katsoin kahden naapurin ja kahden naisvieraan kanssa porukalla vuosia sitten, kun se Frendit vielä pyöri telkussa. Kaikki me olimme heteroita. Itse asiassa rakastuin toiseen niistä naisista. Olisin halunnut puolen vuoden seurustelun jälkeen hänen kanssaan naimisiin, seuraavana kesänä. Nainen antoi minulle pakit, vaikka oli hänkin hetero niin kuin naapurinikin.
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä katsoo, tosin itse en katso mutta kaverit katsovat.
- Anonyymi
Miami Vice ja ”Sonny” Crockettin kanssa vaihtaisin paikkaa.
-palstahessuMiami Vice ei ole oikein realistinen. Normaaleilla poliiseilla ei ole varaa kalliisiin vaatteisiin niin kuin Miami Vice:n pääparilla; puhumattakaan Ferrareista.
- Anonyymi
FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:
Miami Vice ei ole oikein realistinen. Normaaleilla poliiseilla ei ole varaa kalliisiin vaatteisiin niin kuin Miami Vice:n pääparilla; puhumattakaan Ferrareista.
Nehän olikin takavarikoituja autoja, koska esittivät rikkaita huumekauppiaita.
Anonyymi kirjoitti:
Nehän olikin takavarikoituja autoja, koska esittivät rikkaita huumekauppiaita.
Lapsena muistin nähneeni heillä Ferrari Testarossan. Näin samanlaisen auton samoihin aikoihin ulkomailla - ei sellaisia anneta poliisille peitehommiin. Itse olen ollut poliisi- ja oikeustalolla töissä, vaikka en huumepoliisissa. Ei uskottava sarja.
- Anonyymi
Miami Vice ei ole oikein realistinen. Normaaleilla poliiseilla ei ole varaa kalliisiin vaatteisiin niin kuin Miami Vice:n pääparilla; puhumattakaan Ferrareista.
Ne oli undercover.
- Anonyymi
hahha niin no tuo elokuva huomenna kannatta, 007 Thunderball :D Nelonen heittää noita nyt taas jatkuvalla syötöllä jälleen.
Kyllä minä voisin tuollainen italialainen komissaario olla...
- Anonyymi
Miehen puolikkaat, haluaisin olla se Charlie ja panna kaikkia
Näyttelijä taisi omaksua liian hyvin hahmonsa ja teki pitkälti niin - ja sai lopulta aidsin?
- Anonyymi
Näyttelijä taisi omaksua liian hyvin hahmonsa ja teki pitkälti niin - ja sai lopulta aidsin?
Hivin.
- Anonyymi
Tuotakin elokuvaa piti joskus katsoa: 007 ja Dr. No, jotain vähän matkaa katsoin, en ehtinyt katsoa edes Bondin ja sen Ursula Andressonin tapaamiseen siellä saarella, uni ja nukutti liikaa.
Huomenna tuleva Pallosalama on hyvä elokuva kyllä, näistä. - Anonyymi
Pokka pitää 🤗
- Anonyymi
Richard Bucket?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Richard Bucket?
Ei vaan hänen ihana ja vaatimaton vaimonsa, se minä olisin👜
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaan hänen ihana ja vaatimaton vaimonsa, se minä olisin👜
Kuinka voitte Lady Buckêe? Haluaisitko todella olla hienosteleva keskiluokkainen nainen, joka pyrkii olemaan yläluokkaa?
- Anonyymi
Kuinka voitte Lady Buckêe? Haluaisitko todella olla hienosteleva keskiluokkainen nainen, joka pyrkii olemaan yläluokkaa?
Kiitos hyvin, vastaan vaikka se ei kuulu tapoihini..keskustelu rahvaan kanssa.
Minulla on tapaaminen erään Kenraalikuvernöörin kanssa tuossa tuokiossa.
💅👒
- Anonyymi
Menneen maailman Sebastian Flyte. Olisi päivät pitkät humalatilassa ai mitä elämää. Yksi mutta siinä kyllä on joutuisi homostelemaan.
Ei ole onnellinen tyyppi. Vaipui pahaan alkoholismiin! En suosittele! Hänen ystävänsä se taiteilija Ryder, vai mikä sen nimi voisi olla ihan ok-tyyppi - siitä sarjasta tai elokuvasta.
- Anonyymi
Se David Duchovnyn hahmo sarjassa Californication
- Anonyymi
Glenn Quagmire sarjassa Family Guy
- Anonyymi
Tai Brian Griffin, elää koiran elämää ja naida kauniita ihmistyttöjä
- Anonyymi
Charles Ingalls sarjasta pieni talo preerialla.
- Anonyymi
Tuollainen on vähän hauska juttu kun jos veden alla joku voimakas kala törmää tahallaan, kuonollaan, kokeilee että onko otollinen saalis tämä ihminen, tökkää hassusti itse veden alla, kuten haitkin voivat tehdä.
- Anonyymi
Tuollaiset kalat kuin jotkut isot hauetkin jotain 25kg voivat tökkiä kuonollaan huvikseen uimareita, eivät siltikään pureskele varpaita irtaalleen.
- Anonyymi
Eurojackpot-arvonnan päävoittajaksi.
- Anonyymi
Olisi aika hauska tilanne kun misspönttis menee uimaan, sitten toteaa, joku törmäsi kovaa jalkaan ja tuli minimustelma, joku kala veden alla törmäsi ja teki suudelman eli fritsun jalkaan, pienen.
- Anonyymi
Minäkin voin ehkä tykätä jostain misspönttiksestä, mutta niin, nooh huomenna tulee erittäin hyvä 007-elokuva nelosella, Thunderball, harmittaa kun en ehdi katsomaan kaikkia noita vanhoja, parhaimmistoja kun uni vie.
Metsolat. Voisin vaihtaa paikkaa sen vanhan maanviljelijäpariskunnan kanssa, sen parin jooiden lapsia sarjan muut päähenkilöt ovat.
Se olisi varmaan mukavaa elämää.
Muistaako täällä enää kukaan Metsoloita.Jos ihan pakko, niin 3rd Rock from the Sun ja Harry Solomon.
No en kai nyt vaihtais...- Anonyymi
Haluasitko olla kotoisin toiselta planeetalta kuten Harry Solomon? Minä en iole kotoisin toiselta planeetalta mutta tiedän miltä tuntuu kun uskoo olevansa.
Olen mielenterveyspotilas, joka syö psykoosilääkkeitä ja olen kuvitellut olevani avaruusolento. Se ei ole kivaa usko pois. Anonyymi kirjoitti:
Haluasitko olla kotoisin toiselta planeetalta kuten Harry Solomon? Minä en iole kotoisin toiselta planeetalta mutta tiedän miltä tuntuu kun uskoo olevansa.
Olen mielenterveyspotilas, joka syö psykoosilääkkeitä ja olen kuvitellut olevani avaruusolento. Se ei ole kivaa usko pois.Hmm, olo on ollut läpi elämän vähän sellainen kuin olisin kotoisin toiselta planeetalta.
Jan_ kirjoitti:
Hmm, olo on ollut läpi elämän vähän sellainen kuin olisin kotoisin toiselta planeetalta.
Minäkin olen poikeuksellinen ihminen intorvertin luonteeni kanssa. Psykoosin puhjettua se on siitäkin syystä voinut saada mielessäni tuollaisen muodon.
Kadun_mies kirjoitti:
Minäkin olen poikeuksellinen ihminen intorvertin luonteeni kanssa. Psykoosin puhjettua se on siitäkin syystä voinut saada mielessäni tuollaisen muodon.
Nojuu, mahdollisesti. Mulla on muuten vaan ollut aina vähän outsider ja odd olo. :)
On oikeastaan edelleen, vaikka jotain olen laumassa elämisestäkin oppinut.
- Anonyymi
Tuli mieleen Dissenkin jutuista, ja muista jotkut kaatoivat saunansakin Äänekosken Suolahden satamassa: moottoripyöristä lautalla liikkuva vene, lautan päälle vain Ducati ja menox.
- Anonyymi
Hugh Knight sarjassa Sydänlääkärin syöksykierre
Dr Who
- Anonyymi
Salkkareissa Seppo Taalasmaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että
Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.961610Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu471073- 16928
Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.40858Pahin tapa satuttaa toista
On jättää toinen vaille mitään vastausta. Erityisen kipeää se tekee sillon jos toinen ghostaa.82778kene ajoi "kolarin"?
"Punkaharjulla Luston ja Tuppuranmäen välillä sattui tiistaina aamupäivällä liikenneonnettomuus. Poliisin mukaan Savonl17747- 93746
- 46738
- 16735
Minulla on joskus ikävä sinua ja ajattelen sinua joskus.. edelleen
Olin joskus niin rakastunut sinuun. Olin onnellinen, että kohdattiin ja kun vain tiesin sinun olevan olemassa. Täytit aj27717- 63705
- 68692
- 47674
Alkaa jotenkin nyt kuvio hahmottuu täällä
Sellainen vaikutelma tästä alkaa tulla, että täällä on joku pieni porukka, joka tuntee toisensa tai ainakin pelaa samaan97661Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa56605- 47594
Jos kaivattusi on
Varattu niin miksi et antaisi asian olla hänen suhteen. Miksi ylipäätään vielä jatkat?47586Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.131575Oliko virhe palkata näykkelis johtoon?
Kunnan asiat sekaisin eikä mikään homma toimi. Ilmeisesti samaa sekoilua muillekin suunnille. Johtaja asuu itse muualla150546Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31545