Miksi yhtäkkiä mies on alkanut arvostelemaan aina sivulauseessa jollain tasolla ulkonäköäni tai kuvia jossa itse olen. Olemme seurusteleet kohta noin puolisen vuotta ja en ole sinä aikana muuttunut ulkonäöllisesti mitenkään radikaalisesti, kun tapasimme. Itseä tapa on jo hieman alkanut häiritsemään niin paljon että pohdin jo seurustelun lopettamista. Mietin vaan missä tollanen käytös yhtäkkiä on alkanut.
Miehen tökeröt kommentit
9
119
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kyllä kuulosta hyvältä. Itselle tärkeää henkilöä ei ikinä haluaisi satuttaa arvostelemalla millään tavalla ja ihan muutenkin se on todella moukkamaista käytöstä:( Sitä miksi jotkut tuollaista tekee, en tiedä vastausta, kertoo vain huonoa ihmisestä. Sinuna en kyllä jäisi tuollaista kuuntelemaan, tee sille stoppi tai jätä tyyppi.
- Anonyymi
Usko minua tuo ei ainakaan helpotu ajan kuluessa päin vastoin yleensä paheentuu jo jos tuossa vaiheessa on tollasta.
Samaa mieltä, mikäli alussa on sitä arvostelua edes vähän, meinaa sitä että lisää sitä tulee jatkossa.
Narsistit eivät paljasta itseään heti alussa, ensin todella miellyttäviä mutta myöhemmin kun saattaa olla jo liian myöhäistä. Ja aiheuttaa henkisiä traumoja.
Itse en herkkänä ihmisenä koskaan pysty ymmärtämään toisten ihmisten halua tai fantasioita satuttaa tai vaurioittaa toista henkisesti tai fyysisesti.
- Anonyymi
Se on nyt saanut susta seksimielessä tarpeekseen ja haastaa riitaa, että teille tulis ero. Se ei tainnu koskaan oikeasti rakastaa, halusi vain seksiä. Äkkiä hyypiö pihalle, ihmettelee vain, miten hyppäsit tuollaisen håntäheikin kyytiin.
- Anonyymi
Ei kaikki heti todellista luonnettaan näytä, turha naista syyllistää.
- Anonyymi
Ero hyvän sään aikaan. Me olemme olleet 10 vuotta yhdessä eikä mieheni ole koskaan haukkunut ulkonäköäni millään tavalla. Vaikka olisin näyttänyt miltä. Ei sellaista tarvitse kuunnella!
- Anonyymi
Mies mirroroi eli peilaa.
sinua itseesi ja itseään häneensä.
aika on katsoa peiliin. - Anonyymi
Jätä se
- Anonyymi
Joo, ei kenenkään tarvitse kuunnella nimityksiä ulkonäöstään. Kaukana rakkaudesta sellainen, eikä muutenkaan fiksun ihmisen käytöstä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2782593Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."772443SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis542192Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj701854- 1201618
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis591544- 1341396
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin731298Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.871109Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli761089