Paistaa sisäkumi päälaella?
-flowersreally-
Kenellä palstalaisella
15
51
Vastaukset
Komeasti paistaa. Instaan laittaisin kuvia, mutta miten sitä olisi eniten edukseen että porukat tykkäisi?
Tässä ketjussa voisikin kehopositiivisuuden hengessä ehdottaa parhaita sisäkumin kauniisti esille tuovia hiusmalleja, leikkauksia ja kampauksia. Samoin näin heinäkuussa voisi arvioida myös parasta uimapukumuotia käytettäväksi päälaella olevan sisäkumin kanssa.Se on kato niin, että järki ja tukka ei samassa päässä pysy. Tai tyhjä lato ei kattoa kaipaa. :)
Tukka on ohentunut nuoruusvuosista mutta sisäkumi ei paista vielä.
- Anonyymi
kerrassaan aika huvittavaa, flowerreally laittaa kysymyksen ja vastaa itse siihen alle nanosekunnin aikana, samalla.
Itseni olisi pitänyt tehdä joku juttu mökkihommeleissa... katsomassa jotain viperia eli kyykäärmettä, ammuin sitä kohti kyllä aika kovilla kohti joskus, jos se vahingoittui... pikkuelukoita, minun puolestani saa sekin elää omaa elämäänsä kivien kätköissä. Ei kyllä pelkoa sisäkumin näkymisestä, voishan tuota laittaa aamulla välipalakulhon ylösalas päälaelle ja merkata kaljun paikan. Koneella ja höylällä nykästä kumin paljaaks. Oisko hieno made by myself apotinrinki? :D
- Anonyymi
Eräällä, jolla on omasta mielestään tuuhea tukka.
Kuva kertokoon enemmän kuin tuhat sanaa.
Olen keski-ikäinen, erektiohäiriöstä kärsivä, palkkakuopassa töitä tekevä "perheenisä" niin tippuuhan siinä viimeisetkin hiukset päälaelta. Mutta hei! Prismassa on jauheliha tarjouksessa 1,99€ 400g. Arkisen hyvä startti uuteen viikkoon! 🤗- Anonyymi
Ootko tuolle Sipilän Juhalle sukua? Hämmästyttävän paljon samaa ulkonäköä.
- Anonyymi
Kattos peris kun nyt timppa-spämmihahmoltasikin viety kuva:))
Anonyymi kirjoitti:
Ootko tuolle Sipilän Juhalle sukua? Hämmästyttävän paljon samaa ulkonäköä.
Niin se Liljanlaakson Timppa on kyllä hyvin saman näköinen kun entinen pääministerimme. Mistä lie moinen johtuu, onkohan sukua vai muuten vaan saman näköinen.
Anonyymi kirjoitti:
Kattos peris kun nyt timppa-spämmihahmoltasikin viety kuva:))
Eipä se Peris liity mitenkään tohon Timpan-profiiliin, mutta harmillista kun tolla tavalla palstan ylläpito vie asiallisia kuvia toisten profiileista.
- Anonyymi
Osmoosi on vallannut juhan hiukset.
Mikähän oli aika hauska juttu, joo misspönttis menee uimaan ja huomaa kummallisia väreitä vedessä: joku iso kala tulee kimppuun syvyydestä, näkee vilauksen ja tökkää misspönttistä jalkaan, tulee minipieni mustelma kun ei purrut mutta voimakas oli.
Elokuvista, niin tänään katsottavia on tämä 007 - Thunderball, viihdyttävä. - Anonyymi
Minä haluan viinamiehen -flowersreally-
- Anonyymi
Se on ätmeille tyypillistä.
- Anonyymi
Palstiksella.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 367261
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04708- 654079
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon363033Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2292988Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452606Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262565- 302032
- 401883
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731787