Kenellä palstalaisella

Anonyymi

Paistaa sisäkumi päälaella?

-flowersreally-

15

93

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Komeasti paistaa. Instaan laittaisin kuvia, mutta miten sitä olisi eniten edukseen että porukat tykkäisi?

      Tässä ketjussa voisikin kehopositiivisuuden hengessä ehdottaa parhaita sisäkumin kauniisti esille tuovia hiusmalleja, leikkauksia ja kampauksia. Samoin näin heinäkuussa voisi arvioida myös parasta uimapukumuotia käytettäväksi päälaella olevan sisäkumin kanssa.

      • Se on kato niin, että järki ja tukka ei samassa päässä pysy. Tai tyhjä lato ei kattoa kaipaa. :)


    • Tukka on ohentunut nuoruusvuosista mutta sisäkumi ei paista vielä.

    • Anonyymi

      kerrassaan aika huvittavaa, flowerreally laittaa kysymyksen ja vastaa itse siihen alle nanosekunnin aikana, samalla.

      Itseni olisi pitänyt tehdä joku juttu mökkihommeleissa... katsomassa jotain viperia eli kyykäärmettä, ammuin sitä kohti kyllä aika kovilla kohti joskus, jos se vahingoittui... pikkuelukoita, minun puolestani saa sekin elää omaa elämäänsä kivien kätköissä.

    • Ei kyllä pelkoa sisäkumin näkymisestä, voishan tuota laittaa aamulla välipalakulhon ylösalas päälaelle ja merkata kaljun paikan. Koneella ja höylällä nykästä kumin paljaaks. Oisko hieno made by myself apotinrinki? :D

    • Anonyymi

      Eräällä, jolla on omasta mielestään tuuhea tukka.

    • Kuva kertokoon enemmän kuin tuhat sanaa.

      Olen keski-ikäinen, erektiohäiriöstä kärsivä, palkkakuopassa töitä tekevä "perheenisä" niin tippuuhan siinä viimeisetkin hiukset päälaelta. Mutta hei! Prismassa on jauheliha tarjouksessa 1,99€ 400g. Arkisen hyvä startti uuteen viikkoon! 🤗

      • Anonyymi

        Ootko tuolle Sipilän Juhalle sukua? Hämmästyttävän paljon samaa ulkonäköä.


      • Anonyymi

        Kattos peris kun nyt timppa-spämmihahmoltasikin viety kuva:))


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ootko tuolle Sipilän Juhalle sukua? Hämmästyttävän paljon samaa ulkonäköä.

        Niin se Liljanlaakson Timppa on kyllä hyvin saman näköinen kun entinen pääministerimme. Mistä lie moinen johtuu, onkohan sukua vai muuten vaan saman näköinen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kattos peris kun nyt timppa-spämmihahmoltasikin viety kuva:))

        Eipä se Peris liity mitenkään tohon Timpan-profiiliin, mutta harmillista kun tolla tavalla palstan ylläpito vie asiallisia kuvia toisten profiileista.


    • Anonyymi

      Osmoosi on vallannut juhan hiukset.

      Mikähän oli aika hauska juttu, joo misspönttis menee uimaan ja huomaa kummallisia väreitä vedessä: joku iso kala tulee kimppuun syvyydestä, näkee vilauksen ja tökkää misspönttistä jalkaan, tulee minipieni mustelma kun ei purrut mutta voimakas oli.

      Elokuvista, niin tänään katsottavia on tämä 007 - Thunderball, viihdyttävä.

    • Anonyymi

      Minä haluan viinamiehen -flowersreally-

    • Anonyymi

      Se on ätmeille tyypillistä.

    • Anonyymi

      Palstiksella.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      881
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe